Ako čovjek ne dobije otkaz sada, onda stvarno ne znam...valjda čovjek posjeduje kućni video od Gina Rosata ili Elkana
Umalo su oba vozača ispala u Q1!! UMALO!
Zašto ih nisu pozvali ranije u boks nakon 3-4 kruga...misterij. Je da je Leclerc pogriješio što nije stao na vagu tamo, pa se izgubilo vremena i nije odradio idealan krug...ali jebote...ej od svih mjesta u Monaku...
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ma i to vaganje treba stavit na kraju kvalifikacijske runde, u toku one pauze obavit mjerenja i ideš dalje, ovo samo oduzima vrijeme, no svejedno Ferrari našao način da usere
Ajde bar će utrka bit malo zanimljivija gledajući Leclerca kako se probija kroz grid.
Greška je katastrofalna, ali nisam toliko ogorčen kao ostatak foruma, doći če i bolja vremena. Veći mi je trenutno fokus na Bottasu i njegovom pokušaju osvajanja prvenstva
Komunikacije između Vettela i inženjera između zadnjeg pokušaja u Q3
Uglavnom najviše je govora oko guma i kako ih jednostavno ne može upaliti kako treba i kako bolid nema prednji kraj.
Prijevod tweeta:
I chose to publish also the "chat" between the 2 attempts in Q3 since that is where it "consumes" the story of "I know I'll break your balls." As you can see yourself, the relationship between the two is very good, and Seb is really a master of calm
Lujo bi ih digo u vazduh ,ali ne kapiraju strucnjaci to. Ja se divim ali stvarno ovome na strpljenju i upornosti,valjda ga unutar tima postuju koliko zasluzuje za razliku od svih drugih ...
Normalan razgovor, pričaju o setapu, treba mu pola stepena naprijed i to je to, jedino eto taj izlaz im podvlači da ga puste u čisto da nema smetnji na izlaznom krugu. Pa i kod drugih da poslušamo bilo bi ovakvih priča tokom kvala
PhillSF je napisao/la: 25.05.2019., 16:48
Ajde bar će utrka bit malo zanimljivija gledajući Leclerca kako se probija kroz grid.
S obzirom na karakteristike staze i poziciju, prije će se probijati kroz zid.
Znam što hoćeš reći ali ipak mu je to domaća utrka. Teško je očekivati P5 i bolje ali u krug osvajača bodova bi trebao ući ako preživi prvi zavoj Verstappen je prošle godine pokazao da nije nemoguće prestići.
Baš me interesira njegova strategija za sutra iako bi trebao startati na mediumu.
1. Ne mogu da gume postave u temperaturni prozor i kod njih je taj prozor dosta manji. Uzrok za to je prednje vejesanje bolida
2. Ima priče da u Ferariju pojma nemaju zasto bolid ima problema. Ako postave bolid za brze krivine(Barcelona), gube u srednje brzim i sporim....nemogu da naprave kompromis
gjoko-mkd je napisao/la: 26.05.2019., 23:14
Dve su priče oko problema sa bolidom....
1. Ne mogu da gume postave u temperaturni prozor i kod njih je taj prozor dosta manji. Uzrok za to je prednje vejesanje bolida
2. Ima priče da u Ferariju pojma nemaju zasto bolid ima problema. Ako postave bolid za brze krivine(Barcelona), gube u srednje brzim i sporim....nemogu da naprave kompromis
U Kanadi nema sporih krivina u stilu Monako/Barca S3, tako da bi trebali biti bliže Mercedesu.
Ili da ne prepričavam...ovo su mišlenja u Ferariju oko problema...
Vettel:
We have to work very hard to get the tyres into their operating window; definitely harder than other teams.
Leclerc:
The operating window is tight so there's a very small margin between a good time and a bad time.
Binotto:
The tyres are very important (for overall performance) and we're struggling to get them up to temperature. The tyres are very different from last year where they were easy to heat up but had to be managed to avoid over-heating during the race. This year, it's the exact opposite and, if you can't keep the tyres up to temperature, you lose grip. This is where we are suffering.
gjoko-mkd je napisao/la: 26.05.2019., 23:14
Dve su priče oko problema sa bolidom....
1. Ne mogu da gume postave u temperaturni prozor i kod njih je taj prozor dosta manji. Uzrok za to je prednje vejesanje bolida
2. Ima priče da u Ferariju pojma nemaju zasto bolid ima problema. Ako postave bolid za brze krivine(Barcelona), gube u srednje brzim i sporim....nemogu da naprave kompromis
U Kanadi nema sporih krivina u stilu Monako/Barca S3, tako da bi trebali biti bliže Mercedesu.
Ako u Kanadi ne uspiju pobijedit Merc, nema prilike više za popravak samopouzdanja, i ode Merc lako na 18-19 pobjeda.