Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Iceman je napisao/la: 14.12.2019., 15:02
@Frantic - tebi treba dati ban, al ozbiljno, a ti razmisli zašto
Btw vic dana: Zašto je Ferrari prvi otkrio datum predstavljanja novog bolida? Žuri im se dobiti po piksi
Jel` zbog Croftya na avataru?
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Iceman je napisao/la: 14.12.2019., 15:02
@Frantic - tebi treba dati ban, al ozbiljno, a ti razmisli zašto
Btw vic dana: Zašto je Ferrari prvi otkrio datum predstavljanja novog bolida? Žuri im se dobiti po piksi
Jel` zbog Croftya na avataru?
Daaaa... Mislim ono sto nije bilo dosta svaki drugi vikend 9 mjeseci slusati proljeve s oprostenjem tog mucavog lika i onda ga stavis za avatara? Pa mislim ono wtf
Sad ces jos ljude potaknuti da stave ostatak njegove druzinena celu sa Herbertom
Ma stavio bi ja i čitavu SKY ekipu, ali prostor za avatar je 100x100 pix, pa bi slika sa njih 5-6 (koliko ih već ima) bila presitna, jbga
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
neki sumljaju da posle sudara Fetela u treću krivinu u Barseloni, da je Ferari promenio prednji trap bolida i išao na konzervativniju varijantu koja je koštala bolid posebno na sporim krivinama i na kočenju
Ferari je negirao da je menjao prednji ovjes....ali posle tog udesa8pukla felga pod opterećenjem)...Ferari nije bio isti
I to nije bilo daleko od istine uopće. Mercedes je došao sa novim bolidom na drugom testu i bio vidljivo već tada skoro jednak u kvali krugu, a u simulacijama je bio bolji od Ferrarija sa dobrom marginom. Također su bili puno brži u trećem sektoru od Ferrarija (kako to...eto...) da bi se sve ovo ispostavilo kao čista istina na kraju...+ što je Mercedes bio pouzdaniji (još nešto što se potvrdilo kroz sezonu)
Ferrari je očito mislio da skrivaju više od Mercedesa (naivno) i nisu na vrijeme prepoznali mane bolida tj. mislili su da će ga optimizirati kako budu išle utrke. Na kraju su nakon 3-4 utrke shvatili da je koncept u potpunosti kriv i obustavili su cijeli daljnji razvoj bolida i radili skroz novi program.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
I to nije bilo daleko od istine uopće. Mercedes je došao sa novim bolidom na drugom testu i bio vidljivo već tada skoro jednak u kvali krugu, a u simulacijama je bio bolji od Ferrarija sa dobrom marginom. Također su bili puno brži u trećem sektoru od Ferrarija (kako to...eto...) da bi se sve ovo ispostavilo kao čista istina na kraju...+ što je Mercedes bio pouzdaniji (još nešto što se potvrdilo kroz sezonu)
Ferrari je očito mislio da skrivaju više od Mercedesa (naivno) i nisu na vrijeme prepoznali mane bolida tj. mislili su da će ga optimizirati kako budu išle utrke. Na kraju su nakon 3-4 utrke shvatili da je koncept u potpunosti kriv i obustavili su cijeli daljnji razvoj bolida i radili skroz novi program.
Ma i mislio sam na prvi test. AMuS je izmjerio da je prednost Ferrarija bila 0.7 sec koliko se sjećam. Nije to neka razlika s obzirom da se radilo o predviđanju.
Nakon drugog su čini mi se rekli da je prednost 0.2 sec.
Sad ozbiljno ...
Da li je moguće da vam je novi ovjes davao toliku prednost, a morali ste ga skinuti nakon prvog testa, jer se polomio na Vettelovom bolidu? I generalno sam stekao osjećaj da vam je ovjes ove sezone kao od stakla. Pogotovo u zadnjim utrkama sezone, kad ste čini mi se opet nešto kombinovali sa ovjesom?
I to nije bilo daleko od istine uopće. Mercedes je došao sa novim bolidom na drugom testu i bio vidljivo već tada skoro jednak u kvali krugu, a u simulacijama je bio bolji od Ferrarija sa dobrom marginom. Također su bili puno brži u trećem sektoru od Ferrarija (kako to...eto...) da bi se sve ovo ispostavilo kao čista istina na kraju...+ što je Mercedes bio pouzdaniji (još nešto što se potvrdilo kroz sezonu)
Ferrari je očito mislio da skrivaju više od Mercedesa (naivno) i nisu na vrijeme prepoznali mane bolida tj. mislili su da će ga optimizirati kako budu išle utrke. Na kraju su nakon 3-4 utrke shvatili da je koncept u potpunosti kriv i obustavili su cijeli daljnji razvoj bolida i radili skroz novi program.
Ma i mislio sam na prvi test. AMuS je izmjerio da je prednost Ferrarija bila 0.7 sec koliko se sjećam. Nije to neka razlika s obzirom da se radilo o predviđanju.
Nakon drugog su čini mi se rekli da je prednost 0.2 sec.
Sad ozbiljno ...
Da li je moguće da vam je novi ovjes davao toliku prednost, a morali ste ga skinuti nakon prvog testa, jer se polomio na Vettelovom bolidu? I generalno sam stekao osjećaj da vam je ovjes ove sezone kao od stakla. Pogotovo u zadnjim utrkama sezone, kad ste čini mi se opet nešto kombinovali sa ovjesom?
Mislim da je moguće da je do toga jer se remeti daljna aerodinamika iza tocka. Ne mora biti da je sigurno to, mozda su jednostavno svagdje fulali po malo, ali siguran sam da je i taj ovjes remetio aerodinamiku.
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
Budemo vidjeli, to bi bilo vrhunski i mnogo korisno, pogotovo ako dođu sa dvije različite verzije, znači prvi test - prva verzija i pouzdanost, drugi test - druga verzija, nešto slično poput Mercedesa ove sezone...
Sad kad su oba testiranja skratili za dan, nadam se da će staviti OBA vozača sve dane da voze, a ne jedan dan Seb, jedan Leclerc...
neznam zašto ne ulože više novaca i da idu sa dva bolida na testiranju....kad već ulažu stotine milijuna dolara....nije nešto mnogo plus da se pre vremena izradi i drugi bolid
Budemo vidjeli, to bi bilo vrhunski i mnogo korisno, pogotovo ako dođu sa dvije različite verzije, znači prvi test - prva verzija i pouzdanost, drugi test - druga verzija, nešto slično poput Mercedesa ove sezone...
Sad kad su oba testiranja skratili za dan, nadam se da će staviti OBA vozača sve dane da voze, a ne jedan dan Seb, jedan Leclerc...
`Oćemol` bacit` kakvu okladu, da li će se sjetiti da postoji i ta mogućnost?
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.