A ovo s brzinom nakon promjene guma mi nema smisla jer nisu prešli na iste gume kao u prvom stintu, pa nije usporedivo, a kad su prešli na iste onda je CL držao najbrži krug utrke sve do Gaslyja u zadnjem krugu. Dakle, ja bi rekao da dokazi iz utrke kasnije pokazuju da je CL bio brži.
Top
Govorimo o zadnjem stintu kada su CL-u stavili nove Medium gume, a ne ranije.
Znači Seb je u 37. krugu napravio FL (koji je držao do kraja, sve dok Gasly nije srušio vrijeme), a CL dobije nove gume u 44. krugu i onaj 45. krug pritišćeš na novim gumama, višoj postavci motora i ostalo...tada je imao 10 krugova manje goriva i novije gume i nije išao brže, zapravo nešto sporije od Vettelovog ranijeg vremena sa težim bolidom.
Znači imao je Vettel više brzine, što se moglo vidjeti već i u prvom stintu...evo i tablice koju sam već stavio:
Znači nije samo da je Vettel bio uz CL-a jer je imao DRS...i nakon što ga je propustio, bio je brži u trećem sektoru.
Isto tako nije Seb došao na radio i govorio da je brži i da ga propuste, inženjer ga je pitao da li misli da li može ići brže (tamo u 6. krugu) i on je rekao da misli da može (logično...stalno je na istom razmaku od 7 desetinki), dok je CL bio na višim postavkama motora i nije se uspio odvojiti od Vettela u to vrijeme. Kasnije kada su ga propustili, bio je i dalje brži za oko 0.150-200, ali gume više nisu bile optimalne.
Zapamti da se Vettel nije mogao odmaknuti od Leclerca jer je Max bio odmah iza njega samo 2 sekunde...nema teorije da uspori.
Što se tiče ostatka utrke, Vettel se obranio od Maxa, napravio razmak od 12 sekundi na njemu i zadnjih 10-ak krugova ipak nije tako pritiskao (male su šanse da će uhvatiti Bottasa, ali su pokušali)...
Brojke kažu da je bio brži za dobru marginu, ali po običaju za Ferrari sporo su reagirali.