Slažem se. Ta priča o 40 KS je ona kako je Ferarri navodno imao toliku prednost zbog te duple baterije, i kao sada je to izgubio. Glupost neviđena. Niti je imao toliku prednost, niti su je sad izgubili. Problem leži na drugom mjestu. Ne mogu gume dovesti u radni raspon. Negdje su pogrešno skrenuli. Ali to nema veze sa motorom. Dok je Mercedes puno napredovao sa trakcijom od Spa. Tu im je trakcija bila najveći problem, kako su sami kazali, i zbog toga su izgubili prvo mjesto. Dok su već u Monzi donijeli neke nadoradnje, i rekli su da su shvatili u čemu je problem. To se odrazilo i na sljedeće utrke. Ferrari je nešto sjebao od Monze.Ferrari je napisao/la: 05.10.2018., 17:50Podaci to ne pokazuju.Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 17:10 Jeste Mercedes nešto našao. Nemaju više problema sa zadnjim gumama. Koliko je to do novog ovjesa a koliko do felgi ne znam.
Ferrari je s druge strane izgubio cca 40hp.
Mislim da su negdje otišli u pogrešnom pravcu. Jer prije su bolje upravljali gumama od Mercedesa.
Sad im nije ni RB daleko. Vidjet ćemo u utrci najbolje.
Edit: Hvala Ante. To sam propustio.
Vrlo jednostavno.
40 konja bi bilo otprilike 8 desetinki minimalno...na power stazama i više od toga.
VN Japana ( Suzuka ) 05.-07. listopada - powered by HONDA
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18191
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Bijah par dana na terenu.
Vidim, biće deranje guzova od strane Benza.
Ajd, lagano se okrenuti narednoj sezoni.
U kojoj bi trebali za svaku "sumnjivu" sitnicu prijavljivati Benz, Red Bull, po potrebi i ostale, pa neka i njih malo provjeravaju.
Čisto onako, zayebancije i smetnje radi.
Douglas Adams - "Autostoperski vodič kroz galaksiju"
Neki lik je bio napravio neki kovčeg u kojeg kad uđeš provedeš u njemu određeno vrijeme i onda kad izađeš pobudališ zbog spoznaje koliko si sitan, mizeran i nebitan u odnosu na univerzum. Naravno, jedini koji nije pobudalio je bio Zaphod Beeblebrox, kandidat za predsjednika galaksije i osoba sa ubjedljivo najvećim egom u čitavom univezumu. A ovaj lik što je napravio taj kovčeg, napravio je to samo da bi nervirao svoju ženu.
Bez obzira da li je Ferrari izgubio prednost ili Benz dobio, ili oboje... Bez obzira koliko to kvanitativno bilo, da li to bilo tih 40ks. Bez obzira da li to bio ovjes, da li trik sa motorom, ovo, ono, dsz.....
I trebaju to uraditi čak i u slučaju eventualne prednosti od 0,8sec nad prvim narednim bolidom.
Na žalost, sve više postajem pobornik teorije zavjere.
Više ću (ćemo) znati 2021.
Vidim, biće deranje guzova od strane Benza.

Ajd, lagano se okrenuti narednoj sezoni.
U kojoj bi trebali za svaku "sumnjivu" sitnicu prijavljivati Benz, Red Bull, po potrebi i ostale, pa neka i njih malo provjeravaju.
Čisto onako, zayebancije i smetnje radi.
Douglas Adams - "Autostoperski vodič kroz galaksiju"
Neki lik je bio napravio neki kovčeg u kojeg kad uđeš provedeš u njemu određeno vrijeme i onda kad izađeš pobudališ zbog spoznaje koliko si sitan, mizeran i nebitan u odnosu na univerzum. Naravno, jedini koji nije pobudalio je bio Zaphod Beeblebrox, kandidat za predsjednika galaksije i osoba sa ubjedljivo najvećim egom u čitavom univezumu. A ovaj lik što je napravio taj kovčeg, napravio je to samo da bi nervirao svoju ženu.

Bez obzira da li je Ferrari izgubio prednost ili Benz dobio, ili oboje... Bez obzira koliko to kvanitativno bilo, da li to bilo tih 40ks. Bez obzira da li to bio ovjes, da li trik sa motorom, ovo, ono, dsz.....
I trebaju to uraditi čak i u slučaju eventualne prednosti od 0,8sec nad prvim narednim bolidom.

Na žalost, sve više postajem pobornik teorije zavjere.
Više ću (ćemo) znati 2021.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Apsolutno.I trebaju to uraditi čak i u slučaju eventualne prednosti od 0,8sec nad prvim narednim bolidom.

Drago mi je da je danas Maurizio izašao i bacio sumnju na FIA-u i krađu podataka tj. potencijalno špijuniranje. Pa ko ih hebe.
Makar lagao neka se ovi malo misle.
U 2019. maksimalno prljavo pa ko živ, ko mrtav.
Mi ćemo imati prednost sa dva brza vozača od kojih je jedan mladi lav, a drugi iskusnjara sa 4 WDC-a...samo treba mirnoće u ekipi i udarati ispod pojasa.
Znaš ono...iako možda si brži na nekoj stazi seri pa reci da su oni brži...onako otvoreno. Baci pritisak i svjetlo na njih.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18191
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Wolff: Ferrari je brži u zavojimaFerrari je napisao/la: 05.10.2018., 21:16Apsolutno.I trebaju to uraditi čak i u slučaju eventualne prednosti od 0,8sec nad prvim narednim bolidom.![]()
Drago mi je da je danas Maurizio izašao i bacio sumnju na FIA-u i krađu podataka tj. potencijalno špijuniranje. Pa ko ih hebe.
Makar lagao neka se ovi malo misle.
U 2019. maksimalno prljavo pa ko živ, ko mrtav.
Mi ćemo imati prednost sa dva brza vozača od kojih je jedan mladi lav, a drugi iskusnjara sa 4 WDC-a...samo treba mirnoće u ekipi i udarati ispod pojasa.
Znaš ono...iako možda si brži na nekoj stazi seri pa reci da su oni brži...onako otvoreno. Baci pritisak i svjetlo na njih.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Koliko donosi 40 KS ne znam.
Ja taj broj nisam izmislio, već sam ga prenio od drugih ekipa, koji su to mjerili.
Ukoliko neko ima neko bolje mjerilo, nek izmjeri pa nek kaže toliko. Najlakše je reći to je glupost.
Iako sumnjam da je 8 desetinki, kad i bilo toliko, bez guma taman bi odgovaralo. Ferrari je bio brži cca tri desetine, sad se vraćamo na prednost Mercedesa od pola sekunde.
Kažem sačekajmo utrku. Mislim da će RB biti jako blizu Ferrariju. To će biti najbolji pokazatelj.
A što se tiče mazanja očiju i upiranja prstima u teorije zavjere, to je MA prihvatljivija opcija nego priznati da su izgubili prednost nakon što su ugradili drugi senzor. Naravno da neće priznati. To bi bilo skok u ponor koji bi možda i odveo do diskvalifikacije.
Muti vodu dok se ne prođe sezona
Ja taj broj nisam izmislio, već sam ga prenio od drugih ekipa, koji su to mjerili.
Ukoliko neko ima neko bolje mjerilo, nek izmjeri pa nek kaže toliko. Najlakše je reći to je glupost.
Iako sumnjam da je 8 desetinki, kad i bilo toliko, bez guma taman bi odgovaralo. Ferrari je bio brži cca tri desetine, sad se vraćamo na prednost Mercedesa od pola sekunde.
Kažem sačekajmo utrku. Mislim da će RB biti jako blizu Ferrariju. To će biti najbolji pokazatelj.
A što se tiče mazanja očiju i upiranja prstima u teorije zavjere, to je MA prihvatljivija opcija nego priznati da su izgubili prednost nakon što su ugradili drugi senzor. Naravno da neće priznati. To bi bilo skok u ponor koji bi možda i odveo do diskvalifikacije.
Muti vodu dok se ne prođe sezona

- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
drito toFerrari je napisao/la: 05.10.2018., 21:16U 2019. maksimalno prljavo pa ko živ, ko mrtav.I trebaju to uraditi čak i u slučaju eventualne prednosti od 0,8sec nad prvim narednim bolidom.
Mi ćemo imati prednost sa dva brza vozača od kojih je jedan mladi lav, a drugi iskusnjara sa 4 WDC-a...samo treba mirnoće u ekipi i udarati ispod pojasa.
Znaš ono...iako možda si brži na nekoj stazi seri pa reci da su oni brži...onako otvoreno. Baci pritisak i svjetlo na njih.


- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Samo mogu reći da mi ovakve stvari zgade F1. Znam da je F1 sve samo ne moralna i poštena, ali nekako me uvijek uspije iznenaditi.
Tko tu koga, tko tu laže, to je pitanje, ali ako je FIA rekla da je sve uredu sa Ferrarijevim ERS-om onda koji k....... vuku običan narod za nos?
Jer izgubiti ili dobiti recimo pola sekunde preko noći nije moguće ako je sve po pravilima igre.
Ako Arrivabene kaze da je sve u redu s njihovim bolidom i da je apsolutno legalan, onda na koji način su uspjeli ujeb.... bolid. Ne znam kakve bi to "nadogradnje" trebale biti da tako unazadiš bolid. Ako je sve u redu s crvenim bolidom kako je Mercedes preko noci dobio cca pola sekunde? Kakva to nadogradnja mora biti da dobijes takvu prednost u sezoni?
Ako je Whiting prije koji mjesec rekao da je sve u redu sa crvenim bolidom zašto su stavili prije dvije utrke novi senzor? Kakva su to sada saznanja u odnosu na prije koji mjesec? I od kuda?
I na kraju jbg ako si plivao u mutnom onda kako mozes proci nekaznjen?
Samo ću reći smiješno.
No treba i reći da je ovome i kumovao pokojni Marchionne koji je predao ključne ferrarijeve ljude mercedesu, pogotovo Sassija.
Da li tko zna da li su postavljeni senzori i kod drugih "ferrarijevih" momcadi?
Tko tu koga, tko tu laže, to je pitanje, ali ako je FIA rekla da je sve uredu sa Ferrarijevim ERS-om onda koji k....... vuku običan narod za nos?
Jer izgubiti ili dobiti recimo pola sekunde preko noći nije moguće ako je sve po pravilima igre.
Ako Arrivabene kaze da je sve u redu s njihovim bolidom i da je apsolutno legalan, onda na koji način su uspjeli ujeb.... bolid. Ne znam kakve bi to "nadogradnje" trebale biti da tako unazadiš bolid. Ako je sve u redu s crvenim bolidom kako je Mercedes preko noci dobio cca pola sekunde? Kakva to nadogradnja mora biti da dobijes takvu prednost u sezoni?
Ako je Whiting prije koji mjesec rekao da je sve u redu sa crvenim bolidom zašto su stavili prije dvije utrke novi senzor? Kakva su to sada saznanja u odnosu na prije koji mjesec? I od kuda?
I na kraju jbg ako si plivao u mutnom onda kako mozes proci nekaznjen?
Samo ću reći smiješno.
No treba i reći da je ovome i kumovao pokojni Marchionne koji je predao ključne ferrarijeve ljude mercedesu, pogotovo Sassija.
Da li tko zna da li su postavljeni senzori i kod drugih "ferrarijevih" momcadi?
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ako Mercedes nije diskvalificiran od 2014. do 2017. za otvoreno DOKAZANO korištenje ulja za dodatnu konjažu onda neće nitko biti DSQ.Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 21:33 Koliko donosi 40 KS ne znam.
Ja taj broj nisam izmislio, već sam ga prenio od drugih ekipa, koji su to mjerili.
Ukoliko neko ima neko bolje mjerilo, nek izmjeri pa nek kaže toliko. Najlakše je reći to je glupost.
Iako sumnjam da je 8 desetinki, kad i bilo toliko, bez guma taman bi odgovaralo. Ferrari je bio brži cca tri desetine, sad se vraćamo na prednost Mercedesa od pola sekunde.
Kažem sačekajmo utrku. Mislim da će RB biti jako blizu Ferrariju. To će biti najbolji pokazatelj.
A što se tiče mazanja očiju i upiranja prstima u teorije zavjere, to je MA prihvatljivija opcija nego priznati da su izgubili prednost nakon što su ugradili drugi senzor. Naravno da neće priznati. To bi bilo skok u ponor koji bi možda i odveo do diskvalifikacije.
Muti vodu dok se ne prođe sezona![]()
Znači likovi su koristili preko 3L ulja u utrci za dodatne performanse nad cijelim gridom.
Britanci i određeni njemački mediji su to nazvali "inženjerskom genijalnošću", a kada to npr. Ferrari napravi na inteligentan način preko ERS-a (gle čak je i zeleno i ne zagađuje) da manipulira energiju (navodno jel) to je prava inženjerska sloboda i interpretacija pravila. Ako počneš na ovaj način gušiti inovaciju od strane inženjera koji su već dosta ograničeni po pitanju slobode oko motora i elek. dijela motora...onda stvarno nema smisla.
Jebiga...to je kao da RBR-u kažeš "ej ljudi maknite Neweya iz ekipe jer ono tip je prebolestan u svojim aero trikovima"...indetična stvar.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
AL dobro da li ste svjesni koji je ovo gubitak performansi i kako to nadoknaditi za narednu sezonu? Iskreno 0.8 sec je malo previše i vjerujem da će sutra Ferrari biti na 0.5 od mecke, ali kako to nadoknaditi?senna66 je napisao/la: 05.10.2018., 22:41drito toFerrari je napisao/la: 05.10.2018., 21:16U 2019. maksimalno prljavo pa ko živ, ko mrtav.I trebaju to uraditi čak i u slučaju eventualne prednosti od 0,8sec nad prvim narednim bolidom.
Mi ćemo imati prednost sa dva brza vozača od kojih je jedan mladi lav, a drugi iskusnjara sa 4 WDC-a...samo treba mirnoće u ekipi i udarati ispod pojasa.
Znaš ono...iako možda si brži na nekoj stazi seri pa reci da su oni brži...onako otvoreno. Baci pritisak i svjetlo na njih.![]()
Jbg jedino logicno je varati ili siva zona jer drugacije ne mozes to nadoknaditi.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ogroman gubitak je...ali vjerujem da se uvijek može nešto napraviti.Iceman je napisao/la: 05.10.2018., 23:00AL dobro da li ste svjesni koji je ovo gubitak performansi i kako to nadoknaditi za narednu sezonu? Iskreno 0.8 sec je malo previše i vjerujem da će sutra Ferrari biti na 0.5 od mecke, ali kako to nadoknaditi?senna66 je napisao/la: 05.10.2018., 22:41drito toFerrari je napisao/la: 05.10.2018., 21:16
U 2019. maksimalno prljavo pa ko živ, ko mrtav.
Mi ćemo imati prednost sa dva brza vozača od kojih je jedan mladi lav, a drugi iskusnjara sa 4 WDC-a...samo treba mirnoće u ekipi i udarati ispod pojasa.
Znaš ono...iako možda si brži na nekoj stazi seri pa reci da su oni brži...onako otvoreno. Baci pritisak i svjetlo na njih.![]()
Jbg jedino logicno je varati ili siva zona jer drugacije ne mozes to nadoknaditi.
Za biti uspješan u F1 trebaš plivati u sivoj zoni. Pa Mercedes je gorio litre i litre ulja prije nego su ih ekipe skužile...ali jel tada nikome ništa.
Oni dignuli 4 trofeja i tjt.
Treba samo onako prljavo igrati, do limita. Ja se iskreno ne sjećam koji je bolid u novijoj povijesti bio pod više istraga od ovogodišnjeg Ferrarijevog bolida. Možda Brawn 2009. ali tada su svi skužili foru i difuzoru.
Ako MA kaže da je Ferrarijev ERS sustav "kompleksan" onda tu nešto ima sigurno...no ne vjerujem da je baš u toliko količini koja se predstavlja (40 konja yea right)
Apsolutno je da je i Marchionne kriv jer je potjerao Sassija i stavio mu je pre maly gardening...samo 6 mj. a lik radio na motoru i cijelom sustavu.
Mi smo dobili Jock Cleara

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7

Samo ću dodati još jednu stvar. Ako je Mercedes koristio više ulja nego što je dozvoljeno, a pritom nije kažnjen za ono što su radili, a radili su to da su varali, onda nisu varali i sve je legalno.
Ako je Ferrari varao sa ERS sustavom onda treba biti kaznjen, jer ako nece biti kaznjen onda ne radi nista nelegalno.
Volio bih kada bi FIA barem jednom pojasnila kako jedna stvar u istoj sezoni (ili između dviju sezona) moze biti legalna da bi par mjeseci kasnije bila nelegalna. Mislim najlakše je prodati pricu kako je ferrarijev ERS toooooliko kompleksan da ga ni Bog ne moze skuziti.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Potpis.Iceman je napisao/la: 05.10.2018., 23:22![]()
Samo ću dodati još jednu stvar. Ako je Mercedes koristio više ulja nego što je dozvoljeno, a pritom nije kažnjen za ono što su radili, a radili su to da su varali, onda nisu varali i sve je legalno.
Ako je Ferrari varao sa ERS sustavom onda treba biti kaznjen, jer ako nece biti kaznjen onda ne radi nista nelegalno.
Volio bih kada bi FIA barem jednom pojasnila kako jedna stvar u istoj sezoni (ili između dviju sezona) moze biti legalna da bi par mjeseci kasnije bila nelegalna. Mislim najlakše je prodati pricu kako je ferrarijev ERS toooooliko kompleksan da ga ni Bog ne moze skuziti.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- KrBoy93
- Formula 4
- Postovi: 431
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
https://twitter.com/Ericsson_Marcus/status/1047835394207711232


Sisu (fin.)