Scuderia Ferrari
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Evo jedan lijepi članak gdje se opisuje pristup i razlike među legendama f1 prema radu s kočnicama. Potvrduje se teza da je Vettel zapravo Schumi jr. a zanimljiv je Alonsov opis i njegov prirodni ABS. Nalaze se i opisi za Sennu, Prosta, Schumija itd.
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... vs_Alonso/
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... vs_Alonso/
Zadnja izmjena: Mr.Spaceguy Verified, dana/u 09.09.2015., 15:11, ukupno mijenjano 1 put.
- Ferrari1345
- Formula 1
- Postovi: 1708
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Glasniju F1
- Lokacija: Crikvenica
Po Mauriziu Arrivabeneu, Kimi Raikkonen s obzirom da se kasnije nisu izjasnili...mika je napisao/la:Jer je razriješena misterija oko Kimijevog starta tj. tko je zabrljao.
[ link do slike ]
Arrivabene points finger at Raikkonen for bad start“If it's a technical issue we will let you know, but at the moment it looked like he was struggling, or messing a bit, with his finger to follow the procedure. But to make an accusation before I have data is wrong,” he told reporters at Monza.
“What I can say to be positive is that on Saturday he made a fantastic qualifying and on Sunday into the race, starting from that position, he was doing very good overtaking and we were happy.
“Of course, if you are asking what the ideal situation would be it was to see Kimi go and pass for first in the first corner and to have Vettel second or third.
“This would be ideal, but we have to be happy because we had a driver who was second, we are still second in the constructors' championship.
“That's fine.”

"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Mislim da je vrijeme da nova uprava pokaze sta zna:
LinkMarchionne told Sky TV that the Maranello team would have a “completely re-designed” car for next season, “[2016] is a completely different environment, we’ve been working on the 2016 power unit and the car for a while.”
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Predpostavljam kako nisi vidio intervju Marchionnea koji sam postao na prošloj stranici teme.. eto, da imaš i zvučni dođivljaj tih riječi (prvi link):
http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.p ... =420#p7290
http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.p ... =420#p7290
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Nisam ovo vidio, jer nekad se s racunara ulogujem na forum, a flash me pegla pa ne mogu videa da ucitavam pa ne otvaram video stranice, ali logicno je da je to bio intervju prosli vikend, samo zakasnjela vijest koja je sinoc svanula.
Kako god evo prilike da se dokazu i pokazu staroj upravi da mogu bolje, jer su ovi poceli da prepisuju uspjeh ovog Ferrarija, pa cemo vidjet.
Kako god evo prilike da se dokazu i pokazu staroj upravi da mogu bolje, jer su ovi poceli da prepisuju uspjeh ovog Ferrarija, pa cemo vidjet.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Držim im fige, i nadam se da će i u ovom slučaju biti dosljedni novoj politi u Ferrariju (biti čvrsto na zemlji i nenudit lažna obećanja), ako je to tako i sa ovom izjavom nikad sretniji. Samo da nebude u stilu LdM.. sljedeće godine će mo imati bolit s kojim će mo prestići NASU i obići svemir u 2 sata.
kad sam kod LdM, njega fakat nikad nisam mogao provarit, nekužim ljude koji od sebe stvaraju instituciju.. to se moglo vidjeti kad dolazi na sastanke ili intervjue, obavezno kasni po sat vremena.. i to je pravilo kod "vrlo važnih lljudi" i često radi promoviranja "statusa ličnosti" to čine namjerno. Taktika iz komunističkog vremena.. tadašnjih "poslovnjaka". Užas.. i kasnije svaka rečenica počinje sa JA. Ja ovo, ja ono, i to će onda izgledati bajno.. a sve što se ja (i nešto mi) bavimo to je najbolje, sa stilom i još more filozofijsko-semantičkih nja-sra... i naravno sve skupa ništa rečeno. Nešto kao kod naše stare ili pokojne garde političara.
No dosta o njemu.. ovaj Marchionne čini mi se vrlo prizeman menadžer koji uglavnom dopušta pravim ljudima da vode posao.. bez ulizivanja i sa dobrim idejama, dok mi se čini kako je prije bilo jedino bitno kako i koliko ćeš se ulizat LdM-li toliko ćeš napredovati u firmi. Ovo je klasičan američki praktičar.. i dopušta praksi da radi svoj posao. Neki su ga na početku optuživali da je biše firme uništavao.. nisam upoznat sa tim da bih išta tvrdio, no sa Ferrarijem je napravio odličan posao kad je odvojio njih i FIAT.. i iskoristio svoje veze u Americi. Mislim da je nakon njegovog dolaska Ferrari dobio ogromnu financijsku potporu, upravo zbog sigurnijeg ulaganja. Sve je nekako normalnije, zdravije i van onog rozog filtera iskrivljene stvarnosti iz prošlog vremena, a opet sa dozom tradicionalnog šarma Ferrarijevog branda.
kad sam kod LdM, njega fakat nikad nisam mogao provarit, nekužim ljude koji od sebe stvaraju instituciju.. to se moglo vidjeti kad dolazi na sastanke ili intervjue, obavezno kasni po sat vremena.. i to je pravilo kod "vrlo važnih lljudi" i često radi promoviranja "statusa ličnosti" to čine namjerno. Taktika iz komunističkog vremena.. tadašnjih "poslovnjaka". Užas.. i kasnije svaka rečenica počinje sa JA. Ja ovo, ja ono, i to će onda izgledati bajno.. a sve što se ja (i nešto mi) bavimo to je najbolje, sa stilom i još more filozofijsko-semantičkih nja-sra... i naravno sve skupa ništa rečeno. Nešto kao kod naše stare ili pokojne garde političara.
No dosta o njemu.. ovaj Marchionne čini mi se vrlo prizeman menadžer koji uglavnom dopušta pravim ljudima da vode posao.. bez ulizivanja i sa dobrim idejama, dok mi se čini kako je prije bilo jedino bitno kako i koliko ćeš se ulizat LdM-li toliko ćeš napredovati u firmi. Ovo je klasičan američki praktičar.. i dopušta praksi da radi svoj posao. Neki su ga na početku optuživali da je biše firme uništavao.. nisam upoznat sa tim da bih išta tvrdio, no sa Ferrarijem je napravio odličan posao kad je odvojio njih i FIAT.. i iskoristio svoje veze u Americi. Mislim da je nakon njegovog dolaska Ferrari dobio ogromnu financijsku potporu, upravo zbog sigurnijeg ulaganja. Sve je nekako normalnije, zdravije i van onog rozog filtera iskrivljene stvarnosti iz prošlog vremena, a opet sa dozom tradicionalnog šarma Ferrarijevog branda.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Potpis, ALI.... niti Marchionne radi na bolidu, niti Mercedes stoji sa razvojem ovog ili budućeg bolida. Rečenica u kojoj kaže kako će Ferrari u 2016. biti pravi protivnik (vjerojatno misleći kako će se boriti za naslov) sa potpuno redizajniranim bolidom i PU daje težinu. To je čovjek rekao mrtvo hladno, bez ikakvog okolišanja, vrlo siguran u to što govori. Možda me se taj njegov intervju dojmio zato što se "ne radi o talijanu"
.
Nezz.... čovjek vjerojatno zna što radi i što govori. Ekipa je potpuno redizajnirana, ugovori su potpisani, tvornica je gotova i useljena, a zračni tunel radi. To sve budi optimizam da se nešto veliko stvara, jedan novi i moderni Ferrari.
ALI.... ne mogu a da ne kažem. Toga svega samo se već naslušali prošlih godina. Duboko u meni tračak sumnje i dalje postoji.
Nezz jesi vidio moj post u Red Bull temi vezano uz nestvarno savezništvo Red Bull - Ferrari, ali što se više približava ta mogučnost sve se više pitam koliko je to dobro za Ferrari (naravno ono što će se zbivati na stazi).

Nezz.... čovjek vjerojatno zna što radi i što govori. Ekipa je potpuno redizajnirana, ugovori su potpisani, tvornica je gotova i useljena, a zračni tunel radi. To sve budi optimizam da se nešto veliko stvara, jedan novi i moderni Ferrari.
ALI.... ne mogu a da ne kažem. Toga svega samo se već naslušali prošlih godina. Duboko u meni tračak sumnje i dalje postoji.
Nezz jesi vidio moj post u Red Bull temi vezano uz nestvarno savezništvo Red Bull - Ferrari, ali što se više približava ta mogučnost sve se više pitam koliko je to dobro za Ferrari (naravno ono što će se zbivati na stazi).
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Zanš kak se kaže.. budemo vidjeli.
Ali nekako mi se čini da je buduća pozicija Ferrarija dosta svjetlija nego do sada. Čini mi se daće i Ferraiju biti lakše kupiti "dosjetke" AN-ija ako se pokažu dobrima.. jer će se setup vrtiti oko njihovog agregata. Težište mašine je već ove godine bolje balansirano kako bi odgovaralo Vettelu i Raikkonenu, jedino da se sredi taj nesretni push-me-pull rod kako bi mogla krenuti bolja produkcija šasije. Pored tako jakog Mercedesa može se (barem na početu) javiti jako savezništvo kako bi ujedini snage i napravili pakete konkurenima, to je pun bolja prilika nego što je ima npr. jedna sama McLaren-Honda, ili Renault sa bilo kojim odabranim ekipama na raspolaganju. Jer što više prodaješ mašina konkurentnim i jakim timovima, to imaš više inžinjera po boksevima koji dumaju kako da ta mašina ide bolje, brže i jače. Dve glave uvjek bolje misle nego jedna.
Btw.. RB je prvotno trebao ući u F1 sa Ferrarijevim V8-cama, no Brijatorov lobi je nagovorio vodstvo RB-a za Renault soluciju.

Btw.. RB je prvotno trebao ući u F1 sa Ferrarijevim V8-cama, no Brijatorov lobi je nagovorio vodstvo RB-a za Renault soluciju.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Prvo su se trebale stvari poredati malo psihološki, da se odstrani silni stres koji je vladao Ferrarijem! LDM je imao svoju uspješnu karijeru u Ferrariju,ne možemo mu ništa reći, odradio je odličan shopping 1995, uzeo je 6 titula i došao je do jednog zida kojeg nije mogao preskocit. Trošio je novce i ovce, ali rezultata nije bilo na vidiku. Ferrari je krenuo ka crnoj rupi i morao je neko da vuče konce i to je bio Marchionne!
Kad je riječ o reformama mora se znati da je to proces koji zahtjeva jedan mukotrpan rad, rad koji se zasniva na uspjesima, a ne na pričama kako je već postala praksa. Meni je drago da su rekli da im je cilj 2 pobjede ove sezone, dakle cilj je ispunjen, kao i mi navijači što smo. Sad je došao cilj od 3 pobjede da vidimo Maurizia kako gologuz trči
Ferrari je izašao iz školjke koju je pokrivao ego, sada su mnogo otvoreniji i pristupačniji, prije svega iskreniji, ne srame se reći nismo brzi, mislim da nema nikakve koristi hvaliti se svojom tradicijom, treba zasukat rukave.
Ferrariju je bitan jedan kontinuitet, a već ga imaju, 2016 moraju malo extremnije djelovat kako bi se mogli boriti za titulu, vjerujem da su šanse dosta veće nego ove sezone, ali realnost je da će Mercedes i dalje biti br.1 no lažna obećanja nisu tu, već rezultat kojeg svi vidimo.
Govorio sam 100 x da ovaj tim još evoluira, da je ovo tek početak, treba im dat malo više vremena, Michael je sa 27 godina došao u Ferrari, a u 31 je uzeo titulu i nastavio niz, dakle Vettel može imat sličnu sudbinu, mada današnje vrijeme se živi 100 na sat, tako da ako budu dosta predani i inovativni već 2017 se mogu nadat tituli, no otom potom, samo neka rade!
I drago mi je što se ne plaše konkurencije, dat svoj motor timu koji teroriste F1 svojom aerodinamikom, je rizičan posao, ali s tim pokazuju koliko su samouvjereni i ja vjerujem da će napraviti nešto što će Mercedesu malo zagorčati život
Kad je riječ o reformama mora se znati da je to proces koji zahtjeva jedan mukotrpan rad, rad koji se zasniva na uspjesima, a ne na pričama kako je već postala praksa. Meni je drago da su rekli da im je cilj 2 pobjede ove sezone, dakle cilj je ispunjen, kao i mi navijači što smo. Sad je došao cilj od 3 pobjede da vidimo Maurizia kako gologuz trči

Ferrari je izašao iz školjke koju je pokrivao ego, sada su mnogo otvoreniji i pristupačniji, prije svega iskreniji, ne srame se reći nismo brzi, mislim da nema nikakve koristi hvaliti se svojom tradicijom, treba zasukat rukave.
Ferrariju je bitan jedan kontinuitet, a već ga imaju, 2016 moraju malo extremnije djelovat kako bi se mogli boriti za titulu, vjerujem da su šanse dosta veće nego ove sezone, ali realnost je da će Mercedes i dalje biti br.1 no lažna obećanja nisu tu, već rezultat kojeg svi vidimo.
Govorio sam 100 x da ovaj tim još evoluira, da je ovo tek početak, treba im dat malo više vremena, Michael je sa 27 godina došao u Ferrari, a u 31 je uzeo titulu i nastavio niz, dakle Vettel može imat sličnu sudbinu, mada današnje vrijeme se živi 100 na sat, tako da ako budu dosta predani i inovativni već 2017 se mogu nadat tituli, no otom potom, samo neka rade!
I drago mi je što se ne plaše konkurencije, dat svoj motor timu koji teroriste F1 svojom aerodinamikom, je rizičan posao, ali s tim pokazuju koliko su samouvjereni i ja vjerujem da će napraviti nešto što će Mercedesu malo zagorčati život

🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Bas je i to jedan od ciljeva Ferrarija za davanje RBR-u motor jer znaju da ce gurati jedni druge protiv Merca iz utrke u utrku.
Biti ce zanimljivo vidjeti i TR-a sa Ferrarijevim motorom u 2016-oj.
Biti ce zanimljivo vidjeti i TR-a sa Ferrarijevim motorom u 2016-oj.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ako ih ovakav mercedes ne motivira da mogu napraviti vise onda ne vjerujem da rbr moze icemu doprijeniti.
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
RB je u f1 ušao sa cosworth v 10 motorom da bi godinu kasnije prešao na ferrarijev v8. Na inzistiranje Neweya prelaze na Renault jer je bio nezadovoljan ferrarijevim motorom koji su dobivali. Ostalo je povijest.hattrick je napisao/la:Zanš kak se kaže.. budemo vidjeli.Ali nekako mi se čini da je buduća pozicija Ferrarija dosta svjetlija nego do sada. Čini mi se daće i Ferraiju biti lakše kupiti "dosjetke" AN-ija ako se pokažu dobrima.. jer će se setup vrtiti oko njihovog agregata. Težište mašine je već ove godine bolje balansirano kako bi odgovaralo Vettelu i Raikkonenu, jedino da se sredi taj nesretni push-me-pull rod kako bi mogla krenuti bolja produkcija šasije. Pored tako jakog Mercedesa može se (barem na početu) javiti jako savezništvo kako bi ujedini snage i napravili pakete konkurenima, to je pun bolja prilika nego što je ima npr. jedna sama McLaren-Honda, ili Renault sa bilo kojim odabranim ekipama na raspolaganju. Jer što više prodaješ mašina konkurentnim i jakim timovima, to imaš više inžinjera po boksevima koji dumaju kako da ta mašina ide bolje, brže i jače. Dve glave uvjek bolje misle nego jedna.
Btw.. RB je prvotno trebao ući u F1 sa Ferrarijevim V8-cama, no Brijatorov lobi je nagovorio vodstvo RB-a za Renault soluciju.



- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Briatore daje Renaultove motore povoljnije Red Bullu, a oni mu zauzvrat uzimaju Marka Webbera u kokpit, čiji je on menadžer bio. To je bio najveći razlog prijelaska.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Dani je napisao/la:RB je u f1 ušao sa cosworth v 10 motorom da bi godinu kasnije prešao na ferrarijev v8. Na inzistiranje Neweya prelaze na Renault jer je bio nezadovoljan ferrarijevim motorom koji su dobivali. Ostalo je povijest.hattrick je napisao/la:Zanš kak se kaže.. budemo vidjeli.Ali nekako mi se čini da je buduća pozicija Ferrarija dosta svjetlija nego do sada. Čini mi se daće i Ferraiju biti lakše kupiti "dosjetke" AN-ija ako se pokažu dobrima.. jer će se setup vrtiti oko njihovog agregata. Težište mašine je već ove godine bolje balansirano kako bi odgovaralo Vettelu i Raikkonenu, jedino da se sredi taj nesretni push-me-pull rod kako bi mogla krenuti bolja produkcija šasije. Pored tako jakog Mercedesa može se (barem na početu) javiti jako savezništvo kako bi ujedini snage i napravili pakete konkurenima, to je pun bolja prilika nego što je ima npr. jedna sama McLaren-Honda, ili Renault sa bilo kojim odabranim ekipama na raspolaganju. Jer što više prodaješ mašina konkurentnim i jakim timovima, to imaš više inžinjera po boksevima koji dumaju kako da ta mašina ide bolje, brže i jače. Dve glave uvjek bolje misle nego jedna.
Btw.. RB je prvotno trebao ući u F1 sa Ferrarijevim V8-cama, no Brijatorov lobi je nagovorio vodstvo RB-a za Renault soluciju.![]()
A čime su oni to bili nezadovoljni kod Ferrarijevog motora?
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:

Po pravilniku svake sezone se "zamrzavaju" neke od komponenti koje su u načinu tokena. Tj. nije više dopušteno korisitit i razvijati te dijelove putem tokena;
Stoga Ferrari koristi peti motor za smanjivanje cjelokupnog agregata za 2016g.. te će mjenjati glavu motora i pomoćni pogon (Ancillaries) (pumpe i ostalo) što više neće moći mijenjati nadalje.Za 2016g zaključava se:
Upper/lower crankcase: All dimensions including cylinder bore position relative to legality volume, water core
Ancillaries drive: From ancillary to power source. Includes position of the ancillaries as far as drive is concerned
Valve drive – Camshafts: From camshaft lobe to gear train. Geometry except lift profile. Includes damping systems linked to camshaft. Exhaust and inlet
Valve drive: Gear train down to crankshaft gear included. Position and geometry. Includes dampers
Covers: Covers closing the areas in contact with engine oil cam covers, cam-timing covers…
Također će premjestiti i smanjiti MGU-K pošto njegov sadašnji položaj uskraćuje aerodinamiku i mogućnost napredka na tom segmentu. Također se navodi kako je ove godine (2015) uložen napor i sredstva u unaprjeđivanje ICE (izgarajući dio agregata/mašine) od agregata, te da će preko zime (za 2016) biti uglavnom koncentrirani na hibridnu sekciju (MGU-H i MGU-K i svega što to okružuje)
Izvori:
http://www.f1analisitecnica.com/2015/09 ... nuovo.html
http://www.omnicorse.it/magazine/64631/ ... e-di-cuore
Postoje nagađanja kako Ferrari koristi rupu u zakonu tako što istražuje aerodinamiku za nastojeću sezonu u americi, točnije u budućem F1 timu Hass.. Naime, poslali su veću grupu aerodinamičara iz Ferrarija što će se od njih tokom zime vratiti njih 70 u matični tim (nakon posudbe).
Naravno, zbog toga su se digli na noge RB i Mercedes te napravili protest prema FIA-i i Ferrariju.
____________
Pogledajte malo ovu neverbalnu komunikaciju.. btw. jel ste ikad vidjeli ovoliki Kimijev kes na licu? Molim komentar, pogotovo od kimijevaca.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1a5ggG0LJM4[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Sudeci po tome idu bas radikalno u 2016, pored redizajna motora tu je ocigledno najveci akcenat bacen na aerodinamiku.
Ne znam zasto forsiraju pull road, vjerovatno su po tom pitanju malo staticni, neko novo rijesenje niko nije ponudio, jer bi se time morao mijenjati cijeli koncept bolida. Allison ako ove godine nije nista "dirao" na bolidu, onda vjerujem da ce u iducoj godini malo se pozabavit oko toga, jer s ovim ovjesom su imali ili mozda jos imaju problema. A vjerujem da i vozacima vise lezi "push raod"!?
Ma da u Ferrariju vjeruju u to da je "pull road" bolja opcija, jer aer. gledano, “pull-rod” zbog horizontalnog postavljanja bolje usmjerava protoka zraka, ali sama aerodinamika Ferrarija u nazad nekoliko godina je bila nezgrapna i sad koliko je to imalo uticaja na bolje preformanse!?
Sad kako rade na redizajnu motora, onda cemo ocekivati dosta "utegnutiji" Ferrari, samo se bojim da to nece uticati na preformanse bolida, da nebi dozivili slucaj Honda, mada ja vise vjerujem ljudima iz AVL, nego Hondi, ako su ovi u relativno kratko vrijeme pomogli Ferrariju da skinu 1 sek, onda u godini dana mogu sasvim sigurno dobar posao napravit.
Ne znam zasto forsiraju pull road, vjerovatno su po tom pitanju malo staticni, neko novo rijesenje niko nije ponudio, jer bi se time morao mijenjati cijeli koncept bolida. Allison ako ove godine nije nista "dirao" na bolidu, onda vjerujem da ce u iducoj godini malo se pozabavit oko toga, jer s ovim ovjesom su imali ili mozda jos imaju problema. A vjerujem da i vozacima vise lezi "push raod"!?
Ma da u Ferrariju vjeruju u to da je "pull road" bolja opcija, jer aer. gledano, “pull-rod” zbog horizontalnog postavljanja bolje usmjerava protoka zraka, ali sama aerodinamika Ferrarija u nazad nekoliko godina je bila nezgrapna i sad koliko je to imalo uticaja na bolje preformanse!?
Sad kako rade na redizajnu motora, onda cemo ocekivati dosta "utegnutiji" Ferrari, samo se bojim da to nece uticati na preformanse bolida, da nebi dozivili slucaj Honda, mada ja vise vjerujem ljudima iz AVL, nego Hondi, ako su ovi u relativno kratko vrijeme pomogli Ferrariju da skinu 1 sek, onda u godini dana mogu sasvim sigurno dobar posao napravit.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:

Turrini:
O lošem Kimijevom startu:
..i još toga od Turrinija:"Ah, the (non) start in Monza of the Holy Drinker! Listen, I tell you what I know. Kimi wasn't perfect, we use a euphemism, with those buttons or levers, as you like. And neither the car in the situation has helped. Calmly, that should not happen and the individual concerned is the first to know it. So much that on Thursday has been closed in the simulator, powered for hours just on bread and vodka, to learn to not make mistakes anymore. Finally, it's not a tragedy. I've seen the way Senna, Prost, Schumacher failed at the start. Were they maybe all poor suckers to be scrapped?"

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Čini mi se kako Marchionne ima ozbiljnu namjeru povezati ova dva brenda. Ferrari ima vrlo klasični imidž i fali mu energičnog i mladenačkog, dok je RB ponajviše energičnog i mladelačkog imidža te bi mu koristilo oplemenit svoj brend sa nečim profinjenim i klasičnim kao što je Ferrari. Mislim da bi ta simbioza donijela uzajamnu korist.. pogotovo Ferrariju na američkom tržištu na kojeg dobrano pucaju.
Marchionne jena Monzi posjetio RB-ov stožer i potvrdio ponudu agregata i to sa A specifikacijom (zadnjom), a ne B spec. što je bilo u prvoj ponudi na početku sezone. Također bi sa novom osovinom RB-Ferrari uveo RB školu u Ferrari, što znači da bi moguća Kimijeva zamjena bio netko od RB-ovih vozača (Ricciardo, Verstapen ili Sainz). To nieje loša solucija, te ja osobno navijam za nju.
Ferrariju fali taj odmak od "konjaka i cigara" prema "DJ paryjima". Mislim da bi im to bio marketinški dobitak, u skladu sa vremenom.
Izvor
Marchionne jena Monzi posjetio RB-ov stožer i potvrdio ponudu agregata i to sa A specifikacijom (zadnjom), a ne B spec. što je bilo u prvoj ponudi na početku sezone. Također bi sa novom osovinom RB-Ferrari uveo RB školu u Ferrari, što znači da bi moguća Kimijeva zamjena bio netko od RB-ovih vozača (Ricciardo, Verstapen ili Sainz). To nieje loša solucija, te ja osobno navijam za nju.
Ferrariju fali taj odmak od "konjaka i cigara" prema "DJ paryjima". Mislim da bi im to bio marketinški dobitak, u skladu sa vremenom.
Izvor
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Poslije ove pobjede Red Bull ce zeljeti Ferrari 
Kakav napredak, kakav vikend, dva vozaca na podijumu fantasticno! M.A upire prstom na tim (vasa pobjeda), svaka cast na tome, pozitivna vibra vlada u timu!

Kakav napredak, kakav vikend, dva vozaca na podijumu fantasticno! M.A upire prstom na tim (vasa pobjeda), svaka cast na tome, pozitivna vibra vlada u timu!

🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
https://twitter.com/sebvettelnews/status/645607969921503232


Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
