Stranica: 277/479.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 15:37
Postao AlkY
Nije lose , svida mi se ! :D

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 16:24
Postao Fangio
PhillSF je napisao/la: 11.03.2020., 15:09 Negdje sam pročitao da je Glock izjavio da zbog svih ovih zavrzlama oko motora i FIA-e Binotto i Vettel napustaju Ferrari sljedece sezone.

:chill: :bang: :bonk:
Tko ti je taj Glok? Jel to duga devetka?

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 17:07
Postao Sarma
Solidan poster, i meni je bio ljepši prošlogodišnji...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 18:40
Postao Pastor
Ferrari je napisao/la: 11.03.2020., 12:08 slika

Dupli DNF
Odličan.

Ima još Boga pitaj koliko utrka do kraja. :rofl:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 19:25
Postao Frantic
Da, vrlo moguće da ostanemo uskraćeni za tu povlasticu :rofl:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 19:56
Postao PhillSF
Fangio je napisao/la: 11.03.2020., 16:24
PhillSF je napisao/la: 11.03.2020., 15:09 Negdje sam pročitao da je Glock izjavio da zbog svih ovih zavrzlama oko motora i FIA-e Binotto i Vettel napustaju Ferrari sljedece sezone.

:chill: :bang: :bonk:
Tko ti je taj Glok? Jel to duga devetka?
Samo prenosim što sam pročitao, a i izvor je škakljivog podrijetla 🤣🤣🤣

Da ovaj korona virus nije više za zajebanciju...ali stvarno nebih želio da se odgodi utrka jer predugo smo je čekali.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 11.03.2020., 23:00
Postao F12000
Sviđa mi se, solidnih 7/10 :thumbs:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 14.03.2020., 17:15
Postao Ferrari Maniac
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1238856933165142017

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 17.03.2020., 19:10
Postao Sarma
👏👏 :klanjam:
https://twitter.com/ScuderiaFerrari/status/1239975366548172800

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 26.03.2020., 21:44
Postao gjoko-mkd
Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine

kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama

tako barem ja sam shvatio da radi

https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 26.03.2020., 21:48
Postao pigmalion
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine

kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama

tako barem ja sam shvatio da radi

https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Zanimljivo.

Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 26.03.2020., 22:00
Postao zekohonda
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine

kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama

tako barem ja sam shvatio da radi

https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
zanimljivo. ako sam dobro shvatio, to je suprotno od ovog:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 3ZraL.html

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 26.03.2020., 23:19
Postao gjoko-mkd
pigmalion je napisao/la: 26.03.2020., 21:48
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine

kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama

tako barem ja sam shvatio da radi

https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Zanimljivo.

Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
Hvala na pitanje...u mome gradu( Kičevo, 60 km ispred Ohrida) zasada nemamo inficiranog. Živi se u strahu....imamo policiski čas od 21h uveče, ljudi žure u markete po hranu....

U stvari kao svugde u svetu
Kod nas najviše su uvozli virus oni koji su bili na skijanje u Kopaoniku( Srbija) i Bansko( Bugarija)
Najvise se bojim za moju kćer k9ja je imala infekciju uha tik lre pocetka pandemije. T.j.kada smo bili na zadnji pregled kod doktora, tada mu se javio direktor bolnice i preneo da imamo prvi slucaj u državu
U ovakvom stanju...moje dete ne sme nikako biti inficirano sa nekom drugom infekcijom

PS.mozemo otvoriti topik na ovu temu

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 27.03.2020., 00:31
Postao pigmalion
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 23:19
pigmalion je napisao/la: 26.03.2020., 21:48
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine

kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama

tako barem ja sam shvatio da radi

https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Zanimljivo.

Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
Hvala na pitanje...u mome gradu( Kičevo, 60 km ispred Ohrida) zasada nemamo inficiranog. Živi se u strahu....imamo policiski čas od 21h uveče, ljudi žure u markete po hranu....

U stvari kao svugde u svetu
Kod nas najviše su uvozli virus oni koji su bili na skijanje u Kopaoniku( Srbija) i Bansko( Bugarija)
Najvise se bojim za moju kćer k9ja je imala infekciju uha tik lre pocetka pandemije. T.j.kada smo bili na zadnji pregled kod doktora, tada mu se javio direktor bolnice i preneo da imamo prvi slucaj u državu
U ovakvom stanju...moje dete ne sme nikako biti inficirano sa nekom drugom infekcijom

PS.mozemo otvoriti topik na ovu temu
Ne znam, pokretati temu ili ne..... iako je to moguće - da se tema otvori, ako ovo potraje.
Kod nas u HR, ....također prvi "donosioci" COVID-19 su bili oni koji su bili vani ( u Italiji, Austriji i slično ).......

Sretno. :thumbs:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 27.03.2020., 06:13
Postao AlkY
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 23:19 PS.mozemo otvoriti topik na ovu temu
Nije poseban topic , ali u "general temi" se do sad raspravljalo o tome pa eto.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 27.03.2020., 18:50
Postao zekohonda
navodno vettelu ponuđen jednogodišnji ugovor za '21. uz smanjenje plaće.
https://thejudge13.com/2020/03/27/ferra ... less-money

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 27.03.2020., 19:05
Postao renato2107
zekohonda je napisao/la: 26.03.2020., 22:00
gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine

kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama

tako barem ja sam shvatio da radi

https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
zanimljivo. ako sam dobro shvatio, to je suprotno od ovog:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 3ZraL.html
Ovo od Merca (a nešto blaži oblik imao je i RB ako se ne varam) više utječe na nagib bolida, tj. to kotač koji je unutarnji u zavoju "podigne" i time kompenzira naginjanje u stranu, a povećava pritisak na vanjski kotač (prednji) koji je najbitniji oslonac u tako oštrim zavojima. Taj dio je vezan na oslonac kotača na "push" (kosi) element ovjesa.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 27.03.2020., 22:24
Postao gjoko-mkd
da.....vidi se na snimcima ( osvetljen krug na kotaču), da ,,push,, spona na spoljnome kotaču kao da se malo uvija

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 29.03.2020., 10:02
Postao renato2107
Tako je, ouxh spona ima zglob koji nije u centru rotacije kotača, nego malo bliže centru bolida, tako da kad se volan zakrene spona postaje "kraća" i podiže kotač.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 29.03.2020., 21:43
Postao Ferrari
Novinari nemaju što da pišu očito...

Ovo nije ništa novo ni revolucionarno.