senna66 je napisao/la:Moj je acc resetiran. Napravio sam ga među prvima, zaletio se i sjebao. Ne sjecam se sto sam uzeo, mislim da sam uzeo TAG Heuer motor. Za ostalo se ne sjecam, nisam uzeo nista od top vozaca, ali je stvar da sam non stop prodavao nesto i nisam kuzio da gubim po 10%.
Nisam pratio kome je sve resetirano, a kome nije. Eto meni je. Ako nekoga to smeta necu igrati... nit sam "placipicka" nit cu se ljutit/durit ili ne znam kaj....
Bolje mi je sad znat ima li neko protiv toga nego da na kraju sezone ako zavrsim prvi, drugi, peti, osmi ...bude povika da nisam trebao biti tu gdje sam zavrsio jer mi je acc resetiran. Mozda je Vetma trebao staviti neke penale za resetiranje. Npr. određeni broj mjesta dolje u ukupnom poretku. Da je tako bilo prihvatio bi to ili bilo koji drugi penal koji Vetma smisli.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Sredina je zgusnuta, i ne mislim da će uvijek biti sve tri Mercedesove ekipe u bodovima. Ferrari može potencijalno imati dvije ekipe u bodovima. Bili bi i na ovoj utrci da nije bilo odustajanja Grosjeana. Renault isto može ponekad imat sva tri tima u bodovima. Samo je problem što je Ante odlučio da Tag Heuer ne bude Renault. Nisi FiA, ali ovo je jednostavno pogrešno. Kao što su iz Renaulta rekli sva tri tima imaju isti motor. Nema veze što je jedan od njih drugačije brendiran. Više smisla ima da Ferrari ima samo dva tima, jer onaj u Sauberu nije isti motor. Ovo je ravno onim promjenjenim kvalifikacijama od prošle godine, pa da su ih ostavili do kraja godine samo da nebi nešto mjenjali u sred sezone.
Mercedes i Ferrari bi ionako bili u prednosti. A neki od nas su ovo shvatili kao igru predviđanja, pa smo se kockali sa Renaultom. Očekujući da će se neke stvari promjeniti u sredini poretka. Ako je igra tako zamišljena, da se takmičimo u predviđanju poretka kroz sezonu. Onda ovo sadašnje stanje ima još manje smisla. Jer su većina ovih Mercedes ekipa resetaši, i oni koji su pravili ekipe dugo nakon nas starosjedioca. Kad su stvari postale puno jasnije...
Moj je prijedlog da se Tag Heuer zove onako kako treba, a da se Honda izbaci jer ne ispunjava pravilo od 107%
I nek se onima koji su imali Hondu dodijeli Renault. Koji će i dalje biti slabija opcija od Mercedesa i Ferrarija. Tako da mislim da ovi sa ta dva motora nebi imali razloga da se ljute.
Tako bi imali 3 sposobna motora sa po tri ekipe. A McLarenova šasija i vozači se i dalje mogu izabrati i u budućnosti će možda donositi bodove. A Honda i da se popravi nema smisla da je neko uzima kada ima samo jedan tim.
@senja
podržavam ideju, mislim da bi bilo bolje da je Renault i TAG motor jedno... što u biti i je. To bi bilo zbilja ravnopravno i učinilo bi borbu za poredak puno zanimljivijom, jer bi tako imali tri podjednako važna motora. I ljudi bi imali puno veći manevarski prostor, a sezona bi bila puno zanimljivija. Jednostavno imati TAG i Renault odvojeno se ne isplati. Mislim da bi se svatko složio s tim. Ali ako FIA (avetma) ne dozvoljava...hehe onda ništa
A ovo s Hondom, zanimljiva ideja, ali mislim da to neće proć, to je ipak malo natezanje pravila, što s REN i TAG nije slučaj, to je kozmetičko rješenje...
Pa gledaj, mora se ugoditi i Hondinim korisnicima. A nije nategnuto ako ne ispunjavaju 107% prvilo.
Misim da je odpočetka trebalo tako napravit, jer nema smisla sa jednim timom. Sve i da Honda nije tako loša.
prijedlog da TAG i Renault budu jedno te isto nema smisla sad kad je prosla VN Australije ... ima nas koji smo prodali renaultove motore i ne bi bilo posteno da sad TAG i Renault budu isto ...jedino posteno je da svi ti resetasi dobiju kaznene bodove. A ljudi koji su uzeli Hondu jbg los izbor. Moglo se predvidjet da ce Honda biti losa, nije trebalo zurit, trebalo je pricekat testiranja u Barceloni pa onda vidjet kako i sta.
@senja, slažem se da se treba ugodit i njima, ali vidiš da neki žele Hondu, npr.zekohonda
Po meni bi bilo bolje ovo rješenje, a to je da se svim Hondašima koji to žele za iduću utrku daruje Renault motor, ako ga već ne mogu kupit. Od Kine bi onda počeli skupljat bodove.
Nije nešta, ali opet je bolje nego da zapnu s Hondom i dalje. Sjećate se da je i FIA 2015 dopustila Hondi još par tokena više nego što su imali Ferrari, Ren i Merc. Pa nek FIA i ovdje intervenira... mislim da nitko ne bi bio protiv
Cisto malo logike na pocetku, meckin motor je bio jedini izbor.. Imaju ga 3 ekipe koje ce bit u bodovima, vise manje stalno.. Nema se tu sta dalje razmisljat.. Ferkan je daleko ispod jer Sauber bodove tesko da ce vidit a Haas tu i tamo.. Kasnije sto ti ostane za ostalo koje ces tokom sezone poboljsat.. To je bilo i jasno i prije testiranja.
Ja sam zadovoljan svojom postavom, iako sam dosta iza. Ali argument ti ne stoji, ako se moglo restartirat dok se molilo avetmu, zašto se i sad ne bi mogli učinit neki ustupci, bar Hondašima. Ni to onda nije fer na neki način.
Ako bi gledali što je fer, onda bi trebalo uopće ne mijenjat pravila, i ukinut ekipe koje su molile za restart. Tako se nitko ne bi osjećo oštećenim. Jer pravila su pravila. Ako se uprskalo, uprskalo se, šta se može onda...
Oni koji su resestirali ne bi se trebali pozivati na fer i nefer postupke, u nikog ne upirem prstom, samo kažem
Vettel-Ferrari je napisao/la:Možda bi bilo najbolje da postoji poseban poredak za nas sa Hondinim motorom, tj. da bude poredak bez motora, na isto ga dođe
Imam prijedlog vrlo jednostavan kako da se ublaži stanje vlasnika HONDINIH motora.( NE EFEKTA NA DRUGE EKIPE)
Vratiti cijenu na početnu vrijednost od 30 M, vjerujem da bi preko 80 % igrača moglo kupiti FERRARY/MERCEDES.
Drugi prijedlog da se smani razlika između maximalnih i minimalnih cijena ) uz ograničenja max.cjene.
Smatram da bi se povečala mogučnost trgovanja za sve sudionike igre.
Eto ja se zajebo na pocetku jer sam istrazivao i nisam primjetio tih 10%, jos i meni je ante resetirao. Nek mi izbrise acc.
U potpunosti shvacam ljude koji su se zaje.... i sad im netko tupi da neka igraju bonus igre i da tako zaradjuju.... i tko im je kriv. Eto ja sam jedini pogodio crvenu zastavu. I sto imam od toga?? nista. Nazalost igra ne nudi neki "adrenalin" efekt kao recimo Autosportov predictor gdje uvijek mozes puno izgubiti i puno dobiti.
Uz duzno postovanje kreatorima igre, jer naravno ja nebi imao pojima bilo sto takvo napraviti, ali mislim da je igra ne nudi ono za sto je zamisljena.
Znam da Ante govori da nije FIA da mijenja pravila usred sezone (to je i lani govorio za Puls prvenstvo), ali mislim da neke promjene definitivno treba uvesti čim prije.
Podržavam ideju da se na neki način kazne ovi kojima je resetiran račun (ne znam ni zašto je to dozvoljeno bilo, ali dobro). I ja sam se zaletio na startu s kupovinom pa sam morao sve preprodati da bi na kraju jedva skrpao ovaj očaj od momčadi, iako sam mogao i ja žicati da mi se resetira račun. Ne treba njima sad brisati račun ili oduzeti trenutnu momčad, ali na neki način ih treba ograničiti, možda na neki način otežati da dođu do bodova, love i sl., bar na neki period.
A što se tiče nas jadnika, mislim da bi bilo dobro da se uvede više predikcija, npr. da možemo prognozirati uz pole i top 10 u utrci te na taj način dobivati lovu i/ili bodove jer mislim da je to jedini način da se bez prevelikog prčkanja po trenutnoj igri izjednače ovi s najboljim i najlošijim ekipama.
koliko se sjecam, nama par je resetirano i to jos mislim istog dana kada je igra stavljena, je nigdje nije pisano ni 10% niti da nema reseta i Ante je tek nakon toga napisao i dodao u tutorial. Ima sve tu na forumu pa se moze vidjeti.