Stranica: 25/383.
Re: F1 Vijesti
Postano: 01.04.2016., 11:23
Postao Ferrari1345
Niste fora... Poanta je bila da ja vas zajebem a ne vi mene
Poslano sa mog SGP321 koristeći Tapatalk
Re: F1 Vijesti
Postano: 01.04.2016., 12:39
Postao Frantic
Ferrari1345 je napisao/la:Niste fora... Poanta je bila da ja vas zajebem a ne vi mene
Poslano sa mog SGP321 koristeći Tapatalk
Eh, i ti se uzeo nadyebavat sa starim jebivjetrima

Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 12:58
Postao zekohonda
Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 13:08
Postao raca
Do početka GP Europe, Armenci će okupirati Azerbajdžan i uspostaviti mir tako da je utrka pod kontrolom u toj, bliskoj nam , europskoj zemlji
Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 14:23
Postao Ferrari Maniac
Evo objašnjavao je već Ante u komentarima ovog zadnjeg članka o kvalifikacijama, ali staviti ću ovdje i pojašnjenje (nagađanja) Motorsporta:
http://www.motorsport.com/f1/news/revea ... 84341/?s=1
Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 14:30
Postao Ferrari1345
Zakomplicirat će pravila da bi dobili isti efekt ko i prošle godine? Zašto onda jednostavno ne vratit se na stari
Hoće začiniti kvalifikacije da bi se koji tim probio ispred nekog, ali će zapravo to biti ko i ove eliminacijske (koje su stavljene da bi se više vozilo) kontraefekt...
Nema, opet nisu razočarali svojim glupostima....
Nek stave ko i skijanje, izvlačenje brojeva u subotu i prijenos uživo... Kad izvuču svoj broj, slikanje sa bolidom i brojem... hej super za utrku i za sponzore koje će dobiti svoju reklamu na slici
P.S nadam se da FOM ne čita forum na F1Pulsu

Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 14:36
Postao raca
a,trebali bi
Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 14:38
Postao Ferrari Maniac
Pazi se, Todt sigurno čita, neki dan je izjavio da čita tisuće (ili stotine, nisam ziher) web stranica na dan... tako da možda i izvlačenje brojeva uđe u konkurenciju...
BTW Bonjour Jean!

Re: F1 Vijesti
Postano: 03.04.2016., 15:36
Postao raca
Ferrari Maniac je napisao/la:Pazi se, Todt sigurno čita, neki dan je izjavio da čita tisuće (ili stotine, nisam ziher) web stranica na dan... tako da možda i izvlačenje brojeva uđe u konkurenciju...
BTW Bonjour Jean!

BTW Go away Jean

Re: F1 Vijesti
Postano: 05.04.2016., 15:09
Postao croatic f1
Odabir guma za VN Kine:

Re: F1 Vijesti
Postano: 05.04.2016., 15:25
Postao Frantic
Jbte, pa sve ova kombinacija.
Šarajte malo drugovi.....
Dobro, US će biti u Monacu, jel tako?
Kad ćemo vidjeti hard komponentu?
PS. Vidi Masse i Groznog !!
Edit
I Rusiji je ista kombinacija.
Španija - Hard, medium, soft
Za Monako piše "TBC", mada su tamo najavili ljubičastu

(trebale bi biti 3 najmekše komponente, nekom logikom)
Kanada - 3 najmekše komponente
Evropa (ako bude održana

) - ova dosadašnja kombinacija
Re: F1 Vijesti
Postano: 05.04.2016., 17:53
Postao Mr.Spaceguy
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 11:45
Postao Frantic
Opet o kvalifikacijama
http://www.motorsport.com/f1/news/opini ... f1-684986/
S tim što je i njegov prijedlog bezzvezze (ili se šprda)
"And if you are interested – what is my solution? If we feel there is a need to really shake things up on a Saturday (which I'm not convinced there is, and we'd be better off going back to the 2015 format and perfecting an elimination format for 2017), then it's a 22-lap qualification race.
Reverse grid based on championship position (leader begins last), start behind safety car and away you go. Last man across the line at the end of each lap is knocked out to make up the grid from the back."
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 11:57
Postao Kuštelaar
Frantic je napisao/la:Opet o kvalifikacijama
http://www.motorsport.com/f1/news/opini ... f1-684986/
S tim što je i njegov prijedlog bezzvezze (ili se šprda)
"And if you are interested – what is my solution? If we feel there is a need to really shake things up on a Saturday (which I'm not convinced there is, and we'd be better off going back to the 2015 format and perfecting an elimination format for 2017), then it's a 22-lap qualification race.
Reverse grid based on championship position (leader begins last), start behind safety car and away you go. Last man across the line at the end of each lap is knocked out to make up the grid from the back."
Ovo bi cak bilo i zanimljivo! Ovo bi bilo jako zabavno!!!! Mislim da kvale nebi trebale tak igledat, daleko od toga, kvale su kvale...najbrzi je prvi, amen!! Ali da bi ovo bilo zabavno, bilo bi! Rosberg i Lewis u prvom krugu kaos izvode! Hahahahaha
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 12:19
Postao Ferrari
Imamo dobro utrkivanje u prve dvije utrke,a ovi se bave glupostima oko kvala...niđe' veze.
Upalio je potez sa gumama i ekstra opcijom za utrku.
Sada nam ni ne trebaju pravila za 2017. ,ako se ovakvo utrkivanje nastavi jer brzina nije problem, a bolidu su vrlo blizu.
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 12:31
Postao Frantic
Ferrari je napisao/la:Imamo dobro utrkivanje u prve dvije utrke,a ovi se bave glupostima oko kvala...niđe' veze.
Upalio je potez sa gumama i ekstra opcijom za utrku.
Sada nam ni ne trebaju pravila za 2017. ,ako se ovakvo utrkivanje nastavi jer brzina nije problem, a bolidu su vrlo blizu.
Hmmm, nisi daleko od istine, stvari se razvijaju u tom smjeru.
Ali imamo/imaćemo ta pravila za 2017.
Međutim, meni je ironično slijedeće. Starkelje toliko prčkaju oko pravila, da im se, kao po nekoj kazni za njihove ludorije, dešavaju, ili će se desiti, sranja tipa, da se uvode neke promjene (sad ide ono što je @Ferrari napisao) kako bi trke bile zanimljive/zanimljivije, a može se vrlo lako ispostaviti da za tim promjenama nema/neće biti apsolutno nikakve potrebe. Čak šta više, da se tim promjenama opet dodatno "pokvare" trke, onako, kao za inat.

Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 12:56
Postao Ferrari1345
Bojim se otvorit gore navedeni link da nebi izgubio volju za cijeli dan
Ubiti tom promjenom pravila (2017) mogu uništiti ovakvo utrkivanje kakvo smo imali ove prve dvije utrke... To je ono zapravo na što vozači a posebno Hamilton indicira. Povećanjem downforce-a, teže će biti pratit bolid ispred
A onda cemo izuzev loših kvalifikacija imat i lošije utrke. Jednostavno ako postoji netko na ovom svijetu kojem nevjerujem onda su to ovi iz zološkog.
2017 cemo bez pravila imat motore od 1000bhp. Tako da to nije nikakva zasluga vodstva F1 iako ce se hvaliti time da je to uvjetovano njihovom zaslugom. Šire gume i navedeno povećanje downforce-a. Ovo drugo je za mene kontraefekt, standardno za FOM I FIA-u..
Uostalom kad je taj rok za donošenjem pravila. Te stvari su se trebale raspisat prije ove sezone, ovako su u dubokom delay-u koje ce najviše naštetiti malim momčadima koje ne cvatu ni pod ovakvim uvjetima.
Bojim se da nas čeka odgoda do 2018.g
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 13:07
Postao Ferrari
Možda da je vratiti ovakva prednja krila? Sa max 4-5 elemenata jer današnja imaju po skoro 10 elemenata i to stvara problem u praćenju bolida (vidili u Australiji kada je Seb došao blizu Hamdiji)
[ link do slike ]
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 13:48
Postao Frantic
Naravno, i da budu krila malo uža (a tako je i predviđeno tim novim pravilima). Ovako izgledaju k`o grtalica

Re: F1 Vijesti
Postano: 06.04.2016., 15:43
Postao senja
Ferrari1345 je napisao/la:Bojim se otvorit gore navedeni link da nebi izgubio volju za cijeli dan
Ubiti tom promjenom pravila (2017) mogu uništiti ovakvo utrkivanje kakvo smo imali ove prve dvije utrke... To je ono zapravo na što vozači a posebno Hamilton indicira. Povećanjem downforce-a, teže će biti pratit bolid ispred
A onda cemo izuzev loših kvalifikacija imat i lošije utrke. Jednostavno ako postoji netko na ovom svijetu kojem nevjerujem onda su to ovi iz zološkog.
2017 cemo bez pravila imat motore od 1000bhp. Tako da to nije nikakva zasluga vodstva F1 iako ce se hvaliti time da je to uvjetovano njihovom zaslugom. Šire gume i navedeno povećanje downforce-a. Ovo drugo je za mene kontraefekt, standardno za FOM I FIA-u..
Uostalom kad je taj rok za donošenjem pravila. Te stvari su se trebale raspisat prije ove sezone, ovako su u dubokom delay-u koje ce najviše naštetiti malim momčadima koje ne cvatu ni pod ovakvim uvjetima.
Bojim se da nas čeka odgoda do 2018.g
A odakle ti to da će zbog povećanja downforcea biti teže pratiti bolid? Više downforcea je uvijek bolje. Problem je što se downforce smanjuje kad pratiš bolid, zbog turbulentnog zraka koji stvara bolid ispred. I ovo što @Ferrari reče za kompilkovana prednja krila isto nije istina. Cilj prednjeg krila je da usmjerava zrak prema zadnjem kraju bolida. I taj zrak nije nikakav problem. Problem je kako taj zrak izgleda iza bolida. A turbulencije stvara komplikovan difuzor, a ne prednje krilo. Samo trebaju pravilima riješiti difuzore. A biće i na tome nekih promjena.