
VN Bahreina 18.-20. ožujka 2022.
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Mislim da su u danasnjoj utrci uzivali svi ljubitelji F1. Charlesovi i Maxovi 1-2-1 dvoboji podsjecaju na stara dobra (mitska) vremena, nadam se da ce ostatak sezone biti isti takav. Iznimno bi me veselilo da SF zadrzi formu, da RBR popravi djecje bolesti i da Merc razvije bolid do same spice grida pa da napokon opet gledamo 3 momcadi kako se bore za prvenstvo. Dobar pocetak u svakom slucaju
Poslano sa mog SM-A526B koristeći Tapatalk

Poslano sa mog SM-A526B koristeći Tapatalk
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Odlicni dvoboji Maxa i Leclerca... Leclerc ga svakako nadmudrio...
Kako ono bijese, da li je vise srece ima Lewis ili nesrece Max??
Norris je fino precjenio McLaren nadajuci se borbi sa Haasom
Odlicna utrka..Mnogo zanimljivosti...
Kako ono bijese, da li je vise srece ima Lewis ili nesrece Max??
Norris je fino precjenio McLaren nadajuci se borbi sa Haasom

Odlicna utrka..Mnogo zanimljivosti...
Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Luda utrka. Ferrari 1-2 je najbolje moguće otvaranje sezone i maksimumu bodova sa najbržim krugom.
Red Bull implodirao na kraju u nevjerojatnoj maniri. Nesretno za Maxa i Pereza, ali jebiga. Sigurno imaju brigu za utrku koja je tu za samo tjedan dana. Bit će svega.
Leclerc bez greške, metronomski odvozio utrku, u potpunosti nadmudrio Maxa, pogotovo kada je išao na onaj kasni potez gdje ga je Šarl otarasio. Velika taktička pogreška Maxa.
Sainz se definitivno mučio i nije bio ni blizu Leclercu pogotovo u prvoj fazi utrke. Nije mu ni strategija pomogla s obzirom da je ostajao nešto duže na stazi, ali realno bi i Sainz rekao da nije ništa više od drugog mjesta mogao danas.
Mercedesu su se lijepo otvorilo na kraju, maksimum oba vozača 3-4. Definitivno imaju probleme, gube oko pola sekunde po krugu, ali s ovim rezultatom su kupili malo vremena.
Forza Ferrari, ali treba zadržati mirnoću. Duga je sezona te će se poredak izmijeniti do 7-8 utrke i treba biti oprezan. Ne vjerujem da ćemo baš biti super konkurentni na svakoj, ali borbe za pobjede su tu.
Nadajmo se i dvostruka kruna na kraju
Red Bull implodirao na kraju u nevjerojatnoj maniri. Nesretno za Maxa i Pereza, ali jebiga. Sigurno imaju brigu za utrku koja je tu za samo tjedan dana. Bit će svega.
Leclerc bez greške, metronomski odvozio utrku, u potpunosti nadmudrio Maxa, pogotovo kada je išao na onaj kasni potez gdje ga je Šarl otarasio. Velika taktička pogreška Maxa.
Sainz se definitivno mučio i nije bio ni blizu Leclercu pogotovo u prvoj fazi utrke. Nije mu ni strategija pomogla s obzirom da je ostajao nešto duže na stazi, ali realno bi i Sainz rekao da nije ništa više od drugog mjesta mogao danas.
Mercedesu su se lijepo otvorilo na kraju, maksimum oba vozača 3-4. Definitivno imaju probleme, gube oko pola sekunde po krugu, ali s ovim rezultatom su kupili malo vremena.
Forza Ferrari, ali treba zadržati mirnoću. Duga je sezona te će se poredak izmijeniti do 7-8 utrke i treba biti oprezan. Ne vjerujem da ćemo baš biti super konkurentni na svakoj, ali borbe za pobjede su tu.
Nadajmo se i dvostruka kruna na kraju
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Borba Maxa i Lecerca je meni bila jedina stvar vrijedna gledanja. Ostalo, nadao sam se više. Ne izgleda mi to puno drugačije nego lani.
Šta su ovi opet zasrali oko SC-a? Je li to bilo nešto od novih procedura? Neki su se odmah vratili u isti krug, dok su neki pušteni naknadno i nisu se stigli vratiti na kraj kolone.
Ne znam zašto odmah ne puste zaostale, kako se vodeći redaju iza SC-a, da ovi zaostali odmah prolaze naprijed, i onda voze ispred SC-a oprezno kao pod VSC-om. I da se formira kolona odmah, a ne da se čeka krug prije ulaska SC-a, pa da ovi moraju juriti stazom da se vrate na kraj kolone. Ili kao što neko reče, da ih softverski samo vrate u isti krug, a oni se samo poredaju iza.
Šta su ovi opet zasrali oko SC-a? Je li to bilo nešto od novih procedura? Neki su se odmah vratili u isti krug, dok su neki pušteni naknadno i nisu se stigli vratiti na kraj kolone.

Ne znam zašto odmah ne puste zaostale, kako se vodeći redaju iza SC-a, da ovi zaostali odmah prolaze naprijed, i onda voze ispred SC-a oprezno kao pod VSC-om. I da se formira kolona odmah, a ne da se čeka krug prije ulaska SC-a, pa da ovi moraju juriti stazom da se vrate na kraj kolone. Ili kao što neko reče, da ih softverski samo vrate u isti krug, a oni se samo poredaju iza.
-
FernandoMclaren
- Karting
- Postovi: 224
- S nama već: 8 god 8 mj
- Navija za: Alonso, Leclerc, Ferrari
Bravo Ferrari konačno dobar paket. Sad treba radit dalje i razvijat ga u dobrom smjeru.
Leclerc svaka čast, pokazao klasu. Podsjetio nas da nije zaboravio vozit i šta može kad ima dobar bolid kao i 2019. u dobrom dijelu sezone.
Max pokazao da po meni iako je sada i prvak i dalje nije do kraja zreo vozač. Ide kao mulac čim se otvori malo prostora. Dva puta mu je Leclerc na isti način vratio poziciju i on ide opet pretjecat u prvom zavoju umjesto da čeka drugu DRS zonu i još uništi set guma.
Momčadi s Mercedes motorima blago rečeno katastrofa, pogotovo McLaren, a i od Aston Martina se malo više očekivalo...
Leclerc svaka čast, pokazao klasu. Podsjetio nas da nije zaboravio vozit i šta može kad ima dobar bolid kao i 2019. u dobrom dijelu sezone.
Max pokazao da po meni iako je sada i prvak i dalje nije do kraja zreo vozač. Ide kao mulac čim se otvori malo prostora. Dva puta mu je Leclerc na isti način vratio poziciju i on ide opet pretjecat u prvom zavoju umjesto da čeka drugu DRS zonu i još uništi set guma.
Momčadi s Mercedes motorima blago rečeno katastrofa, pogotovo McLaren, a i od Aston Martina se malo više očekivalo...
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ne znam da li sam u pravu, ali slip stream uopce ne izgleda tako mocno kao prikasnjih godina. Da bolidi se mogu pratiti međusobno, ali bez DRS uopce se ne priblizavaju znacajno jedni drugima.
Ono kada je Max sa velike udaljenosti dosao u mjenjac Leclercu, mislim da je vise bilo do toga da je CL ispucao bateriju prije startno ciljnog, ali mozda sam u krivu.
Također kao sto je netko prije koji dan spomenu, ovi bolidi se kroz spore zavoje voze kao po jajima. Doslovno ga vozac more postaviti pravocrtno da bi poceo dodavati gas. Nezz malo nedostaje one agilnosti koje su krasili bolidi iz ranih 2000tih.
Ono kada je Max sa velike udaljenosti dosao u mjenjac Leclercu, mislim da je vise bilo do toga da je CL ispucao bateriju prije startno ciljnog, ali mozda sam u krivu.
Također kao sto je netko prije koji dan spomenu, ovi bolidi se kroz spore zavoje voze kao po jajima. Doslovno ga vozac more postaviti pravocrtno da bi poceo dodavati gas. Nezz malo nedostaje one agilnosti koje su krasili bolidi iz ranih 2000tih.
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3820
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Hahahha da.CrashOverride je napisao/la: 20.03.2022., 22:15 Norris je fino precjenio McLaren nadajuci se borbi sa Haasom![]()
Gdje su sad oni sta su "kipali" po Landu da je politicar , da fantazira , da laze itd itd.
Tj u pravu su i bili , samo sta je ovo otislo na totalno kontra stranu




-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Tvoj dojam je bio takav iz nekog samo tebi poznatog razloga!Pastor je napisao/la: 20.03.2022., 22:44 Borba Maxa i Lecerca je meni bila jedina stvar vrijedna gledanja. Ostalo, nadao sam se više. Ne izgleda mi to puno drugačije nego lani.
Šta su ovi opet zasrali oko SC-a? Je li to bilo nešto od novih procedura? Neki su se odmah vratili u isti krug, dok su neki pušteni naknadno i nisu se stigli vratiti na kraj kolone.![]()
Ne znam zašto odmah ne puste zaostale, kako se vodeći redaju iza SC-a, da ovi zaostali odmah prolaze naprijed, i onda voze ispred SC-a oprezno kao pod VSC-om. I da se formira kolona odmah, a ne da se čeka krug prije ulaska SC-a, pa da ovi moraju juriti stazom da se vrate na kraj kolone. Ili kao što neko reče, da ih softverski samo vrate u isti krug, a oni se samo poredaju iza.

Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1739
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
A Boze moj, niko ih nije tjerao ni da na Merc prelaze. Los posao su uradili, uzasan, a Ricci kako vozi ne vidim da ce ostati posle ove sezone. Bitno je opet streamat na twitchu itd. Bilo bi lijepo gledati borbe sa pocetka 2000. ali sami su si krivi na kraju krajeva.F12000 je napisao/la:Meni je samo žao gledati vozače kalibra Norrisa i Riccija da se vucaraju na začelju poretka, a i McLaren kao F1 instituciju sve više respektiram s godinama u odnosu na neke zelene dane. Šteta.
- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi
Ahahahahaha sto nisi Twich pominjao prose godine?
Ljudi su napravili los bolid, i to je to. Trke iz 2000 nece nista promjeniti.
Sto se tice Rikarda. Mislim da bi bilo lijepo da napusti tim, na kraju sezone. Nema smisla vise.
Ljudi su napravili los bolid, i to je to. Trke iz 2000 nece nista promjeniti.
Sto se tice Rikarda. Mislim da bi bilo lijepo da napusti tim, na kraju sezone. Nema smisla vise.

- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3820
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Da , takoder sumnjam da je Twitch najveci i jedini problem ovogodisnjeg bolida 
P.S.
Nisam jos , ali moram sportski cestitati Ferrariju na savrsenoj utrci.
Naravno da sam povracao nakon crvenog prizora na prve 2 pozicije
. Ali svaka im cast. Bolid odlican , Leclerc bez greske , Sainz solidan ( moze i hoce on to i bolje ). I sta je meni osobno iznenadujuce jest rijesavanje boxa skoro sekundu brze od svih ostalih , i to ne jednom nego svaki put. Jednostavno su crveni , kao tim , imali fantasticnu utrku.
Ne ponovilo se

P.S.
Nisam jos , ali moram sportski cestitati Ferrariju na savrsenoj utrci.
Naravno da sam povracao nakon crvenog prizora na prve 2 pozicije

Ne ponovilo se




- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Gledam malo usporedbe Hamiltona i Sainza:
https://f1.pulsmedia.hr/head-2-head/?se ... zac2=sainz
Hamilton se držao tu negdje iza Sainza 7-8 krugova, ali nijednom ozbiljnije zaprijetio. I onda je najednom počeo voziti 2sec, pa onda i tri sekunde sporije krugove i otišao u boks. U tim trenutcima je bio dosta sporiji od momčadskog kolege, tako da je gume vrlo vjerojatno totalno uništio.
Russell se po mojim nekim očekivanjima i solidno pokazao:
https://f1.pulsmedia.hr/head-2-head/?se ... c2=russell
Ali daleko je to od Verstappena i Leclerca kad su se pojavili u novim (top) momčadima, pa i Hamiltona ako ćemo se vraćati daleko u prošlost. Ali hajde, treba mu dati još 4-5 utrka da za nešto jasniju sliku.
Ne mogu naći grafike sa stintovima u utrci svih vozača, čini mi se da je Formula 1 i FIA prije bila dosta ažurnija po tom pitanju. Ili ja ne znam tražiti na pravom mjestu
Zanimao me treći stint, ako se ne varam, na M gumama kad su bili svi od vodećih 6, ali nemam volje ovako to tražiti bez tih grafika.
Uglavnom, kako sam u utrci zamjetio Hamilton je vozio preko sekundu sporija vremena od Maxa i Leclerca, a gume su mu možda bile 3-4 kruga starije. To je nešto što najmanje obećava kod Mercedesa, ako su gume bile na približnom nivou potrošenosti.
https://f1.pulsmedia.hr/head-2-head/?se ... zac2=sainz
Hamilton se držao tu negdje iza Sainza 7-8 krugova, ali nijednom ozbiljnije zaprijetio. I onda je najednom počeo voziti 2sec, pa onda i tri sekunde sporije krugove i otišao u boks. U tim trenutcima je bio dosta sporiji od momčadskog kolege, tako da je gume vrlo vjerojatno totalno uništio.
Russell se po mojim nekim očekivanjima i solidno pokazao:
https://f1.pulsmedia.hr/head-2-head/?se ... c2=russell
Ali daleko je to od Verstappena i Leclerca kad su se pojavili u novim (top) momčadima, pa i Hamiltona ako ćemo se vraćati daleko u prošlost. Ali hajde, treba mu dati još 4-5 utrka da za nešto jasniju sliku.
Ne mogu naći grafike sa stintovima u utrci svih vozača, čini mi se da je Formula 1 i FIA prije bila dosta ažurnija po tom pitanju. Ili ja ne znam tražiti na pravom mjestu

Zanimao me treći stint, ako se ne varam, na M gumama kad su bili svi od vodećih 6, ali nemam volje ovako to tražiti bez tih grafika.
Uglavnom, kako sam u utrci zamjetio Hamilton je vozio preko sekundu sporija vremena od Maxa i Leclerca, a gume su mu možda bile 3-4 kruga starije. To je nešto što najmanje obećava kod Mercedesa, ako su gume bile na približnom nivou potrošenosti.
- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4698
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
#AMuS reported about the Mercedes deficits:
• over one lap, the gap is at 0.5s
• over a race distance, the gap is at 0.8s per lap due to higher tyre deg
It seems Mercedes also lacks a bit of PU power and the ICE is frozen now (you can't update that).
#AMuS reports that Mercedes wants to sort out their car issues by the start of the European races in Imola (they understand the car better but still need to make big setup compromises). Lewis thinks they have a fundamental issue and it will take longer than that.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ja sam još uvijek optimist da titula nije upitna
Najveći, ali ne i jedini problem je poskakivanje. To im uništava gume, plus tjera ih na kompromise koji povećavaju drag bolida. Hamilton je rekao da sad poskakuju i u zavojima.
Znao sam već nakon testiranja da će Mercedes biti u problemima u prve dvije utrke, jer jednostavno nema dovoljno vremena za popravak. Nisam siguran da će uspijeti riješiti sve boljke prije Imole, ali sam uvjeren da u Imoli neće biti ovoliki zaostaci.
Sve do Španjolske je otvoreno pod uslovom da se tu donese kvalitetan preokret u nadogradnjama.
Što se tiče PU nema tu mjesta za popravak s obzirom da je razvoj zamrznut. Međutim još je nejasno da li Mercedes ima problema sa novim ICE, ili je nedostatak brzine zbog prevelikog "draga"
Tu se uplela i nova tehnologija hlađenja ... kad se sve sabere dobije se šta se dobije.
Sreća Mercedesu je da su RB i Ferrari blizu jedni drugih. Očekujem da će biti obostrane krađe bodova dok se Mercedes ne izvuče.
Naravno sve ovo gore napisano je pod uslovom da nisu fulali koncept, a i to bi trebali saznati do Španjolske.

Najveći, ali ne i jedini problem je poskakivanje. To im uništava gume, plus tjera ih na kompromise koji povećavaju drag bolida. Hamilton je rekao da sad poskakuju i u zavojima.
Znao sam već nakon testiranja da će Mercedes biti u problemima u prve dvije utrke, jer jednostavno nema dovoljno vremena za popravak. Nisam siguran da će uspijeti riješiti sve boljke prije Imole, ali sam uvjeren da u Imoli neće biti ovoliki zaostaci.
Sve do Španjolske je otvoreno pod uslovom da se tu donese kvalitetan preokret u nadogradnjama.
Što se tiče PU nema tu mjesta za popravak s obzirom da je razvoj zamrznut. Međutim još je nejasno da li Mercedes ima problema sa novim ICE, ili je nedostatak brzine zbog prevelikog "draga"
Tu se uplela i nova tehnologija hlađenja ... kad se sve sabere dobije se šta se dobije.
Sreća Mercedesu je da su RB i Ferrari blizu jedni drugih. Očekujem da će biti obostrane krađe bodova dok se Mercedes ne izvuče.
Naravno sve ovo gore napisano je pod uslovom da nisu fulali koncept, a i to bi trebali saznati do Španjolske.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
navijacki je nadati se! drugi ce sjediti skrstenih ruku i cekati da se Mecka oporavi?Har Kl je napisao/la: 21.03.2022., 09:07 Ja sam još uvijek optimist da titula nije upitna![]()
Najveći, ali ne i jedini problem je poskakivanje. To im uništava gume, plus tjera ih na kompromise koji povećavaju drag bolida. Hamilton je rekao da sad poskakuju i u zavojima.
Znao sam već nakon testiranja da će Mercedes biti u problemima u prve dvije utrke, jer jednostavno nema dovoljno vremena za popravak. Nisam siguran da će uspijeti riješiti sve boljke prije Imole, ali sam uvjeren da u Imoli neće biti ovoliki zaostaci.
Sve do Španjolske je otvoreno pod uslovom da se tu donese kvalitetan preokret u nadogradnjama.
Što se tiče PU nema tu mjesta za popravak s obzirom da je razvoj zamrznut. Međutim još je nejasno da li Mercedes ima problema sa novim ICE, ili je nedostatak brzine zbog prevelikog "draga"
Tu se uplela i nova tehnologija hlađenja ... kad se sve sabere dobije se šta se dobije.
Sreća Mercedesu je da su RB i Ferrari blizu jedni drugih. Očekujem da će biti obostrane krađe bodova dok se Mercedes ne izvuče.
Naravno sve ovo gore napisano je pod uslovom da nisu fulali koncept, a i to bi trebali saznati do Španjolske.


Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1739
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Pa ono, možda da više vremena provodiš u tvornici sa inžinjerima, mehaničarima... Pogotovo kad sa sobom u timu imaš Riccija, a ne Sainza više. Šteta je u svakom slučaju što su toliko pali, teško da će se ove sezone vratiti...AlkY je napisao/la:Da , takoder sumnjam da je Twitch najveci i jedini problem ovogodisnjeg bolida
P.S.
Nisam jos , ali moram sportski cestitati Ferrariju na savrsenoj utrci.
Naravno da sam povracao nakon crvenog prizora na prve 2 pozicije. Ali svaka im cast. Bolid odlican , Leclerc bez greske , Sainz solidan ( moze i hoce on to i bolje ). I sta je meni osobno iznenadujuce jest rijesavanje boxa skoro sekundu brze od svih ostalih , i to ne jednom nego svaki put. Jednostavno su crveni , kao tim , imali fantasticnu utrku.
Ne ponovilo se