Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 17:49
Ali samo zamislite obrnutu situaciju u Ferrariju
Mislim već je bila panika na twitteru, redditu, forumima kada se Leclerc vratio iz boksa iza Vettela, Sky već na sve strane govori o tome "hoće li Vettel pustiti Leclerca" , "Da li Ferrari pokušava dati utrku Vettelu" itd...
I onda čovjek lagano pusti Leclerca i svi šute

i još mu da lufta 6 sekundi.
Obožavam objektivnost medija i navijača...tkz. navijača jelte.
Isto kao da ja kažem zamisli obrnutu situaciju u Mercedesu gdje se Bottas žrtvuje da Hamilton pobijedi.
Ustvari šta imamo zamišljati, pogledajmo šta su italijanski mediji i šefovi nekih ekipa (koje inače NIKAD ne komentarišu druge, ponizno gledaju svoja posla, etc) govorili nakon prošle VN Italije
Nema se tu šta zamišljati. Ferarri je postupio kao treba. Borili su se za pobjedu i tjt. Ko je žrtvovan najmanje je bitno.
Mislim da su britanski mediji prenijeli realnu sliku jučerašnjih događanja. Ustvari realno situacija je bila jednostavna.
Vettel je zeznuo stvar, po n-ti put otkako je došao u Ferrari i oštetio gume na startu i kompromitovao svoju utrku i planiranu strategiju .
Poslije je poslužio kao wingman i spriječio Hamiltona da napadne LeClerc-a za pobjedu.
I ne znam čemu više to prozivanje britanskih medija, koji Hamiltona očito malo više podnose od italijanskih. Čekaju najmanju njegovu grešku u izjavi da izvuku iz konteksta neku glupost pa da ga mogu razapeti. Čak nije ni dovoljno British za njihove ukuse ...
Sem toga, opet je razumljivo navijanje Brundle i ekipe za Hamiltona, ipak se radi o "njihovom" vozaču.
Ali izjave naših komentatora su onako za dobre analize, gdje se čovjek mora dobro zapitati koji ih motivi pokreću.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 18:15
Odakle ti da je Leclerc nadoknadio vrijeme tim iziljetanjem, a pogotovo nadoknadio toliko koliko ti pričaš. Njegova prednost nad Vettelom nakon tog izlijetanja je pala za nekoliko desetinki, možda i pola. Primjetio sam to prvo na live timingu i odmah mi bilo čudno zašto odjednom takav gubitak.
Gledao sam i ja live timing i mislim da sam vidio skok od preko 1 sec u odnosu na Hamiltona u tom krugu.
Da li sam pogriješio ili nisam najmanje je bitno. Lako je dokazati, samo što ne vidim nikakvu potrebu da to dokazujem. Hamilton je u ukupnom zbroju izgubio na dosta više mjesta od tog proklizavanja koji mu je odnio pobjedu, kao što je LeClerc dobio na vremenu u tom zavoju.
Ono što mi je interesantno da si se baš ti javio sa replikom, s obzirom da se sjećam da smo ja i ti diskutovali oko Hamiltonovog kraćenja staze u Mexico.
Sjećam se da sam tad poentirao da je Hamilton bio prvi prije zavoja, ostao prvi nakon zavoja još je vidno usporio da izgubi svu prednost.
Ti si tvrdio da su sudije trebale ga kazniti vremenskom kaznom jer je napustio stazu. Mislim da si dodao da ne možemo znati koliko bi izgubio da je ostao na stazi. Ovo je već druga sudijska odluka, ove sezone, koja ide na ruku LeClerc-u. Pretpostavljam da si promijenio stav, čim ne tražiš kaznu
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 18:15
Izjava da jedan vozač svojom greškom omete drugog vozača, što bi trebala biti kao olakotna po tog drugog vozača mi je krajnje neozbiljna, da budem iskren
Neću tvrditi da je Hamilton tom greškom izgubio pobjedu, ali je si izbio dobru šansu da prestigne Vettela već početkom idućeg kruga, šta bi poslije bilo da je nije grešku napravio, ne možemo znati, ali ga je ta greška koštala dragocijenog vremena u toj fazi utrke.
Ja nisam spominjao to kao olakšavajuću okolnosti, mada to jeste, jer se radilo o duelu prije šikane. Ti misliš da Hamiton nije morao korigovati svoju trajektoriju zbog Vettelovog proklizavanja? Ali who cares, nije se radilo o kvalifikacionom krugu već o duelu, o čemu pričate? Kakva greška?
Ja sam to spominjao da je Vettel više izgubio ali opet ga Hamilton nije uspio preteći. Sem toga ne pretiče se na startno ciljnom pravcu već na Kemell pravcu. Hamilton ga je opet stigao na Le Source. LH44 je lijepo obrazložio razlike vremena i performanse Ferrarijevog motora nema potrebe da ja ponavljam.
Pa bolje je što ne tvrdiš, jer ta tvrdnja je toliko smiješna da zavali sa stolice bilo koga ko zna da u F1 stići i preteći nije isto.
1. Da Vettel nije napravio tu grešku i da Hamilton nije napravio svoju grešku, opet ga Ham nebi pretekao. To je ono što ja tvrdim. Pogledaj pripremu preticanja koja se desila prije Chicane u slijedećem krugu i vidjet ćeš šta je Hamilton uradio drugačije.
2. Sve i da Hamilton odradio perfektno ulaz u Chicane kad je Vettel proklizao i pretekao ga na Kemmelu (znači jedan krug ranije), odakle dolazi tvrdnja da bi Hamilton pretekao LeClerca iz prve šanse?
Da napomenem LeClerc je imao DRS zbog vozača koje su prestizali za cijeli krug. Imao je gume iste gume kao i LH, jedan krug više korištene.
Hamilton je muda otegao, dok je pretekao Vettela sa DRS-om, gumama koje su novije 7 (čini mi se) krugova i za to su mu trebala tri kruga.
Obično trolanje ...
Jedino uz grešku Ferrarijevog vozača je bila moguća pobjeda Hamiltona, ali s obzirom da je ispred njega bio LeClerc nije to baš neka opcija za opkladu
EDIT za @Vettel-Ferrari, pošto smo u isto vrijeme pisali.
Samo da potvrdim da nisam doveo sudijsku odluku u pitanje. Smatram da su sudije ispravno postupile. Ostali dio sam nadam se pojasnio.
Njemačka nije ni blizu ista situacija. Nemoj da se ponovo vraćamo na nju.
Mislim da je Mexico bolja priča
