Stranica: 219/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 19:37
Postao CrashOverride
zekohonda je napisao/la: 05.03.2020., 19:11 zašto fratniče s tobom i npr. kolegom ferrari mogu normalno raspravljat kao fanovima ferrarija, a s nekima nikako. zašto vi kužite meritum stvari, a ovi ne. i onda cijelo jutro se raspravljam. dobio sam komentar da sam prepotentan, pravim se pametnijim od ostalih, ko da doručkujem s f1 elitom*
*s obzirom đe sam bio prošli tjedan, ovo s doručkom nije moglo bit preciznije. :rofl:
Ovo je vec tvoj izbor..
Sigurno do sad znas s kim se da raspravljat a s kim se moras svadjat :gandalf:

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 19:38
Postao Frantic
zekohonda je napisao/la: 05.03.2020., 19:11 zašto frantiče s tobom i npr. kolegom ferrari mogu normalno raspravljat kao fanovima ferrarija, a s nekima nikako. zašto vi kužite meritum stvari, a ovi ne. i onda cijelo jutro se raspravljam. dobio sam komentar da sam prepotentan, pravim se pametnijim od ostalih, ko da doručkujem s f1 elitom*
*s obzirom đe sam bio prošli tjedan, ovo s doručkom nije moglo bit preciznije. :rofl:
Malo sam "odsutniji" od komentarisanja jučer i danas (logovan sam ja na portal, da se razumijemo).
Nisam baš imao vremena za sastaviti neke komentare, a onda kad sam vidio u kom smjeru idu komentari na "onom" članku, nisam ni htio ništa pisati, jer bi upao sa nekim u raspravu, itd, itd, bzzzze,....

Sad sam tek detaljnije pročitao onih 150-ak komentara.
Pa dobro, vidi, nisu @bleyki i @alonso1983 (a s njima si najviše komentarisao) lupali i bili bez argumenata (po mom mišljenju).
Držali su svoje stajalište, koje je imalo smisla i nisu pisali neke bedaste postove.
Što se tiče slabijih rezultata Ferrarija prošle godine, nakon one 3 pobjede, i ja smatram da je u pitanju bila kombinacija "konfiguracije staza - povećanje downforcea - malo nesreće (Rusija)"

Ja i da nisam navijač Ferrarija, smatrao bio FIAu najvećim krivcem za novonastalu situaciju (časna pionirska). slika
U principu, mislim da se svi ljubitelji F1 mogu složiti da je najveći problem nespretno (da li??) FIAino saopštenje oko Ferrarijevog motora.
Jer je, pravno gledano, a prema informacijama dostupnim za javnost, motor u potpunosti legalan!
I to nedugo nakon što je, a mislim da se svi ljubitelji F1 (osim određenog dijela fanova Benza/Hamiltona) mogu složiti i oko toga, ta ista FIA takođe napravila 3.14zdariju sa proglašavanjem DASa dozvoljenim SAMO za ovu godinu.

Dakle, jedan dio odgovora ti je dao @Ferrari (ja sam još "oronuliji" navijač Ferrarija). :gandalf:
Drugo, smatram se (koliko god ovo nekome zvučalo subjektivno i "prepotentno") prilično objektivnim tifozom.

Nego, jebeš sad DAS i legalnost motora/nagodbu, šta ćemo sa 2 smrtna slučaja od korona virusa u Australiji? :misli:

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 19:46
Postao Frantic
Sorry, ne stigoh napraviti edit

Jedino mi je drago što Britančići 3.14zde na sav glas i na sve strane i što "ne mogu da spavaju" :zubo: :belj:

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 19:59
Postao Ferrari Maniac
Frantic je napisao/la: 05.03.2020., 19:38 ...šta ćemo sa 2 smrtna slučaja od korona virusa u Australiji? :misli:
Ne znam za ostale, ali sam siguran da je Kimi spreman i pažljivo slijedi upute liječnika vezano uz prevenciju i liječenje.

slika

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 20:24
Postao Multi 21
Pastor je napisao/la: 05.03.2020., 19:32 Onda Ferrari pristane da im otkriju neke tajne oko motora, ali da im garantuju tajnost tih podataka (tu je pao dogovor). Ali im traže da ih se više otkače ako ne mogu ništa dokazati.
FIA i dalje ostane nezadovoljna (jer i dalje ne kontaju kako funkcioniše taj motor), ali pristaju da obustave istragu jer ne mogu ništa dokazati.
Prva rečenica proturječi ostalima.
Ako su otkrili tajnu, ona može biti legalna ili ilegalna. Što je - to objaviš i dalje s postupcima, a ne nekakvi dogovori i tko zna šta.
Ako nisu otkrili što rade, onda nikako ne može biti ilegalna, opet nema potrebe za dogovorima nego kažeš - Ferrari je legalan.

I btw, je li ekipa dužna objašnjavati kako što radi? Koliko ja znam ne, možda postoji šansa da je FIA stvarno za kurac, i da su zaprijetili Ferkanu ako ne objasne što se dešava...

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 20:39
Postao senna66
Meni je od svega najbolje što FIA javno kaže da je Ferrari imao nešto ilegalno, a ni sami ne znaju što, niti su uspili dokazati.
Pa to je kao da sud za osumnjičenog kaže da je kriv, ali nisu uspili nikako dokazati. Kako ti znaš da je ilegalno ako to što je Ferrari pronašao neku rupu, nije ni u pravilniku. Kad Mercedes nađe rupe...e onda su oni pametni, švabo je to...nema nikakvih senzora niti maltretiranja, priča se zaključi u 24 sata.

Ferrari je legalan. Točka. Ali su ispali sada posrani po tko zna koji put. Znajući njih prešutit će ovo i "senzor bojna" će nastaviti po starom. Previše se daju zajebavati.



Re: F1 Vijesti

Postano: 05.03.2020., 20:43
Postao CrashOverride
senna66 je napisao/la: 05.03.2020., 20:39 Meni je od svega najbolje što FIA javno kaže da je Ferrari imao nešto ilegalno, a ni sami ne znaju što, niti su uspili dokazati.
Pa to je kao da sud za osumnjičenog kaže da je kriv, ali nisu uspili nikako dokazati. Kako ti znaš da je ilegalno ako to što je Ferrari pronašao neku rupu, nije ni u pravilniku. Kad Mercedes nađe rupe...e onda su oni pametni, švabo je to...nema nikakvih senzora niti maltretiranja, priča se zaključi u 24 sata.
To je to..
Jedni lopovi a drugi inovantni :zubo:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 08:47
Postao zekohonda
onih 7 timova očekivano ne odustaje:
https://www.bbc.com/sport/formula1/51762454

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 10:01
Postao Har Kl
CrashOverride je napisao/la: 05.03.2020., 20:43
senna66 je napisao/la: 05.03.2020., 20:39 Meni je od svega najbolje što FIA javno kaže da je Ferrari imao nešto ilegalno, a ni sami ne znaju što, niti su uspili dokazati.
Pa to je kao da sud za osumnjičenog kaže da je kriv, ali nisu uspili nikako dokazati. Kako ti znaš da je ilegalno ako to što je Ferrari pronašao neku rupu, nije ni u pravilniku. Kad Mercedes nađe rupe...e onda su oni pametni, švabo je to...nema nikakvih senzora niti maltretiranja, priča se zaključi u 24 sata.
To je to..
Jedni lopovi a drugi inovantni :zubo:
Ne treba brkati kruške i jabuke.
Inovativan je onaj koji nađe rupu u pravilima i bude u skladu sa pravilima. Šta je bilo sa Ferrarijem, niko ne zna.
Vi na osnovu teorije zaključite da je sve OK ili nije OK :?

Nešto mi se nije dalo ulaziti u rasprave, oko ovoga svega pa da sad objedinim.
Ono što mi se ne sviđa u pojedinim komentarima:
Britanski mediji, a i njemački su mašinerija koja se digla da onesposobi Ferrari :facepalm: .
U isto vrijeme, samo italijanski mediji znaju šta je prava istina :facepalm: :facepalm:
Svi navijači koji misle drugačije su poltroni :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ukoliko neko tvrdi da je Ferrari nelegalan on je poltron, a u isto vrijeme kad neko tvrdi da je Mercedes nelegalan on je lik sa argumentima.

Sad moje viđenje ove situacije.
1. Ferrari je legalan, čim FIA nije bila sposobna (heh FIA nije sposobna :chill: ) da dokaže suprotno. To je nešto, što se mora prihvatiti. Sumnja nije dokaz.
Ono što mene buni, a vjerujem i dobar dio ostalih non Ferrarijevih skupina je zašto to FIA nije rekla tako. Zašto nije jednostavno rekla, nismo dokazali da postoji bilo šta nelegalno na Ferrarijevom motoru. Tačka i završena priča. Čemu rečenica, nismo mogli dokazati, kad ih niko nije ni pitao za to?
Mislim da nisu mogli ovo izjaviti, jer Ferrari je ipak napravio neku zvrčku, a odao ih neko iz Ferrarija. Da je samo siva zona, očito da nije. Siva zona se zakrpi izmjenom pravilnika.
FIA ne može dokazati (jer je nesposobna :cool: ), a ima tačne informacije od zviždača šta se radi. Najjednostavnije je da se nagodi sa Ferrarijem da oni prestanu raditi to što rade, pomognu im da kontrolišu ostale ekipe da to ne rade, zauzvrat Ferrari neće biti kažnjen.

2. Ostale ekipe nisu zadovoljne sa ovim odgovorom, svako iz svojih razloga. Ne vidim ni zašto bi bile. Neke čak i prijete tužbom. Traže pojašnjenje, sumnjam da će ga dobiti, ali će dobiti municiju za pregovore za novi Concorde ugovor. Koliko ja znam, samo je Ferrari potpisao. To je desilo iznenada krajem prošle godine, da li je povezano ne znam.

3. Ovaj vid nagodbe je jako loš (kao i prethodni) za budućnost F1. Mislim da nećemo dugo čekati, da neko iz ostalih ekipa uradi nešto slično i onda se pozove na ovaj slučaj. I onda ćemo opet slušati o mašinerijama i poltronima, samo u malo drugačijim ulogama :thumbs:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 10:07
Postao Ferrari Maniac
Očekuju da FIA bude otvorena prema njima o konkurentskom motoru, a oni ne mogu biti otvoreni prema svojim navijačima što su napisali u pismu. :rofl:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 10:10
Postao AlkY
@Har Kl cekao se tvoj odgovor :rofl:
Pa cak bi rekao da se sa svime napisanim i slazem.
Ovo pod 1 , 2 i 3 mislim da nitko nebi trebao dovoditi u pitanje jer nista krivo i netocno nije napisano.

A pogotovo se slazem sa
"Ukoliko neko tvrdi da je Ferrari nelegalan on je poltron, a u isto vrijeme kad neko tvrdi da je Mercedes nelegalan on je lik sa argumentima."
To jest problem. Ruku na srce ima dosta ljudi koji su objektivni i razumno ce ulaziti u rasprave. Ali ipak je vecina takva kako si napisao.

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 10:22
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 06.03.2020., 10:01 Inovativan je onaj koji nađe rupu u pravilima i bude u skladu sa pravilima. Šta je bilo sa Ferrarijem, niko ne zna.
Kako nitko ne zna, zar nije objavljeno da se ne može utvrditi da je ilegalan? Kako se naziva ono što se ne može dokazati da je ilegalno?

Može usput jedno pitanjce, da ne ulazimo puno u filozofiranje... Kako to da je famozna tehnička direktiva o spaljivanju ulja 2017. imala "rupu" u pojašnjenju pa je dozvoljavala da se bude "u sivoj zoni" ako ste motor uveli na jednom trkaćem vikendu, a ako ste motor uveli na idućem trkaćem vikendu - onda ne smijete više biti u sivoj zoni? Zar to ne bi bilo ekvivalentno tome da je FIA u ovom slučaju recimo tamo oko VN SAD-a izdala tehničku direktivu i rekla da su jedna pravila o protoku goriva za motore koji su uvedeni u jednom momentu, a druga pravila za one koji su uvedeni u drugom momentu? Je li to konzistentno ponašanje vladajućeg tijela? Što je s periodom od 2014. - 2017. dok nitko nije pratio paljenje ulja? Jesu li to ilegalno osvojeni bodovi? Ne, to je siva zona koja je (za neke) zakrpana onom tehničkom direktivom. A ovo što je Ferrari radio kroz par mjeseci prošle sezone je siva zona koja je ilegalna, to svi znamo, ali se samo ne može dokazati. Stvarno? Pojasni mi tu logiku, ako je ikako moguće.

Mene ne smetaju komentari ni iz Mercedesovog ni iz Ferrarijevog navijačkog kampa, sve dok je civilizirano. Navijači su strastveni za svojim ekipama i zato smo tu, sve okej. Ono što ljude (i mene uostalom) iritira jest što se u medijskom mainstreamu (recimo, upališ F1 TV kao službeni kanal pa slušaš komentatore na "svjetskom jeziku") konstantno gura jedan narativ. Što misliš koliko će vremena proći na FP1 dok Ted ingeniozno ne zaključi da je Ferrari ilegalan, i onda šarmantno kaže "allegedly"? Kvota 1.05 je da će imati nekakav running gag, odnosno pošalicu koju će gurati, tipa, "Crofty ne voli krafne, ali nema dovoljno dokaza da dokažemo suprotno hehe huhu koji smo mi bogovi suptilnog humora". Istovremeno, nikome nije sporno da je FIA dozvolila Mercedesu da koristi DAS pod najidiotskijim okolnostima. Rupu su već imali prilike zakrpati, ili se moglo ostaviti otvoreno to područje i za 2021. Jedino što nije bilo fer je ovo što su učinili, što je implicitno dalo prednost jednoj ekipi. Misliš da će to prokomentirati iz tog kuta? Ne, vrhunac analize je "to je genijalan inženjerski doseg i velika reklama za Mercedes".

To je meritum problema što se mene tiče, jer u detaljnije analize što Ferrari radi s motorom ne može ići nitko od nas. Da znamo detalje o tome - bili bismo u Maranellu ili u Brixworthu. Tako da, taj aspekt teme je čisti folklor. Uostalom, ni Mercedes ni Red Bull nemaju pojma što je Ferrari radio, jer je očigledno da svim silama pokušavaju dobiti detalje te pogonske jedinice.

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 10:43
Postao LH44
Mislim glavna stvar je u tome što niko ne zna šta to Ferrari ima pod poklopcem što je na ivici pravila, čim ne znaš šta je ne možeš roviti po pravilima ne bi li našao tačku po kojoj je to ilegalno, elem nemaš nikakvih argumenata. Za DAS smo znali svi odmah kako funkcioniše i koje bi svrhe mogle da budu, tako da se na osnovu toga mogla naći tačka po kojoj je taj sistem ilegalan, čime imaš argument. Za Ferrari ni FIA, ni ekipe F1 nemaju nikakav argument, kamoli neko za tastaturom. Za DAS je jedino frka što je baš za 2021 ilegalno, a ne već od ove sezone :chill:

Ovo je smiješno sve postalo, jer očito je Ferrari nešto jako dobro krio ( svaka čast :thumbs:) što je bilo na ivici pravila, a ovi poludili jer ne mogu zavrnut senzora na bolid koliko ovi mogu dobro da sakriju sve i kako reče @multi 21 ovi su poludili i rekli otkrivajte nam o čemu je riječ ili će biti problema ili je Ferrariju više dopizdilo svako malo senzori u bolidu, pa su im otkrili šta je ali pod uslovom da ne otkrivaju drugima, jer ipak ne bi bilo pošteno da nešto na čemu je neko radio dugo vremena i uložio milione neko dođe i samo kaže "imaju to, to i to", nema smisla.

Mislim da su samo pogriješili što su ovo okarakterisali kao nagodbu, umjesto da su ovi iz FIA profesionalno to odradili, rekli nema ništa ilegalno i kraj priče, a u tajnosti im ovi rekli šta je i kako to mogu kontrolisati i nadgledati i ne bi nikakve hajke bilo. Ovako kad je to nagodba, ispadne baš glupo :bonk:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 11:23
Postao Har Kl
avetma je napisao/la: 06.03.2020., 10:22 Kako nitko ne zna, zar nije objavljeno da se ne može utvrditi da je ilegalan? Kako se naziva ono što se ne može dokazati da je ilegalno?
Pa ja bar ne znam. Ako ti znaš šta je bilo, ti mi reci bilo je to i to i potkrijepi nekim linkom.
Ono što se ne može dokazati da je ilegalno je legalno i odgovoreno je već pod 1.
Može usput jedno pitanjce, da ne ulazimo puno u filozofiranje... Kako to da je famozna tehnička direktiva o spaljivanju ulja 2017. imala "rupu" u pojašnjenju pa je dozvoljavala da se bude "u sivoj zoni" ako ste motor uveli na jednom trkaćem vikendu, a ako ste motor uveli na idućem trkaćem vikendu - onda ne smijete više biti u sivoj zoni? Zar to ne bi bilo ekvivalentno tome da je FIA u ovom slučaju recimo tamo oko VN SAD-a izdala tehničku direktivu i rekla da su jedna pravila o protoku goriva za motore koji su uvedeni u jednom momentu, a druga pravila za one koji su uvedeni u drugom momentu? Je li to konzistentno ponašanje vladajućeg tijela? Što je s periodom od 2014. - 2017. dok nitko nije pratio paljenje ulja? Jesu li to ilegalno osvojeni bodovi? Ne, to je siva zona koja je (za neke) zakrpana onom tehničkom direktivom. A ovo što je Ferrari radio kroz par mjeseci prošle sezone je siva zona koja je ilegalna, to svi znamo, ali se samo ne može dokazati. Stvarno? Pojasni mi tu logiku, ako je ikako moguće.
Puno si pitao ovdje.
2017. je bilo dozvoljeno trošiti ulje prilikom rada motora. Smatralo se gubitkom prilikom eksploatacije. TD je specificirano da nakon određenog GP vikenda (opet sam zaboravio kojeg, @Ferrari je postavio link prije nekoliko dana) svi novi motori smiju trošiti max 1.2 litra ulja.
Nikakva rupa. Jasno napisano.
Ne razumijem zašto pitaš da za sezone 2014.-2017? Sam si rekao da tada nije praćeno paljenje ulja, jer se podrazumijevalo da se troši zbog podmazivanja. Da li ti imaš neke podatke koji timovi i koliko su trošili ulja za sagorjevanje pa pitaš? Šta je sa sezonama prije ovih motora? Da li da i njih prolasimo nelegalnim jer se nije pratilo da li se ulje troši za sagorjevanje?

Nisam rekao da je Ferrari bio ilegalan (po 100 put). Nisam ja taj koji određuje šta je legalno ili ne. Mislim da su nešto radili, što nije u skladu sa pravilima i da ih zviždač nije odao niko ne bi ni znao da to rade. To sam opet zaključio nakon nekih objava italijanskih medija i ekipe Ferrari.
Mene ne smetaju komentari ni iz Mercedesovog ni iz Ferrarijevog navijačkog kampa, sve dok je civilizirano. Navijači su strastveni za svojim ekipama i zato smo tu, sve okej. Ono što ljude (i mene uostalom) iritira jest što se u medijskom mainstreamu (recimo, upališ F1 TV kao službeni kanal pa slušaš komentatore na "svjetskom jeziku") konstantno gura jedan narativ. Što misliš koliko će vremena proći na FP1 dok Ted ingeniozno ne zaključi da je Ferrari ilegalan, i onda šarmantno kaže "allegedly"? Kvota 1.05 je da će imati nekakav running gag, odnosno pošalicu koju će gurati, tipa, "Crofty ne voli krafne, ali nema dovoljno dokaza da dokažemo suprotno hehe huhu koji smo mi bogovi suptilnog humora". Istovremeno, nikome nije sporno da je FIA dozvolila Mercedesu da koristi DAS pod najidiotskijim okolnostima. Rupu su već imali prilike zakrpati, ili se moglo ostaviti otvoreno to područje i za 2021. Jedino što nije bilo fer je ovo što su učinili, što je implicitno dalo prednost jednoj ekipi. Misliš da će to prokomentirati iz tog kuta? Ne, vrhunac analize je "to je genijalan inženjerski doseg i velika reklama za Mercedes".
Za ovaj dio se možda nekad i nakanim da raspravim. Do tad, preporuka, umjesto da se radi na tome da se promijeni svijet i ono šta ne valja "tamo negdje", raditi na promjeni sebe. Jer i tvoji tekstovi u zadnje vrijeme "odišu" navijačkom dušom. Zašto bi to uskratili, gore navedenim likovima?
Pri tom mislim na novinara Antu, a ne na korisnika na forumu :thumbs:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 11:41
Postao Ferrari
Smiješno je da NITI JEDNA ekipa uopće nije uložila žalbu na Ferrari kada je trebala i mogla u sezoni.

Mislim...Merc i RBR su TOLIKO uvjereni u tome da znaju što Ferrari radi NELEGALNO...pa zašto nisu onda uložili žalbu gdje detaljno sve opisuju?

Ova istraga FIA-e je samo njihova "dobra volja" pod pritiskom ekipa u drugom dijelu sezone zato što službene žalbe tj. prosvjeda NIJE BILO.

Ima i priča sa zviždačem iz Ferrarija te da je Mercedes u posjedu određenih super provjerljivih dokumenta o Ferrarijevom motoru i da te dokumente imaju u Brixworthu te da zato rade toliki pritisak i halabuku.

To je samo po sebi ogromna stvar jer se to klasificira kao industrijska špijunaža (Spygate 2007 anyone!?) te da sada idu opisivati cijeli sistem to bi se sve vrlo brzo otkrilo i onda bi Mercedes nastradao, a ne Ferrari.

Znači sigurno bi im oduzelo prvenstvo 2019 zbog toga... možda i RBR ima neke podatke koje ne bi trebao imati, ali ne smiju to kazati javno niti opisivati javno.

Jebiga ups :prcnjau:

Ono...tough luck? Možda oni fakat znaju i imaju dokumente koje ne smiju baciti u javnost jer bi onda njih sjebalo, a ne Ferrarija.

Gospodo...to se zove siva zona i zapravo vrhunska inovacija.

Uostalom zašto se navijači i ekipe toliko čude tome? Zna se čiji su motori najbolji u autoindustriji već desetljećima... SLUŽBENO.

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 12:02
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 06.03.2020., 11:23
avetma je napisao/la: 06.03.2020., 10:22 Kako nitko ne zna, zar nije objavljeno da se ne može utvrditi da je ilegalan? Kako se naziva ono što se ne može dokazati da je ilegalno?
Pa ja bar ne znam. Ako ti znaš šta je bilo, ti mi reci bilo je to i to i potkrijepi nekim linkom.
Ono što se ne može dokazati da je ilegalno je legalno i odgovoreno je već pod 1.
Evo, vidiš da znaš, ono što se ne može dokazati da je ilegalno jest - legalno. Zašto onda pišeš "Šta je bilo sa Ferrarijem, niko ne zna"?
Har Kl je napisao/la: 06.03.2020., 11:23 Puno si pitao ovdje.
2017. je bilo dozvoljeno trošiti ulje prilikom rada motora. Smatralo se gubitkom prilikom eksploatacije. TD je specificirano da nakon određenog GP vikenda (opet sam zaboravio kojeg, @Ferrari je postavio link prije nekoliko dana) svi novi motori smiju trošiti max 1.2 litra ulja.
Nikakva rupa. Jasno napisano.
Polako... Nije nikad bilo dozvoljeno paliti ulje. Jer bi u protivnom onda FIA 2017. promijenila tehnički pravilnik. Ako izdaš tehničku direktivu to je "pojašnjenje" pravilnika, što znači da je i prije vrijedilo isto, ali je sad pojašnjeno. Ako griješim - neka mi netko pošalje izvadak iz "starog" i "novog" pravilnika koji se odnosi na ovu temu. Zato i pitam - ako je tehničkom direktivom to zabranjeno, a prije toga se koristilo - zar se ne radi o sivoj zoni kao u slučaju Ferrarija ove godine? Kako to da ti se ne postavlja pitanje - zašto je trebalo tri godine da se zakrpa taj Mercedesov trik, a prošle godine u slučaju Ferrarijevog trika (ili kako kažete - varanja) bilo je potrebno, koliko, dva mjeseca? Ne postavljam pitanje ZAŠTO je to bilo tako, nego samo pitam slažemo li se da je vrlo neobično.


Har Kl je napisao/la: 06.03.2020., 11:23 Do tad, preporuka, umjesto da se radi na tome da se promijeni svijet i ono šta ne valja "tamo negdje", raditi na promjeni sebe. Jer i tvoji tekstovi u zadnje vrijeme "odišu" navijačkom dušom. Zašto bi to uskratili, gore navedenim likovima?
Prva rečenica ti je poanta cijele rasprave; svi pokušavaju dokazati svoju stranu priče, a da se ne sagledava šira slika. Meni je zaista svejedno, samo što reagiram u "dišpet" onome tko je u tom momentu "apsurdniji".
Dvije stvari oko toga:
1) Molim primjer
2) Ako je to i točno, zašto se s jednakom kritikom ne osvrćeš na F1 TV prijenos nego to koristiš za njihovo opravdanje u stilu "ako možeš ti - mogu i oni"? Ili je u redu kad drugi eksplicitno navijaju za "tvoju" ekipu, ali ćemo prozivati mene jer mi tekstovi "odišu" nečime?

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 12:04
Postao avetma
Kad smo već kod "odisanja", cijela stvar prilično smrdi na ono što se već spomenulo u ovoj temi - Merc/RB imaju dokumente zviždača iz Ferrarija i znaju što Ferrari radi. Pritom pritišću FIA-u da to provjeri, ali ne mogu detaljno opisati što točno da provjeri, i onda FIA (izgubljena kako jest) provjeri sve u svojoj moći i proglasi stvar legalnom. Istovremeno - Merc/RB i dalje očajnički traže FIA-u da još malo detaljnije provjeri, ali im ne smije reći što točno da provjeri i kako jer bi mogli dobiti par stotina milijuna eura kazne za špijunažu (deja vu?).

U svakom slučaju, kombinacija prefriganosti jedne strane, nesposobnosti druge strane i šeprtljavosti treće strane priuštila nam dobru dramu uoči sezone. :kokice:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 12:12
Postao avetma
Btw., spominjemo famozno spaljivanje ulja - ne sjećam se da je bilo velikog potresa u medijima kad je FIA objavila da to pravilo neke ekipe mogu zaobilaziti, ali će tehnički delegat onda sam o svojoj volji odlučiti je li ok ili nije. Nezgodno mi je sad tražiti tu izjavu, ali sam prilično siguran da mi je ostalo kao "wtf" činjenica tada. Ali ne, tri godine muljanja s uljem je ok, tu nema što biti sporno, a dva mjeseca prošle godine uz senzore na svakom dijelu Ferrarijeve PU - to je definitivno ilegalno, samo zločesta FIA ne želi kazniti najstariju ekipu. :chill:

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 15:33
Postao Har Kl
avetma je napisao/la: 06.03.2020., 12:02 Zašto onda pišeš "Šta je bilo sa Ferrarijem, niko ne zna"?
Mislim da si pogrešno razumio šta niko ne zna. Valjda se slažeš da ne znamo detalje pogodbe, kao ni zašto je uopšte došlo do pogodbe?
Polako... Nije nikad bilo dozvoljeno paliti ulje...
Nisam ni rekao da je dozvoljeno bilo paliti ulje. Rekao sam trošiti. Niko nije propitivao gdje odlazi to ulje koje nestane u motoru. I prije su motori trošili velike količine ulja.
Zato i pitam - ako je tehničkom direktivom to zabranjeno, a prije toga se koristilo - zar se ne radi o sivoj zoni kao u slučaju Ferrarija ove godine?
Nije isto, jer je nekad nakon 2017. regulisano da se ne smije koristiti ulje. Mi ne znamo da li je Ferrari koristio ulje u procesu sagorjevanja.
Kako to da ti se ne postavlja pitanje - zašto je trebalo tri godine da se zakrpa taj Mercedesov trik, a prošle godine u slučaju Ferrarijevog trika (ili kako kažete - varanja) bilo je potrebno, koliko, dva mjeseca? Ne postavljam pitanje ZAŠTO je to bilo tako, nego samo pitam slažemo li se da je vrlo neobično.
Nisam nikad razmišljao o tome, jer nije u pitanju tri godine, već nekih pedesetak godina. Nije dva mjeseca, RB je izrazio sumnju još na testiranju. Otkud im informacije njih pitaj.
1) Molim primjer
2) Ako je to i točno, zašto se s jednakom kritikom ne osvrćeš na F1 TV prijenos nego to koristiš za njihovo opravdanje u stilu "ako možeš ti - mogu i oni"? Ili je u redu kad drugi eksplicitno navijaju za "tvoju" ekipu, ali ćemo prozivati mene jer mi tekstovi "odišu" nečime?
Primjer mi se ne da tražiti. Mogu slijedeći put ako hoćeš komentarisati kad primjetim. Važno je za napomenti da se ne radi o izjednačavanju. Nije isti nivo i samim tim nije ni učestalost i intenzitet isti, kao kod pomenute gospode.
Da znam, da ću promijeniti nešto kod dotične gospode, možda bih i komentatisao F1 TV prijenos. To bih uradio na njihovoj stranici, ne ovdje. Imao bih ja i primjedbi i na Sportklub. Ne sjećam se kako se zvao komentator, ali bio je poprilično naporno "crven". Takav je kakav je. Sam sebi utiče na kredibilitet.

Neću ja ni tebe prozivati. Ovo sam sada rekao, jer mislim da ti to ne treba. Na tebi je kako ćeš dalje raditi, a ja ću te i dalje podržavati i čitati :thumbs:
cijela stvar prilično smrdi na ono što se već spomenulo u ovoj temi - Merc/RB imaju dokumente zviždača iz Ferrarija i znaju što Ferrari radi
Smrdi itekako. Samo nemojmo žuriti sa zaključcima oko špijunaže. Ne znamo ništa o tome. Ne možemo na osnovu toga što je neko napisao na nekom forumu donositi zaključke.
Ja sam čuo davno, ne znam gdje, priču da je neka firma iz Australije, koja u svom imenu ima "grape", sarađivala sa Ferrarijem. Navodno je ona odala podatke RB-u oko toga šta Ferrari radi.
Nisam nikada to prenio ovdje, jer nema nikakvih dokaza.

Ne znam čemu epiteti prefriganost, kad se radi o mudrosti?

Ne sjećam se oko tog delegata, ne znam čak ni o kojim se ekipama radi.

Re: F1 Vijesti

Postano: 06.03.2020., 16:08
Postao avetma
Har Kl je napisao/la: 06.03.2020., 15:33
avetma je napisao/la: 06.03.2020., 12:02 Zašto onda pišeš "Šta je bilo sa Ferrarijem, niko ne zna"?
Mislim da si pogrešno razumio šta niko ne zna. Valjda se slažeš da ne znamo detalje pogodbe, kao ni zašto je uopšte došlo do pogodbe?
Kako ne znamo zašto je došlo do pogodbe - ni jedni ni drugi ne žele na sud. I postoji regulativa oko toga kad su pogodbe prihvatljive. Ni prvi ni zadnji put da se dogodilo.
After the inquiry, and in view of the information
gathered during it, the prosecuting body may draw up an
inquiry report and decide:
a) to close the case, or
b) to bring the matter before the IT.
The prosecuting body may also enter into a settlement
agreement to terminate the procedure
.
Har Kl je napisao/la: 06.03.2020., 15:33 Ne sjećam se oko tog delegata, ne znam čak ni o kojim se ekipama radi.
Evo ga, citat od riječi do riječi:
"Exceptions to the above may however be granted on specific occasions following a request from the team concerned, any such exception will be made at the sole discretion of the FIA technical delegate"
Kako to da nema bure oko toga, kako to, kako to? :mrgreen: