Tehnikalije
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9666
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
@Ferrari
Lijepo napisano..
Hyper je totalno koma.. Nek oni njih zovu kako hoce al mislim da su 3 dovoljne sa nekim ok razlikama medju njima..
Lijepo napisano..
Hyper je totalno koma.. Nek oni njih zovu kako hoce al mislim da su 3 dovoljne sa nekim ok razlikama medju njima..
Fino Alla Fine
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Seb
Problem je što timovi prilagode tempo da im gume traju više, jer je njima idealno da idu u boks samo jednom. Recimo ako HS može izdržati 10 krugova bržim tempom, timovi će usporiti tempo za par sekundi, kao u Rusiji na primjer, sačuvati gume, i tek kad ih neko pokuša undercutat onda će izvući maksimum iz tih guma.Frantic je napisao/la: 20.10.2018., 14:36 Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
E a kad bi imali bolide sposobne praćenja i pretjecanja, brži imaju razlog za dodatan ulazak u box. Nije ni sve u gumama, današnji bolidi izgledaju po meni najbolje otkad pratim F1, ali sa sobom vuku previše problema.Pastor je napisao/la: 20.10.2018., 21:22Problem je što timovi prilagode tempo da im gume traju više, jer je njima idealno da idu u boks samo jednom. Recimo ako HS može izdržati 10 krugova bržim tempom, timovi će usporiti tempo za par sekundi, kao u Rusiji na primjer, sačuvati gume, i tek kad ih neko pokuša undercutat onda će izvući maksimum iz tih guma.Frantic je napisao/la: 20.10.2018., 14:36 Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Poklon iz Honde za sve ljubitelje tehničkog dijela sporta - njihova prošlosezonska pogonska jedinica!
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1077195496492617728
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1077195496492617728
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Koje ludilo od organizacije za jednu utrku, u kojoj vozac pokupi slag sa torte.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Krstas
- Formula 1
- Postovi: 1593
- S nama već: 8 god 6 mj
- Navija za: Liam Lawson
- Lokacija: Herceg Novi

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ne znam jel bas u 5 deka centrirana, al ova razlika je fascinantna.


🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Slažem se s izjavom da su današnji bolidi preveliki i preteški, a ova gornja slika to odlično prikazuje. Vjerujem da je i to jedan od razloga zbog kojih pati utrkivanje, F1 čim prije mora na dijetu 

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Slažem se za dimenzije. Težina manje više, s obzirom na porast snage. Čak težina i pozitivno utiče s obzirom da usporava bolide koji lagano postaju prebrzi za većinu staza. Ali jedan kvalitetan re-size je nešto što bih odmah potpisao. Kako u širinu tako i u dužinu. I to bar 25% 

- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Seb
Mislim da nema šanse da je ova slika realna. Pa daj, u taj McL nebi nikakav motor stao, da je toliko manji. Koliko ja znam od tada je povećana samo širina guma, a ne i obim gume. Na toj slici gore je jasno da je i obim gume dosta manji na tom McLarenu.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Evo jos jedna, mislim da je ova možda i najrealnija. No opet, razlika je velika.


🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18147
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Eh, ova druga je definitivno realnija.
Razlika, što bi rekli, "derastična".
Iako mi i ovdje gume na Mclarenu svojim prečnikom izgledaju maaaaalčice manje (opet, ove "nove" imaju u stvarnosti veći prečnik), ali ako je tačan međusovinski razmak (a nema razloga da ne bude), mislim da je to TO.
Razlika, što bi rekli, "derastična".

Iako mi i ovdje gume na Mclarenu svojim prečnikom izgledaju maaaaalčice manje (opet, ove "nove" imaju u stvarnosti veći prečnik), ali ako je tačan međusovinski razmak (a nema razloga da ne bude), mislim da je to TO.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Seb
Malo ga tu previše preskaču. Umjesto da su napravili po većim promjenama pravila. Mislim da su do prije 2017 međuosovinski razmaci bili oko 3,4 m. A i danas je Mercedes barem za 10 cm veći od ostalih, pogotovo od Red Bulla. Mogli su već kad porede McLaren, porediti ga sa današnjim McLarenom, koji je mislim jedan od kraćih.
-
alen-sisul
- Karting
- Postovi: 14
- S nama već: 8 god 2 mj
Pozdrav ljudi evo jedne zgodne analize updejtovanih bolida u Australiji i onih na testiranjima:
https://www.autosport.com/f1/news/14214 ... velopments
Ako je off topic, ispričavam se nisam našao bolju rubriku.
https://www.autosport.com/f1/news/14214 ... velopments
Ako je off topic, ispričavam se nisam našao bolju rubriku.