Scuderia Ferrari
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
AMuS...
Znači ako su tolike razlike onda je Mercedes vjerojatno najbolji bolid ikad.
Jer u obe utrke gdje su bile "power" staze eto njih svaki out unutar sekunde.
Bio Bottas bio Hamilton.
Nek se jebu i ovi njihovi "doušnici" i AMuS.
Samo optužuju Ferrari da je nelegalan na nagovor očito Mercedesa, Renaulta i ostalih. Novinarstvo nula.
Tako je bilo i prošle godine pa smo dobili ne JEDAN već DVA senzora...koji su pokazali da nije ništa ilegalno.
Ferrari je već prošle godine išao Low drag rutom...ove godine je samo to jos ekstremnije nastavio...
Znači ako su tolike razlike onda je Mercedes vjerojatno najbolji bolid ikad.
Jer u obe utrke gdje su bile "power" staze eto njih svaki out unutar sekunde.
Bio Bottas bio Hamilton.
Nek se jebu i ovi njihovi "doušnici" i AMuS.
Samo optužuju Ferrari da je nelegalan na nagovor očito Mercedesa, Renaulta i ostalih. Novinarstvo nula.
Tako je bilo i prošle godine pa smo dobili ne JEDAN već DVA senzora...koji su pokazali da nije ništa ilegalno.
Ferrari je već prošle godine išao Low drag rutom...ove godine je samo to jos ekstremnije nastavio...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Je jebote...jadan Mercedes i vozači što će sada...zaostajali su punih 8 desetinki u zadnjem krugu u obje utrke.Har Kl je napisao/la: 16.09.2019., 12:53 Ne znam kolike su brojke ali znam da nisu male.
Hamilton sa bržim gumama, zavjetrinom i sa otvorenim DRS je u bio sporiji na pravcu od LeClerca. Tek poslije mu se približio, ali niti jednom ga nije uspio napasti prije zavoja br.1.
Na SPA još gora situacija gdje je Hamilton uz novije gume je jedva pretekao Vettela (također zavjetrina + DRS) iako je bio brži po krugu cca. 1sec. A tad je Ferrari vozio 2.spec. motora.
Vidjet ćemo, iz Mercedesa su rekli da otprilike znaju gdje je prednost Ferrarija. Nadam se da će to uspješno implementirati slijedeće godine.
Stvarno ne znam što će...grozno.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
AMuS je puno mjerodavniji nego f1analisitecnica.Ferrari je napisao/la: 16.09.2019., 13:15Je jebote...jadan Mercedes i vozači što će sada...zaostajali su punih 8 desetinki u zadnjem krugu u obje utrke.Har Kl je napisao/la: 16.09.2019., 12:53 Ne znam kolike su brojke ali znam da nisu male.
Hamilton sa bržim gumama, zavjetrinom i sa otvorenim DRS je u bio sporiji na pravcu od LeClerca. Tek poslije mu se približio, ali niti jednom ga nije uspio napasti prije zavoja br.1.
Na SPA još gora situacija gdje je Hamilton uz novije gume je jedva pretekao Vettela (također zavjetrina + DRS) iako je bio brži po krugu cca. 1sec. A tad je Ferrari vozio 2.spec. motora.
Vidjet ćemo, iz Mercedesa su rekli da otprilike znaju gdje je prednost Ferrarija. Nadam se da će to uspješno implementirati slijedeće godine.
Stvarno ne znam što će...grozno.
U Monzi nema laganja što se tiče motora. Svi u Monzi voze sa minimalnim krilima, to nikad nije bila tajna.
Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
Tablica najbolje pokazuje koliko je ko jadan. Nije sve motoru, ima nešto i do vozača, bolida, strategije ...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Gluposti.Har Kl je napisao/la: 16.09.2019., 13:23AMuS je puno mjerodavniji nego f1analisitecnica.Ferrari je napisao/la: 16.09.2019., 13:15Je jebote...jadan Mercedes i vozači što će sada...zaostajali su punih 8 desetinki u zadnjem krugu u obje utrke.Har Kl je napisao/la: 16.09.2019., 12:53 Ne znam kolike su brojke ali znam da nisu male.
Hamilton sa bržim gumama, zavjetrinom i sa otvorenim DRS je u bio sporiji na pravcu od LeClerca. Tek poslije mu se približio, ali niti jednom ga nije uspio napasti prije zavoja br.1.
Na SPA još gora situacija gdje je Hamilton uz novije gume je jedva pretekao Vettela (također zavjetrina + DRS) iako je bio brži po krugu cca. 1sec. A tad je Ferrari vozio 2.spec. motora.
Vidjet ćemo, iz Mercedesa su rekli da otprilike znaju gdje je prednost Ferrarija. Nadam se da će to uspješno implementirati slijedeće godine.
Stvarno ne znam što će...grozno.
U Monzi nema laganja što se tiče motora. Svi u Monzi voze sa minimalnim krilima, to nikad nije bila tajna.
Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
Tablica najbolje pokazuje koliko je ko jadan. Nije sve motoru, ima nešto i do vozača, bolida, strategije ...
OK...kako to da Albon nije mogao proći Hulkenberga i kako to da Max nije mogao proći Pereza? DRS + slipstream + full mode motora.
Kako nema veze crni HarKi? Pa svi su znali da ćemo biti konkurentni u Spa i Monzi zbog našeg koncepta bolida. Pa nije ovo slučajno.
AMuS odavno nije mjerodavan jer imaju katastrofalnu povijest loših...pa neću nazvati vijesti već čistih spekulacija tj. loše novinarstvo.
Isto tako te pitam zašto Haas i Alfa nisu onda na istoj razini kao Ferrari na ravnicama? Identične motore imaju. Evo2...neovisno da li je bio Evo1 ili Spec 1 motor sa početka sezone Ferrari je bio brži na ravnicama. Zove se drag.
Naravno da je bitan u Monzi...jer ako moraš manje "rezati" sa bolida u Monzi to si brži. Ferrari je također rezao stražnje krilo, novo prednje krilo i dobio je tu ekstra performansi na ravnicama.
Ovakvu glupost neću ni komentirati.Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6205
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Mislim da je Ferrarijeva presnost na pravcu mnogo veća zasluga bolida, već motora.
2017. godine kad je Ferrari imao bolid za sporije staze, na Spa Vettel sa 2 komponente bržim gumama (ultrasoft protiv softa) nije uspio prestići Hamiltona iako je imao DRS i već početkom Kemmel pravca bio na pola dužine Hamiltonovog bolida, da bi onda Hamilton bez DRS-a i na soft gumama ubrzao i već sredinom pravca imao prednost za cijelu dužinu bolida. Tad se nije govorilo mnogo o superiornosti Mercedesovog motora jer je bilo sasvim normalno, a prethodnih sezona i mnogo izraženije. A neki su čak tvrdili da razliku nije donio Mercedes već Hamilton
Da je Hamilton kojim slučajem uspio imati bolji izlaz od Leclerca iz Parabolice i zahvaljujući tome negdje polovinom startno-ciljnog pravca biti bliži Leclercovom bolidu, ili čak i biti jednim dijelom pored Leclercovog bolida, Leclerc do kraja pravca uvjeren sam ne bi imao šanse, ovako je Hamilton skoro uvijek se počeo približavat Leclercu zadnjih 100-200m pravca, pa nije više bilo prostora i vremena za napad, osim nekog kamikaza pokušaja.
2017. godine kad je Ferrari imao bolid za sporije staze, na Spa Vettel sa 2 komponente bržim gumama (ultrasoft protiv softa) nije uspio prestići Hamiltona iako je imao DRS i već početkom Kemmel pravca bio na pola dužine Hamiltonovog bolida, da bi onda Hamilton bez DRS-a i na soft gumama ubrzao i već sredinom pravca imao prednost za cijelu dužinu bolida. Tad se nije govorilo mnogo o superiornosti Mercedesovog motora jer je bilo sasvim normalno, a prethodnih sezona i mnogo izraženije. A neki su čak tvrdili da razliku nije donio Mercedes već Hamilton

Da je Hamilton kojim slučajem uspio imati bolji izlaz od Leclerca iz Parabolice i zahvaljujući tome negdje polovinom startno-ciljnog pravca biti bliži Leclercovom bolidu, ili čak i biti jednim dijelom pored Leclercovog bolida, Leclerc do kraja pravca uvjeren sam ne bi imao šanse, ovako je Hamilton skoro uvijek se počeo približavat Leclercu zadnjih 100-200m pravca, pa nije više bilo prostora i vremena za napad, osim nekog kamikaza pokušaja.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Znači uporedit ćemo Alfu i Haas sa Mercedesom, a nećemo sa RP ili Williamsom?Ferrari je napisao/la: 16.09.2019., 13:37Gluposti.Har Kl je napisao/la: 16.09.2019., 13:23AMuS je puno mjerodavniji nego f1analisitecnica.Ferrari je napisao/la: 16.09.2019., 13:15
Je jebote...jadan Mercedes i vozači što će sada...zaostajali su punih 8 desetinki u zadnjem krugu u obje utrke.
Stvarno ne znam što će...grozno.
U Monzi nema laganja što se tiče motora. Svi u Monzi voze sa minimalnim krilima, to nikad nije bila tajna.
Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
Tablica najbolje pokazuje koliko je ko jadan. Nije sve motoru, ima nešto i do vozača, bolida, strategije ...
OK...kako to da Albon nije mogao proći Hulkenberga i kako to da Max nije mogao proći Pereza? DRS + slipstream + full mode motora.
Kako nema veze crni HarKi? Pa svi su znali da ćemo biti konkurentni u Spa i Monzi zbog našeg koncepta bolida. Pa nije ovo slučajno.
AMuS odavno nije mjerodavan jer imaju katastrofalnu povijest loših...pa neću nazvati vijesti već čistih spekulacija tj. loše novinarstvo.
Isto tako te pitam zašto Haas i Alfa nisu onda na istoj razini kao Ferrari na ravnicama? Identične motore imaju. Evo2...neovisno da li je bio Evo1 ili Spec 1 motor sa početka sezone Ferrari je bio brži na ravnicama. Zove se drag.
Naravno da je bitan u Monzi...jer ako moraš manje "rezati" sa bolida u Monzi to si brži. Ferrari je također rezao stražnje krilo, novo prednje krilo i dobio je tu ekstra performansi na ravnicama.
Ovakvu glupost neću ni komentirati.Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
Svima je jasno da Ferrari ima jači motor, osim tebi

Nemate vi low drag koncept, već imate TOTALNO PROMAŠEN koncept bolida.
Ako ti do sad nije jasno da ste napravili najbolji posao što se tiče motora, neće nikada, dok sam Binotto to ne potvrdi. A i tad ćeš sumnjati i govoriti ma laže on 100%

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Eto...nije problemHar Kl je napisao/la: 16.09.2019., 14:01Znači uporedit ćemo Alfu i Haas sa Mercedesom, a nećemo sa RP ili Williamsom?Ferrari je napisao/la: 16.09.2019., 13:37Gluposti.Har Kl je napisao/la: 16.09.2019., 13:23
AMuS je puno mjerodavniji nego f1analisitecnica.
U Monzi nema laganja što se tiče motora. Svi u Monzi voze sa minimalnim krilima, to nikad nije bila tajna.
Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
Tablica najbolje pokazuje koliko je ko jadan. Nije sve motoru, ima nešto i do vozača, bolida, strategije ...
OK...kako to da Albon nije mogao proći Hulkenberga i kako to da Max nije mogao proći Pereza? DRS + slipstream + full mode motora.
Kako nema veze crni HarKi? Pa svi su znali da ćemo biti konkurentni u Spa i Monzi zbog našeg koncepta bolida. Pa nije ovo slučajno.
AMuS odavno nije mjerodavan jer imaju katastrofalnu povijest loših...pa neću nazvati vijesti već čistih spekulacija tj. loše novinarstvo.
Isto tako te pitam zašto Haas i Alfa nisu onda na istoj razini kao Ferrari na ravnicama? Identične motore imaju. Evo2...neovisno da li je bio Evo1 ili Spec 1 motor sa početka sezone Ferrari je bio brži na ravnicama. Zove se drag.
Naravno da je bitan u Monzi...jer ako moraš manje "rezati" sa bolida u Monzi to si brži. Ferrari je također rezao stražnje krilo, novo prednje krilo i dobio je tu ekstra performansi na ravnicama.
Ovakvu glupost neću ni komentirati.Kakav low draw koncept, kakvi bakrači? Da bi dobili toliku prednost na pravcima sa low drag konceptom, morali bi žrtvovati 10 sekundi u zavojima.
Svima je jasno da Ferrari ima jači motor, osim tebi![]()
Nemate vi low drag koncept, već imate TOTALNO PROMAŠEN koncept bolida.
Ako ti do sad nije jasno da ste napravili najbolji posao što se tiče motora, neće nikada, dok sam Binotto to ne potvrdi. A i tad ćeš sumnjati i govoriti ma laže on 100%![]()

S tim da Williams ima ogromno zadnje krilo jer je bolid nestabilan pa uopće nemaju nikakav "Monza spec" aero paket jer ne mogu ga koristiti...
Evo i Spa

Imamo...zato je i promašen. Ako je bolid dobar na samo nekoliko staza u kalendaru onda je to promašen bolid. Jednostavno. Niti to nitko ne krije.Nemate vi low drag koncept, već imate TOTALNO PROMAŠEN koncept bolida.
Motor je fenomenalan, odličan. Opet...tko je rekao suprotno?!Ako ti do sad nije jasno da ste napravili najbolji posao što se tiče motora, neće nikada, dok sam Binotto to ne potvrdi
Samo me ovakvi članci poput AMuS-ovih budalaština i onih Totovih izjava da se oni osjećaju kao "Red Bull u 2014 i 2015" baš ono frustriraju jer su to totalne nebuloze.
Brzine u utrci Spa:

Monza

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Haj da ne upoređujemo max. brzinu sa prosječnom brzinom može? Znači nije u pitanju max. brzina već prosječna brzina od vrha zadnje krivine do početka prve (tačke kočenja).
I hajde da raspravu nastavljano na prijašnje rasprave, a ne svaki put ispočetka.
Rečenica
Kao i ova
Ti i f1analisitecnica ste tvrdili drugačije.
Tvrditi i dalje je da je prednost samo zbog koncepta bolida je glupost. Sigurno je da ima uticaja, ali Monza je uvijek bila dokaz snage motora. Da li je to 55 konja. Možda u određenom trenutku i jeste, u ukupnoj priči je to vjerovatno manje. Nije ni bitno. Ne može se to ni otkriti bez dinametra. GPS vara ... ali prednost je više nego očita.
TW je jedan gospodin o kojem ja i nemam baš neko visoko mišljenje, kad su u pitanju komentari. Nisam ga ni komentarisao, ne znam zašto ga ti ubacivaš u priču.
I hajde da raspravu nastavljano na prijašnje rasprave, a ne svaki put ispočetka.
Rečenica
je tačna.Imamo...zato je i promašen. Ako je bolid dobar na samo nekoliko staza u kalendaru onda je to promašen bolid. Jednostavno. Niti to nitko ne krije.
Kao i ova
U prošloj raspravi sam govorio da imate značajnu prednost u motoru ali da vam bolid ne valja. Jednostavno vaš koncept (koji nije totalno promašen kako sam u gore naveo, drugi se ...) ne može ove Pirellijeve gume da drži na optimalnoj temperaturi. Ispada da vam fali downforce pa se zato naziva low drag concept. Međutim kad su u pitanju mekše komponete koje se lakše zagrijavaju tu nemate problema.Motor je fenomenalan, odličan. Opet...tko je rekao suprotno?!
Ti i f1analisitecnica ste tvrdili drugačije.
Tvrditi i dalje je da je prednost samo zbog koncepta bolida je glupost. Sigurno je da ima uticaja, ali Monza je uvijek bila dokaz snage motora. Da li je to 55 konja. Možda u određenom trenutku i jeste, u ukupnoj priči je to vjerovatno manje. Nije ni bitno. Ne može se to ni otkriti bez dinametra. GPS vara ... ali prednost je više nego očita.
TW je jedan gospodin o kojem ja i nemam baš neko visoko mišljenje, kad su u pitanju komentari. Nisam ga ni komentarisao, ne znam zašto ga ti ubacivaš u priču.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Kao šef ekipe je više nego OK. Vidi se da Mercedes organizaciono dominira na svim poljima. To može samo čovjek koji je radoholik napraviti. Pretpostavljam da je perfekcionista u životu i da je jako sitničav.
Samo neke stvari mu pamtim iz 2016. Nisu mi bile po volji (ne samo meni), kao što mi nisu po volji ni njegovi komentari gdje on namjerno bira pogrešne metafore da bi stvorio netrpeljivost protivničkih navijača, kao ova izjava što je @Ferrari navodi, da su se osjećali kao RB 2014.
Mislim sve što je on rekao je jako pametno sročeno. Šta god protivnici mislili, ništa tu nije lažno, već je uvijek tako umotano i nedorečeno da te obavezno odvede na pogrešnu stranu.
Mislim da bi Mercedes bio u istoj poziciji i da on ne izjavljuje ove izjave, dakle bespotrebno trola po živcima ostalih.
Samo neke stvari mu pamtim iz 2016. Nisu mi bile po volji (ne samo meni), kao što mi nisu po volji ni njegovi komentari gdje on namjerno bira pogrešne metafore da bi stvorio netrpeljivost protivničkih navijača, kao ova izjava što je @Ferrari navodi, da su se osjećali kao RB 2014.
Mislim sve što je on rekao je jako pametno sročeno. Šta god protivnici mislili, ništa tu nije lažno, već je uvijek tako umotano i nedorečeno da te obavezno odvede na pogrešnu stranu.
Mislim da bi Mercedes bio u istoj poziciji i da on ne izjavljuje ove izjave, dakle bespotrebno trola po živcima ostalih.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ali ti si tražio usporedbu sa Alfom, Haasom i RP i Williamsom + Ferrari.Haj da ne upoređujemo max. brzinu sa prosječnom brzinom može? Znači nije u pitanju max. brzina već prosječna brzina od vrha zadnje krivine do početka prve (tačke kočenja).
Isti su motori u Alfi i Haasu kao i u Ferrariju. Znači lijepo ti brojke kažu...ako je Ferrarijev motor TOLIKO bolji onda kako to da Alfa i Haas nisu baš tako visoko? I kako to da su RP te koje su zapravo u vrhu kao i Renaulti?
U Monzi imaš samo Parabolicu koja te lansira do prve šikane, znači to nije prava zona trakcije i svi više manje izlaze u istoj brzini tu.
Naravno kada govorimo o izlasku iz čiste šikane da je Ferrari bolji od Alfe ili Haas-a i da tu može dobiti koji kilometar sigurno, ali to ovdje nije slučaj...nije čak toliko ni slučaj u Spa jer je ravnica toliko duga da zapravo bilo kakav malo lošiji izlazak iz zavoja 1 neće poremetiti ukupni max top speed na kraju Kemmela.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- blown diffuser
- Formula 1
- Postovi: 2366
- S nama već: 8 god 8 mj
- Navija za: Love Parade
- Lokacija: Royston Vasey
Je li itko pročitao što piše AMuS ili pišete na osnovu tweeta?
Horner kaže da su poslali FIA-i nekoliko sumnjivih stvari oko Ferrarijevog motora ali do danas nisu dobili odgovor od FIA-e. Jedna od teorija je da Ferrarijeva baterija daje 160kw umjesto 120kw, druga teorija je da Ferrari na usisu zraka koristi ulje koje kasnije spaljuje u motoru ( kad je već zabranjeno gorivo s uljem ).


God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Imaju Evo2 motor tj. isti kao i Ferrari.gjoko-mkd je napisao/la: 16.09.2019., 16:40 HAAS i Alfa imaju dorađenu verziju Pu spec 2.....a Spec 3 je osnova za PU 2020. Što znači da ima nešto šta kriju od ostalih....i neće da rizikuju da ih ostali uhvate u čemu je štos
Nema tu nekog štosa. Čak i da se igramo te igre imali su iste motore u prvom dijelu sezone i razlika je i dalje bila u brzinama. Što govori da je razlika u aero filozofiji, trakciji i ostalom. Motor je isti.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Kad vec imaju takav motor steta sto su zahebali s koncepcijom. Ne kuzim kaj su imali dirati ono od prosle godine.
Kako god ajmo uzivati u ostatku sezone. Nadam se odlicnim voznjama mladog lavića a i ovaj stariji simba bi se mogao probuditi napokon
Kako god ajmo uzivati u ostatku sezone. Nadam se odlicnim voznjama mladog lavića a i ovaj stariji simba bi se mogao probuditi napokon

-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj
Pa ono od prošle godine je fukcioniralo...imali su bolid koji štedi gume. I Pirreli napravi gume koje su tanje i svi bolidi koji su štedljivi prema gumama su odjednom u problemu, a oni još smanjili dodatno downforce da budu još nježniji
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
malo o tome i na gp247:blown diffuser je napisao/la: 16.09.2019., 17:07 Je li itko pročitao što piše AMuS ili pišete na osnovu tweeta?Horner kaže da su poslali FIA-i nekoliko sumnjivih stvari oko Ferrarijevog motora ali do danas nisu dobili odgovor od FIA-e. Jedna od teorija je da Ferrarijeva baterija daje 160kw umjesto 120kw, druga teorija je da Ferrari na usisu zraka koristi ulje koje kasnije spaljuje u motoru ( kad je već zabranjeno gorivo s uljem ).
https://www.grandprix247.com/2019/09/17 ... ower-unit/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Prošle godine se ovo već lagano vidilo...vec smo tada lagano otišli više na top speed nego na brzinu u zavojima.Iceman je napisao/la: 17.09.2019., 10:32 Kad vec imaju takav motor steta sto su zahebali s koncepcijom. Ne kuzim kaj su imali dirati ono od prosle godine.
Kako god ajmo uzivati u ostatku sezone. Nadam se odlicnim voznjama mladog lavića a i ovaj stariji simba bi se mogao probuditi napokon![]()
Pogotovo u drugom dijelu sezone. Zato sam i imao loše prognoze za ovu sezonu (iskreno mislio sam da ćemo to ispraviti do Barcelone)...i nisu bile lude.
U Australiji prošle godine smo bili loši...dobili na sreću sa VSC-om, inače nas je opralo u kvalama, a i do VSC u utrci smo bili daleko od nečega, zatim Barcelona i onaj užas od utrke, u Monacu smo već bili dosta slabiji nego 2017 i mučili smo se sa setupom i gumama...Mercedes napravio znatno poboljšanje u odnosu na 2017 u Monacu, bili smo tu negdje, Paul Ricard smo opet bili slabi i Mercedes nas oprao (u kvalama velika margina tj. kroz cijeli vikend) staza sa više manje sve sporim i srednje sporim zavojima, jedino smo pogodi što, bili brzi na onoj ravnici. Hamilton dobio jednostavno sa 7 sekundi ispred Maxa, a da je baš želio moglo je biti i 15 sec.
Onda Mađarska gdje smo bili brzi, ali ponajviše zbog prvog sektora koji je sastavljen od tri ravnice i tu smo dobivali skoro pola sekunde, onda gubili oko 3 desetinke (možda i malo više) u sporom drugom sektoru dok je treći sektor bio isto nešto sporiji od Mercedesa, ali zadržali bi prednosti iz prvog dijela. SF90 se nekako raspadne do trećeg sektora na bilo kojoj stazi.
Onda smo imali Njemačku gdje smo bili najbrži zbog svih ravnica, gubili opet u sporom trećem sektoru od Merca za jedno 3 desetinke u prosjeku, ali imali smo više nego dovoljno, Spa je bilo povuci potegni, ali smo dobili, Monza je bila slična kao i ove godine, a onda je došao Singapur gdje smo baš jako gubili od Mercedesa i RBR-a...spora staza, zavoji, sve.
Nakon toga u Rusiji se užasno mučili koja je puna sporih zavoja pod kutom 90, nismo se mogli sastaviti sa setupom Merc dominirao, Japan opet muka najviše oko guma, gubili pola sekunde kroz zavoje u odnosu na Mercedes, a prednost na pravcu je nestala, Austin Mercedes opet bolji, ali dobijemo na sreću i na drugaciju strategiju + oprezan Hamilton koji nije mogao pokraj Kimija na puno starijim gumama, isto tako smo gubili 3-4 desetinke u zadnjem sporom sektoru, Brazil smo bili katastrofa osim na dvije ravnice, Meksiko smo dobro izvukli jer se Mercedes bez posebnih felgi mučio, a Abu Dhabi nas je opet ošamarilo kroz najviše zadnji sektor gdje smo gubili pola sekunde dok smo bili najbolji u drugom sektoru sa dvije ravnice.
Ovo je čisti trend i nije ništa slučajno. Počeo je prošle godine od početka kada su rekli na predstavljanju da su "kidali" drag sa bolida zbog 2017 i onda su to očito nastavili kroz sezonu, a 2019 je takva kakva je sa ekstremom.
Koliko ja znam projekt 2019 se nije previše mijenjao tamo od 8. mjeseca tj. prvog koncepta...znamo da je tad Marchionne umro, neke unutarnje prepirke itd...ali pouzdani izvori kažu da su se neki iznenadili kako se malo projekt promijenio od prošlog ljeta.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


