Pa tamo Vettel i kad je imao dvije-tri titule primao je oko 12 milona il tako nešto. A ovo je Ricciardu vjerovatno isti ugovor odkad je došao u Red Bull.
Po ovim ugovorima se da zaključiti da svi imaju prvog vozača, a ne samo Ferrari kako većina misli. A kao što vidimo Ferrari ima i najplaćenijeg drugog vozača.
Šta je sa Manorovim vozačima? Ima i u ostalim timovima vozača koji plaćaju mjesto, ali i njima treba stojati neka cifra u ugovoru.
Vettel je potpisao slično kao i Hamilton za cca 100 mil za 3 godine; mislim da je ovaj isti izvor prošle godine objavio 30 mil + bonuses.
Sad odjednom 50!!!!!!? godišnje.
Alonso je bio 35 mil incl.. bonuses ako se ne varam - i on je dobio povišicu - mo'š mislit.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Nešto su mi sretni u RB po tom pitanju No baš me zanima koliko će ta promjena utjecat na potencijalna pretjecanja [ link do slike ]
Da kopiram glavne teme o kojima se/će raspravlja(t)
The key issues being talked about are:
Power unit global draft agreement 2017 and 2018
Fuel specifications
2017 bodywork regulations
Increase in race fuel consumption for 2017
Tyre testing
Limiting the number of measurements on the cars
Driver head protection
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ja sam čitao da još nisu dogovorili promjene oko motora. Spustili su cijenu za 4 miliona, na 16. A htjeli su na 12. Još valjda hoće da povećaju protok. A što se tiče aerodinamike, to su navodno dogovorili. Ide nova aerodinamika (ona o kojoj se već puno pričalo) i šire gume.
Jebote ovo je brutalno, dvi godine čekamo ovu promjenu pravila i oni od pustih opcija maknu tokene i to su nova pravila.
To, i ovo sve ostalo što piše, su promjene što se tiče motora. A imaš promjene i u aerodinamici koje su već usvojene...
Da sve važnija od važnije, samo neznan kakve veze s utrkivanjem ima to što će Manor platiti motor 19 a ne 20 milijuna. Što je s zaustavljanjem dominacije Mercedesa, što je s uvođenjem alternativnog motora, što je s ukidanjem protoka. Što se zapravo prominilo. Ništa, osim što će drugi nakon tri poklonjene sezone Mercedesu imati ravnopravni položaj za uvatiti ih narednih godinu dvi kad dolazi do novih promjena pravila. Uglavnom teško razočaranje.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.