Istina, nemogu ga nekiput skontat i nije mi niti simpatičan... ali šta reče:
"But I voted against it because when you're looking at the 100m final in the Olympics, you're not making Usain Bolt start five metres behind just to make it an exciting finish."
Svaka mu čast, kao da mi je iz glave i usta izvadio !!!
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2019., 10:41
Postao Sarma
Ferrari protiv odgađanja pravila za 2022, što žele Mercedes i Red Bull, uz Ferrari su Williams i McLaren...
https://twitter.com/Motorsport/status/1189821571839356931
https://twitter.com/Planet_F1/status/1189836407134728193
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2019., 10:46
Postao Har Kl
Slažem se sa ekipom Ferrari. Trebaju nam nova pravila, ali ih treba potvrditi prije kraja ove sezone da se timovi mogu pripremiti.
Re: F1 Vijesti
Postano: 31.10.2019., 17:03
Postao Mr.Spaceguy
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/1189935387596251136
Evo kako će izgledati bolidi u 2021.
Čitam malo ova nova pravila za 2021. i koliko god mi se neke stvari u pravilniku sviđale toliko me od nekih drugih stvari hvata jeza.
U potpunosti podržavam uvođenje budget capa i povratak ground effecta. Budget cap je po meni taman pogođen s ovih 175 milijuna dolara, a pročitao sam negdje da će i raspodjela novca biti pravednija tako da mi se čini da je financijska strana dobro riješena. Ground effect i najavljeno smanjenje prljavog zraka je također sjajna vijest jer bi trebalo omogućiti puno bliže utrkivanje. Trenutačne brojke o prljavom zraku su vjerojatno malo preoptimistične jer sam uvjeren da će timovi naći način kako izvući iz pravilnika više performansi od očekivanog i na taj način malo pokvarit brojke. No svejedno, riječ je o velikom napretku.
S druge strane, ne sviđa mi se još veća restrikcija po pitanju aerodinamike, a pogotovo mi se ne sviđaju standardizacija i open source dijelovi. Restrikcija aerodinamike mi je još i jasna jer je to jedini način da osiguraju da se timovi pridržavaju njihovog zamišljenog idealnog rješenja po pitanju prljavog zraka i bliskog utrkivanja. Ali standardizacija??? Čemu to pobogu?
Uveli su to pod krinkom smanjenja troškova, ali mislim da je sasvim očito da je posrijedi jedan drugi razlog jer kakvog smisla ima smanjivati troškove ako već postoji budget cap. Neka timovi troše novce na što god žele pa makar to značilo potrošiti 100 milijuna dolara na farbanje bolida. Ustvari žele smanjiti razliku između timova ograničavajući broj komponenti gdje netko može odskočiti. Takav način mi se nikako ne sviđa i to nije ono što bi F1 trebala biti. Za sada su krenuli relativno blago i trenutni opseg standardizacije neće znatnije ugroziti F1, ali se bojim da je ovo samo početak.
Re: F1 Vijesti
Postano: 02.11.2019., 15:21
Postao Frantic
Pa i to vještačko povećanje broja trka povećava troškove.
A još je gora stvar, što se ide na neke egzotične staze (destinacije), koje su ono, "niđe veze s F1". S ciljem, lafo, neke promocije i širenja.
Ja sam uvijek bio za 17-18 čestitih trka (staza) nego za 25 sa nekim tamo Vijetnamom, oa možda i Tajlandom,.....
Re: F1 Vijesti
Postano: 02.11.2019., 15:36
Postao CrashOverride
Meni uopce ne smeta gdje se utrke odrzavaju, samo da je staza dobra..
Fuckas pravu Francusku kad je staza govno, Spanjolsku takodjer.. Mozda u Tajlandu bude bomba od staze
Tako i tako 99% utrka gledam na ekranu (bio jednom i jos ako odem 2 puta za zivota)
Bubanje utrka samo da ih ima takodjer ne podrzavam..
Standardizacija mi nije OK ali opet, kako kaze Dave, hoce se osigurat jer ce timovi nac nacina kako onom iza otezat poso..
Re: F1 Vijesti
Postano: 02.11.2019., 20:25
Postao Pastor
Nikad nisam podržavao open source u informatičkom svijetu. Ali ovdje je bolje od standardnih dijelova koje će proizvoditi neki tamo lijevi proizvođač. Koliko sam upratio, imaju nekoliko grupa u koje su podijeljeni određeni dijelovi. I open source je samo jedna od tih grupa. Ne vidim ništa loše da se neki strukturni dijelovi, koji ne donose performanse razvijaju na ovaj način. Svi mogu doprinositi razvoju, i tako unaprijeđuju te dijelove. I na kraju ih svi mogu koristiti. Mislim da je taj open source najbolji način u toj standadizaciji dijelova.