Stranica: 285/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 13.09.2021., 18:30
Postao Pastor
Gasly se pokazuje kao previše bahat. Red Bull mu je sve omogućio, i sada javno iskazuje da nije zadovoljan što je u Alpha Tauriju. A i dalje je u F1 zahvaljujući Red Bullu. I u njemu vide nekoga ko će voditi Alpha Tauri u napredak, jer im je to cilj, da podignu tu ekipu na veći nivo. Zato više nema da mijenjaju oba vozača, kao što su to radili u Toro Rossu. Umjesto da prihvati ulogu, i za par godina možda se upravo u Alpha Tauriju bude mogao boriti za najveće pozicije, ovakvim izjavama će sebe izbaciti iz F1...

Re: F1 Vijesti

Postano: 15.09.2021., 21:40
Postao gjoko-mkd
Michael Schmidt: "The new Ferrari PU will probably come at the Turkish GP. Massive rebuilds are needed. The whole electrical system will be converted from a 400 to 800 volt system. They are talking about 10-15 hp and that could be quite an advantage."

https://twitter.com/hashtag/AMuS?src=hashtag_click

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.09.2021., 18:20
Postao Pastor
Nisam znao da je i u F1 moguće ovo sa 800 V. Mislio sam da je to definisano pravilnikom. Kod električnih auta, 800 V sistem donosi brže punjenje baterija. Valjda je i ovdje isti cilj. Zna li se kakva je situacija kod ostalih? Jesu li svi već na 800 V? Možda je Ferrari već sa onom podijeljenom baterijom imao brže punjenje, jer se punila paralelno. Nedavno sam vidio da je Fiat predstavio neki kombi sa takvom baterijom.

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.09.2021., 18:38
Postao zekohonda
sa f1tech foruma:
''400V is archaic by modern standards and compared to the maximum limit of 1000V.
Formula E run 600V.''
i mercovi citat iz 2019.:
Another area where you can see similar developments in the road car world and Formula One is the introduction of high-voltage systems. Why? In an electrical system, energy loss manifests itself as heat which is not a welcome effect in a car. The losses can be reduced by reducing the current. In order to reduce the current while keeping the power the same, you need to increase the voltage. In F1, we’re now close to 1,000 volts with the ERS battery. Modern electric road cars usually operate systems of up to 400 volts; however, the voltage will increase in the future and be closer to the voltage used in Formula One today.

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.09.2021., 19:17
Postao Multi 21
Očekivano. Ferkan zapeo u kamenom dobu

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.09.2021., 20:44
Postao Ibarac00
Nisam stručan, Al pari mi klasična Ferrarijeva šlampavost.

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.09.2021., 21:10
Postao gjoko-mkd
Ovako nekako to bi išlo...

energija koja se rasipa u toplinsku energiju u hibridnom sustavu(kao i svakom drugom električnom) može se izračunati jednadžbom:

A=R x I2
A je u watima
R-otpor u elektricnim kolima
I-struja u amperima

Znamo od najprostijeg prakticnog slucaja kod kamiona, da bi struje koje prolaza kroz elektricne elemente bile sto manje, ide se na 24 V elektricne instalacije, i tako su jacine elektricne struje skoro duplo manje .

Znaci zaguba u toploti je pravoproporcionalna kvadratu struje.....ako smanjimo struju recimo(radi bolje shvatanje) za polovinu, zaguba u toploti bi bila 4 puta manja

Tu lezi zec.....da bi se jedan deo ove toplote koje se rasipa , da bi se iskoristilo u mehanicku silu

Bonus su -manje radijatore za hlađenje hibridnog sustava, kablove sa manjim presekom, pa i puno manje MGU-h i MGU-K

A ono što su pričali drugovi sa F1 techikala...to je samo kod baterije....ne i kod MGU-h i MGU-K
we’re now close to 1,000 volts with the ERS battery

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 18:28
Postao LH44
Kakva seljacina je ovaj David Coulthard :facepalm:
https://twitter.com/formularacers_/status/1438888478721417216

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 19:40
Postao Pastor
Multi 21 je napisao/la: 16.09.2021., 19:17 Očekivano. Ferkan zapeo u kamenom dobu
Kao što rekoh, možda je Ferrari zaobilazio ovaj problem sa podijeljenom baterijom, gdje su se dva dijela baterije punila paralelno.

Što se tiče cestovnih električnih auta, Porsche, Rimac, Hyundai i Kia koriste 800V. Sve poteklo od Rimca. Imaju neki Kinezi, mislim GAC da se firma zove, predstavili su auto sa 900V sistemom. Najavljuju punjenje baterije do 80% za 5 minuta...

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 20:49
Postao _bataziv_0809
Marko veli da lazu oko Hamiltonove povrede :prcnjau:

https://www.planetf1.com/news/helmut-ma ... s-injured/

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 20:57
Postao CrashOverride
Marko just being Marko...

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 21:26
Postao _bataziv_0809
Marko just being an idiot

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 21:38
Postao Ibarac00
To to to, neka se samo podbadaju.
Šteta što nema trećeg u prvenstvu bar u 50 bodova da iskoristi ove poklone

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.09.2021., 22:34
Postao LH44
Marko dno bio dno i ostao

Re: F1 Vijesti

Postano: 18.09.2021., 13:47
Postao zjurina
A što očekivati od Sir "Gume su mi otišle/ Najbrži KruG" nego da se prenemaže, a bome isto i od Vuka koji je premazan svim mastima pa je jedva dočekao još jednu priliku...
Gade mi se ova ekipa iz Mercedesa & Mečke su dobri i odlični automobili, ali baš zbog toga nebi kupio Mercedes, jer su dno dna od ljudi.

Re: F1 Vijesti

Postano: 18.09.2021., 14:08
Postao Ferrari
Ma ne bi kupio Mecku ne zbog Tota ili Hamiltona, već što je svaki seljober vozi.

Re: F1 Vijesti

Postano: 18.09.2021., 21:57
Postao Pastor
Pa naravno da lažu. Marko je ljudina uvijek bio i ostao. A ovaj navodno povrijeđeni je nedavno glumio manekena na nekoj modnoj reviji, ili tako nešto...

Re: F1 Vijesti

Postano: 19.09.2021., 13:45
Postao _bataziv_0809
zjurina je napisao/la: 18.09.2021., 13:47 A što očekivati od Sir "Gume su mi otišle/ Najbrži KruG" nego da se prenemaže, a bome isto i od Vuka koji je premazan svim mastima pa je jedva dočekao još jednu priliku...
Gade mi se ova ekipa iz Mercedesa & Mečke su dobri i odlični automobili, ali baš zbog toga nebi kupio Mercedes, jer su dno dna od ljudi.
A interesantno je da nisi na isti nacin problematizirao kako najagresivniji vozac na gridu "kuka"da je u bolnici (na pregledima iz predostroznosti ne na operacionom stolu).

Zasto ti neiskrenost i hipkrizija jednog smeta, a drugog ne?

Odnosno, cemu dupli standardi :mrgreen:

Re: F1 Vijesti

Postano: 19.09.2021., 14:05
Postao zjurina
_bataziv_0809 je napisao/la: 19.09.2021., 13:45
zjurina je napisao/la: 18.09.2021., 13:47 A što očekivati od Sir "Gume su mi otišle/ Najbrži KruG" nego da se prenemaže, a bome isto i od Vuka koji je premazan svim mastima pa je jedva dočekao još jednu priliku...
Gade mi se ova ekipa iz Mercedesa & Mečke su dobri i odlični automobili, ali baš zbog toga nebi kupio Mercedes, jer su dno dna od ljudi.
A interesantno je da nisi na isti nacin problematizirao kako najagresivniji vozac na gridu "kuka"da je u bolnici (na pregledima iz predostroznosti ne na operacionom stolu).

Zasto ti neiskrenost i hipkrizija jednog smeta, a drugog ne?

Odnosno, cemu dupli standardi :mrgreen:

Nisu nikakvi dupli standardi.

Jer čudi me uopće da uspoređuješ izlijetanje Maxa i udarac u ogradu & neznam koliko G sa ovim.
Btw nisam navijač Maxa, nego drugog tima i drugog vozača ako te to boli, iako sve više drukam za dobru i zanimljivu utrku bez preferencija.

Re: F1 Vijesti

Postano: 19.09.2021., 15:14
Postao _bataziv_0809
zjurina je napisao/la: 19.09.2021., 14:05
Nisu nikakvi dupli standardi.

Jer čudi me uopće da uspoređuješ izlijetanje Maxa i udarac u ogradu & neznam koliko G sa ovim.
Btw nisam navijač Maxa, nego drugog tima i drugog vozača ako te to boli, iako sve više drukam za dobru i zanimljivu utrku bez preferencija.
Uporedjujem samo hipokriziju i moralne ucjene Maxa i Lewisa. Tebi jedna smeta, druga ne.