Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 760
S nama već: 9 god 2 mj
:klanjam:
Sjedi 5.
Ja bi još dodao da se ne treba očajavati na Ferrarijevu formu, rekao bi da je bolid brz ali osjetljiv na setup i na temperaturu, nekako kao da ima uski prozor gdje leti, i da voli tople uvjete, što danas nikako nije bilo. Nešto slično je Merc imao lani, te oscilacije dok nisu skužili. E sad kolko će Ferrariju trebati da shvati bolid vidjet ćemo.

I zadnje bi dodao...Kako ovom RB-u fali Ric, a i oni njemu...pokazalo se danas da je on u kombinaciji s RB bio profesor kasnog kočenja i prestizanja :klanjam:

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da...mislim da bi Ricci ono možda i obavio do kraja.
Max se prekočio, a i Seb je odigrao pametno tako da mu je namjerno ostavio otvorena vrata da ga namami, a onda mu je udario switchback i zatvorio vrata na izlazu.

Odlično utrkivanje (najbolji dio utrke) i da ne povjeruješ sve bilo čisto između njih dvoje.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Slažem se @Ferrari, Maxov napad jest bio sa solidne distance, ali Ricciardo je s iste lani bez problema rješavao protivnike. Fali on Red Bullu, Gasly zasad nije ni blizu toj razini. Da je RB imao dva jaka vozača ovdje, imao bi Ferrari još više problema.

Što se tiče utrkivanja, i tu se slažem da je to highlight utrke, a što se tiče čistoće, zasluge treba ponajprije dati Vettelu. Dobro je predvidio da će Max probati napasti iz daljine te nije odmah krenuo u zavoj, sjajno se namjestio na izlasku iz zavoja te uspio proći natrag ispred Verstappena ostavivši mu minimalan, ali dovoljan prostor :thumbs:

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Evo usporedba krugova Vettela i Leclerca:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page ... %20Leclerc

Vettel do kruga kad ga je Leclerc propustio mu je bio unutar sekunde zaostatka, to je Ferrarijev pitwall trebao skontati i učiniti zamjenu u prvih pet krugova, ali nije nažalost, što je pokrenulo daljnju reakciju i ispali su totalni luzeri. Ali neka, sami pali, sami se ubili.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
croatic f1 je napisao/la: 14.04.2019., 22:18 Slažem se @Ferrari, Maxov napad jest bio sa solidne distance, ali Ricciardo je s iste lani bez problema rješavao protivnike. Fali on Red Bullu, Gasly zasad nije ni blizu toj razini. Da je RB imao dva jaka vozača ovdje, imao bi Ferrari još više problema.

Što se tiče utrkivanja, i tu se slažem da je to highlight utrke, a što se tiče čistoće, zasluge treba ponajprije dati Vettelu. Dobro je predvidio da će Max probati napasti iz daljine te nije odmah krenuo u zavoj, sjajno se namjestio na izlasku iz zavoja te uspio proći natrag ispred Verstappena ostavivši mu minimalan, ali dovoljan prostor :thumbs:
Doduše treba se naglasiti da je Ricciardo skidao bolide koji su bili na jako starim gumama u tom trenutku...dok je Vettel bio na novim, ali hladnim gumama pa ono.
Dajem veće šanse Ricciju da bi to bolje izveo, ali Seb je pametno pročitao i odigrao ovo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9677
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Ferrari je napisao/la: 14.04.2019., 22:08 Odlično utrkivanje (najbolji dio utrke) i da ne povjeruješ sve bilo čisto između njih dvoje.
Zahvaljujuci Vettelu.. Malac je opet na glavu letio i bolid ne kroz zavoj proso s vrlo malo kontrole..

I nevezano, sta se ovi navijaci Alonsa pale na Vettela to je :facepalm:
Fino Alla Fine

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18169
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Vettel-Ferrari je napisao/la: 14.04.2019., 22:19 Evo usporedba krugova Vettela i Leclerca:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page ... %20Leclerc

Vettel do kruga kad ga je Leclerc propustio mu je bio unutar sekunde zaostatka, to je Ferrarijev pitwall trebao skontati i učiniti zamjenu u prvih pet krugova, ali nije nažalost, što je pokrenulo daljnju reakciju i ispali su totalni luzeri. Ali neka, sami pali, sami se ubili.
Zaboravio si otvaranje DRSa čak 3x a razmak bio preko sekundu :rofl:
Šta čovjek napisa pa osta živ :facepalm:

@Crash, ma to je mali broj, ali ni njih ne kontam
Očigledno ih pere više nego klasične navijače Ferrarija (i nama je taj isti Vettel uzeo 2 titule ispred nosa), pa ga zovu svakojakim pogrdnim imenima ili lupaju ono što sam iznad napisao.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Lux14
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 400
S nama već: 7 god 7 mj
Navija za: Alonso
CrashOverride je napisao/la: 14.04.2019., 22:58 I nevezano, sta se ovi navijaci Alonsa pale na Vettela to je :facepalm:
Pridružujem se u :facepalm: iako sam navijač Alonsa. "Voli svoje, poštuj tuđe"... inače ne možeš očekivati da će drugi poštovat tvoje...
You should never underestimate the predictability of stupidity

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Ferrari je napisao/la: 14.04.2019., 22:34 Doduše treba se naglasiti da je Ricciardo skidao bolide koji su bili na jako starim gumama u tom trenutku...dok je Vettel bio na novim, ali hladnim gumama pa ono.
Dajem veće šanse Ricciju da bi to bolje izveo, ali Seb je pametno pročitao i odigrao ovo.
A dođe onda na isto, nijedne ne daju grip :D
I ja sam također sa jaranom komentarisao, Ricciardo bi ono obavio kako spada, bez blokiranja, mislim kad je mogao u Monzi sa još veće udaljenosti odrađivati perfektne divebombe, ova danas bi bila rutina za njega.
Frantic je napisao/la: 14.04.2019., 23:29 Zaboravio si otvaranje DRSa čak 3x a razmak bio preko sekundu :rofl:
Nemoj ga spominjati, lik je izgubljen slučaj :chill:
slikaslika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Nedavno sam na IGTV gledao dnevnu rutinu Tota Volfa i covjek je masina. Pravi biznismen 21 stoljeca. Dok mi Ferarijev sef izgleda poput socijalstickih direktora. Rekao bih da je to lajt motiv razlike izmedju timova trenutno.

Ferari je zapeo u nekom drugom vremenu.
slika

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
_bataziv_0809 je napisao/la:Nedavno sam na IGTV gledao dnevnu rutinu Tota Volfa i covjek je masina. Pravi biznismen 21 stoljeca. Dok mi Ferarijev sef izgleda poput socijalstickih direktora. Rekao bih da je to lajt motiv razlike izmedju timova trenutno.

Ferari je zapeo u nekom drugom vremenu.
Cijela momčad je takva. Preplašena i neodlučna u svemu. Ne drže se onog što kažu. Nema hladnokrvnosti...Tako je već godinama.

Prošle godine im je trebalo 3-4 utrke da maknu nadogradnje koje nisu šljakale, valjda su imali nadu da će ih bolje prokužiti. I to u dijelu prvenstva kada su morali ići na pobjede da očuvaju šanse za naslov. Kad su maknuli odjednom je Ferrari opet bio jako brz. Kod strategija su uplašeni, čekaju druge da povuku poteze, kod vozača neodlučni i ne znaju reći "ne".
Sve u svemu takve stvari više koštaju nego ovaj bolid koji zaostaje.

Mentalno nisu na razini top momčadi.
Momčad je totalno ista kao i pod Arrivabeneom....


slika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma sve je isto...samo što su performanse gore.
Fali hladnokrvnosti u određenim situacijama i to nas stalno košta.

Jučer je meni ona situacija bila slična onoj iz Njemačke prošle godine...10 krugova im treba da reagiraju tj. da zid povuče pravi potez kada je očito što treba napraviti.

Evo što Mark Huges kaže:
Vettel was quicker than Leclerc this weekend but Ferrari took too long to ask Leclerc to move aside. By the time this did happen, Vettel had damaged his tyres and could make no impact upon the escaping Bottas. Had he run third from the start, maybe there’d have been a chance of fighting for second.
The Ferrari switch-around then triggered a somewhat nervy series of strategy calls, as the team tried to give Leclerc a second bite at the cherry but succeeded only in losing him fourth place to Max Verstappen. Red Bull’s early call to put undercut pressure on the Ferraris triggered a domino effect that switched the race up-front from the pre-race one-stop plan to a two-stop. But whatever the number of stops, Mercedes – and Hamilton – had it well covered.
Would the Ferraris with their greater straightline speed be able to slipstream the Mercedes down that long back straight? The answer to that was defined by how much slower they were through the long, right-handed Turns 12-13 sequence. The Ferrari took a lot more steering through there than the Mercedes – and through pretty much every corner of long duration, of which there are many here – and was consequently slower onto the straight. By the time it was going faster, it was only making up what it had lost on the entry to the straight. The longer the corner, the more the front tyres would overheat and so the greater the Mercedes downforce advantage would pay back: that at least was the working theory. Furthermore, that Ferrari power advantage was only being seen in high modes. In general race-running mode, it wasn’t there. The GPS data, supplied by the FIA and seen by all the teams, has shown that quite consistently in the season to date.
Vettel was sitting right with Leclerc and clearly itching to get by. Leclerc was lapping around 0.7sec off Hamilton’s pace.
“I’m quicker,” radioed in Vettel after eight laps, neatly inverting the Leclerc message from Bahrain. Another tricky moment on the Ferrari pit wall as the Mercedes pair escaped. There was evidently some left-hand and right-hand cross-communication breakdown, amplified by the inevitable mismatch of speed between pit wall decision and race track reality. Leclerc was urged by his engineer to get a move on otherwise he’d have to move aside. “Yes, but we’re both…” he responded, leaving unsaid what he later confirmed was going to be a message about tyre saving. “Ok.” Everyone listens in to everyone else’s radio and so we know that Leclerc was allowed at this point a little more ersK and turbo boost. Which was quite a contradictory position – because he was just about to be told to move aside. “But I’m pulling away…” The Ferrari management order trumps the race engineer’s specific instructions and the two hadn’t been quite resolved.
Znači Charles je bio u višem modu rada motora i nije se uspio odvojiti u čistom zraku...i debilima je trebalo toliko vremena da upute naredbu da se zamijene da je Vettel već istrošio gume u vrućem zraku Leclercovog bolida... čak i sa tim nešto lošijim gumama je bio nešto brži, ali naravno bilo je pre kasno i sve smo izgubili i gurnuli oba bolida prema Maxu.

I po meni najvažniji dio:
Vettel had set the fastest lap of the race to date a lap after rejoining on his new tyres. Leclerc’s best seven laps later (around 0.4sec-worth lighter) was slightly slower. Confirming that Vettel genuinely did have better pace than his team-mate and it hadn’t just been about strategy and the team prioritising him
...

Znači sa novijim gumama i manje goriva (oko 4 desetinke u odnosu kad je Vettel napravio FL) Leclerc je odradio nešto sporije vrijeme, što je opet dokaz da je ona odluka s početka kasnila...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
senna66 je napisao/la: 15.04.2019., 11:30 Prošle godine im je trebalo 3-4 utrke da maknu nadogradnje koje nisu šljakale, valjda su imali nadu da će ih bolje prokužiti.
https://www.motorsport.com/f1/news/rosb ... e/4371219/
Ove godine ista priča.
Ja lično nisam vjerovao u to ni tada, a ni sada.
Momčad je totalno ista kao i pod Arrivabeneom....
Nije Arrivabene bio tehinički direktor tada...

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
@Har Kl

Ne vjerujem da Binottova 2 posla u jednom imaju veze s time.
Mislim da je jednostavno cijela filozofija bolida promašena.

slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ne mislim na dva posla...
Mislim na istu priču koja se plasirala prošle godine i sada, dok je na čelu tehničkog odijela bio isti čovjek tada i sada.
Filozofija bolida i nadogradnje su briga tehničkog direktora??

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Moje mišljenje je da je najviše utjecao odlazak iskusnog Simonea Reste u Alfu...on je bio glava aero odjela skupa sa Enricom Cardileom.
Naravno to je zamišljeno kao usluga Alfa, jer su sestrinska ekipa, ali otišao je dosta važan čovjek tada sredinom prošle sezone.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Otišao je napokon i velemajstor za namještavanje setup-a bolida i glavno smetalo prvom vozaču :mrgreen:

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Momčad je totalno ista kao i pod Arrivabeneom....
Nije Arrivabene bio tehinički direktor tada...
Tu nisam mislio na tehnički dio, već ovu pogubljenost momčadi na utrkama kao jučer i prošlih godina.
Za tehnički dio se zna čija je odgovornost.
slika

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 950
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Ferrari je napisao/la: 15.04.2019., 12:02 Ma sve je isto...samo što su performanse gore.
Fali hladnokrvnosti u određenim situacijama i to nas stalno košta.

Jučer je meni ona situacija bila slična onoj iz Njemačke prošle godine...10 krugova im treba da reagiraju tj. da zid povuče pravi potez kada je očito što treba napraviti.
Slažem se.

Ferrari je napisao/la: 15.04.2019., 12:02 Evo što Mark Huges kaže:
Vettel was quicker than Leclerc this weekend but Ferrari took too long to ask Leclerc to move aside. By the time this did happen, Vettel had damaged his tyres and could make no impact upon the escaping Bottas. Had he run third from the start, maybe there’d have been a chance of fighting for second.
Ferrari nije imao nikakve šanse protiv Mercedesa. S kakvom god strategijom. Da je Vettel bio u stanju preteći Leclerca bez tužakanja teti učiteljici onda bi mislo da je to moguće.
Ferrari je napisao/la: 15.04.2019., 12:02
Vettel was sitting right with Leclerc and clearly itching to get by. Leclerc was lapping around 0.7sec off Hamilton’s pace.
“I’m quicker,” radioed in Vettel after eight laps, neatly inverting the Leclerc message from Bahrain. Another tricky moment on the Ferrari pit wall as the Mercedes pair escaped. There was evidently some left-hand and right-hand cross-communication breakdown, amplified by the inevitable mismatch of speed between pit wall decision and race track reality. Leclerc was urged by his engineer to get a move on otherwise he’d have to move aside. “Yes, but we’re both…” he responded, leaving unsaid what he later confirmed was going to be a message about tyre saving. “Ok.” Everyone listens in to everyone else’s radio and so we know that Leclerc was allowed at this point a little more ersK and turbo boost. Which was quite a contradictory position – because he was just about to be told to move aside. “But I’m pulling away…” The Ferrari management order trumps the race engineer’s specific instructions and the two hadn’t been quite resolved.
Znači Charles je bio u višem modu rada motora i nije se uspio odvojiti u čistom zraku...i debilima je trebalo toliko vremena da upute naredbu da se zamijene da je Vettel već istrošio gume u vrućem zraku Leclercovog bolida... čak i sa tim nešto lošijim gumama je bio nešto brži, ali naravno bilo je pre kasno i sve smo izgubili i gurnuli oba bolida prema Maxu.

I po meni najvažniji dio:
Vettel had set the fastest lap of the race to date a lap after rejoining on his new tyres. Leclerc’s best seven laps later (around 0.4sec-worth lighter) was slightly slower. Confirming that Vettel genuinely did have better pace than his team-mate and it hadn’t just been about strategy and the team prioritising him
...

Znači sa novijim gumama i manje goriva (oko 4 desetinke u odnosu kad je Vettel napravio FL) Leclerc je odradio nešto sporije vrijeme, što je opet dokaz da je ona odluka s početka kasnila...

Ja bi rekao da je bilo dvije paralelne komunikacije
1. Vettel cendra da je brži, Binoto filozofira....
2. Leclercov RE kuži što se sprema iako ne čuje i kaže mu da se malo odvoji (a Leclerc je zbunjen jer kao treba čuvati gume, a i zbunjen je zašto mu je Vettel na repu kad i on treba čuvati gume)

Leclerc nije uspio nabildati razmak prije nego je stigla naredba od Binota da se makne. Kako je sve bilo u kratko vrijeme dete je ostalo s 4 upitnika iznad glave i s uvjerenjem da ima posla s debilima koji daju kontradiktorne upute u kratkom razmaku.

A ovo s brzinom nakon promjene guma mi nema smisla jer nisu prešli na iste gume kao u prvom stintu, pa nije usporedivo, a kad su prešli na iste onda je CL držao najbrži krug utrke sve do Gaslyja u zadnjem krugu. Dakle, ja bi rekao da dokazi iz utrke kasnije pokazuju da je CL bio brži.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
A ovo s brzinom nakon promjene guma mi nema smisla jer nisu prešli na iste gume kao u prvom stintu, pa nije usporedivo, a kad su prešli na iste onda je CL držao najbrži krug utrke sve do Gaslyja u zadnjem krugu. Dakle, ja bi rekao da dokazi iz utrke kasnije pokazuju da je CL bio brži.
Top
Govorimo o zadnjem stintu kada su CL-u stavili nove Medium gume, a ne ranije.
Znači Seb je u 37. krugu napravio FL (koji je držao do kraja, sve dok Gasly nije srušio vrijeme), a CL dobije nove gume u 44. krugu i onaj 45. krug pritišćeš na novim gumama, višoj postavci motora i ostalo...tada je imao 10 krugova manje goriva i novije gume i nije išao brže, zapravo nešto sporije od Vettelovog ranijeg vremena sa težim bolidom.

Znači imao je Vettel više brzine, što se moglo vidjeti već i u prvom stintu...evo i tablice koju sam već stavio:
slika

Znači nije samo da je Vettel bio uz CL-a jer je imao DRS...i nakon što ga je propustio, bio je brži u trećem sektoru.

Isto tako nije Seb došao na radio i govorio da je brži i da ga propuste, inženjer ga je pitao da li misli da li može ići brže (tamo u 6. krugu) i on je rekao da misli da može (logično...stalno je na istom razmaku od 7 desetinki), dok je CL bio na višim postavkama motora i nije se uspio odvojiti od Vettela u to vrijeme. Kasnije kada su ga propustili, bio je i dalje brži za oko 0.150-200, ali gume više nisu bile optimalne.

Zapamti da se Vettel nije mogao odmaknuti od Leclerca jer je Max bio odmah iza njega samo 2 sekunde...nema teorije da uspori.

Što se tiče ostatka utrke, Vettel se obranio od Maxa, napravio razmak od 12 sekundi na njemu i zadnjih 10-ak krugova ipak nije tako pritiskao (male su šanse da će uhvatiti Bottasa, ali su pokušali)...

Brojke kažu da je bio brži za dobru marginu, ali po običaju za Ferrari sporo su reagirali.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡