Pa Ferkan jeste imao najbrži bolid. Al na speedtrapu. A i jesu brži, bar tako tvrdi ANUS. Još i varaju.Frantic je napisao/la:Bože sačuvaj![]()
Sad ćemo doći i do toga da je (izgleda) i ove godine Ferrari imao bolji bolid.
A neki stari prdonja koji je nekad bio faktor u F1 (više nije) ili neki bivši drugorazredni vozač koji se igrom slučaja borio za titulu ili je osvojio zbog dominantnog bolida će vjerovatno opet izvaliti kako bi Hamilton ili Alonso osvojili titulu sa ovakvim Ferrarijem.
![]()
Lik je postigao jedan novi level u onanisanju na Mercedes i Hamiltona.
Što je najgore, ima likova koji će braniti ovu teoriju.
Vjerovatno i na ovom forumu.
F1 Vijesti
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1771
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: #93, #33
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9720
- S nama već: 9 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
@Grah0
Talijanska mafija.. Em najbrzi em jos moraju varat..
Talijanska mafija.. Em najbrzi em jos moraju varat..

Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
E čekaj Vetma...ne može to tako.avetma je napisao/la: 24.11.2019., 11:10 Evo jedna kontra analiza, čini mi se da ima puno više smisla nego njegova. Zapravo, Lewis je na svakoj utrci mogao pobijediti, teoretski.
AUS - Mercedes imao bolid za pobjedu, HAM loš start
BAH - HAM pobijedio
KIN - HAM pobijedio
AZE - Mercedes imao bolid za pobjedu, HAM loše kvalifikacije
ŠPA - HAM pobijedio
MON - HAM pobijedio
KAN - HAM pobijedio
FRA - HAM pobijedio
AUT - zbog problema s nadmorskom visinom Merc čuvao motor, inače bi HAM mogao pobijediti jer dolaze nakon 8 pobjedničkih GP vikenda
BRI - HAM pobjiedio
NJE - HAM mogao pobijediti da se nije razbio iz vodstva
MAĐ - HAM pobijedio
BEL - HAM je mogao pobijediti da je brže prolazio kroz promet
ITA - HAM mogao pobijediti da je znao prestići očigledno sporijeg Leclerca
SIN - HAM mogao pobijediti da nije uprskao kvalifikacije
RUS - HAM pobijedio
JAP - HAM imao bolid za pobjedu, uprskao zbog kvalifikacija
MEK - HAM pobijedio
SAD - HAM imao bolid za pobjedu - loše kvalifikacije
BRA - HAM imao bolid za pobjedu, loše kvalifikacije + strategija + greška u utrci

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Na ovo tvoje pitanje @avetma što britanska mašinerija radi odgovorit ću isto što i @Ferrari - rade od Hamiltona underdoga da bi ga prikazali kao vanserijskog talenta koji je ikad kročio u F1.
Da budem iskren nekad, kad sam bio mlađi volio sam sve te analize, tekstove autosporta, F1 racinga i motosporta kada ja bio u povojima. Volio sam čitati analize James Allena pa i Mark Hughsa, ali zadnjih par godina mi se ta britanska mašinerija toliko zgadila kao i čitava politika u F1 da samo gledam kvale i utrku jer ne mogu više prožvakati isto sranje. Ono kenjačina na kvadrat. Jedino što me drži još je dobri dvoboji/troboji i mukom stečena pobijeda Ferrarija
Ovo sve ostalo je za gutače magle.
Da budem iskren nekad, kad sam bio mlađi volio sam sve te analize, tekstove autosporta, F1 racinga i motosporta kada ja bio u povojima. Volio sam čitati analize James Allena pa i Mark Hughsa, ali zadnjih par godina mi se ta britanska mašinerija toliko zgadila kao i čitava politika u F1 da samo gledam kvale i utrku jer ne mogu više prožvakati isto sranje. Ono kenjačina na kvadrat. Jedino što me drži još je dobri dvoboji/troboji i mukom stečena pobijeda Ferrarija

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da sada ne bi bilo da netko ovdje sere po Hamiltonu...to uopće nije istina. Hamilton je odličan vozač i mislim da ni @Iceman ni ja ni @Vetma ni @Frantic itd. neće kazati da nije. Je...ali ovakvo preseravanje stvarno je prešlo sve granice.
Nećemo čuti kraja, ako osvoji 7 titulu sljedeće godine...a valjda će i ovaj usrani Ferrari i vozači nekog boga napraviti da se to ne dogodi...jer će pokopati ono što su Ferrari i MSC napravili prije 15-ak godina i to će biti isključivo krivnja Ferrarija.

Nećemo čuti kraja, ako osvoji 7 titulu sljedeće godine...a valjda će i ovaj usrani Ferrari i vozači nekog boga napraviti da se to ne dogodi...jer će pokopati ono što su Ferrari i MSC napravili prije 15-ak godina i to će biti isključivo krivnja Ferrarija.
I povremeni sudari između naših vozačaIceman je napisao/la: 24.11.2019., 12:02 Jedino što me drži još je dobri dvoboji/troboji i mukom stečena pobijeda FerrarijaOvo sve ostalo je za gutače magle.


We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Nisam iznenađen količinom pljuvačine i gluposti od strane medija jer nije ništa novo, to je samo nastavak iste izlizane priče od prijašnjih sezona, ono što mene zanima je iz kojeg razloga se Ferrari da zajebavati, konstantno. Politički, putem medija, na stazi, pravilnicima, pa čak i od strane svojih vozača.
Autoriteta nema odavno, kao da su zatvoreni u neki svoj bojažljivi krug.
U medijima se već drugu godinu priča da je Ferrari imao ultra dominantan bolid, i da su mogli osvojiti naslov, međutim slabašni Mercedes i nadmoćni Hamilton su pobijedili te varalice iz Italije.
Nažalost, koliko god se mi smijemo ovakvim naslovima iz medija, baš tako većina fanova i razmišlja.
Jednoga će dana reći, sjećate li se kada je Ferrari godinama bio dominantan i ništa nisu osvojili?
Vjerojatno će se smijati i za 10 godina ovome.
Hamilton i Mercedes su odlična kobinacija gdje obje strane više manje odlično funkcioniraju i rješavaju sezonu bez previše muke, dok je Ferrari jedna odlična momčad bez kompasa i autoriteta i luta u krug godinama. Sve ostalo su neke imaginarne priče od strane jedno te istih medija u cilju uzdizanja Hamiltona/Mercedesa kao lijek na rane koje su postavili MSC i Ferrari. Na žalost i po MSC-u je dan danas aktualna pljuvačina.
Dakle ništa novo.
Autoriteta nema odavno, kao da su zatvoreni u neki svoj bojažljivi krug.
U medijima se već drugu godinu priča da je Ferrari imao ultra dominantan bolid, i da su mogli osvojiti naslov, međutim slabašni Mercedes i nadmoćni Hamilton su pobijedili te varalice iz Italije.
Nažalost, koliko god se mi smijemo ovakvim naslovima iz medija, baš tako većina fanova i razmišlja.
Jednoga će dana reći, sjećate li se kada je Ferrari godinama bio dominantan i ništa nisu osvojili?

Hamilton i Mercedes su odlična kobinacija gdje obje strane više manje odlično funkcioniraju i rješavaju sezonu bez previše muke, dok je Ferrari jedna odlična momčad bez kompasa i autoriteta i luta u krug godinama. Sve ostalo su neke imaginarne priče od strane jedno te istih medija u cilju uzdizanja Hamiltona/Mercedesa kao lijek na rane koje su postavili MSC i Ferrari. Na žalost i po MSC-u je dan danas aktualna pljuvačina.
Dakle ništa novo.

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18303
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ne otkrivam toplu vodu.avetma je napisao/la: 24.11.2019., 10:44 Uvijek ima nekog tko će braniti bilo kakvu teoriju, ništa različito nije ni kod ove. To je ljepota različitih mišljenja
Jedno teoretsko pitanje - zašto britanskim medijima smeta činjenica da je Merc najdominantniji bolid ikad u F1? Je li stvar u tome da žele od Hamiltona napraviti underdoga, ili nešto drugo? Bi li toliko uzdizali pogreške konkurencije i partije vozača da se radi recimo o McLarenu ili nekoj britanskoj ekipi, a ne o Mercedesu?
Nemam neko sjajno pamćenje, ali koliko se sjećam - 2008. je Hamilton osvojio naslov u sezoni kad su Ferrari i McLaren neupitno bili rame uz rame, ali ne pamtim da su za tu godinu imali toliko medijske agresive kao ove i zadnjih par godina... Tad je narativ bio da su sjajan posao obavili McLaren i Hamilton, a u zadnje vrijeme je narativ drastično pomaknut na "sjajan posao Hamiltona, unatoč moćnom Ferrariju". Njemački Mercedes je tu valjda nužno zlo...
Ili se radi o bojazni da će se Lewisa i Mercedes pamtiti onako kako oni pamte Schumachera i Ferrari početkom milenija?
Smeta im zbog MSa i Ferrarija.
Međutim, njih dvojica i tadašnja Ferrarijeva serija bolida spram sadašnje Mercedesove serije bolida, ne mogu u istu rečenicu.
Dakle, milion puta ispričana priča o MSovom dolasku u rasutu ekipu 1996., dizanju iste, borbi za titule prije vremena, spram Lewisovog dolaska na "gotov" bolid (uz završno odrađivanje "tajnog" testa sa gumama), uz vrlo moguću situaciju da je Benz 5-6 godina prije nego su uvedeni hibridni motori (nebitno da li bili R4 ili V6, imali su dovoljno vremena da razvijaju i jedne i druge, ma i R6 pride) imao pravila "na svom stolu".
Jednostavno, 2 dominantna bolida (2002., 2004.), jedan najbolji bolid (2001.), 2 "al pari" bolida (1999., 2000.) i jedan bolid koji nije bio ni najbolji u prvenstvu (2003.) NE MOGU protiv 4 dominantna bolida (2014. - 2016., 2019. - da, samo neupućenim ili totalno neobjektivnim, ili Hughesu i sličnima, ovogodišnji Benzov nije dominantan) i 2 najbolja bolida (2017.,2018.).
Jedne prilike sam odgovorio Daniju da meni MS nije bolji od Senne zbog statistike, već zbog drugih stvari. On je postao statistički bolji od Senne u Suzuki 2000., kada je osigurao 3 titulu, a to mu je bila 43. pobjeda (spram Senninih 41), sve ostalo je bilo pumpanje statistike. On je meni jednostavno bolji od Senne zbog gore navedenih stvari koje je odradio sa Ferrarijem 1996., 1997. 1998., a pogotovo 2003. kada je uzeo titulu, te Benettonom 1995. (1994. neću pominjati da ne bi rasprava otišla u drugom pravcu).
Isto to važi i uporedbu sa Hamiltonom. Dakle, može on uzeti 8 titula i 110 pobjeda, za mene neće biti najbolji (biće samo statistički najuspješniji). Neće čak biti ni drugi. Najviše što može dobiti je ulazak u Top 5, a pošto ne znam koga izbaciti iz svojih Top 5 (MS, Fangio, Prost, Senna, Clark), onda bi to proširio na Top 6.
Britanci su veoma specifični. Znamo svi da svako svog konja uzdiže u zvijezde, ali oni su jedan poseban level kada je to u pitanju, pogotovo što se smatraju kolijevkom auto-moto sporta (i F1), što naprosto nije istina. Slično je bilo i sa fudbalom. Oni (svi Britanci, predvođeni Englezima) nisu igrali prvih par svjetskih prvenstava, smatrajući da im je ispod časti jer su toliko bolji od drugih, da bi se kasnije ispostavilo da su uspjeli osvojiti samo jednu titulu svjetskog prvaka (i to kući, sa NAJSUMNJIVIJIM golom ikad postignutim), a uopšte nemaju titule evropskog prvaka.
Što se tiče 2008. i potenciranja da su odličan posao odradili i Mclaren i Hamilton, a zadnjih nekoliko godina se samo "uzdiže" Hamilton, razlozi vjerovatno leže u tome da je Mclaren ipak britanski, dok je Mercedes (bez obzira na to što su obje fabrike u Britaniji) ipak njemački, svira se njemačka himna na podiju, gazde su u Stuttgartu, šef ekipe je Austrijanac (oni znaju biti veće švabe od Nijemaca, sjetimo se stanovitog molera sa brčićima od prije 100-njak godina), dok je drugi razlog taj da je tada Hamilton bio daleko, daleko od 7 titula i 91 pobjede, a sada, kada je vrlo blizu, pa su namirisali krv, logično je da će uzdizati svog pulena (ali ne toliko i Mercedes, iz gore navedenih razloga, jer to su ipak mrske švabe).
MS i Ferrari (kao i sada Vettel i Ferrari) su im najgora moguća kombinacija (njemačko-italijanska), kako u sportskom smislu, tako i onom "političko-istorijskom".
Naravno da se radi o bojazni da će Lewisa i Mercedes pamtiti kao MSa i ferrari početkom milenija. Tj. pamtiće ih čak i na "negativniji" način nego MSa i Ferrari. Zašto mislim tako? Objasnio iznad u pasusu o bilidima i šta je ko uradio u Ferrariju/Mercedesu, prije nego je zaredao sa titulama.
Pa ima ljudi (a mogu ih razumjeti) koji misle da Lewis nije ni najbolji vozač svoje generacije, vjerovatno se referirajući na Alonsa.
Ispravljam se, ovo je novi level


Je li mu neko to napisao na twitteru?
Ja nemam profila (ni na jednoj društvenoj mreži), a vjeruj da sam bio u iskušenju da otvorim profil na twitteru i da mu napišem upravo to što si rekao.
To upšte nije diskutabilno i to može sporiti samo totalni hejter.Ferrari je napisao/la: 24.11.2019., 12:07 Da sada ne bi bilo da netko ovdje sere po Hamiltonu...to uopće nije istina. Hamilton je odličan vozač i mislim da ni @Iceman ni ja ni @Vetma ni @Frantic itd. neće kazati da nije. Je...ali ovakvo preseravanje stvarno je prešlo sve granice.
Ne da je odličan vozač, već jedan od najboljih svih vremena (mislim, ako je neko u Top 6, onda spada u najbolje svih vremena)
Kad smo kod hejtera, vidio sam par puta na GP portalu pacijente kako MSa nazivaju najvećom "prevarom" ikad u F1.



Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18303
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ne mogu više edit.
MS i Ferrari (pogotovo MS) su toliko izgleda nabili komplekse i frustracije (na znam samo kako i zašto), kao što jučer napisah Daniju, Senninim obožavateljima, a s obzirom da su (velika većina) ti isti i obožavatelji Crnog Senne, valjda bude bolje kad/ako Hamdo osvoji 7. titulu (a vjerovatno će usput i preći preko 91 pobjede). A usput (kao gratis) ide i "titula" dominacije nad Alonsom i Vettelom. Pa to ispada, nekoliko muha jednim udarcem.
Zanima me samo, šta će biti kad/ako ludi Ameri uvedu 2 trke po vikendu, te 25 trkaćih vikenda godišnje, pa kada neko za 6 sezona (dakle, 300 trka) ostvari jedno 130-150 pobjeda?
Ali, vjerovatno će i tada zavisiti o tome koje je nacionalnosti vozač, te da li je u pitanju Ferrari ili Mclaren, Ili možda Red Bull. Sumnjam da će Mercedes tada biti u F1, kao fabrička ekipa.
MS i Ferrari (pogotovo MS) su toliko izgleda nabili komplekse i frustracije (na znam samo kako i zašto), kao što jučer napisah Daniju, Senninim obožavateljima, a s obzirom da su (velika većina) ti isti i obožavatelji Crnog Senne, valjda bude bolje kad/ako Hamdo osvoji 7. titulu (a vjerovatno će usput i preći preko 91 pobjede). A usput (kao gratis) ide i "titula" dominacije nad Alonsom i Vettelom. Pa to ispada, nekoliko muha jednim udarcem.
Zanima me samo, šta će biti kad/ako ludi Ameri uvedu 2 trke po vikendu, te 25 trkaćih vikenda godišnje, pa kada neko za 6 sezona (dakle, 300 trka) ostvari jedno 130-150 pobjeda?
Ali, vjerovatno će i tada zavisiti o tome koje je nacionalnosti vozač, te da li je u pitanju Ferrari ili Mclaren, Ili možda Red Bull. Sumnjam da će Mercedes tada biti u F1, kao fabrička ekipa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Lux14
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 8 mj
- Navija za: Alonso
Takva smećava mašinerija je krenula unazad par godina. I samo vrte teme.
U početku među omiljenima su bili "grijesi" nekih umirovljenih vozača, npr Schumi ili Alonso. Članci, kolumne, analize, videi itd. Oni su stvarno dugo bili redovite mušterije.
Onda su se malo ostavili toga, pa je na tapetu došao Vettel. I udri. Nakon Njemačke prošle godine imali smo serije članaka u kojem su veliki eksperti srali o svemu i svačemu. I sad vole bosti Seba kad god stignu (često dosta ljigavo i bahato) , ali im to sad nije u fokusu.
Nova tema za bullshiting je Ferrari i njihov idiotluk i nesposobnost. Pa opet ista matrica: tko je kriv ko prav, ko je budućnost a ko prevara, kako je Ferrari jasno brži bolid i ostale nebuloze. I tako u nedogled.
I samo traže nove teme. Očekujem da uskoro opet Schumacher dolazi na tapetu, možda bi dogodine mogao Max ako im ugrozi goat-a... Ko zna. Ajme se Alonsu ako se vrati '21. Oplakivati će pola godine ultratalentirane mlade vozače kojima je on uskratio priliku (ala onaj majmun Ticktum, nikako ne mislim na Landa).
A kako im to uspijeva? 1. Imaju mali milijun "eksperata". "Najrelevantniji" su im ispod prosječni ili prosječni umirovljeni vozači kao što je "a yoke!" Joylon Palmer (koji je jedva dočekao kacigu i volan zamijeniti tipkovnicom i mikorfonom), Coulthard, Brundle, Herbert... Imaju oni i puno "novinara i kolumnista", čija im prisutnost u paddocku i bliskost s pojedinim ljudima očito daje za pravo da stvaraju i nameću svakakve idiotarije (Bensonove tablice su kategorija "vjerovali ili ne") . A i ne treba podcijeniti to što imaju prijenos na Skyu koji gleda ogroman broj ljudi, puno šire od same Britanije (npr SAD koji ima sve više gledatelja F1).
I eto ga. Imaju (il bar misle da imaju) monopol nad cijeli medijskim prostorom F1.
A čemu sav taj mulj? Pa zbog para. I najveći su im portali u financijskoj gabuli. A i iz razloga koje je @Frantic naveo poviše.
Nadam se da medijima u F1 ne slijedi sudbina kakvu su doživili nogometni mediji ("VIDEO:Svađa u svlačionici! Bale ga ne voli! Ronaldova mama ima poruku za Messija! ").
U početku među omiljenima su bili "grijesi" nekih umirovljenih vozača, npr Schumi ili Alonso. Članci, kolumne, analize, videi itd. Oni su stvarno dugo bili redovite mušterije.
Onda su se malo ostavili toga, pa je na tapetu došao Vettel. I udri. Nakon Njemačke prošle godine imali smo serije članaka u kojem su veliki eksperti srali o svemu i svačemu. I sad vole bosti Seba kad god stignu (često dosta ljigavo i bahato) , ali im to sad nije u fokusu.
Nova tema za bullshiting je Ferrari i njihov idiotluk i nesposobnost. Pa opet ista matrica: tko je kriv ko prav, ko je budućnost a ko prevara, kako je Ferrari jasno brži bolid i ostale nebuloze. I tako u nedogled.
I samo traže nove teme. Očekujem da uskoro opet Schumacher dolazi na tapetu, možda bi dogodine mogao Max ako im ugrozi goat-a... Ko zna. Ajme se Alonsu ako se vrati '21. Oplakivati će pola godine ultratalentirane mlade vozače kojima je on uskratio priliku (ala onaj majmun Ticktum, nikako ne mislim na Landa).
A kako im to uspijeva? 1. Imaju mali milijun "eksperata". "Najrelevantniji" su im ispod prosječni ili prosječni umirovljeni vozači kao što je "a yoke!" Joylon Palmer (koji je jedva dočekao kacigu i volan zamijeniti tipkovnicom i mikorfonom), Coulthard, Brundle, Herbert... Imaju oni i puno "novinara i kolumnista", čija im prisutnost u paddocku i bliskost s pojedinim ljudima očito daje za pravo da stvaraju i nameću svakakve idiotarije (Bensonove tablice su kategorija "vjerovali ili ne") . A i ne treba podcijeniti to što imaju prijenos na Skyu koji gleda ogroman broj ljudi, puno šire od same Britanije (npr SAD koji ima sve više gledatelja F1).
I eto ga. Imaju (il bar misle da imaju) monopol nad cijeli medijskim prostorom F1.
A čemu sav taj mulj? Pa zbog para. I najveći su im portali u financijskoj gabuli. A i iz razloga koje je @Frantic naveo poviše.
Nadam se da medijima u F1 ne slijedi sudbina kakvu su doživili nogometni mediji ("VIDEO:Svađa u svlačionici! Bale ga ne voli! Ronaldova mama ima poruku za Messija! ").
You should never underestimate the predictability of stupidity
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5742
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Peter "Rich Energy" Windsor? Nemoguće 

- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1771
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: #93, #33
Kakvi retardi, smećari, šta se sve danas naziva novinarima...
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1079
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
priča je da je Austriska trvtka AFL sa kojim je Ferari surađivao do 2018 imala dugačak jezik i puno toga izbrljala momcima iz RB-ja i tako sada Honda ima skice i nacrte motora ferarija iz 2018
tako se Honda ,,od jednom, ubrzala
tako se Honda ,,od jednom, ubrzala
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne vjerujem u to.
To je strogo poslovna tajna i da je to netko napravio ne da bi im stigla tužba nego bi ih zatvorilo...i firmu i njih u zatvor.
Doslovno.
Ako je...kakav ciganluk. U razini spy gate afere 2007.
To je strogo poslovna tajna i da je to netko napravio ne da bi im stigla tužba nego bi ih zatvorilo...i firmu i njih u zatvor.
Doslovno.
Ako je...kakav ciganluk. U razini spy gate afere 2007.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Ma dobro, treba razumjeti te jadne britance. Napokon su dočekali. A i sam Hamilton radi isto svojim izjavama. Sad se nada da će sljedeće godine biti troboj ili četveroboj. To je naravno izjava za javnost, a naravno da se ne nada tome, nego nastavku dominacije. Jer kad smo zadnji put imali tako nešto nije mogao bolje od 4-og mjesta...
Ali smiješno je kako ti ponosni britanci, koji su izmislili sve sportove (po njihovom mišljenju) sada slave uspjehe koje im donosi jedan afrikanac. Ili kako su u nekim sportovima englezi, a u nekim britanci. Pa u tenisu slave jednog škota. U atletici im sve redom afrikanci donose slavlje. A ako i u fudbalu nekad osvoje nešto, i to će biti zahvaljujući afrikancima...
Ali smiješno je kako ti ponosni britanci, koji su izmislili sve sportove (po njihovom mišljenju) sada slave uspjehe koje im donosi jedan afrikanac. Ili kako su u nekim sportovima englezi, a u nekim britanci. Pa u tenisu slave jednog škota. U atletici im sve redom afrikanci donose slavlje. A ako i u fudbalu nekad osvoje nešto, i to će biti zahvaljujući afrikancima...
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5742
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Kakve veze Hamilton s Afrikom ima?
Tata Anthony je iz sjeverne Amerike.

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Nisam komentarisao na analizu Mark Hugesa, jer nisam imao vremena u momentu kad se rasprava razvijala.
Iako se ne slažem sa načinom (kao ni sa brojevima) na koji je g. Huges objašnjavao da nije sve do bolida, dosta toga što je rekao stoji na svom mjestu.
Čak i ako bih prihvatio da britanski novinari (ne samo Engleski) žele da naprave od svog "ljubimca" nemoguće, njihove motive bih i mogao nekako razumjeti i opravdati.
Međutim, motive komentatora koji su slijepi na predstave nekih vozača Ferrarija, je jako teško razumjeti.
Baš me interesuje koji će epitet dobiti Piero Ferrari, koji kaže:
"We need a driver who doesn't make mistakes". Očito je da takvog nemate
https://www.formulapassion.it/motorspor ... 69076.html
Što se tiče nas navijača ostalih timova, mislim da bi se 99% složilo da Ferrari treba zadržati vozačku postavu nakon 2020.
Samo nastavite momci
Iako se ne slažem sa načinom (kao ni sa brojevima) na koji je g. Huges objašnjavao da nije sve do bolida, dosta toga što je rekao stoji na svom mjestu.
Čak i ako bih prihvatio da britanski novinari (ne samo Engleski) žele da naprave od svog "ljubimca" nemoguće, njihove motive bih i mogao nekako razumjeti i opravdati.
Međutim, motive komentatora koji su slijepi na predstave nekih vozača Ferrarija, je jako teško razumjeti.
Baš me interesuje koji će epitet dobiti Piero Ferrari, koji kaže:
"We need a driver who doesn't make mistakes". Očito je da takvog nemate

https://www.formulapassion.it/motorspor ... 69076.html
Što se tiče nas navijača ostalih timova, mislim da bi se 99% složilo da Ferrari treba zadržati vozačku postavu nakon 2020.
Samo nastavite momci
