Imamo skoro sve bolide predstavljene.. svasts smo mogli vidjet, razne pristupe... Al nitko jos nije vidio podnice koje bi mogle bit najznacajnije ove godine
Pitanje je kako su odozdola pristupili. Jedva cekam prve slike sa dizalica...
Lako moguce da ce upravo podnica ieneriranje GE donjeti najvecu prevagu i nekoga lansirati daleko naprijed. A koga?
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 12:11
Postao Frantic
zelot je napisao/la: 18.02.2022., 12:08
Imamo skoro sve bolide predstavljene.. svasts smo mogli vidjet, razne pristupe... Al nitko jos nije vidio podnice koje bi mogle bit najznacajnije ove godine
Pitanje je kako su odozdola pristupili. Jedva cekam prve slike sa dizalica...
Lako moguce da ce upravo podnica ieneriranje GE donjeti najvecu prevagu i nekoga lansirati daleko naprijed. A koga?
I zadnje krajeve kriju ko zmija noge.
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 12:43
Postao zelot
Istina smai sto cemo njih vidjet cim izadju na stazu al za podnice valja cekati sudare, krseve, slampave suce i bageriste, kamermane i fotografe na pravom mjestu u oravo vrijeme i opet nema garancije da cemo sve vidjeti. Moze proci i par sezona da se necija podnica nije uopce vidjela ako ne budu dizani bolidi.
Eventualno ce seb zalec malo pod kola da skicne
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 17:42
Postao zelot
Gledam sad malo po yt bolide i sta se prica i ono, svaki bolid tema za sebe.
Nema sanse da grid bude gust. Niti jedan bolid nije isti niti filozofija uopce plus nove gume.
Pravila se toliko promjenila da ne vjerujem da itko moze ikoga kopirat jer su bolidi strasno razliciti, od vrha nosa do tablice...
Netko je ubo gadno a pitanje je samo koliko mu je drugi blizu..
Bit ce ovdje svega. Ovdje nekoga kopirati znaci novi bolid slozit, za 2023, a 2022 testirat...
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 20:25
Postao Multi 21
Ne znam za vas, al meni je osobno smjesno citati analize F1 bolida preko nekakvih slika i rendera. Pogotovo jer su u pitanju vecinom ljudi koji prave veze s tim bolidima nemaju. Vrte par glavnih rečenica i osnovnih koncepata aerodinamike i sad je to kao neka duboka analiza bolida. Moš si mislit...
Rant over
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 21:12
Postao Frantic
Multi 21 je napisao/la: 18.02.2022., 20:25
Ne znam za vas, al meni je osobno smjesno citati analize F1 bolida preko nekakvih slika i rendera. Pogotovo jer su u pitanju vecinom ljudi koji prave veze s tim bolidima nemaju. Vrte par glavnih rečenica i osnovnih koncepata aerodinamike i sad je to kao neka duboka analiza bolida. Moš si mislit...
Rant over
To sam i ja danas napisao u vijesti o W13.
Ljudi iz samih ekipa ne mogu znati da li su potrefili ili su fulali.
A pogotovo novinari.
Da ne govorimo o "raji" sa raznih portala i foruma.
Jbte, danas pojedini već proglasiše W13 šampionom.
Mislim, možda i bude, ali ajmo malo sačekati, jbmu....
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 21:16
Postao wapi
Gle, trkeljaju i ako pogode, onda će reći - jesam vam rekao! A ako promaše onda će šutiti i čekati sljedeću priliku za kockanje....
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 21:43
Postao AlkY
Sve za klikove ili preglede na youtube-u. A realno i oni sami znaju da nemaju pojma o cemu pricaju.
Re: Tehnikalije
Postano: 18.02.2022., 22:20
Postao hattrick
Kao i sve tehničko u F1 tako i kod aerodinamičkih analiza treba izdvojit one kvalitetnije.. i niti jedan ne govori dali je jedan bolid bolji od drugog već naznake što je po logici u ovom slučaju aerodinamičara nečiji tim htjeo postići.. akcent na vidljive detalje, no ne i kompletno riješenje paketa što i sami naglase u jednom trenutku analize za one fanove koji vječno traže ključ u tim analizama, prvenstveno jer analitičari nisu stavili kompletni bolid u CFD, te predstavljeni bolidi nisu finalne verzije slikane sa svih mogućih kuteva, također nije moguće vidjeti skrivene komponente ispod pokrova.
U svakom slučaju zanimljivo je čuti stručno mišljenje od strane ljudi koji također u svojim timovima (radnom ambijentu) imaju između ostalog zadatak analizirati konkurentske bolide kako bi možda kroz sezonu ukomponirali nečije možebitno i uklopivo riješenje.. jedan od njih koji mi je ove godine pao pod oko je bivši Mercedesov aerodinamičar koji je začudo Mercedesu dao otkaz nakon 2020 godine svojom voljom, i postao freelancer u tom poslu. Jedan od glavnih autora onih silnih krilaca na Mercedesu. Prošli put sam postao za one koje zanima tehnikalije analize AM i McLarena.. te nadalje možemo vidjeti i...
-kod njega ne možete očekivati analizu isti dan od predstavljanja, i to nešto govori. Mercedesova vjerovatno dolazi narednih dana.
Re: Tehnikalije
Postano: 19.02.2022., 17:49
Postao hattrick
Re: Tehnikalije
Postano: 25.02.2022., 08:39
Postao hattrick
Re: Tehnikalije
Postano: 01.04.2022., 19:15
Postao hattrick
https://twitter.com/ScarbsTech/status/1509809156521443341
pročitajte cijeli thread.. nevjerojatno kako su RB inžinjeri domišljati.
Re: Tehnikalije
Postano: 01.04.2022., 20:51
Postao Kico
Craig se sprda za prvi april
Re: Tehnikalije
Postano: 02.04.2022., 01:19
Postao Pastor
Ipak je zajebancija, ali možda je ovaj neobičan dizajn Red Bullovog ovjesa upravo takav zbog ovog problema. Samo sa nešto drugačijim objašnjenjem...
Re: Tehnikalije
Postano: 22.04.2022., 11:07
Postao zjurina
Kako izgleda Podnica Red Bull Racing RB18
a kakve su nove kočnice za 2022. godinu - 2022 brake disc dimension
i največa promjena, kotači - felge i gume - Tyres dimension comparison
Re: Tehnikalije
Postano: 29.04.2022., 13:10
Postao Frantic
ducati je napisao/la: 29.04.2022., 11:48
....
Jel mi možeš objasniti šta znači minimalna težina? I svi su preko? Jel 798 težina ispod koje ne smiješ ići ili je 798 maksimalna težina preko koje nebi smio ići pa svi imaju tendenciju spustiti na 798? Ili smiješ ići preko,al je zbog brzine poželjno biti na oko 798? Hvala
Ne smije se ići ispod 798 kg.
To je težina sa vozačem i gumama za suho, ali bez goriva.
Znači da je na početku trke, težina bolida (koji ima zadani minimum od 798kg) cca. 900kg.
In 2022 the minimum weight of a Formula 1 car is 798kg. This is the mass of the car with the driver, fitted with dry-weather tyres, but without fuel. The minimum weight limit is set by the FIA in their rulebook.
ducati je napisao/la: 29.04.2022., 11:48
....
Jel mi možeš objasniti šta znači minimalna težina? I svi su preko? Jel 798 težina ispod koje ne smiješ ići ili je 798 maksimalna težina preko koje nebi smio ići pa svi imaju tendenciju spustiti na 798? Ili smiješ ići preko,al je zbog brzine poželjno biti na oko 798? Hvala
Ne smije se ići ispod 798 kg.
To je težina sa vozačem i gumama za suho, ali bez goriva.
Znači da je na početku trke, težina bolida (koji ima zadani minimum od 798kg) cca. 900kg.
In 2022 the minimum weight of a Formula 1 car is 798kg. This is the mass of the car with the driver, fitted with dry-weather tyres, but without fuel. The minimum weight limit is set by the FIA in their rulebook.
ducati je napisao/la: 29.04.2022., 11:48
....
Jel mi možeš objasniti šta znači minimalna težina? I svi su preko? Jel 798 težina ispod koje ne smiješ ići ili je 798 maksimalna težina preko koje nebi smio ići pa svi imaju tendenciju spustiti na 798? Ili smiješ ići preko,al je zbog brzine poželjno biti na oko 798? Hvala
Ne smije se ići ispod 798 kg.
To je težina sa vozačem i gumama za suho, ali bez goriva.
Znači da je na početku trke, težina bolida (koji ima zadani minimum od 798kg) cca. 900kg.
In 2022 the minimum weight of a Formula 1 car is 798kg. This is the mass of the car with the driver, fitted with dry-weather tyres, but without fuel. The minimum weight limit is set by the FIA in their rulebook.