Re: Scuderia Ferrari
Postano: 11.03.2020., 15:37
Nije lose , svida mi se ! 

Tko ti je taj Glok? Jel to duga devetka?PhillSF je napisao/la: 11.03.2020., 15:09 Negdje sam pročitao da je Glock izjavio da zbog svih ovih zavrzlama oko motora i FIA-e Binotto i Vettel napustaju Ferrari sljedece sezone.
![]()
![]()
![]()
Odličan.
Samo prenosim što sam pročitao, a i izvor je škakljivog podrijetla
Zanimljivo.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
zanimljivo. ako sam dobro shvatio, to je suprotno od ovog:gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Hvala na pitanje...u mome gradu( Kičevo, 60 km ispred Ohrida) zasada nemamo inficiranog. Živi se u strahu....imamo policiski čas od 21h uveče, ljudi žure u markete po hranu....pigmalion je napisao/la: 26.03.2020., 21:48Zanimljivo.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
Ne znam, pokretati temu ili ne..... iako je to moguće - da se tema otvori, ako ovo potraje.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 23:19Hvala na pitanje...u mome gradu( Kičevo, 60 km ispred Ohrida) zasada nemamo inficiranog. Živi se u strahu....imamo policiski čas od 21h uveče, ljudi žure u markete po hranu....pigmalion je napisao/la: 26.03.2020., 21:48Zanimljivo.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
U stvari kao svugde u svetu
Kod nas najviše su uvozli virus oni koji su bili na skijanje u Kopaoniku( Srbija) i Bansko( Bugarija)
Najvise se bojim za moju kćer k9ja je imala infekciju uha tik lre pocetka pandemije. T.j.kada smo bili na zadnji pregled kod doktora, tada mu se javio direktor bolnice i preneo da imamo prvi slucaj u državu
U ovakvom stanju...moje dete ne sme nikako biti inficirano sa nekom drugom infekcijom
PS.mozemo otvoriti topik na ovu temu
Nije poseban topic , ali u "general temi" se do sad raspravljalo o tome pa eto.
Ovo od Merca (a nešto blaži oblik imao je i RB ako se ne varam) više utječe na nagib bolida, tj. to kotač koji je unutarnji u zavoju "podigne" i time kompenzira naginjanje u stranu, a povećava pritisak na vanjski kotač (prednji) koji je najbitniji oslonac u tako oštrim zavojima. Taj dio je vezan na oslonac kotača na "push" (kosi) element ovjesa.zekohonda je napisao/la: 26.03.2020., 22:00zanimljivo. ako sam dobro shvatio, to je suprotno od ovog:gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 3ZraL.html