Stranica: 4/19.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:00
Postao mzf1
@felipe Cijenimo tvoje mišljenje, mada vidim ti ne cijeniš naše. Neću se obazirati na patetičnost tvojih argumenata, to je tvoje pravo, ali pretpostaviti "naše" arguente u najmanju ruku ko da smo krvožedni psihopati i onda se izvući iz rasprave je u najmanju ruku nekorektno, pogotvo s obzirom na to da impliciraš da smo mi to koji odlučujemo hoće li vozači nastaviti ginuti ko muhe zbog naše zabave. Nisko, nekolegijalno, tim gore što odbijaš raspravu o tom, i priliku da iznesemo naše prave argumente protiv čega smo mi ustvari.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:07
Postao Explorer
Svaki vozač je svjesno potpisao ugovor, i svaki ugovor ima cifru (plaća). I oni su potpisali da je to vrijednost njihova života. Svi su oni svjesni rizika, jer da nisu, onda tu ne bi ni bili, a zbog tog rizika su i ludi.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:08
Postao Ferrari
Gotov Seb za danas...nikako na zelenu granu.

@exp
Slažem se.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:14
Postao mzf1
Jebi ga, Ferrari potroši tri tokena, i napravi odličan posa, ali i Mercedes potroši dva i nadoknadi Ferrarijev napredak. Samo što Ferrari crkava, a Mercedes ne.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:18
Postao alonso5
I ja sam protiv bilo kakve zastite jednostavno vozaci su dobro placeni a i svjesni su rizika kad ulaze u bolide kao sto i sam LH kaze.
Njima nitko nemoze garantirati da ce izac zivi iz bolida i sa zastitom i bez nje.
Tko moze nogometasu garantovat da nece nogu slomit na utakmicu il da ga nece srce izdat na utakmici jednostavno to mu niko nemoze garantirat.F1 je i vise nego siguran sport i kakav je sad takvim bi trebao i ostati.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:21
Postao mzf1
alonso5 je napisao/la:I ja sam protiv bilo kakve zastite jednostavno vozaci su dobro placeni a i svjesni su rizika kad ulaze u bolide kao sto i sam LH kaze.
Njima nitko nemoze garantirati da ce izac zivi iz bolida i sa zastitom i bez nje.
Tko moze nogometasu garantovat da nece nogu slomit na utakmicu il da ga nece srce izdat na utakmici jednostavno to mu niko nemoze garantirat.F1 je i vise nego siguran sport i kakav je sad takvim bi trebao i ostati.
Barem dok ne počnu kititi izletne zone s dizalicama bagerima mikserima i ostalom teškom mehanizacijom, ali ni onda ih nikakvi haloi i screenovi neće spasiti.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:25
Postao Mr.Spaceguy

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:26
Postao Felipe
Ferrari1345 je napisao/la:@felipe Naravno imaš pravo na svoje mišljenje i poštujem tvoje mišljenje u vezi zaštite ali otkud ti pravo da ti nama rečeš da ne žalimo vozača ako se desi koja nesreća. Slobodno ću reći da im je to dužnost ali nikako neću reći da mi nije žao. Ovime pokušavaš reći da do smrti Bianchija nebi došlo? Jako teško... Kao i kod Masse (ako uzmemo originalni Mercedesov koncept) jako teško da bi se to spiječilo.
Itekako marim za živote ali mislim da je ovakvo nešto nepotrebno jel je sigurnost F1 danas velika te da je jedini način da se zbilja desi nesreća jest da se desi na neki čudan splet nesretnih okolnosti, kao što je bio slučaj u vezi Bianchija
Ako pilot u zrakoplovu ide na put, i slučajno pogine? Dali ću ga žalit zbog nesreće ili ga neću žalit zbog toga što sam znao da je to opasno...

Ovdje si naveo da je 67% posto vozača u F1 zavšilo tragično zbog ne korištenja zaštite? Ne krivo... Nikakva zaštita im nebi pomogla, tako da bi taj postotak i dalje bio isti.

Uglavnom nesreće danas u motosportu su rezultat loše nesreće, to je nešto što nikad nećemo moći spriječiti (uostalom kao i u nekim drugim sportovima), možemo ih samo spriječiti do određene granice... Granica sigurnosti F1 je jako visoka i nepotrebno je po meni da se F1 zamara tim pitanjima pogotovo ako ugrožavamo samo prepoznatljivost i DNA F1... (open cockpit, open wheel)
Da, sigurnost je očito na jako visokom nivou, zato sam i naveo činjenicu da je glava jedini izloženi dio tijela i da se u kratkom periodu desila čak 3 incidenta. A svi znam da povreda glave, ma kakva bila, nije dobra. I naravno da nesreće ne možemo spriječiti, to je kao da pokušavamo spriječiti zimu ili ljeto, ali možemo utjecati na rezultate i posljedice tih nesreća. Naravno da nema karbona koji bi spriječio da teg dizalice dođe do Julesove glave, ali ne možemo znati ni to da nekakva zaštita ne bi pomogla, bar upila neku dozu energije i smanjila silinu udarca. Ako bi se isto i završilo, barem bi na kraju mogli reći da se nešto pokušalo uraditi (ne govorim o tome slučaju, već o nekim u budućnosti ako se dese).
A za žaljenje vozača, žao mi je ali ja tako vidim situaciju, negodujete zbog nečega što bi njima moglo spasiti život, i na taj način pokazujete da vam ipak njihovi životi nisu u prvom planu.
Ferrari je napisao/la:A drame koju si napravio sa ovom rečenicom... :facepalm:
Ne znam za tebe, ali meni nije nikako bilo lako onog jutra kada sam pisao članak o tome kako je Jules preminuo, ni malo lako. Niti mi je bilo lako kada sam pogledao snimak njegove nesreće. Niti mi je bilo lako gledati zagrljene vozače na gridu u Mađarskoj, niti vozače u odijelima na Juleosovom sprovodu.
mzf1 je napisao/la:@felipe Cijenimo tvoje mišljenje, mada vidim ti ne cijeniš naše. Neću se obazirati na patetičnost tvojih argumenata, to je tvoje pravo, ali pretpostaviti "naše" arguente u najmanju ruku ko da smo krvožedni psihopati i onda se izvući iz rasprave je u najmanju ruku nekorektno, pogotvo s obzirom na to da impliciraš da smo mi to koji odlučujemo hoće li vozači nastaviti ginuti ko muhe zbog naše zabave. Nisko, nekolegijalno, tim gore što odbijaš raspravu o tom, i priliku da iznesemo naše prave argumente protiv čega smo mi ustvari.
Patetičnost?

Nisam rekao da vi odlučujete, već da negodujete. Pod vi, ne mislim na neku grupu na ovom forumu, već sve fanove koji tvrde da je ovo nepotrebno i protive se. Odlučit će odgovorni ljudi, neću reći da mi kao fanovi imamu utjecaj na njihovu odluku, u to sumnjam, ovo već ide od pojedinca do pojedinca i njihovog gledanja na situaciju. I bit ću kolegijalan, reci slobodno svoje argumente.

Explorer je napisao/la:Svaki vozač je svjesno potpisao ugovor, i svaki ugovor ima cifru (plaća). I oni su potpisali da je to vrijednost njihova života. Svi su oni svjesni rizika, jer da nisu, onda tu ne bi ni bili, a zbog tog rizika su i ludi.
Slažem se, ali zašto se onda onaj GPDA, tj neki vid sindikata kroz koji svi vozači govore, zalaže za ovu zaštitu? Da ju vozači ne žele, bili bi prvi koji bi rekli da ju ne žele i FIA bi stavila u ugovore sve moguće scenarije, vozači bi potpisali i bili bi sami odgovorni za sve posljedice, FIA više ne bi ni razmišljala o konceptu koji bi mogao narušiti gledanost i popularnost.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:30
Postao Ferrari
FIA ni ne razmišlja o navijačima i gledanosti(dokazano)....o čemu ti?

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:32
Postao Slavenowsky
Danasnja F1 je 100 x sigurnija, a da ne govorim koliko je placenija od one pocetkom 90'h. Ona opruga sto je spala sa Buttonovog bolida je nesto slicno sto i Iannonenovo udaranje glavom onog jadnog galeba. Ne mislim po snazi, vec po cudnoj situaciji. U F1 su se uvijek desavale nekakve cudne stvari koje nisu produkt ljudskih ruku. Moze se desit da u pola utrke uleti jedan meteor i bas zvekne na stazu i pokupi jadnog Kimija :) (ko kad je baksuz, a i ne bi me cudilo). No jedno je sigurno da svake sezone nas iznenade svakakvi propusti na stazi i to najvise od sudaca ili delegata.

Eto u prosloj utrci u Kini, redari su parkirali auto pored staze i peru ruke ili jedu - sta vec?? Pa ono legendarno setanje po stazi u Singapuru itd.

Jednostavno ne treba nekad pretjerivati u necemu, sigurnost vozaca pri brzini od 300 km/h je samo u Bozijim rukama. Eno tuzno mi je reci, Schumacher kako nastrada, neko ce reci, kud je isao onom stranom, sto ovo - sto ono, ali on je s kacigom nastradao! Sta sad? Jel treba kacigu pravit sto vecu? To su stvari koje se dese u sekundama. Da i meni je krivo sto je Schumi morao ici tom stranom, ali ocigledno je isao tom stranom nekoliko puta, pa niko to nije znao, no kad se sve ovo desilo, onda sta da kazemo!?

Bianchi je mozda mogao malo sporije da vozi, no ko zna kakva je situacija bila u njegovoj glavi? Da je mozda od prije ovaj virtualni SC postjao, mozda bi to prije spasilo Bianchi-ju zivot nego ovaj HALO!? I otkud na onom mjestu onaj bager?? Ne sporim da je ovaj HALO dosta kristan, da ce imat nekog efekta, no sta ako se desi nesto drugo? Na kraju ce se samo ici u krajnost i bacat novac na usavrsavanje neceg sto je beskorisno.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:38
Postao alonso5
mzf1 je napisao/la:
alonso5 je napisao/la:I ja sam protiv bilo kakve zastite jednostavno vozaci su dobro placeni a i svjesni su rizika kad ulaze u bolide kao sto i sam LH kaze.
Njima nitko nemoze garantirati da ce izac zivi iz bolida i sa zastitom i bez nje.
Tko moze nogometasu garantovat da nece nogu slomit na utakmicu il da ga nece srce izdat na utakmici jednostavno to mu niko nemoze garantirat.F1 je i vise nego siguran sport i kakav je sad takvim bi trebao i ostati.
Barem dok ne počnu kititi izletne zone s dizalicama bagerima mikserima i ostalom teškom mehanizacijom, ali ni onda ih nikakvi haloi i screenovi neće spasiti.
Upravo to...bager nije smio biti na onom mjestu a ako je vec bio a je onda je na stazi trebao biti SC ili crvena zastava zbog jake kise.Da nije bilo bager Jules bi se fino zabio u zastitne gume izasao bi iz auta i odsetaobu boks.Whiting je krivac i ovi sa "vlasti" i sad se kao zele "iskupiti" sa uvodenjem zastite za glavu mos mislit.Bolidi su odlicno zasticeni i tako bi trebali i ostati.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 14:44
Postao Felipe
Ferrari je napisao/la:FIA ni ne razmišlja o navijačima i gledanosti(dokazano)....o čemu ti?
Nisam siguran da sam shvatio tvoje pitanje. Odnosi li se na dio kada jasno kažem da sumnjam da mi kao navijači i fanovi možemo imati bilo kakav utjecaj na ljude koji će donijeti odluku, ili se odnosi na zadnju rečenicu u kojoj također jasno i očito kažem da FIA neće ugrožavati gledanosti i popularnost=FOM=novac=FIA?

@Slavenowsky nemam riječi, u pravu si, ljudski faktor je presudan. Zbog njega se ta dizalica našla u izlijetoj zoni, zbog njega je Jules izletio sa staze. Formua 1 će sigurno uraditi sve što može da te dizalice ne šalje više u izlijetne zone, ali kao što si rekao, ljudski faktor ne možeš kontrolirati, a ta dizalica spada pod ljudski faktor. Koliko god redari pazili da one više ne prilaze stazi, može se desiti da taj ljudski faktor zakaže i dizalica priđe izletnoj zoni, zatim ljudski faktor u bolidu zakaže i izleti i eto ti problema. Zbog toga zaštita na bolidu je dobrodošla jer ona nije ljudski faktor i nju možemo kontrolirati.

Također, nemam ti šta reći da ovo odlaženje u krajnosti, tu si u pravu.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 15:06
Postao Frantic
Gilles je napisao/la:Ma opusteno, mogu malo da preprave usisnik iznag glave i to je to :facepalm: :facepalm: :facepalm:
[ link do slike ]
Haha Gilles, dobarrr :rofl:
Gdje ga samo izvuče!? :thumbs:

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 15:08
Postao Frantic
mzf1 je napisao/la:Jebi ga, Ferrari potroši tri tokena, i napravi odličan posa, ali i Mercedes potroši dva i nadoknadi Ferrarijev napredak. Samo što Ferrari crkava, a Mercedes ne.
Baš ono jbga. :facepalm:
Biće bolje.
Barem tako se kaže. :mrgreen:

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 15:14
Postao MSC
Ajde, bar je na treningu, a ne u kvalama/utrci. Nadam se da je od loših stvari to-to za ovaj vikend. Usprkos tome, Ferrari je brz.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 15:26
Postao mzf1
Evo ti argumente, službena istraga je pokazala da nema nikakvih problema s tim što je dizalica tamo bila. Niko nije spominja ni organizatore koji nisu izračunali kad pada mrak u Japanu. Ali ne, kriv je trkaći vozač što je vozija najbrže što je moguće. I nemoj mi pričati da je bila žuta zastava, jer ako je vozija prebrzo, znači da je smija voziti prebrzo, a ako je smija voziti prebrzno onda je i mora tako voziti jer mu je to posa. Ili si ti možda čuja da je neko popušija kaznu zbog prebrze vožnje pod žutim zastavama. I jebiga pa je mrak, oni su tili ubrzati stvar i u situaciji kad bi inači u 99% izaša SC oni su riskirali živote vozača i nadali se najboljem. Rizik im se nije isplatija, i što sad? Ajmo izigravati velike spasitelje nove Jackie Stewarte i poboljšavati sigurnost nevjerojatno sigurnih bolida da se skine pozornost s pravih razloga smrti. Dakle toliko o tom političkom aspektu ovog cirkusa.

A sad ponešto o tehničkom aspektu. Kolika je šansa za to teško je izračunati ali je zanimljiva poruka, dakle, isti vikend kad smo imali bolid sa zaštitom na stazi imali smo i požar iznad glave vozača (Raikkonen) i bolid okrenut naopako (Alonso). Dvi nesriće koje u kombinaciji ugrožavaju vozača više od svih sudara koje smo vidili u zadnjih 20 godina ako ne računamo ove di su i dizalice sudjelovale. Kad se neke odluke donose ko ova da se retroaktivno spriječi neki događaj, pogotovo kad se ide s političkim motivima, onda se često dogodi da se ne predvide sve posljedice te odluke. Npr. spušteni nosevi su uvedeni da se smanji opasnost T sudara, i da se izbjegne mogućnost di bolid poleti ko Webberov u Valenciji. To je čak i relativno promišljena promjena, međutim zanemarili su mogućnost potkopavanja bolida u nekim drugim okolnostima. I naravno kako se desila Bianchieva nesreća, bolid se potkopa. Maldonado je na isti način s Guttierezom uspija napraviti salto. Ne tvrdim da bi sve bilo ok da su bolidi bili ko 2013. ali taj primjer dobro pokazuje kako nedovoljno promišljeno povećavanje sigurnosti može dovesti do otvaranje još veće opasnosti. Dakle, smanjeno vidno polje, pa požar strujni udar i slični scenariji u kombinaciji s otežanim ili onemogućenim brzim izlaskom iz bolida koji može biti okrenut i naopako a ne kako su mudraci predvidili da bi triba biti može biti opasniji od ovoga što oni predviđaju.

I za kraj, čak se i vozači o čijem životu i sigurnosti pričamo izruguju ove cirkuse, a i ovi koji su za to ne govore o tom kao o nečem sto je potrebno nego kao o nečem što je neizbježno pošto je tako odlučenu u vrhu. Ja ću biti najglasniji zagovornik i zatvorenih kokpita ili bilo kojeg drugog sigurnosnog poboljšanja kad se za tim javi realna potreba ili kad vozači kažu da je to ono što žele odnosno da je ovo što imaju nedovoljno dobro. Do tad nema potrebe da glumimo velike humaniste i spasitelje.

Ko što vidiš, iako nisan bija shrvan i neutješan zbog smrti Bianchia, želja za većim rizikom i pogibijama prid ekranom nisu u mojim argumentima.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 15:46
Postao Mr.Spaceguy

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 15:51
Postao Felipe
Kad se već hvataš samo Julesovog incidenta, ja niti u jednom trenutku nisam branio FIA-u, redare niti sam rekao da je Jules krivac svoje sudbine. Kao što sam u prethodnom postu napisao, sve je to ljudski faktor. Naravno da FIA-i nije u cilju da ubija svoje vozače, i da već poduzima velike mjere da spriječi da se nešto slično dogodi. Da, u Japanu su tada pogriješili, Jules je nastradao zbog dizalice koja je bila na mjestu gdje nije trebala biti. Hoće li se ponoviti? Organizacija utrke će pokušati sve što može da se ne ponovi takvo što, ali ne možemo računati da se neće ponoviti, jer je to ljudski faktor. Uzimajući to u obzir, možemo očekivati da se ista stvar ponovi nekada u budućnosti, zabunom redara ili bilo kakvi drugim propustom. I naš odgovor na situaciju ne može biti zašto je FIA opet pustila dizalicu na stazu.

Što se tiče drugog dijela, tu si u pravu. Ali opet, nemamo dovoljno podataka, nitko još nije testirao koliko brzo vozač može iskočiti iz bolida sa zaštitom. A prilikom okretanja bolida, s obzirom na to da se potpuno zatvoreni kokpiti trenutno ne raspravljaju, vozač može izaći na isti način iz bolida kao i do sada, jer zaštita neće blokirati prilaze sa strana. Ali da je povećan rizik prilikom takvih situacija, to stoji.

A što se vozača tiče, evo dat ću ti nekoliko linkova, pa sam prosudi koliko vozači ne žele ovu soluciju.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/123684
http://www.motorsport.com/f1/news/f1-dr ... 17-669618/
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... 17-670246/

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 16:14
Postao mzf1
Čekaj, da li stvarno ne vidiš ili ne želiš viditi povezanost između odgovornosti FIA-a za nesreću i skretanja pažnje na bolide kao da je to najslabija karika u lancu događaja. Dakle ne radi se o poduzimanju mjera da se to opet spriječi nego o čistoj politici i micanju odgovornosti sa sebe. Kad znaš da je to motiv ovih sigurnosnih mjera onda i kvaliteta tih mjera postaje krajnje upitne i u tehičkom dijelu.

"prilikom okretanja bolida, vozač može izaći na isti način iz bolida kao i do sada" aj baci oko na sliku Alonsovog bolida i onda zamisli oko njega ovaj kavez što testiraju pa mi reci bili moga izaći uopće, a ne kao do sada.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016

Postano: 29.04.2016., 16:45
Postao Felipe
Pa čekaj, nitko ne kaže da FIA nije krivac za Julesa. Naparvili su propust, napravit će ga opet sigurno, i mi se inatimo FIA-i sada i opiremo uvođenju nečega što bi moglo spriječiti posljedice prilikom sljedećeg propusta, samo da bi se mogli inatiti FIA-i kada se taj propust desi, i optuživati ih kao što i volimo i kao što smo navikli. Ove zaštite se ne uvode da bi se dokazao krivac za Julesovu smrt, već se uvode da ne bi morali tražiti krivca za smrt nekog drugog vozača u budućnosti.

Pa pitanje je. Bolid mu je stajao nakrivo, možda bi i mogao sam izaći, sve su to samo puka nagađanja sada. Ako ne bi sam izašao, onda bi izašao nekoliko trenutaka kasnije kada redari priskoče u pomoć. Da je kokpit potpuno zatvoren naravno da ne bi mogao izaći, ali mi pričamo o zaštiti s prednje strane kokpita, dok je iznad glave i sa strana vozač još uvijek slobodan.