Toto je pokupio samo kajmak od Norbert Haug-a, kao i Ross Browna , te nastavio istom filozofijom. Vecinom zasluge kupe timski sefovi, ali realno gledajuci inzenjeri su ti koji dizu tim sad tu gdje jesu. Mercedesov hibrid se spremao dok jos Toto nije bio u planu. Ako se ne varam od 2009 Mercedes pocinje sa razvojom svojih hibrida. Toto je kao i Hamilton dosao na gotov produkt.pero iz bukurešta je napisao/la: 05.05.2019., 09:40Ja pratim Ferrari od 1994 godine i umorio sam se od komentiranja i razglabanja...
Meni kao navijaču koji 25 godina prati Ferrari, išo je u Monzu da ih čuje i vidi, ovo je postalo smiještno i nije vrijedno ničega!
Može netko šta god reći, Ferrari nema šefa kao šta su Toto ili koliko god bio omražen Horner!
Ferrari pliva sa vodstvom ekipe već godinama a to je bitno, jako bitno!
Maurizio se činio kao pravi, a sada mi Ferrari opet liči na Domenecali eru! Ništa drugo..
Znam da će mi se pametovat, ali u Ferrariu je rasulo!
Sretno im, ali meni su nakon 25 godina posatli naporni![]()
Oni su jednostavno pronasli "Sveti Gral" ovoga sporta, a kada si na konju, svi za tobom kupe prasinu. Zamrzavanje motora, jeste vezanje nogu konkurenciji, dakle gledali smo pakao pune 3-4 godine.
Wolff da je sada u Ferrari-ju moze biti samo atraktivan, a nikako previse "strucan" da "stvori" bolji bolid.
F1 je zbog svoje filozofije pocela da stvara dominacije! Svaka dominatna era se je gasila izmjenom pravilnika. Previse su zakomplikovali ovaj sport, da je od 2014 pa do 2017 F1 bila besmislen sport. Mercedes je drzao kljuceve u rukama, nije dao da se ekipe oslobode od zamrzavanja razvoja motora, onda su se poceli izmisljati tokeni, lakrdija ziva.
Svi smo mi skeptici po pitanju osvajanja titule, ali eto cuci u nama neka nada, ali bojim se da do opet velike izmjene pravilnika, Mercedes ce i dalje biti br.1! No opet, cuda se desavaju...