Stranica: 246/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 13.05.2020., 19:55
Postao Sarma
zelot je napisao/la: 13.05.2020., 16:53 Bit ce sainz i leclerc poprilicno izjednaceni. Leclerc malo bolji ali ne onoliko koliko mi se cini da vecina ocekuje.

Sainz je opak lik. Nadam se da ima u sebi i onog spanjolskog temperamenta i da ce biti vatren

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Ne bih rekao...
Dobit će ga Leclerc bez većih problema, očekujem sličan odnos snaga kao između Maxa i Albona...

Re: F1 Vijesti

Postano: 13.05.2020., 19:58
Postao Iceman
Pa neka bude vatreno, bolje nego bljutavo. Sainz mi je vec razina dvije iznad koje kakvih Giovinazzija, Grosjeana itd. Zanimljivo je to da u godini i pol Ferrari se odlucio iz jedne krajnosti u drugu a to je iskustvo i 5 naslova prvaka zajedno vs mladost, talent i par pobijeda samo jednog vozaca. Bumo vidli :mrgreen:

Re: F1 Vijesti

Postano: 22.05.2020., 21:19
Postao CRooY3
Sarma je napisao/la: 13.05.2020., 19:55 Dobit će ga Leclerc bez većih problema, očekujem sličan odnos snaga kao između Maxa i Albona...
Imam osjećaj da se jako podcjenjuje Albona. U razdoblju nakon što je sjeo u Red Bull, u bodovima je 97-76 za Maxa. Na prvu to nije mala razlika, ali sjetimo se da je Albon imao drugo mjesto u rukama u Brazilu dok ga Hamilton nije izbacio na 14. mjesto. To je potencijalno 97-94, vrlo izjednačeno. Plus, to 14. mjesto je jedino za Albona izvan TOP6 od kada je sjeo u RedBull - 3x šesto mjesto, 4x peto mjesto, 1x četvrto i 1x četrnaesto.

Re: F1 Vijesti

Postano: 22.05.2020., 22:56
Postao AlkY
CRooY3 je napisao/la: 22.05.2020., 21:19 Imam osjećaj da se jako podcjenjuje Albona. U razdoblju nakon što je sjeo u Red Bull, u bodovima je 97-76 za Maxa. Na prvu to nije mala razlika, ali sjetimo se da je Albon imao drugo mjesto u rukama u Brazilu dok ga Hamilton nije izbacio na 14. mjesto. To je potencijalno 97-94, vrlo izjednačeno. Plus, to 14. mjesto je jedino za Albona izvan TOP6 od kada je sjeo u RedBull - 3x šesto mjesto, 4x peto mjesto, 1x četvrto i 1x četrnaesto.
Isto tako onda mozemo racunati ( od kada je Albon u RB ) 2 Maxova odustajanja , pa jedan start sa zacelja ( dobio kaznu , nesto mjenjali oko PU ), pa ako cemo jos zbrajati i Maxove kontakte koji su ga dosta unazadili u utrci ( do duse nije ih bilo puno , 1 sigurno sa Lewisom ).
Znaci , ako cemo sve to racunati kako se racunalo Albonu nije vise potencijalno 97-94 , niti je 97-76 kako je bilo sa realnim stanjem. Nego bi to bilo , potencijalno , jos veca razlika za Maxa od tog 21 boda.

Re: F1 Vijesti

Postano: 23.05.2020., 11:05
Postao Man Edge
Procitah da Botas pregovara sa Renault F1 Team. :kokice: :kokice: :kokice:
https://pole-position.rs/bottas-zapoceo ... u-renault/

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 01:35
Postao F12000
Evo tek sad pročitah ovu vijest o dvotaktnim motorima. Jesu li ovi ljudi normalni? :shock:

slika

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 09:23
Postao Gilles
F12000 je napisao/la: 27.05.2020., 01:35 Evo tek sad pročitah ovu vijest o dvotaktnim motorima. Jesu li ovi ljudi normalni? :shock:

slika
Pa bolje "prde" od sadasnjih.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 12:33
Postao renato2107
Smrdi to meni na kombinaciju Vettel - Hamilton, pobrat svo vrhnje marketinga, pa odlazak Merca 2022.

A ovo dvotaktno...treba biti jasno da to nije ni blizu dvotaktnim motorima kakve poznajemo, da neki proizvođači kemijaju s tim i za cestovni program....ali ne vidim smisao. Sadašnja formula je pogodila bit problema i pokrenula industriju, cestovna vozila sve više koriste tu tehnologiju i sad kad je razvijeno, ugasiti to. Po meni je rješenje standardizirati neke komponente, ili ograničiti broj novih verzija i to je to. Eventualno s vremenom povećavati protok goriva uz istu količinu za utrku...i što uvijek govorim, natjerati sve da startaju s punim rezervarom.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 12:47
Postao Multi 21
renato2107 je napisao/la: 27.05.2020., 12:33 A ovo dvotaktno...treba biti jasno da to nije ni blizu dvotaktnim motorima kakve poznajemo, da neki proizvođači kemijaju s tim i za cestovni program....ali ne vidim smisao. Sadašnja formula je pogodila bit problema i pokrenula industriju, cestovna vozila sve više koriste tu tehnologiju i sad kad je razvijeno, ugasiti to. Po meni je rješenje standardizirati neke komponente, ili ograničiti broj novih verzija i to je to. Eventualno s vremenom povećavati protok goriva uz istu količinu za utrku...i što uvijek govorim, natjerati sve da startaju s punim rezervarom.
Točno to. Vidim ljude koji očekuju da će to biti doslovno pente, pile itd...

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 12:51
Postao Ferrari
Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.

Pozitiva dvotaktnih motora je što mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potrošnju + zvuk je bolji.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 13:36
Postao F12000
Bumo videli, živo me zanima.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 14:50
Postao LH44
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 12:51 Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.

Pozitiva dvotaktnih motora je što mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potrošnju + zvuk je bolji.
Wankel ne troši, Wankel prosipa :zubo:

Jedino ne znam kako može biti zvuk dvotaktnog bolji od četverotaktnog :chill:

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 14:53
Postao Ferrari
LH44 je napisao/la: 27.05.2020., 14:50
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 12:51 Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.

Pozitiva dvotaktnih motora je što mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potrošnju + zvuk je bolji.
Wankel ne troši, Wankel prosipa :zubo:

Jedino ne znam kako može biti zvuk dvotaktnog bolji od četverotaktnog :chill:
:mrgreen:

Samo govorim o zvuku hahah, ja nemam problem s tim da Wankel troši :P , dapače :chill: :trep:

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 15:04
Postao LH44
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 14:53
LH44 je napisao/la: 27.05.2020., 14:50
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 12:51 Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.

Pozitiva dvotaktnih motora je što mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potrošnju + zvuk je bolji.
Wankel ne troši, Wankel prosipa :zubo:

Jedino ne znam kako može biti zvuk dvotaktnog bolji od četverotaktnog :chill:
:mrgreen:

Samo govorim o zvuku hahah, ja nemam problem s tim da Wankel troši :P , dapače :chill: :trep:
A nemam vala ni ja, nek Mazda uđe i pokaže ko je gazda :D

Samo eto izgleda da je ovima skroz suprotno na pameti što se potrošnje tiče, elem dvotaktni cilindrični jedino u opticaju, a nije da bi imali nešto bolji zvuk od ovih trenutnih, pogotovo kad uzmemo u obzir da im ne pada na pamet da kubikažu povećavaju :mrgreen:

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 16:18
Postao F12000
Ma da, svi smo se žalili na ove V6, a sad se odjednom dvocilindrični predstavljaju kao mesijanski.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 17:00
Postao Multi 21
F12000 je napisao/la: 27.05.2020., 16:18 Ma da, svi smo se žalili na ove V6, a sad se odjednom dvocilindričnipredstavljaju kao mesijanski.
?

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 17:06
Postao DaveGilmour
Kao što je već netko na članku napisao, sve dok su bolidi brzi i dobro zvuče me nije briga na što idu :chill:

A pod dobar zvuk računam i trenutne pogonske jedinice.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 18:53
Postao Ferrari Maniac
Šteta što kojekakvim propagandama tjeraju ljude u uvjerenje 'odličnog zvuka' ovih V6-ica (kao i za još brojne stvari u F1) koji su zapravo produkt kojekakvih postava mikrofona i slično. Uživo je zvuk itekako dobar i poprilično impresivan, ali ne za F1 - pogotovo ako se usporedi s prethodnim zvijerima za koje se trebala nositi zaštita za uši. Nakon objave ove vijesti išao sam malo prošarati po internetu i poslušao par dvotaktnih motora koji zvuče odlično, ali opet - ne za F1. Više me podsjeća na F3 ili nešto slično, koliko god nabrijali te motore i slično, neće moći konkurirati melodijama prethodnih pogonskih jedinica.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 19:11
Postao Multi 21
Ferrari Maniac je napisao/la: 27.05.2020., 18:53 Šteta što kojekakvim propagandama tjeraju ljude u uvjerenje 'odličnog zvuka' ovih V6-ica (kao i za još brojne stvari u F1) koji su zapravo produkt kojekakvih postava mikrofona i slično. Uživo je zvuk itekako dobar i poprilično impresivan, ali ne za F1 - pogotovo ako se usporedi s prethodnim zvijerima za koje se trebala nositi zaštita za uši. Nakon objave ove vijesti išao sam malo prošarati po internetu i poslušao par dvotaktnih motora koji zvuče odlično, ali opet - ne za F1. Više me podsjeća na F3 ili nešto slično, koliko god nabrijali te motore i slično, neće moći konkurirati melodijama prethodnih pogonskih jedinica.
Pa kakvi su bili u početku ere, sad su dobri. Čak na snimkama navijača zvuče bolje nego na prijenosu. Nisu što su bili, ali solidni skroz.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.05.2020., 19:15
Postao Ferrari Maniac
Multi 21 je napisao/la: 27.05.2020., 19:11
Ferrari Maniac je napisao/la: 27.05.2020., 18:53 Šteta što kojekakvim propagandama tjeraju ljude u uvjerenje 'odličnog zvuka' ovih V6-ica (kao i za još brojne stvari u F1) koji su zapravo produkt kojekakvih postava mikrofona i slično. Uživo je zvuk itekako dobar i poprilično impresivan, ali ne za F1 - pogotovo ako se usporedi s prethodnim zvijerima za koje se trebala nositi zaštita za uši. Nakon objave ove vijesti išao sam malo prošarati po internetu i poslušao par dvotaktnih motora koji zvuče odlično, ali opet - ne za F1. Više me podsjeća na F3 ili nešto slično, koliko god nabrijali te motore i slično, neće moći konkurirati melodijama prethodnih pogonskih jedinica.
Pa kakvi su bili u početku ere, sad su dobri. Čak na snimkama navijača zvuče bolje nego na prijenosu. Nisu što su bili, ali solidni skroz.
Slažem se u potpunosti, pogotovo s ovim djelom 'solidni' - pridjev koji ne bi trebao biti spominjan u kontekstu F1, pogotovo u temi važnoj kao što su motori.