avetma je napisao/la: 24.11.2019., 10:44
Uvijek ima nekog tko će braniti bilo kakvu teoriju, ništa različito nije ni kod ove. To je ljepota različitih mišljenja
Jedno teoretsko pitanje - zašto britanskim medijima smeta činjenica da je Merc najdominantniji bolid ikad u F1? Je li stvar u tome da žele od Hamiltona napraviti underdoga, ili nešto drugo? Bi li toliko uzdizali pogreške konkurencije i partije vozača da se radi recimo o McLarenu ili nekoj britanskoj ekipi, a ne o Mercedesu?
Nemam neko sjajno pamćenje, ali koliko se sjećam - 2008. je Hamilton osvojio naslov u sezoni kad su Ferrari i McLaren neupitno bili rame uz rame, ali ne pamtim da su za tu godinu imali toliko medijske agresive kao ove i zadnjih par godina... Tad je narativ bio da su sjajan posao obavili McLaren i Hamilton, a u zadnje vrijeme je narativ drastično pomaknut na "sjajan posao Hamiltona, unatoč moćnom Ferrariju". Njemački Mercedes je tu valjda nužno zlo...
Ili se radi o bojazni da će se Lewisa i Mercedes pamtiti onako kako oni pamte Schumachera i Ferrari početkom milenija?
Ne otkrivam toplu vodu.
Smeta im zbog MSa i Ferrarija.
Međutim, njih dvojica i tadašnja Ferrarijeva serija bolida spram sadašnje Mercedesove serije bolida, ne mogu u istu rečenicu.
Dakle, milion puta ispričana priča o MSovom dolasku u rasutu ekipu 1996., dizanju iste, borbi za titule prije vremena, spram Lewisovog dolaska na "gotov" bolid (uz završno odrađivanje "tajnog" testa sa gumama), uz vrlo moguću situaciju da je Benz 5-6 godina prije nego su uvedeni hibridni motori (nebitno da li bili R4 ili V6, imali su dovoljno vremena da razvijaju i jedne i druge, ma i R6 pride) imao pravila "na svom stolu".
Jednostavno, 2 dominantna bolida (2002., 2004.), jedan najbolji bolid (2001.), 2 "al pari" bolida (1999., 2000.) i jedan bolid koji nije bio ni najbolji u prvenstvu (2003.) NE MOGU protiv 4 dominantna bolida (2014. - 2016., 2019. - da, samo neupućenim ili totalno neobjektivnim, ili Hughesu i sličnima, ovogodišnji Benzov nije dominantan) i 2 najbolja bolida (2017.,2018.).
Jedne prilike sam odgovorio Daniju da meni MS nije bolji od Senne zbog statistike, već zbog drugih stvari. On je postao statistički bolji od Senne u Suzuki 2000., kada je osigurao 3 titulu, a to mu je bila 43. pobjeda (spram Senninih 41), sve ostalo je bilo pumpanje statistike. On je meni jednostavno bolji od Senne zbog gore navedenih stvari koje je odradio sa Ferrarijem 1996., 1997. 1998., a pogotovo 2003. kada je uzeo titulu, te Benettonom 1995. (1994. neću pominjati da ne bi rasprava otišla u drugom pravcu).
Isto to važi i uporedbu sa Hamiltonom. Dakle, može on uzeti 8 titula i 110 pobjeda, za mene neće biti najbolji (biće samo statistički najuspješniji). Neće čak biti ni drugi. Najviše što može dobiti je ulazak u Top 5, a pošto ne znam koga izbaciti iz svojih Top 5 (MS, Fangio, Prost, Senna, Clark), onda bi to proširio na Top 6.
Britanci su veoma specifični. Znamo svi da svako svog konja uzdiže u zvijezde, ali oni su jedan poseban level kada je to u pitanju, pogotovo što se smatraju kolijevkom auto-moto sporta (i F1), što naprosto nije istina. Slično je bilo i sa fudbalom. Oni (svi Britanci, predvođeni Englezima) nisu igrali prvih par svjetskih prvenstava, smatrajući da im je ispod časti jer su toliko bolji od drugih, da bi se kasnije ispostavilo da su uspjeli osvojiti samo jednu titulu svjetskog prvaka (i to kući, sa NAJSUMNJIVIJIM golom ikad postignutim), a uopšte nemaju titule evropskog prvaka.
Što se tiče 2008. i potenciranja da su odličan posao odradili i Mclaren i Hamilton, a zadnjih nekoliko godina se samo "uzdiže" Hamilton, razlozi vjerovatno leže u tome da je Mclaren ipak britanski, dok je Mercedes (bez obzira na to što su obje fabrike u Britaniji) ipak njemački, svira se njemačka himna na podiju, gazde su u Stuttgartu, šef ekipe je Austrijanac (oni znaju biti veće švabe od Nijemaca, sjetimo se stanovitog molera sa brčićima od prije 100-njak godina), dok je drugi razlog taj da je tada Hamilton bio daleko, daleko od 7 titula i 91 pobjede, a sada, kada je vrlo blizu, pa su namirisali krv, logično je da će uzdizati svog pulena (ali ne toliko i Mercedes, iz gore navedenih razloga, jer to su ipak mrske švabe).
MS i Ferrari (kao i sada Vettel i Ferrari) su im najgora moguća kombinacija (njemačko-italijanska), kako u sportskom smislu, tako i onom "političko-istorijskom".
Naravno da se radi o bojazni da će Lewisa i Mercedes pamtiti kao MSa i ferrari početkom milenija. Tj. pamtiće ih čak i na "negativniji" način nego MSa i Ferrari. Zašto mislim tako? Objasnio iznad u pasusu o bilidima i šta je ko uradio u Ferrariju/Mercedesu, prije nego je zaredao sa titulama.
Pa ima ljudi (a mogu ih razumjeti) koji misle da Lewis nije ni najbolji vozač svoje generacije, vjerovatno se referirajući na Alonsa.
Ispravljam se, ovo je novi level
Ferrari je napisao/la: 24.11.2019., 11:03
Veća budala, nego sam mislio.
Je li mu neko to napisao na twitteru?
Ja nemam profila (ni na jednoj društvenoj mreži), a vjeruj da sam bio u iskušenju da otvorim profil na twitteru i da mu napišem upravo to što si rekao.
Ferrari je napisao/la: 24.11.2019., 12:07
Da sada ne bi bilo da netko ovdje sere po Hamiltonu...to uopće nije istina.
Hamilton je odličan vozač i mislim da ni @Iceman ni ja ni @Vetma ni @Frantic itd. neće kazati da nije. Je...ali ovakvo preseravanje stvarno je prešlo sve granice.
To upšte nije diskutabilno i to može sporiti samo totalni hejter.
Ne da je odličan vozač, već jedan od najboljih svih vremena (mislim, ako je neko u Top 6, onda spada u najbolje svih vremena)
Kad smo kod hejtera, vidio sam par puta na GP portalu pacijente kako MSa nazivaju najvećom "prevarom" ikad u F1.
