F1 Vijesti
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ovo ću maksimalno skratiti, jer bih trebao kilometarski pisati ...
@wapi, to je jedna strana priče. IMO previše glorificirate Ferrari i njegovu navodnu ljubav prema F1, a istovremeno pljujete po Hondi jer eto ona je odlučila opet izaći pa vratiti se, pa opet ...
Bitna razlika u tih gore pomenutih milijardu eura potrošenih u razvoj motora leži u tome, što je Honda to radila bez naknade bilo od McLarena ili RB. Ferrari s druge strane od 2014. pa do danas je dobio 800 mil. dolara bonusa + prihode koji su dobili za ostvarene rezultate. Pa naravno da će Honda gledati F1 kao marketing i naravno da u svakom odboru postoje ljudi koji smatraju da je to bacanje pare. S obzirom da nema te marketinške vrijednosti koja će vratiti uloženu investiciju IMO ljubav Honde je veća od ljubavi Ferrarija, jer bez obzira što traje valovima, ona je besplatna. Ljubav za lovu se drugačije zove.
Sad odgovor i @wapi i @Ferrari
Nije tačno Ferrariju nije tema ostanak u F1. I nije tačno da Ferrari nije prijetio izlaskom iz F1, ako se ne promijeni tehnički pravilnik. google Ferrari quit F1 i vidjet ćete rezultata.
@Ferrari, ne znam koja je ekipa prijetila izlaskom iz F1 zbog loših rezultata?
Slažem se sa tim tvrdnjama o trkaćim ekipama, ali ostale su samo dvije funkcionalne ekipe, Ferrari ui Mclaren. Ostatak velikih ekipa je propao. Razloga je puno, a jedan od njih je slijedeći:
Nekada davno, @wapi se toga sigurno sjeća, postojalo je udruženje GPWC napravljeno od Ferrarija, BMW, Mercedesa, Renaulta, Honde i Toyote (možda sam nekog i zaboravio). Udruženje je napravljeno s ciljem da se od FOMa traži da se u udio koji se dijeli među ekipama uvede i zarada od marketinga, a ne samo od TV prava.
Bernie, korumpiran kakav je uvijek i bio, je napravio kratku računicu. Bolje je platiti jednom više, nego svima manje. Ponudio je Ferrariju (jer bez njega cijela priča ne bi imala smisla) 100 mil. da se obaveže na vjernost F1, bez obzira kako se završi ishod pregovora sa ostalim ekipama. Ferrari je pristao, ostali su izvislili.
To je bilo 2005. Nakon 2009. imali smo samo tri ozbiljna proizvođača motora u F1. Ferrari, Mercedes i Renault. Ostali su otišli i pitanje je hoće li se ikad vratiti (osim Honde čija se ljubav preispituje).
Kao u svakom drugom društvu, gdje se poslovi dobijaju pogodovanjem, oni kojima se pogoduje pretvore su komplikovana i nesposobna društva, dok drugi ili napuste to društvo ili moraju biti duplo sposobniji da bi konkurisali korumpiranim.
Tako da nakon 2005. tablica motora izgleda ovako:
Honda 0
Ferrari 2x (ubrojana je i 2007.)
Renault 6x
Mercedes 8x
Ovo nije hejt prema Ferrariju, ni kao proizvođaču ni kao konstruktoru. Ferrari zaslužuje da bude posebniji od ostalih timova, jer ima najveću bazu navijača i najveći je trkaći tim u F1. To neću nikada ni sporiti. Imam osjećaj da nekada navijači Ferrarija s visoka gledaju na ostale ekipe i pišaju po njihovim naporima da ostanu u F1. Nema svako privilegiju da ga boli briga hoće li biti 5. ili 1. u prvenstvu.
Nemam ništa lično protiv ni bonusa ni Veto, mislim da to guši ovaj sport, jer ekipe jednostavno ne mogu da se bore sa velikim potrošačima.
Kad bi VW potrošio novac na analizu sa pitanjem koliko trebamo uložiti novca da bi ostvarili prvo pobjedu u F1 (ne pobjedu u prvenstvu,. nego pobjedu na stazi), odgovor je nekoliko milijardi eura. Jednostavno proizvođači neće u F1, a ovi koji su tu, jedan po jedan će otpadati ako se nešto pod hitno ne promijeni.
@wapi, to je jedna strana priče. IMO previše glorificirate Ferrari i njegovu navodnu ljubav prema F1, a istovremeno pljujete po Hondi jer eto ona je odlučila opet izaći pa vratiti se, pa opet ...
Bitna razlika u tih gore pomenutih milijardu eura potrošenih u razvoj motora leži u tome, što je Honda to radila bez naknade bilo od McLarena ili RB. Ferrari s druge strane od 2014. pa do danas je dobio 800 mil. dolara bonusa + prihode koji su dobili za ostvarene rezultate. Pa naravno da će Honda gledati F1 kao marketing i naravno da u svakom odboru postoje ljudi koji smatraju da je to bacanje pare. S obzirom da nema te marketinške vrijednosti koja će vratiti uloženu investiciju IMO ljubav Honde je veća od ljubavi Ferrarija, jer bez obzira što traje valovima, ona je besplatna. Ljubav za lovu se drugačije zove.
Sad odgovor i @wapi i @Ferrari
Nije tačno Ferrariju nije tema ostanak u F1. I nije tačno da Ferrari nije prijetio izlaskom iz F1, ako se ne promijeni tehnički pravilnik. google Ferrari quit F1 i vidjet ćete rezultata.
@Ferrari, ne znam koja je ekipa prijetila izlaskom iz F1 zbog loših rezultata?
Slažem se sa tim tvrdnjama o trkaćim ekipama, ali ostale su samo dvije funkcionalne ekipe, Ferrari ui Mclaren. Ostatak velikih ekipa je propao. Razloga je puno, a jedan od njih je slijedeći:
Nekada davno, @wapi se toga sigurno sjeća, postojalo je udruženje GPWC napravljeno od Ferrarija, BMW, Mercedesa, Renaulta, Honde i Toyote (možda sam nekog i zaboravio). Udruženje je napravljeno s ciljem da se od FOMa traži da se u udio koji se dijeli među ekipama uvede i zarada od marketinga, a ne samo od TV prava.
Bernie, korumpiran kakav je uvijek i bio, je napravio kratku računicu. Bolje je platiti jednom više, nego svima manje. Ponudio je Ferrariju (jer bez njega cijela priča ne bi imala smisla) 100 mil. da se obaveže na vjernost F1, bez obzira kako se završi ishod pregovora sa ostalim ekipama. Ferrari je pristao, ostali su izvislili.
To je bilo 2005. Nakon 2009. imali smo samo tri ozbiljna proizvođača motora u F1. Ferrari, Mercedes i Renault. Ostali su otišli i pitanje je hoće li se ikad vratiti (osim Honde čija se ljubav preispituje).
Kao u svakom drugom društvu, gdje se poslovi dobijaju pogodovanjem, oni kojima se pogoduje pretvore su komplikovana i nesposobna društva, dok drugi ili napuste to društvo ili moraju biti duplo sposobniji da bi konkurisali korumpiranim.
Tako da nakon 2005. tablica motora izgleda ovako:
Honda 0
Ferrari 2x (ubrojana je i 2007.)
Renault 6x
Mercedes 8x
Ovo nije hejt prema Ferrariju, ni kao proizvođaču ni kao konstruktoru. Ferrari zaslužuje da bude posebniji od ostalih timova, jer ima najveću bazu navijača i najveći je trkaći tim u F1. To neću nikada ni sporiti. Imam osjećaj da nekada navijači Ferrarija s visoka gledaju na ostale ekipe i pišaju po njihovim naporima da ostanu u F1. Nema svako privilegiju da ga boli briga hoće li biti 5. ili 1. u prvenstvu.
Nemam ništa lično protiv ni bonusa ni Veto, mislim da to guši ovaj sport, jer ekipe jednostavno ne mogu da se bore sa velikim potrošačima.
Kad bi VW potrošio novac na analizu sa pitanjem koliko trebamo uložiti novca da bi ostvarili prvo pobjedu u F1 (ne pobjedu u prvenstvu,. nego pobjedu na stazi), odgovor je nekoliko milijardi eura. Jednostavno proizvođači neće u F1, a ovi koji su tu, jedan po jedan će otpadati ako se nešto pod hitno ne promijeni.
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 955
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ista ljubav kao u Ferrariju postoji u McLarenu i Williamsu i čini mi se u RBu, ali još je osobna, a ne institucionalna.
Kad se promijenio CEO Daimlera bilo je spekulacija hoce li nstaviti u F1 ili ce prodati,. Promijenio se CEO Renaulta pa je bilo bitanje što ce bti….
Promijenio se CEO Ferrarija i McLarena pa to nitko nije niti spomenuo
Ferrari ima najveci bonus jer jedini je sudjelovao u bas svim sezonama F1. Polovinu Ferrarijevog bonusa primaju McLaren (sasvim opravdano), RedBull i Mercedes. Šestinu Ferrarijevog bonusa prima Williams - sramotno malo, pogotovo u odnosu na RB i Mercedes. Zašto se uvijek spominje samo Ferrarijev bonus?
Netko je svojedobno rekao da je Bernie mnoge ljude u i oko F1 ucinio jako bogatima i da to ono što ga je godinama držalo u sedlu. Svima njima vrlo osobno je taj Bernie pasao…
Kad se promijenio CEO Daimlera bilo je spekulacija hoce li nstaviti u F1 ili ce prodati,. Promijenio se CEO Renaulta pa je bilo bitanje što ce bti….
Promijenio se CEO Ferrarija i McLarena pa to nitko nije niti spomenuo
Ferrari ima najveci bonus jer jedini je sudjelovao u bas svim sezonama F1. Polovinu Ferrarijevog bonusa primaju McLaren (sasvim opravdano), RedBull i Mercedes. Šestinu Ferrarijevog bonusa prima Williams - sramotno malo, pogotovo u odnosu na RB i Mercedes. Zašto se uvijek spominje samo Ferrarijev bonus?
Netko je svojedobno rekao da je Bernie mnoge ljude u i oko F1 ucinio jako bogatima i da to ono što ga je godinama držalo u sedlu. Svima njima vrlo osobno je taj Bernie pasao…
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Da slična je ljubav. I što je najvažnije mjerljiva jewapi je napisao/la: 27.08.2021., 09:02 Ista ljubav kao u Ferrariju postoji u McLarenu i Williamsu i čini mi se u RBu, ali još je osobna, a ne institucionalna.
Kad se promijenio CEO Daimlera bilo je spekulacija hoce li nstaviti u F1 ili ce prodati,. Promijenio se CEO Renaulta pa je bilo bitanje što ce bti….
Promijenio se CEO Ferrarija i McLarena pa to nitko nije niti spomenuo
Ferrari ima najveci bonus jer jedini je sudjelovao u bas svim sezonama F1. Polovinu Ferrarijevog bonusa primaju McLaren (sasvim opravdano), RedBull i Mercedes. Šestinu Ferrarijevog bonusa prima Williams - sramotno malo, pogotovo u odnosu na RB i Mercedes. Zašto se uvijek spominje samo Ferrarijev bonus?
Netko je svojedobno rekao da je Bernie mnoge ljude u i oko F1 ucinio jako bogatima i da to ono što ga je godinama držalo u sedlu. Svima njima vrlo osobno je taj Bernie pasao…

Cijela moja replika je započela zbog tvoje cinične izjave kako bi se neko trebao stiditi zato što ga nema u F1 i kako Ferrari nikad nije preispitivao svoj ostanak u F1.
Možete vi sad pričati šta god hoćete, činjenica je da prije 2005. nije bilo istorijskog bonusa. Tad je Ferrari bio jednak (uz neke previlegije) sa ostalim ekipama. Tada je on također prijetio izlaskom iz F1 ukoliko se prava od reklama ne uključe u raspodjelu.
Koliko se sjećam, radilo se o novcu 200-300 mil $. koji je trebao pripasti ekipama. Od tog novca Ferrari je dobio 100, McLaren 30, a Williams 10. Ostatak je Bernie ostavio sebi u džep. Tako da se ne slažem da se svima njima Bernie pasao. Jer da jeste i danas bi imali 7-8 proizvođača motora. Pojedinicima da, a najviše sebi je Bernie pasao.
Interesantno je da su za Ferrarijeve navijače zlatne godine bile upravo taj period kad su ekipe bile jedinstvene u borbi protiv BE pohlepe i kad su se komercijalni prihodi dijelili ravnopravno.
Sada gledamo plodove njegovih igrica i uživamo u njegovoj ostavštini

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Da Ferrari danas ode iz F1, oni neće ništa izgubiti, jer su oni tržište za one koji imaju lovu i ne pucaju globalno. No izgubiti Ferrari u F1, izgubio bi se vise od 50 % gledanosti, a to po sebi pravi domino efekat. Otišla bi i Alfa, Haas, mozda na kraju Renault (koji je vazda toplo hladno), te onda ostaju ekipe koje bi trebale da troše i dalje milione za sta, za koga? A F1 je najskuplji sport na svijetu.
Ferrari je jedina tvornicka momčad koja je direktno povezana sa F1, dok sve ostale momčadi nisu. Da li smo ikada vidjeli Hamiltona da voza A klasu? Ferrarijeva najslabija serija Californija je bila vozena od nekog od vozača i to ne u svrhe reklama, svaki Ferrari je bio filtriran kroz ruke vozače Ferrarija, jer Ferrari je nastao zbog utrkivanja, dok svi ostali nisu. McLaren i Willimas, RBR su nastale kao momčadi, dok Ferrari je Ferrari, od glave do pete svoj punih 70 godina.
Ferrari je luksuz, kao što je I F1 luksuz, dakle 70 godina tradicije nije mala stvar.
Ferrari je jedina tvornicka momčad koja je direktno povezana sa F1, dok sve ostale momčadi nisu. Da li smo ikada vidjeli Hamiltona da voza A klasu? Ferrarijeva najslabija serija Californija je bila vozena od nekog od vozača i to ne u svrhe reklama, svaki Ferrari je bio filtriran kroz ruke vozače Ferrarija, jer Ferrari je nastao zbog utrkivanja, dok svi ostali nisu. McLaren i Willimas, RBR su nastale kao momčadi, dok Ferrari je Ferrari, od glave do pete svoj punih 70 godina.
Ferrari je luksuz, kao što je I F1 luksuz, dakle 70 godina tradicije nije mala stvar.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Alfa ne postoji. Sauber bi lako prešao na nekog drugog dobavljača motora. A Haas, ako su ove godine opstali onda ne vjerujem ni da bi ih povlačenje Ferrarija bitnije ugrozilo. I oni lako mogu naći drugog dobavljača, i za motor, mjenjač, ovjese i sve drugo što je dozvoljeno...Slavenowsky je napisao/la: 27.08.2021., 20:36 Da Ferrari danas ode iz F1, oni neće ništa izgubiti, jer su oni tržište za one koji imaju lovu i ne pucaju globalno. No izgubiti Ferrari u F1, izgubio bi se vise od 50 % gledanosti, a to po sebi pravi domino efekat. Otišla bi i Alfa, Haas, mozda na kraju Renault (koji je vazda toplo hladno), te onda ostaju ekipe koje bi trebale da troše i dalje milione za sta, za koga? A F1 je najskuplji sport na svijetu.
Ferrari je jedina tvornicka momčad koja je direktno povezana sa F1, dok sve ostale momčadi nisu. Da li smo ikada vidjeli Hamiltona da voza A klasu? Ferrarijeva najslabija serija Californija je bila vozena od nekog od vozača i to ne u svrhe reklama, svaki Ferrari je bio filtriran kroz ruke vozače Ferrarija, jer Ferrari je nastao zbog utrkivanja, dok svi ostali nisu. McLaren i Willimas, RBR su nastale kao momčadi, dok Ferrari je Ferrari, od glave do pete svoj punih 70 godina.
Ferrari je luksuz, kao što je I F1 luksuz, dakle 70 godina tradicije nije mala stvar.
Voze li vozači Ferrarija nekog Fiat-a?
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2232
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Točno. Alfa Romeo je brend, i koriste Sauber Engineering.Pastor je napisao/la: 28.08.2021., 03:56Alfa ne postoji. Sauber bi lako prešao na nekog drugog dobavljača motora. A Haas, ako su ove godine opstali onda ne vjerujem ni da bi ih povlačenje Ferrarija bitnije ugrozilo. I oni lako mogu naći drugog dobavljača, i za motor, mjenjač, ovjese i sve drugo što je dozvoljeno...Slavenowsky je napisao/la: 27.08.2021., 20:36 Da Ferrari danas ode iz F1, oni neće ništa izgubiti, jer su oni tržište za one koji imaju lovu i ne pucaju globalno. No izgubiti Ferrari u F1, izgubio bi se vise od 50 % gledanosti, a to po sebi pravi domino efekat. Otišla bi i Alfa, Haas, mozda na kraju Renault (koji je vazda toplo hladno), te onda ostaju ekipe koje bi trebale da troše i dalje milione za sta, za koga? A F1 je najskuplji sport na svijetu.
Ferrari je jedina tvornicka momčad koja je direktno povezana sa F1, dok sve ostale momčadi nisu. Da li smo ikada vidjeli Hamiltona da voza A klasu? Ferrarijeva najslabija serija Californija je bila vozena od nekog od vozača i to ne u svrhe reklama, svaki Ferrari je bio filtriran kroz ruke vozače Ferrarija, jer Ferrari je nastao zbog utrkivanja, dok svi ostali nisu. McLaren i Willimas, RBR su nastale kao momčadi, dok Ferrari je Ferrari, od glave do pete svoj punih 70 godina.
Ferrari je luksuz, kao što je I F1 luksuz, dakle 70 godina tradicije nije mala stvar.
Voze li vozači Ferrarija nekog Fiat-a?
Možda bi Renault trebao zaigrati na kartu, da na neku foru "uvjere" Sauber, pa da oni koriste Alpine ( Renault ) motore?
Renault zaista treba još neku momčad u F1, kao dobavljač motora, a tu bi u igri mogao biti i Haas, ako se proda i napusti Ferrari kao izvor motora i dijelova.
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ja ne znam kakvo je to poredjenje? I Schumacher je reklamirao FIAT 100 x, ali to je cisti marketing, da bi se proizvod prodavao na veliko, kao sto je na novom Renault Clio bila reklama, prvaci smo svijeta! Je li Fiat Ferrari? Ferrari je posebna firma, NISTA iz Fiata nema tamo sem sto je FIAT grupacija. Mercedes je Mercedes, kao sto je Ferrari - Ferrari, bez obzira cijoj grupaciji pripadali. Ferrari je nastao kao trkaci brand i kao tim koji je finansirao vozace, te je kasnije krenuo sa proizvodjom serijiskih automobila zbog toga je Ferrari drugaciji od ostalih. Pored F1 Ferrari je dominirao i Le Mansom, kao i drugim serijama itd, ali F1 je bila njihov istinski dom. Bilo bi glupo da sada Ferrari nesto izmotava u drugim serijama i da traze neke benefite, mozda bi dobili nesto vise novca cisto da podignu gledanost, ali ne kao u F1. Oni su tu 71 godinu, nikada nisu otisli, pa se predomislili, oni su svoj brand gradili kroz F1.Pastor je napisao/la: 28.08.2021., 03:56Alfa ne postoji. Sauber bi lako prešao na nekog drugog dobavljača motora. A Haas, ako su ove godine opstali onda ne vjerujem ni da bi ih povlačenje Ferrarija bitnije ugrozilo. I oni lako mogu naći drugog dobavljača, i za motor, mjenjač, ovjese i sve drugo što je dozvoljeno...Slavenowsky je napisao/la: 27.08.2021., 20:36 Da Ferrari danas ode iz F1, oni neće ništa izgubiti, jer su oni tržište za one koji imaju lovu i ne pucaju globalno. No izgubiti Ferrari u F1, izgubio bi se vise od 50 % gledanosti, a to po sebi pravi domino efekat. Otišla bi i Alfa, Haas, mozda na kraju Renault (koji je vazda toplo hladno), te onda ostaju ekipe koje bi trebale da troše i dalje milione za sta, za koga? A F1 je najskuplji sport na svijetu.
Ferrari je jedina tvornicka momčad koja je direktno povezana sa F1, dok sve ostale momčadi nisu. Da li smo ikada vidjeli Hamiltona da voza A klasu? Ferrarijeva najslabija serija Californija je bila vozena od nekog od vozača i to ne u svrhe reklama, svaki Ferrari je bio filtriran kroz ruke vozače Ferrarija, jer Ferrari je nastao zbog utrkivanja, dok svi ostali nisu. McLaren i Willimas, RBR su nastale kao momčadi, dok Ferrari je Ferrari, od glave do pete svoj punih 70 godina.
Ferrari je luksuz, kao što je I F1 luksuz, dakle 70 godina tradicije nije mala stvar.
Voze li vozači Ferrarija nekog Fiat-a?
Mozete vi svi mrziti, ne voliti Ferrari, ali nemojte da se lazemo da bi F1 prezivjela bez njih, nije sustina da Ferrari samo bude u F1 da pobjedjuje, vec da odrzi nesto sto kraljica svih auto-moto sportova. Ferrari se sve vise blizi svom rekordu od 21 godinu bez titule, pa opet nisu otisli nigdje. I evo, moglo bi se reci da su teski gubitnici, nema titula, nema nicega, pa opet imaju 10 x vise navijaca od svih ostalih konkurenata. Ono ostalo je sve, ja vozim Renaul Megan navijam za Alonsa i Alpinu, babo mi vozi Mercedesa S klasu, mama A klasu Hamilton i Mercedes vrh ekipa itd... Ko danas jadni Williams bodri? Gdje su ti navijaci? McLarena ima, jer je McLaren isto tako jak brend u F1! Red Bull je najveca kompanija na svijetu po pitanju dobrog marketinga, ni Coca Cola im nije do koljena, to je ekipa koja je vrhunski usla u F1 oni danas imaju najvise navijaca poslije Ferrarija, pogtovo sada sa Maxom. Naravno da malo karikiram, ali generalno je tako.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Slavenowsky, ti si prvi spomenuo nekakvu Mercedes A klasu. Pa meni je to isto kao da spomeneš Fiat. Ima i Mercedes sportske modele, isto kao što vlasnici Ferrarija imaju obična auta, pod markom Fiat... Imaju itekako veze sa Fiatom. Evo baš juče sam vidio vijest da Fiat u nekom električnom kombiju koristi paralelno povezane baterije. Mislim da je to došlo iz F1, jer oni ovdje jedini imaju tu podijeljenu bateriju.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9699
- S nama već: 9 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Edogan i Sarajevu na cevapima pa se nece vratit na vrijeme..
Ide sa Bakirom na medeni mjesec...
Bitno da se ona odrzi, kad god...
Fino Alla Fine
- Cale od Lewisa
- GP3
- Postovi: 818
- S nama već: 5 god
- Navija za: Max Verstappen
„U 15:00, kada je utrka trebala početi, rekao bih: pokušat ćemo ponovo u 16:00 ili 16:30. Ako nema izgleda da će se uvjeti poboljšati ili šta god da se desi – (utrka) će krenuti,“ rekao je Ecclestone za Sportsmail.
„Ako se želite utrkivati, u redu, ako ne, također u redu. Niko nikome ne može staviti pištolj na glavu, to je na njima. Da sam na začelju grida, mogao bih zaključiti da ne vrijedi rizikovati jer je previše opasno.“
„Ali, ako ja želim da osvojim bodove, možda bih razmišljao o tome. Ljudi sami donose odluke, ovo nije Afganistan.“
„Vozili smo u lošijim uvjetima od ovih (Belgija), a nismo otkazali utrku,“ jasan je Ecclestone.
Vrati se care
„Ako se želite utrkivati, u redu, ako ne, također u redu. Niko nikome ne može staviti pištolj na glavu, to je na njima. Da sam na začelju grida, mogao bih zaključiti da ne vrijedi rizikovati jer je previše opasno.“
„Ali, ako ja želim da osvojim bodove, možda bih razmišljao o tome. Ljudi sami donose odluke, ovo nije Afganistan.“
„Vozili smo u lošijim uvjetima od ovih (Belgija), a nismo otkazali utrku,“ jasan je Ecclestone.
Vrati se care


- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7170
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
moji se zalažu za promjen pravila svezi pu komponenti/kazni/zapečaćenih dijelova.
https://www.planetf1.com/news/honda-eng ... e-changes/
https://www.planetf1.com/news/honda-eng ... e-changes/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18244
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Nije nerazumno.zekohonda je napisao/la: 31.08.2021., 09:07 moji se zalažu za promjen pravila svezi pu komponenti/kazni/zapečaćenih dijelova.
https://www.planetf1.com/news/honda-eng ... e-changes/
Bilo je ovdje komentara (uključujući i moju malenkost) na ovu temu, u još "grubljem" tonu.
Čitaj, ako te neko napenali (a dokaz da te napenalio bi trebala biti kazna koju je dotični popio) i syebe ti neku od PU komponenti (ili čitav komplet, nebitno), kao i mjenjač, i to u tolikoj mjeri da je to više neupotrebljivo, onda uredno možeš sve promijeniti, bez kazni.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Nadam se da se neće usvojiti.zekohonda je napisao/la: 31.08.2021., 09:07 moji se zalažu za promjen pravila svezi pu komponenti/kazni/zapečaćenih dijelova.
https://www.planetf1.com/news/honda-eng ... e-changes/
Samo će zakomlikovati sistem. Upravo je Silverstone primjer. Lewis nije isključivi krivac za incident.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
S novim ugovorom koji je Alfa potpisala, Ferrari više nema nikakvo pravo na vozače koji voze na Alfu.Iceman je napisao/la: 31.08.2021., 19:57 Nema nikakvog smisla da Ferrari popusi mjesto u Alfi/Sauberu i da Mercedes stavi svog vozaca.
Znači nije nerealno da Gio leti vani, jer Vasseur tj. Sauber ima odriješene ruke za birati vozače.
Gio vjerojatno ide u Ferrarijev LMPh (Hypercar) program od 2023 kao i vrlo vjerojatno Illot.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


