Re: Scuderia Ferrari
Postano: 01.08.2019., 07:00
Ja sam bliži tvom stavu.

Možda čak i 2 bolida na podijumu.
A ko da gledam, biće opet vjerovatno 3-5 ili 4-5

Ja sam bliži tvom stavu.
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1156785602945265664Testarossa je napisao/la: 01.08.2019., 16:02 Danas sam malo gledao po neto vjesti, nema nista novo vezano za Alda Costu. Zadnje vijwsti su od prije sedam dana. Smatram da bi Binoto morao uloziti maksimalne napore da ga vrati iz Mercedesa, jer mislim da za to postoji mogucnost ( za razliku od recimo Alisona), pre svega zbog odstupanja sa pozicije jer mu nedostaje porodica u Italiji.
Dolazak Reste pozdravljam jer kao sto sam jednom rekao, covjek koji je ucio od Rorija me moze biti loš, a napraviti losiji aeropaket od sadasnjeg sigurno nece.
Ono sto me strasno nervira jesu problemi u strateskom dijelu pitvola, a jos vise od toga me nervira to sto nema naznaka da ce se nesto mijenjati. Nije mi jasno ni zasto se ne vidi uticaj Mekiesa u tom dijelu. Nadam se da ce se Binoto pozabaviti ovim dijelom kadrovanja, jer to je njegov posao. Ne krivim ga sto je bolid los u aerodimackom smislu, pogotovo nakon zadnje akvizicije, ali ako ne krene u rjesavanje pitanja glavnog stratega, bojim se da nece biti poaebnog napretka, jer je nemoguce da sledece godine imamo prednost od 0,5s pa da se strateziogu jebavati kakp hoce. U najboljem slucaju dogodine smo al pari sa mercom i vjerovatno i red bulom, ali i to daj boze.
Kao što sam i očekivao, boomerang krilo. Samo je manje nego što sam očekivao. Valjda ne žele da izgube puno na pravcu. Ali očekivao sam da ovo krilo spoje skroz sa onim vertikalnim sa strane.Kic je napisao/la: 01.08.2019., 13:49 Novi bardgeboardsi na SF!!
[ link do slike ]
Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk
Hvala pastore. Nadam se da ce funkcionisati. Polazem puno nada u Binota od pocetka njegovog gazdovanja.Pastor je napisao/la: 01.08.2019., 16:06https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1156785602945265664Testarossa je napisao/la: 01.08.2019., 16:02 Danas sam malo gledao po neto vjesti, nema nista novo vezano za Alda Costu. Zadnje vijwsti su od prije sedam dana. Smatram da bi Binoto morao uloziti maksimalne napore da ga vrati iz Mercedesa, jer mislim da za to postoji mogucnost ( za razliku od recimo Alisona), pre svega zbog odstupanja sa pozicije jer mu nedostaje porodica u Italiji.
Dolazak Reste pozdravljam jer kao sto sam jednom rekao, covjek koji je ucio od Rorija me moze biti loš, a napraviti losiji aeropaket od sadasnjeg sigurno nece.
Ono sto me strasno nervira jesu problemi u strateskom dijelu pitvola, a jos vise od toga me nervira to sto nema naznaka da ce se nesto mijenjati. Nije mi jasno ni zasto se ne vidi uticaj Mekiesa u tom dijelu. Nadam se da ce se Binoto pozabaviti ovim dijelom kadrovanja, jer to je njegov posao. Ne krivim ga sto je bolid los u aerodimackom smislu, pogotovo nakon zadnje akvizicije, ali ako ne krene u rjesavanje pitanja glavnog stratega, bojim se da nece biti poaebnog napretka, jer je nemoguce da sledece godine imamo prednost od 0,5s pa da se strateziogu jebavati kakp hoce. U najboljem slucaju dogodine smo al pari sa mercom i vjerovatno i red bulom, ali i to daj boze.
Evo ovdje sam prebacio. Znači ne vidim razlog da ne uđu u FE sa crvenim bolidom, imaju svu tehnologiju.Pastor je napisao/la:
Sent from my ATU-L21 using TapatalkEDRIVE
The SF90 Stradale is equipped with three electric motors capable of generating a total of 220 cv (162 kW). A high performance Li-ion battery provides power to all three motors and guarantees a 25-kilometre range in all-electric eDrive mode, using just the front axle. When the internal combustion engine is turned off, the two independent front motors deliver a maximum speed of 135 km/h with longitudinal acceleration of ≤0.4 g. Reverse can only be used in eDrive mode which means the car can be manoeuvred at low speeds without using the V8. This mode is ideal for city centre driving or any other situation in which the driver wishes to eliminate the sound of the Ferrari V8.
Ferrari je dokaz da muški rod ne može multi-taskat, kad su dobri u F1, ne valjaju im prometna auta, kad jednom vozaču ubodu taktiku, s drugim skroz fulaju, kad naprave dobar motor, ne valja im šasija i tako redom stvaraju lošu sliku o muškom rodusenna66 je napisao/la:ne vidim kako bi se ekipa koja se ne može posvetiti svoja 2 vozača tokom utrke mogla posvetiti u F1 i FE.
Odvozili su jednaka vremena...Seb je bio brži za desetinku u prvom i trećem sektoru, a Leclerc za oko 2 desetinke u drugom...Maxi09 je napisao/la: 03.08.2019., 16:20 Treba odati priznanje momcima iz Leclerove garaže.
Kako su posložili bolid da bude brži od Vettela to mi nije jasno?![]()
Nije lose, malo ustogljeno, Mercedes je puno bolji sa drustvenim mrezama bar koliko pratim.