Stranica: 224/479.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 05.05.2019., 12:56
Postao Slavenowsky
pero iz bukurešta je napisao/la: 05.05.2019., 09:40
gjoko-mkd je napisao/la: 03.05.2019., 19:48 Sad ili nikad...

Ja pratim Ferrari od 1994 godine i umorio sam se od komentiranja i razglabanja...
Meni kao navijaču koji 25 godina prati Ferrari, išo je u Monzu da ih čuje i vidi, ovo je postalo smiještno i nije vrijedno ničega!

Može netko šta god reći, Ferrari nema šefa kao šta su Toto ili koliko god bio omražen Horner!
Ferrari pliva sa vodstvom ekipe već godinama a to je bitno, jako bitno!
Maurizio se činio kao pravi, a sada mi Ferrari opet liči na Domenecali eru! Ništa drugo..

Znam da će mi se pametovat, ali u Ferrariu je rasulo!
Sretno im, ali meni su nakon 25 godina posatli naporni :thumbsd:
Toto je pokupio samo kajmak od Norbert Haug-a, kao i Ross Browna , te nastavio istom filozofijom. Vecinom zasluge kupe timski sefovi, ali realno gledajuci inzenjeri su ti koji dizu tim sad tu gdje jesu. Mercedesov hibrid se spremao dok jos Toto nije bio u planu. Ako se ne varam od 2009 Mercedes pocinje sa razvojom svojih hibrida. Toto je kao i Hamilton dosao na gotov produkt.

Oni su jednostavno pronasli "Sveti Gral" ovoga sporta, a kada si na konju, svi za tobom kupe prasinu. Zamrzavanje motora, jeste vezanje nogu konkurenciji, dakle gledali smo pakao pune 3-4 godine.

Wolff da je sada u Ferrari-ju moze biti samo atraktivan, a nikako previse "strucan" da "stvori" bolji bolid.

F1 je zbog svoje filozofije pocela da stvara dominacije! Svaka dominatna era se je gasila izmjenom pravilnika. Previse su zakomplikovali ovaj sport, da je od 2014 pa do 2017 F1 bila besmislen sport. Mercedes je drzao kljuceve u rukama, nije dao da se ekipe oslobode od zamrzavanja razvoja motora, onda su se poceli izmisljati tokeni, lakrdija ziva.

Svi smo mi skeptici po pitanju osvajanja titule, ali eto cuci u nama neka nada, ali bojim se da do opet velike izmjene pravilnika, Mercedes ce i dalje biti br.1! No opet, cuda se desavaju...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 05.05.2019., 13:21
Postao pero iz bukurešta
Ma može Toto kupit šlag, ali na čovjeku se vidi da je karakter!
Kao šta je bio i Arrivabene; prvi Ferarijev šef od Toddove ere koji je imao neku karizmu.
Binotto - Ctrl+C/Ctrl+V Štefa

Ferrari pliva li ga pliva, jedva se drži na površini od 2008 godine kada je imao dobar bolid.
I umaraju!

Svakom njegovo, ovo je moje viđenje i ja sam kao dugoročni fan izgubio ikakvu volju i nadu. U dobvru i zlu? Naravno, ali to zlo traje već više od desetljeća...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 05.05.2019., 13:51
Postao F12000
@Slavenowsky Uz dužno poštovanje se ne slažem. Velika je uloga team managera. Dobar dio njih iako nemaju veze sa inženjerstvom i vožnjom ipak imaju ključan utjecaj na tim. Najbolji primjer je Flavio Briatore koji je iz branše restorana došao u F1 i bio jedan od glavnih kotačića u dominaciji Benettona i Renaulta.
Karizma, psihologija, motivacija i karakter vođe čine čuda na svim poljima pa tako i u F1.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 05.05.2019., 16:04
Postao Ferrari
A da se malo smirite?
Sezona nije idealno počela, ali s obzirom kako smo završili prošlu nisam ni očekivao da će početi bajno.

Znači što bi sada trebali? Potjerati Binotta nakon 4 utrke? Dajte...
Dramite bezveze.

Bogami Ferrarijevi navijači su daleko najgori...vi bi i Hornera i Tota išli smijeniti nakon lošije sezone, tako da se ne treba igrati neke morale ovdje.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 05.05.2019., 16:58
Postao Ferrari
Ferrari uz novo prednje i stražnje krilo i već prvi dio nadogradnji u Bakuu, donosi i novi motor (trenutne glasine), dok će u Monaku koristi stari motor.
Praktički B spec bolid za Barcelonu.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 05.05.2019., 17:41
Postao Slavenowsky
F12000 je napisao/la: 05.05.2019., 13:51 @Slavenowsky Uz dužno poštovanje se ne slažem. Velika je uloga team managera. Dobar dio njih iako nemaju veze sa inženjerstvom i vožnjom ipak imaju ključan utjecaj na tim. Najbolji primjer je Flavio Briatore koji je iz branše restorana došao u F1 i bio jedan od glavnih kotačića u dominaciji Benettona i Renaulta.
Karizma, psihologija, motivacija i karakter vođe čine čuda na svim poljima pa tako i u F1.
Niko ne kaze da manager nema veliku ulogu. On je sef tima alfa i omega istog. Ali, Toto ispada ogromni genijalac, koji je dosao bas u vrijeme Mercedesovog budjenja. Dobio je savrsenu armiju s kojom je poceo da dirigira. Recimo kakvu je ulogu imao u Williamsu? Apsolutno nikakvu! Ono za sta mu covjek moze skinuti kapu jeste da je bio dobar dionicar.

Isto tako mi sve gledamo kroz rezultate. Niko ne zna kakav je Wolff iza zatvorenih vrata? Isto tako ne znamo kakav je bio Maurizio i sada Binotto. Najlakse je biti dobar motivator kada ti ide sve od ruke, ali u momentima kada imas totalni krah u timu, onda tu treba doci znanje. Wolff se jos nije nasao u takvoj situaciji, polako i pricekajmo to.

Recimo i Horner se spominje kao odlican manager, pa evo u kakvoj je RBR sad situaciji? I oni su u istom sranju kao i Ferrari, samo sto njih niko ne pritisce niti im niko ne sijedi na glavi. Da mu nema Neweya, RBR bi propo ko i Williams.

Dakle Ferrari sada ima problem u aero sektoru, RBR ima problem u mehanickom sektoru, Williams i McLaren imaju u svakom sketoru, dok Mercedes nema tih problema. Mercedes je savrseni produkt, tim koji najvise ulaze u razvoj svojih bolida, neki dan citam po 400 mil funti, a ne eura ili dolara. Ekipa ima dobru - radnu disciplinu, to je tipicni njemacki karakter. Mercedes je jos u doba sa McLaren-om bio nekako dominatniji od samoga tima.

Mercedes je bolji tim, to treba priznati, bili smo i mi dobri 5 godina, bio je RBR dobar 4, Mercedes ce mozda oboriti rekord, ali tesko da je neko mogao drzati ljestvicu tako dugo na vrhu, jer dolazi do smijene generacija.

Ferrari, kao bilo koja druga momcad mora da ima cudo Bozije da pobijedi ili da osvoji titulu, prosle godine smo mogli da dotaknemo vrh, ali pritisak je bio ogroman. Ekipa je odlicno funckionisala pocetkom sezone, a onda nakon toga je bio mali krah, a vazda kada imamo ampitudu uspjeha, desi se neki smrtni slucaj ili nesto sto totalno prodrma temelje ekipe.

Jednostavno treba ih pustiti, Ferrari u Bahrainu je pokazao da ima potencijal, ali ako ne uspiju onda treba se suociti sa surovom realnoscu, da do 2021 godine tesko da bilo ko moze skinuti Mercedes sa trona.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 12:09
Postao Ferrari
slika

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 12:13
Postao Sarma
Dobar je :thumbs: Idemo po P1 - P2 :ajdeajde:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 12:23
Postao senna66
kad god najavljujemo 1-2 ispadne 3-5.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 12:51
Postao Ferrari
Ovog puta samo za vas 5-6 :mrgreen:
Šalim se...a vidjet ćemo kako će ove nove stvari funkcionirati...koliko vidim vrijeme u Barceloni će biti odlično.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 13:14
Postao F12000
Opa, Scuderia Gaudi :thumbs:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 13:30
Postao LH44
Bilo bi prejako kad bi objavili poster bez ovog teksta, jedino nek logo ostane u ćošku, na zid zalijepit ili uokvirit bi bilo prejako :thumbs:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 13:51
Postao zekohonda
poster odličan!

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 14:05
Postao Frantic
Auuu, odličan. :klanjam:
Znači opet 3-5 što reče @senna :rofl:
Mada ne vidim ne vidim nikakvog over/understeera, niti lock-anje :kokice:
Jbga, barem smo prvaci u predsezonskim testiranjima, borimo se za titulu na treninzima u petak, a što se tiče postera tu traje dominacija već treću godinu.
Ono što se događa subotom i nedjeljom je manje bitno. :chill:
:rofl:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 18:32
Postao senna66

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 19:28
Postao gjoko-mkd
Bilo je i pre priče oko ovih ,,čeličnih 3d printing,, klipova, a prednost nije u maksimalnoj snazi motora, već do toga da se motor( benziski) može više optovariti.

primer-ako PU ima snage od recimo 970 KS u kvalifikacijama, a na samu trku oko 920-930, ...sa ovim klipovima može se optovariti recimo sa 940 KS, a možda i više

E sad...ako ovo spada u ,,Crvenkapu, Petar Pan,, i slične bajke.....to je druga priča :prcnjau:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 08.05.2019., 21:02
Postao Ferrari
Uglavnom daju više izdržljivosti...motor je zbog tih legura nešto teži, ali kao izdržljiviji.

Mislim da to već koriste od početka sezone, ali ovi mediji sve i svašta znaju pisati samo da ljudi kliknu.

Koliko ja znam oni su ih već koristili na ovom trenutnom motoru, a sad...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 10.05.2019., 13:51
Postao Ferrari
Iz nekog razloga, Ferrari je odbio raditi pokusni bolid za testiranje novih Pirellijevih guma za 2021...Binotto je sada rekao na presici.

Mercedes, McLaren i Renault će testirati od Rujna do Studenog, nove gume na modificiranim bolidima...tijekom 2020 će i dalje nastaviti testiranja na koje će se drugi moći pridružiti.

Ne znam...ne vidim razloga da se odbije ova ponuda da testiraš ovako važan aspekt za nova pravila.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 10.05.2019., 14:13
Postao Frantic
Ferrari je napisao/la: 10.05.2019., 13:51 Iz nekog razloga, Ferrari je odbio raditi pokusni bolid za testiranje novih Pirellijevih guma za 2021...Binotto je sada rekao na presici.

Mercedes, McLaren i Renault će testirati od Rujna do Studenog, nove gume na modificiranim bolidima...tijekom 2020 će i dalje nastaviti testiranja na koje će se drugi moći pridružiti.

Ne znam...ne vidim razloga da se odbije ova ponuda da testiraš ovako važan aspekt za nova pravila.
Ma bravo majstori!! :facepalm: :bang:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 10.05.2019., 15:36
Postao zekohonda