avetma je napisao/la:@KrBoy93: Trenutno ne. Ostat ćeš logiran dok je browser upaljen, ako ga zatvoriš onda se opet moraš logirati. To mi je trenutno potrebno zbog sigurnosti, kasnije će vjerojatno doći nadogradnja s tom opcijom da te zapamti.
avetma je napisao/la:1. pravilo u igri: "Sudjelovati možete samo ako ste složili cijelu ekipu (šasija, motor i dva vozača)."
Ok, šta je onda s "zadnjim" pravilom?? "Motor/šasiju/vozače možete kupovati tj. mijenjati koliko god želite, sve dok ne prođe deadline. Deadline se vidi na vrhu stranice gore kod zastave Australije i odbrojava do početka kvalifikacija. Tada su transferi zaključani."
Šta to znači da se s tom ekipom vozi do kraja sezone??
Možeš ih mijenjati neograničeno (osim kad je deadline), ali za nastup moraš imati šasiju, motor i dva vozača.
Znači, ako dođe VN Australije, a tebi fali drugi vozač - nećeš dobiti ništa bodova.
Bilo je u prvoj verziji, ali je ružno i nepregledno pa sam izbacio. Nekim vozačima s dugim imenom bi se cijena slomila u novi red, pa bi se poremetio cijeli grid sa slikama vozača.
Cijene će se mijenjati sad kad krenu testiranja, a promjene ću napisati tu na forumu ili tamo na Wall of champions, da svi vide i reagiraju po potrebi.
@Vetma, koliko bi se na primjer promijenila cijena Hulku kad bi se Renault pokazao na testiranjima konkurentniji od Toro Rossa? To mi je ključna informacija, jer se još lomim koji drugi vozač bi bio bolje rješenje
A nekakav raspon svih vozača je od 18 do 50 milijuna. Ne vjerujem da će biti toliko velikih iznenađenja da budu velike promjene, možda 4-5 milijuna gore ili dolje maksimalno.
Usput, evo graf kupljenih vozača tamo iz statistike. Čini mi se dosta logični izbori... Wehrlein i Ericsson jer su najjeftiniji, Hulkenberg jer je odličan vozač, ali jeftin zbog vjerojatno lošeg Renaulta, Sainz također dobar izbor...