F12000 je napisao/la: 31.07.2019., 17:14
Nije nešto, prva pobjeda sezone
Ja sam bliži tvom stavu.
Možda čak i 2 bolida na podijumu.
A ko da gledam, biće opet vjerovatno 3-5 ili 4-5
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Danas sam malo gledao po neto vjesti, nema nista novo vezano za Alda Costu. Zadnje vijwsti su od prije sedam dana. Smatram da bi Binoto morao uloziti maksimalne napore da ga vrati iz Mercedesa, jer mislim da za to postoji mogucnost ( za razliku od recimo Alisona), pre svega zbog odstupanja sa pozicije jer mu nedostaje porodica u Italiji.
Dolazak Reste pozdravljam jer kao sto sam jednom rekao, covjek koji je ucio od Rorija me moze biti loš, a napraviti losiji aeropaket od sadasnjeg sigurno nece.
Ono sto me strasno nervira jesu problemi u strateskom dijelu pitvola, a jos vise od toga me nervira to sto nema naznaka da ce se nesto mijenjati. Nije mi jasno ni zasto se ne vidi uticaj Mekiesa u tom dijelu. Nadam se da ce se Binoto pozabaviti ovim dijelom kadrovanja, jer to je njegov posao. Ne krivim ga sto je bolid los u aerodimackom smislu, pogotovo nakon zadnje akvizicije, ali ako ne krene u rjesavanje pitanja glavnog stratega, bojim se da nece biti poaebnog napretka, jer je nemoguce da sledece godine imamo prednost od 0,5s pa da se strateziogu jebavati kakp hoce. U najboljem slucaju dogodine smo al pari sa mercom i vjerovatno i red bulom, ali i to daj boze.
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
Testarossa je napisao/la: 01.08.2019., 16:02
Danas sam malo gledao po neto vjesti, nema nista novo vezano za Alda Costu. Zadnje vijwsti su od prije sedam dana. Smatram da bi Binoto morao uloziti maksimalne napore da ga vrati iz Mercedesa, jer mislim da za to postoji mogucnost ( za razliku od recimo Alisona), pre svega zbog odstupanja sa pozicije jer mu nedostaje porodica u Italiji.
Dolazak Reste pozdravljam jer kao sto sam jednom rekao, covjek koji je ucio od Rorija me moze biti loš, a napraviti losiji aeropaket od sadasnjeg sigurno nece.
Ono sto me strasno nervira jesu problemi u strateskom dijelu pitvola, a jos vise od toga me nervira to sto nema naznaka da ce se nesto mijenjati. Nije mi jasno ni zasto se ne vidi uticaj Mekiesa u tom dijelu. Nadam se da ce se Binoto pozabaviti ovim dijelom kadrovanja, jer to je njegov posao. Ne krivim ga sto je bolid los u aerodimackom smislu, pogotovo nakon zadnje akvizicije, ali ako ne krene u rjesavanje pitanja glavnog stratega, bojim se da nece biti poaebnog napretka, jer je nemoguce da sledece godine imamo prednost od 0,5s pa da se strateziogu jebavati kakp hoce. U najboljem slucaju dogodine smo al pari sa mercom i vjerovatno i red bulom, ali i to daj boze.
Kao što sam i očekivao, boomerang krilo. Samo je manje nego što sam očekivao. Valjda ne žele da izgube puno na pravcu. Ali očekivao sam da ovo krilo spoje skroz sa onim vertikalnim sa strane.
Testarossa je napisao/la: 01.08.2019., 16:02
Danas sam malo gledao po neto vjesti, nema nista novo vezano za Alda Costu. Zadnje vijwsti su od prije sedam dana. Smatram da bi Binoto morao uloziti maksimalne napore da ga vrati iz Mercedesa, jer mislim da za to postoji mogucnost ( za razliku od recimo Alisona), pre svega zbog odstupanja sa pozicije jer mu nedostaje porodica u Italiji.
Dolazak Reste pozdravljam jer kao sto sam jednom rekao, covjek koji je ucio od Rorija me moze biti loš, a napraviti losiji aeropaket od sadasnjeg sigurno nece.
Ono sto me strasno nervira jesu problemi u strateskom dijelu pitvola, a jos vise od toga me nervira to sto nema naznaka da ce se nesto mijenjati. Nije mi jasno ni zasto se ne vidi uticaj Mekiesa u tom dijelu. Nadam se da ce se Binoto pozabaviti ovim dijelom kadrovanja, jer to je njegov posao. Ne krivim ga sto je bolid los u aerodimackom smislu, pogotovo nakon zadnje akvizicije, ali ako ne krene u rjesavanje pitanja glavnog stratega, bojim se da nece biti poaebnog napretka, jer je nemoguce da sledece godine imamo prednost od 0,5s pa da se strateziogu jebavati kakp hoce. U najboljem slucaju dogodine smo al pari sa mercom i vjerovatno i red bulom, ali i to daj boze.
Hvala pastore. Nadam se da ce funkcionisati. Polazem puno nada u Binota od pocetka njegovog gazdovanja.
Inace da li je neko nasao na netu imena ljudi na pitvolu Ferarija i njihove funkcije. Recimo za merc i redbul sam nasao bez problema. Za Ferari nisam uspio. Mislim znam ih jer navijam za Ferari i pratim vijesti, ali nema kao npr kod merca koji imaju imena, funkciju i biografije
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
Evo ovdje sam prebacio. Znači ne vidim razlog da ne uđu u FE sa crvenim bolidom, imaju svu tehnologiju.
EDRIVE
The SF90 Stradale is equipped with three electric motors capable of generating a total of 220 cv (162 kW). A high performance Li-ion battery provides power to all three motors and guarantees a 25-kilometre range in all-electric eDrive mode, using just the front axle. When the internal combustion engine is turned off, the two independent front motors deliver a maximum speed of 135 km/h with longitudinal acceleration of ≤0.4 g. Reverse can only be used in eDrive mode which means the car can be manoeuvred at low speeds without using the V8. This mode is ideal for city centre driving or any other situation in which the driver wishes to eliminate the sound of the Ferrari V8.
senna66 je napisao/la:ne vidim kako bi se ekipa koja se ne može posvetiti svoja 2 vozača tokom utrke mogla posvetiti u F1 i FE.
Ferrari je dokaz da muški rod ne može multi-taskat, kad su dobri u F1, ne valjaju im prometna auta, kad jednom vozaču ubodu taktiku, s drugim skroz fulaju, kad naprave dobar motor, ne valja im šasija i tako redom stvaraju lošu sliku o muškom rodu
Maxi09 je napisao/la: 03.08.2019., 16:20
Treba odati priznanje momcima iz Leclerove garaže.
Kako su posložili bolid da bude brži od Vettela to mi nije jasno?
Odvozili su jednaka vremena...Seb je bio brži za desetinku u prvom i trećem sektoru, a Leclerc za oko 2 desetinke u drugom...
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
@bataziv A dobro ne može biti zajebancija kao kod McLarenovaca, tu negdje s godinama, dok je Seb od Charlesa 10 godina stariji i totalno su drugačiji karakteri, a ovi naši FIFA-e igraju i idu na karting
Meni je ovo s Restom loš znak. Dolazi tek 1.11. znači da su pokvarili odnose s Alfom. To jest, vraćaju ga iz Alfe bez dogovora s njima. Zašto bi ga Alfa prema Ferrariju držala na 5 mjeseci vrtlarenja?
doduše u suprotnom smjeru je otišla zamjena za aerodinamičara koji je napredovao bez ikakvog vrtlarenja. Počinje raditi odmah nakon ljetne stanke.