Stranica: 23/27.

Re: Tehnikalije

Postano: 20.10.2018., 14:55
Postao CrashOverride
@Ferrari
Lijepo napisano..

Hyper je totalno koma.. Nek oni njih zovu kako hoce al mislim da su 3 dovoljne sa nekim ok razlikama medju njima..

Re: Tehnikalije

Postano: 20.10.2018., 21:22
Postao Pastor
Frantic je napisao/la: 20.10.2018., 14:36 Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
Problem je što timovi prilagode tempo da im gume traju više, jer je njima idealno da idu u boks samo jednom. Recimo ako HS može izdržati 10 krugova bržim tempom, timovi će usporiti tempo za par sekundi, kao u Rusiji na primjer, sačuvati gume, i tek kad ih neko pokuša undercutat onda će izvući maksimum iz tih guma.

Re: Tehnikalije

Postano: 20.10.2018., 21:29
Postao Multi 21
Pastor je napisao/la: 20.10.2018., 21:22
Frantic je napisao/la: 20.10.2018., 14:36 Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
Problem je što timovi prilagode tempo da im gume traju više, jer je njima idealno da idu u boks samo jednom. Recimo ako HS može izdržati 10 krugova bržim tempom, timovi će usporiti tempo za par sekundi, kao u Rusiji na primjer, sačuvati gume, i tek kad ih neko pokuša undercutat onda će izvući maksimum iz tih guma.
E a kad bi imali bolide sposobne praćenja i pretjecanja, brži imaju razlog za dodatan ulazak u box. Nije ni sve u gumama, današnji bolidi izgledaju po meni najbolje otkad pratim F1, ali sa sobom vuku previše problema.

Re: Tehnikalije

Postano: 31.12.2018., 22:48
Postao croatic f1
Poklon iz Honde za sve ljubitelje tehničkog dijela sporta - njihova prošlosezonska pogonska jedinica!
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1077195496492617728

Re: Tehnikalije

Postano: 10.01.2019., 00:26
Postao Slavenowsky


Koje ludilo od organizacije za jednu utrku, u kojoj vozac pokupi slag sa torte.

Re: Tehnikalije

Postano: 10.01.2019., 18:10
Postao Krstas

Re: Tehnikalije

Postano: 29.01.2019., 17:31
Postao Slavenowsky
Ne znam jel bas u 5 deka centrirana, al ova razlika je fascinantna.

slika

Re: Tehnikalije

Postano: 29.01.2019., 21:18
Postao Gilles
Reče Ham jednom prilikom da su sadašnji bolidi kao autobus. Preveliki i preteški.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Re: Tehnikalije

Postano: 29.01.2019., 21:28
Postao croatic f1
Slažem se s izjavom da su današnji bolidi preveliki i preteški, a ova gornja slika to odlično prikazuje. Vjerujem da je i to jedan od razloga zbog kojih pati utrkivanje, F1 čim prije mora na dijetu :)

Re: Tehnikalije

Postano: 29.01.2019., 21:49
Postao zelot
Uff uff, ovako na prvu i ja bih se slozio. Smanjiti tezinu bolida za 150 kila kao i sirinu i duzinu. Tads bi bilo puno vise mjesta u zavojima i sikanama...

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk


Re: Tehnikalije

Postano: 29.01.2019., 22:00
Postao Har Kl
Slažem se za dimenzije. Težina manje više, s obzirom na porast snage. Čak težina i pozitivno utiče s obzirom da usporava bolide koji lagano postaju prebrzi za većinu staza. Ali jedan kvalitetan re-size je nešto što bih odmah potpisao. Kako u širinu tako i u dužinu. I to bar 25% :)

Re: Tehnikalije

Postano: 29.01.2019., 22:55
Postao Pastor
Mislim da nema šanse da je ova slika realna. Pa daj, u taj McL nebi nikakav motor stao, da je toliko manji. Koliko ja znam od tada je povećana samo širina guma, a ne i obim gume. Na toj slici gore je jasno da je i obim gume dosta manji na tom McLarenu.

Re: Tehnikalije

Postano: 30.01.2019., 01:04
Postao Slavenowsky
Evo jos jedna, mislim da je ova možda i najrealnija. No opet, razlika je velika.

slika

Re: Tehnikalije

Postano: 30.01.2019., 07:07
Postao Frantic
Eh, ova druga je definitivno realnija.
Razlika, što bi rekli, "derastična". :mrgreen:
Iako mi i ovdje gume na Mclarenu svojim prečnikom izgledaju maaaaalčice manje (opet, ove "nove" imaju u stvarnosti veći prečnik), ali ako je tačan međusovinski razmak (a nema razloga da ne bude), mislim da je to TO.

Re: Tehnikalije

Postano: 30.01.2019., 08:46
Postao zekohonda

Re: Tehnikalije

Postano: 30.01.2019., 20:51
Postao Pastor
Malo ga tu previše preskaču. Umjesto da su napravili po većim promjenama pravila. Mislim da su do prije 2017 međuosovinski razmaci bili oko 3,4 m. A i danas je Mercedes barem za 10 cm veći od ostalih, pogotovo od Red Bulla. Mogli su već kad porede McLaren, porediti ga sa današnjim McLarenom, koji je mislim jedan od kraćih.

Re: Tehnikalije

Postano: 15.03.2019., 18:54
Postao alen-sisul
Pozdrav ljudi evo jedne zgodne analize updejtovanih bolida u Australiji i onih na testiranjima:

https://www.autosport.com/f1/news/14214 ... velopments

Ako je off topic, ispričavam se nisam našao bolju rubriku.

Re: Tehnikalije

Postano: 28.03.2019., 09:13
Postao Har Kl
RB podnica. Šteta što su pokrili donju stranu podnice :)
Nisam postavio zbog toga, već da ukažem na napredak materijala.
Samo dva čovjeka je nose i to veoma lako sudeći prema licima :)
slika

Re: Tehnikalije

Postano: 28.04.2019., 17:24
Postao zelot
Jel se smije napraviti drs koji se spusta umjesto da se dize? Cini mi se da bi to pridonjelo brzini bolida jer omogucuje drugacije postavljanje mehanizma i koncepciju straznjeg krila...

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk


Re: Tehnikalije

Postano: 23.07.2019., 17:01
Postao Ferrari
NSFW...Mercedesova turbina https://twitter.com/NicolasF1i/status/1153680248871038976 slika