Re: Scuderia Ferrari
Postano: 13.12.2019., 13:30
360°

Ovo objašnjava kakvi su to debili

Jel` zbog Croftya na avataru?Iceman je napisao/la: 14.12.2019., 15:02 @Frantic - tebi treba dati ban, al ozbiljno, a ti razmisli zašto
Btw vic dana: Zašto je Ferrari prvi otkrio datum predstavljanja novog bolida? Žuri im se dobiti po piksi![]()
Daaaa...
Ja mislio AMuS trola, GPS ... folovi golovi ...Mr.Spaceguy je napisao/la: 16.12.2019., 16:36 Ferrari thought it was 0.5s faster than F1 rivals after first test
Stvarno su naivni bili onda....Mr.Spaceguy je napisao/la:Ferrari thought it was 0.5s faster than F1 rivals after first test
PRVOG TESTA...ne i drugog.Har Kl je napisao/la: 16.12.2019., 16:46Ja mislio AMuS trola, GPS ... folovi golovi ...Mr.Spaceguy je napisao/la: 16.12.2019., 16:36 Ferrari thought it was 0.5s faster than F1 rivals after first test![]()
Ma i mislio sam na prvi test. AMuS je izmjerio da je prednost Ferrarija bila 0.7 sec koliko se sjećam. Nije to neka razlika s obzirom da se radilo o predviđanju.Ferrari je napisao/la: 16.12.2019., 22:18PRVOG TESTA...ne i drugog.Har Kl je napisao/la: 16.12.2019., 16:46Ja mislio AMuS trola, GPS ... folovi golovi ...Mr.Spaceguy je napisao/la: 16.12.2019., 16:36 Ferrari thought it was 0.5s faster than F1 rivals after first test![]()
I to nije bilo daleko od istine uopće. Mercedes je došao sa novim bolidom na drugom testu i bio vidljivo već tada skoro jednak u kvali krugu, a u simulacijama je bio bolji od Ferrarija sa dobrom marginom. Također su bili puno brži u trećem sektoru od Ferrarija (kako to...eto...) da bi se sve ovo ispostavilo kao čista istina na kraju...+ što je Mercedes bio pouzdaniji (još nešto što se potvrdilo kroz sezonu)
Ferrari je očito mislio da skrivaju više od Mercedesa (naivno) i nisu na vrijeme prepoznali mane bolida tj. mislili su da će ga optimizirati kako budu išle utrke. Na kraju su nakon 3-4 utrke shvatili da je koncept u potpunosti kriv i obustavili su cijeli daljnji razvoj bolida i radili skroz novi program.
Mislim da je moguće da je do toga jer se remeti daljna aerodinamika iza tocka. Ne mora biti da je sigurno to, mozda su jednostavno svagdje fulali po malo, ali siguran sam da je i taj ovjes remetio aerodinamiku.Har Kl je napisao/la: 17.12.2019., 08:51Ma i mislio sam na prvi test. AMuS je izmjerio da je prednost Ferrarija bila 0.7 sec koliko se sjećam. Nije to neka razlika s obzirom da se radilo o predviđanju.Ferrari je napisao/la: 16.12.2019., 22:18PRVOG TESTA...ne i drugog.
I to nije bilo daleko od istine uopće. Mercedes je došao sa novim bolidom na drugom testu i bio vidljivo već tada skoro jednak u kvali krugu, a u simulacijama je bio bolji od Ferrarija sa dobrom marginom. Također su bili puno brži u trećem sektoru od Ferrarija (kako to...eto...) da bi se sve ovo ispostavilo kao čista istina na kraju...+ što je Mercedes bio pouzdaniji (još nešto što se potvrdilo kroz sezonu)
Ferrari je očito mislio da skrivaju više od Mercedesa (naivno) i nisu na vrijeme prepoznali mane bolida tj. mislili su da će ga optimizirati kako budu išle utrke. Na kraju su nakon 3-4 utrke shvatili da je koncept u potpunosti kriv i obustavili su cijeli daljnji razvoj bolida i radili skroz novi program.
Nakon drugog su čini mi se rekli da je prednost 0.2 sec.
Sad ozbiljno ...
Da li je moguće da vam je novi ovjes davao toliku prednost, a morali ste ga skinuti nakon prvog testa, jer se polomio na Vettelovom bolidu? I generalno sam stekao osjećaj da vam je ovjes ove sezone kao od stakla. Pogotovo u zadnjim utrkama sezone, kad ste čini mi se opet nešto kombinovali sa ovjesom?
Sarma je napisao/la: 17.12.2019., 16:40 Zato ćemo sada (za dva mjeseca) na testiranjima imati spremne dvije šasije, samo da budu različite verzije...
Jednu za prvi test, drugu za drugi...![]()
`Oćemol` bacit` kakvu okladu, da li će se sjetiti da postoji i ta mogućnost?Sarma je napisao/la: 17.12.2019., 19:35 Ništa nije sigurno, a pogotovo nije trollanje![]()
https://m.speedweek.com/formel1/news/15 ... -Bahn.html
Budemo vidjeli, to bi bilo vrhunski i mnogo korisno, pogotovo ako dođu sa dvije različite verzije, znači prvi test - prva verzija i pouzdanost, drugi test - druga verzija, nešto slično poput Mercedesa ove sezone...
Sad kad su oba testiranja skratili za dan, nadam se da će staviti OBA vozača sve dane da voze, a ne jedan dan Seb, jedan Leclerc...