Tehnikalije

☕ Sve teme o Formuli 1 koje ne možete smjestiti u gornje podforume.

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9666
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
@Ferrari
Lijepo napisano..

Hyper je totalno koma.. Nek oni njih zovu kako hoce al mislim da su 3 dovoljne sa nekim ok razlikama medju njima..
Fino Alla Fine

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Seb
Frantic je napisao/la: 20.10.2018., 14:36 Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
Problem je što timovi prilagode tempo da im gume traju više, jer je njima idealno da idu u boks samo jednom. Recimo ako HS može izdržati 10 krugova bržim tempom, timovi će usporiti tempo za par sekundi, kao u Rusiji na primjer, sačuvati gume, i tek kad ih neko pokuša undercutat onda će izvući maksimum iz tih guma.

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Pastor je napisao/la: 20.10.2018., 21:22
Frantic je napisao/la: 20.10.2018., 14:36 Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
Problem je što timovi prilagode tempo da im gume traju više, jer je njima idealno da idu u boks samo jednom. Recimo ako HS može izdržati 10 krugova bržim tempom, timovi će usporiti tempo za par sekundi, kao u Rusiji na primjer, sačuvati gume, i tek kad ih neko pokuša undercutat onda će izvući maksimum iz tih guma.
E a kad bi imali bolide sposobne praćenja i pretjecanja, brži imaju razlog za dodatan ulazak u box. Nije ni sve u gumama, današnji bolidi izgledaju po meni najbolje otkad pratim F1, ali sa sobom vuku previše problema.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Poklon iz Honde za sve ljubitelje tehničkog dijela sporta - njihova prošlosezonska pogonska jedinica!
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1077195496492617728

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka


Koje ludilo od organizacije za jednu utrku, u kojoj vozac pokupi slag sa torte.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Krstas
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1593
S nama već: 8 god 6 mj
Navija za: Liam Lawson
Lokacija: Herceg Novi
slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Ne znam jel bas u 5 deka centrirana, al ova razlika je fascinantna.

slika
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Gilles
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 832
S nama već: 9 god 7 mj
Navija za: Ferrari
Reče Ham jednom prilikom da su sadašnji bolidi kao autobus. Preveliki i preteški.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

slika

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6034
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Slažem se s izjavom da su današnji bolidi preveliki i preteški, a ova gornja slika to odlično prikazuje. Vjerujem da je i to jedan od razloga zbog kojih pati utrkivanje, F1 čim prije mora na dijetu :)

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
Uff uff, ovako na prvu i ja bih se slozio. Smanjiti tezinu bolida za 150 kila kao i sirinu i duzinu. Tads bi bilo puno vise mjesta u zavojima i sikanama...

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Slažem se za dimenzije. Težina manje više, s obzirom na porast snage. Čak težina i pozitivno utiče s obzirom da usporava bolide koji lagano postaju prebrzi za većinu staza. Ali jedan kvalitetan re-size je nešto što bih odmah potpisao. Kako u širinu tako i u dužinu. I to bar 25% :)

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Seb
Mislim da nema šanse da je ova slika realna. Pa daj, u taj McL nebi nikakav motor stao, da je toliko manji. Koliko ja znam od tada je povećana samo širina guma, a ne i obim gume. Na toj slici gore je jasno da je i obim gume dosta manji na tom McLarenu.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Evo jos jedna, mislim da je ova možda i najrealnija. No opet, razlika je velika.

slika
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18147
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Eh, ova druga je definitivno realnija.
Razlika, što bi rekli, "derastična". :mrgreen:
Iako mi i ovdje gume na Mclarenu svojim prečnikom izgledaju maaaaalčice manje (opet, ove "nove" imaju u stvarnosti veći prečnik), ali ako je tačan međusovinski razmak (a nema razloga da ne bude), mislim da je to TO.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7152
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Seb
Malo ga tu previše preskaču. Umjesto da su napravili po većim promjenama pravila. Mislim da su do prije 2017 međuosovinski razmaci bili oko 3,4 m. A i danas je Mercedes barem za 10 cm veći od ostalih, pogotovo od Red Bulla. Mogli su već kad porede McLaren, porediti ga sa današnjim McLarenom, koji je mislim jedan od kraćih.

Post

alen-sisul
Karting
Karting
Postovi: 14
S nama već: 8 god 2 mj
Pozdrav ljudi evo jedne zgodne analize updejtovanih bolida u Australiji i onih na testiranjima:

https://www.autosport.com/f1/news/14214 ... velopments

Ako je off topic, ispričavam se nisam našao bolju rubriku.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
RB podnica. Šteta što su pokrili donju stranu podnice :)
Nisam postavio zbog toga, već da ukažem na napredak materijala.
Samo dva čovjeka je nose i to veoma lako sudeći prema licima :)
slika

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
Jel se smije napraviti drs koji se spusta umjesto da se dize? Cini mi se da bi to pridonjelo brzini bolida jer omogucuje drugacije postavljanje mehanizma i koncepciju straznjeg krila...

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
NSFW...Mercedesova turbina https://twitter.com/NicolasF1i/status/1153680248871038976 slika
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡