Scuderia Ferrari
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ferrari često koristi Engine 4 ili 3 u utrci dok Engine 1 (najjača postavka) je korištena puno manje. Samo u prvim krugovima, in lap i out lapovi kao i ako nekoga love (npr Seb Albona pa su mi dali Engine 1 zadnja 3-4 kruga)
Ništa neuobičajeno. Nije ni Bottas stalno vozio u Strat 2 modu iako je imao novi motor. Ograničen si gorivom tj. protokom goriva + motor ne može stalno biti u najjačem modu makar bio najnoviji.
Ništa neuobičajeno. Nije ni Bottas stalno vozio u Strat 2 modu iako je imao novi motor. Ograničen si gorivom tj. protokom goriva + motor ne može stalno biti u najjačem modu makar bio najnoviji.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ferrari će biti prvi u 2020. koji će krenuti u testove sa novim gumama za 2021. u Jerezu u veljači.
Tako da je to dobra vijest. I ostale ekipe će testirati tijekom 2020. nove gume.
Tako da je to dobra vijest. I ostale ekipe će testirati tijekom 2020. nove gume.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj
Nadam se samo da će napraviti pravi testni auto (kao 2016 za 2017), a ne paradirat s aktualnom konfiguracijom ili izbjegavat testiranje "jer nemaju resursa"
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Biti će ovogodišnji modificirani SF90.
Isto kao i Renault, Mercedes i McLaren ove godine koji su radili testove novih guma za 2021.
Najveće intervencije su zapravo na ovjesu. Aero mozda moraju sitno prilagoditi zbog malo većeg promjera gume.
2016 su morali dizati downforce na bolidima iz 2015 da bi simulirali veći downforce za 2017 i nove gume.
Za 2021 to ne moraju raditi.
Isto kao i Renault, Mercedes i McLaren ove godine koji su radili testove novih guma za 2021.
Najveće intervencije su zapravo na ovjesu. Aero mozda moraju sitno prilagoditi zbog malo većeg promjera gume.
2016 su morali dizati downforce na bolidima iz 2015 da bi simulirali veći downforce za 2017 i nove gume.
Za 2021 to ne moraju raditi.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
kaže binotto za amus da je ove sezone prednost ferrarijeve pu iznosila 20 ks:
https://thejudge13.com/2019/12/11/ferra ... GTv2SgcP8g
https://thejudge13.com/2019/12/11/ferra ... GTv2SgcP8g
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 8 god
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
2017. smo dobro napravili.Ferrari je napisao/la: 11.12.2019., 14:35 2020. je veća šansa od 2021.
2021 ko živ ko mrtav...rijetko kada mi pogodimo sa promjenom pravila, pogotovo ovako drastičnom.
Ne triba otpisivat iduću sezonu.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Zar nije 54KS (40kW), tj. Golf 2 dizel?zekohonda je napisao/la: 11.12.2019., 18:18 kaže binotto za amus da je ove sezone prednost ferrarijeve pu iznosila 20 ks:
https://thejudge13.com/2019/12/11/ferra ... GTv2SgcP8g

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Očekivano ... S obzirom na razne direktive i prljave igricezekohonda je napisao/la: 11.12.2019., 18:18 kaže binotto za amus da je ove sezone prednost ferrarijeve pu iznosila 20 ks:
https://thejudge13.com/2019/12/11/ferra ... GTv2SgcP8g

A ja sve mislio da je low drag concept

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Novi Ferrari 671 će biti predstavljen 11.02.2020
https://twitter.com/SmilexTech/status/1205080725441134592 Binotto:
Both Binotto and Camilleri remain convinced that the Leclerc-Vettel pair offers more advantages than risks. If the Monegasque is the future ("We knew it was going strong, but with its performance it surprised us too"), the German is expiring of contract. Things will be clarified within the Spanish GP, the principal team assured: «Sebastian remains central in the project. It is also important for the way we have developed the car since the beginning of the season. His advice was decisive. That can be fast proved it in the second part, it is not a discovery but a confirmation. The first thing we will do with him is to understand his intentions for the future. We believe we have the best F1 pair ». Braking on Lewis Hamilton in the key 2021 - "At the moment it is not an open question" and closing to the return of Fernando Alonso: "We talked to each other, it's not part of our plans." Finally a hit of the a.d. Louis Camilleri to Max Verstappen: "There is no place for those who say that the Ferrari bara. Did we not answer him? Why did we have to give visibility to a 22-year-old boy? "
https://twitter.com/SmilexTech/status/1205080725441134592 Binotto:
Next year we do not expect to have the fastest car on the straight: we are aiming to increase the vertical load as much as possible to the detriment of the resistance to advancement".
""We believe that there is still a lot of work to be done in the power unit area, that we can still extract performance
O vozačima:"Simone Resta is already fully working on the 2020 project"
Both Binotto and Camilleri remain convinced that the Leclerc-Vettel pair offers more advantages than risks. If the Monegasque is the future ("We knew it was going strong, but with its performance it surprised us too"), the German is expiring of contract. Things will be clarified within the Spanish GP, the principal team assured: «Sebastian remains central in the project. It is also important for the way we have developed the car since the beginning of the season. His advice was decisive. That can be fast proved it in the second part, it is not a discovery but a confirmation. The first thing we will do with him is to understand his intentions for the future. We believe we have the best F1 pair ». Braking on Lewis Hamilton in the key 2021 - "At the moment it is not an open question" and closing to the return of Fernando Alonso: "We talked to each other, it's not part of our plans." Finally a hit of the a.d. Louis Camilleri to Max Verstappen: "There is no place for those who say that the Ferrari bara. Did we not answer him? Why did we have to give visibility to a 22-year-old boy? "
Zadnja izmjena: Ferrari, dana/u 12.12.2019., 12:15, ukupno mijenjano 1 put.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Najvecu glupost koju je Ferrari mogao da napravi, jeste da nakon izvrsne sezone 2017, oni iducu Restu prekomanduju u Alfu i rade novu filozofiju bolida! Jednostavno su nestrpljivi, zamisli samo aerodinamiku iz 2017 i ovaj motor iz 2019!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Bez obzira došao Hamilton ili ne u Ferrari sumnjam da će Vettel voziti sezonu 2021 za Ferrari.Ferrari je napisao/la: 12.12.2019., 12:11 O vozačima:
Both Binotto and Camilleri remain convinced that the Leclerc-Vettel pair offers more advantages than risks. If the Monegasque is the future ("We knew it was going strong, but with its performance it surprised us too"), the German is expiring of contract. Things will be clarified within the Spanish GP, the principal team assured: «Sebastian remains central in the project. It is also important for the way we have developed the car since the beginning of the season. His advice was decisive. That can be fast proved it in the second part, it is not a discovery but a confirmation. The first thing we will do with him is to understand his intentions for the future. We believe we have the best F1 pair ». Braking on Lewis Hamilton in the key 2021 - "At the moment it is not an open question" and closing to the return of Fernando Alonso: "We talked to each other, it's not part of our plans." Finally a hit of the a.d. Louis Camilleri to Max Verstappen: "There is no place for those who say that the Ferrari bara. Did we not answer him? Why did we have to give visibility to a 22-year-old boy? "
Trebao bi baš "nadvoziti" LeClerca. Nisam siguran da je sposoban za to.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Rekli su da će odluka biti donesena do Španjolske.Har Kl je napisao/la: 12.12.2019., 15:35Bez obzira došao Hamilton ili ne u Ferrari sumnjam da će Vettel voziti sezonu 2021 za Ferrari.Ferrari je napisao/la: 12.12.2019., 12:11 O vozačima:
Both Binotto and Camilleri remain convinced that the Leclerc-Vettel pair offers more advantages than risks. If the Monegasque is the future ("We knew it was going strong, but with its performance it surprised us too"), the German is expiring of contract. Things will be clarified within the Spanish GP, the principal team assured: «Sebastian remains central in the project. It is also important for the way we have developed the car since the beginning of the season. His advice was decisive. That can be fast proved it in the second part, it is not a discovery but a confirmation. The first thing we will do with him is to understand his intentions for the future. We believe we have the best F1 pair ». Braking on Lewis Hamilton in the key 2021 - "At the moment it is not an open question" and closing to the return of Fernando Alonso: "We talked to each other, it's not part of our plans." Finally a hit of the a.d. Louis Camilleri to Max Verstappen: "There is no place for those who say that the Ferrari bara. Did we not answer him? Why did we have to give visibility to a 22-year-old boy? "
Trebao bi baš "nadvoziti" LeClerca. Nisam siguran da je sposoban za to.
Znači jako brzo.
Očito oni znaju više... uostalom već su rekli da imaju namjeru zadržati ovu postavu i nakon 2020. samo je pitanje što Seb želi.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ja imam svoju "omiljenu teoriju (tm)" o tome: Resta je bio dio plana za podizanje Alfe i dijeljenje razvoja nekih komponenti u uvjetima ograničenog budžeta. Naravno takvu strategiju ne smije nigdje napisati, a i moraš paziti kome govoriš. Ekipa koja je naslijedila Marcchionea to nije shvatila ili ima neki drugi plan ili je u financijska pravila ušlo nešto što to onemogućava ili su se posvadili sa Sauberom ili kaj ja znam. Uglavnom Resta je vraćen doma.Slavenowsky je napisao/la: 12.12.2019., 14:13 Najvecu glupost koju je Ferrari mogao da napravi, jeste da nakon izvrsne sezone 2017, oni iducu Restu prekomanduju u Alfu i rade novu filozofiju bolida! Jednostavno su nestrpljivi, zamisli samo aerodinamiku iz 2017 i ovaj motor iz 2019!
- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4718
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Mislim da Resta nema baš prste na bolidu za 2020.Ferrari je napisao/la: 12.12.2019., 12:11
"Simone Resta is already fully working on the 2020 project"
Bolid je skoro pa gotov...
Resta će raditi/radi na projektu za 2021...
Ako dobro ubodemo sa bolidom 2020, morat ćemo paralelno jako raditi na dvije strane, zato smo i povećali budžet i ljude + pravimo novi simulator...
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6074
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Otprilike tako i ja razmišljam. Marchionne je očito imao nekakav plan za Alfu koji, kako kažeš, ili nije shvaćen ili je napušten. Ovo seljakanje Reste je vrlo dobar pokazatelj toga.wapi je napisao/la: 12.12.2019., 17:33 Ja imam svoju "omiljenu teoriju (tm)" o tome: Resta je bio dio plana za podizanje Alfe i dijeljenje razvoja nekih komponenti u uvjetima ograničenog budžeta. Naravno takvu strategiju ne smije nigdje napisati, a i moraš paziti kome govoriš. Ekipa koja je naslijedila Marcchionea to nije shvatila ili ima neki drugi plan ili je u financijska pravila ušlo nešto što to onemogućava ili su se posvadili sa Sauberom ili kaj ja znam. Uglavnom Resta je vraćen doma.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Velika je treagedija za Ferrari sto je izgubio covjeka kakav je Marchionne. Taj je lik bio itekako ambiciozan, zbog njega imamo Alfu (opstanak Saubera), te bolji Ferrari. Odlazak Reste mozda nije bio toliko kritican u momentu kada je Marchionne bio tu, jer je sigurno vjerovao drugim ljudima u timu, a filozofija Ferrari-ja se skoro pa ostala ista u 2018 godini. Nakon njegove smrti, Ferrari je ocigledno razbucao upravu i zbog toga je nastao chaos i promasen bolid, tacnije aerodinamika...
Sad me jedino brine motor u kojeg su svi izbecili oci i da li ce isti biti dominatnan u 2019 godini, kada Ferrari zeli da ponovi istu filozofiju kao u 2017-oj godini?
Sad me jedino brine motor u kojeg su svi izbecili oci i da li ce isti biti dominatnan u 2019 godini, kada Ferrari zeli da ponovi istu filozofiju kao u 2017-oj godini?
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Znam ja da Binotto nije baš neka faca, ali ipak je bolje upućen od tebe tko kaj dela....Sarma je napisao/la: 12.12.2019., 18:00Mislim da Resta nema baš prste na bolidu za 2020.Ferrari je napisao/la: 12.12.2019., 12:11
"Simone Resta is already fully working on the 2020 project"
Bolid je skoro pa gotov...
Resta će raditi/radi na projektu za 2021...
Ako dobro ubodemo sa bolidom 2020, morat ćemo paralelno jako raditi na dvije strane, zato smo i povećali budžet i ljude + pravimo novi simulator...