Charles Leclerc
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 950
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Zapravo je sad tamo gdje i Massa. Nekad je sezona imala 16 utrka danas ima 24. A kako su ppovi također povezani s bolidima, a bolidi su sezonski onda bi rekao da je ova moja interpretacija ok. Isto tako Charles u dvije sezone odvozi kao Massa ili Schu u 3
A pogotovo Ascari tad su sezone imale full malo utrka
A pogotovo Ascari tad su sezone imale full malo utrka
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Vikend iz snova koji je napokon okrunjen i pobjedom. Nakon toliko subota tokom kojih smo se radovali i nedjelja gdje smo ostali razočarani, došlo je vrijeme da se svih 25 bodova odnese u Maranello.
Od samog petka i slobodnih treninga bilo je jasno da je Charles "a man to beat", izazov je bio brzinu prenijeti u kvalifikacije i tamo provuči bolid među uske zidove Monaka.
Jednom kad je setup bolida bio pogođen, kvalifikacije su bile 90% ako ne i više posla u kneževini. Na trenutke je izgledalo da su čak 4 tima sposobna za pole. I upravo taj segment Leclercove rezerviranosti u prve 2 kvalifikacijske runde mi je jedan od higlighta ovog tjedna. Jednostavno, gdje nema imperativa stiskanja papučice do kraja, nema smisla ugrožavati cijeli tjedan zbog nebitnih par desetinki više ili manje. Sve naravno dok se prolazi u idući krug kvalifikacija. Treba uzeti u obzir da je prije kvalifikacija došlo do kasne promjene motora, što ga je dodatno izbacilo iz balansa i primoralo na nešto dužu adaptaciju zajedno s mehaničarima.
Da Monako ne ispadne previše iz svoje uloge "uklete staze" za Charlsa, pobrinula se jedna od papučica na njegovom bolidu, koja je odlučila zakazati baš u najnezgodnijem trenutku Q3. Ugledni britanski novinar Peter Windsor navodi da ga je ovaj kvar koštao čak pola sekunde (!!!), što je čitava jedna vječnost u ovom sportu. Usprkos svemu, Charles je bio čovjek na zadatku ovaj tjedan, koji živi za gradske utrke i raskoš talenta možda i najviše pokazuje u kvalifikacijama. Tako da s dva briljantna kruga nije dozvolio ni tehničkim kvarovima da ga pokolebaju u njegovom cilju.
U nedjelju je sreća počela igrati za crveni tim. Prvo je crvena zastava spasila njegovog timskog kolegu, koji je već praktički bio van utrke. A onda je ista crvena zastava odigrala i ključnu ulogu u tome da nije bilo potrebe za odlaskom u boks, s obzirom da se promjena guma već obavila za vrijeme stanke. Do kraja utrke trebalo je samo ostati koncentriran 78 krugova i konačno dovesti crveni bolid ispred princa i razdraganih mehaničara da se proslavi ovaj povjesni moment u kneževini.

Il predestinato vince!
Od samog petka i slobodnih treninga bilo je jasno da je Charles "a man to beat", izazov je bio brzinu prenijeti u kvalifikacije i tamo provuči bolid među uske zidove Monaka.
Jednom kad je setup bolida bio pogođen, kvalifikacije su bile 90% ako ne i više posla u kneževini. Na trenutke je izgledalo da su čak 4 tima sposobna za pole. I upravo taj segment Leclercove rezerviranosti u prve 2 kvalifikacijske runde mi je jedan od higlighta ovog tjedna. Jednostavno, gdje nema imperativa stiskanja papučice do kraja, nema smisla ugrožavati cijeli tjedan zbog nebitnih par desetinki više ili manje. Sve naravno dok se prolazi u idući krug kvalifikacija. Treba uzeti u obzir da je prije kvalifikacija došlo do kasne promjene motora, što ga je dodatno izbacilo iz balansa i primoralo na nešto dužu adaptaciju zajedno s mehaničarima.
Da Monako ne ispadne previše iz svoje uloge "uklete staze" za Charlsa, pobrinula se jedna od papučica na njegovom bolidu, koja je odlučila zakazati baš u najnezgodnijem trenutku Q3. Ugledni britanski novinar Peter Windsor navodi da ga je ovaj kvar koštao čak pola sekunde (!!!), što je čitava jedna vječnost u ovom sportu. Usprkos svemu, Charles je bio čovjek na zadatku ovaj tjedan, koji živi za gradske utrke i raskoš talenta možda i najviše pokazuje u kvalifikacijama. Tako da s dva briljantna kruga nije dozvolio ni tehničkim kvarovima da ga pokolebaju u njegovom cilju.
U nedjelju je sreća počela igrati za crveni tim. Prvo je crvena zastava spasila njegovog timskog kolegu, koji je već praktički bio van utrke. A onda je ista crvena zastava odigrala i ključnu ulogu u tome da nije bilo potrebe za odlaskom u boks, s obzirom da se promjena guma već obavila za vrijeme stanke. Do kraja utrke trebalo je samo ostati koncentriran 78 krugova i konačno dovesti crveni bolid ispred princa i razdraganih mehaničara da se proslavi ovaj povjesni moment u kneževini.

Il predestinato vince!

- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Solidna berba bodova u Mađarskoj, nadam se dovoljna za razbijanje post-Monako krize.
Samo tako dalje mirne glave maksimizirati učinak i uzeti sve što se nudi nedjeljom jer izgledno je da uz ovaj uspon McLarena i Mercedesa i solidno stanje RB-a, bolid neće biti konkurentan za direktan napad na pobijede i postolja.
a testa alta
Samo tako dalje mirne glave maksimizirati učinak i uzeti sve što se nudi nedjeljom jer izgledno je da uz ovaj uspon McLarena i Mercedesa i solidno stanje RB-a, bolid neće biti konkurentan za direktan napad na pobijede i postolja.
a testa alta


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Kakav je bolid bio protekli vikend i kakvu su mu taktiku priredili u trci, jučer odlično odvozio.
Uz malo sreće (Maxovo junačenje), odlično 4. mjesto.
Uz malo sreće (Maxovo junačenje), odlično 4. mjesto.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Ma nemaju crveni vise nista, kao sto i Charles vise nema elana za takmicenje! Razumijem i njega i Carlosa. Od najjava borbi za prvenstva, do razocaranja. Jadno je kakav je taj tim! Ne mogu vjerovati da posle skoro 3 godine ljudi ne znaju sta treba da rade da bi unapredili taj auto, da se moze boriti za naslov...
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1737
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Čuj poslije 3 sezone. Oni ne znaju đe biju od kraja '08 maltene.nelinjo je napisao/la:Ma nemaju crveni vise nista, kao sto i Charles vise nema elana za takmicenje! Razumijem i njega i Carlosa. Od najjava borbi za prvenstva, do razocaranja. Jadno je kakav je taj tim! Ne mogu vjerovati da posle skoro 3 godine ljudi ne znaju sta treba da rade da bi unapredili taj auto, da se moze boriti za naslov...
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1737
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Dobra vožnja i Čarlija i Karla, ali mislim da je i bolid bio dobro postavljen, pogotovo za treći sektor.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Da, dobro je Ferrari radio jučer, kako bolid, tako i ostale stvari.
Mogu zamjeriti na tajming Karlitovog boxa, pa je poslije bio izložen riziku prilikom preticanja Checa.
U suprotnom su mogli lagano undercutat Checa i posljedično, stisnuti Oscara pred kraj (iz današnje perspektive, jučer sam mislio da će Oscar uzeti i Leclerca).
Da li su šta poriktali, dali su pilili naopako, ko će ga znat?
Uglavnom, oba vozača su odlično odvozili.
Mogu zamjeriti na tajming Karlitovog boxa, pa je poslije bio izložen riziku prilikom preticanja Checa.
U suprotnom su mogli lagano undercutat Checa i posljedično, stisnuti Oscara pred kraj (iz današnje perspektive, jučer sam mislio da će Oscar uzeti i Leclerca).
Da li su šta poriktali, dali su pilili naopako, ko će ga znat?
Uglavnom, oba vozača su odlično odvozili.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
uvijek se iznova iznenadim kad čeljad objavljuje mirror selfije.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.