Na prvu sam bio malo razočaran sa bolidom...izgledao mi je dosta slično prošlogodišnjem i relativno može se reći konzervativno s obzirom na to što smo predstavljali zadnje dvije godine, ali onda sam ipak shvatio da nije ni to toliko loše jer uzimljemo ono što nam je poznato kao početak.
Jer kada pogledamo mi smo u zadnje 4 sezone svaki puta imalo skroz novi koncept bolida...
2015 skroz mjenjamo pakiranje u odnosu na 2014, novi bolji motor, drugačiji nos itd., 2016 opet radimo velike promjene, duži bolid, veliki rake, uži bolid, skroz novi nos opet, 2017 skroz nova pravila, revolucionarni sidepodsi, shark fin, šire gume, veliki rake, kraći od konkurencije.
I onda dolazimo do 2018 gdje opet skroz mijenjamo bazu bolida...produžili međuosovinski razmak za 15 cm, modificirali sidepodse, novi drugačiji motor, skroz novi koncept difuzora...i imali smo problema sa podešavanjem bolida na testu, a i u sezoni.
Ove godine nismo ništa drastično mijenjali, međuosovinski razmak je vrlo sličan prošlogodišnjem, sidepodsi mrvicu veći, ali puno manji gornji usisnik, naravno nova krila, i skroz novi ovjes sa hidraulikom straga.
Mislim da su na SF90 pokušali smanjiti drag što je više moguće, kao i to da ga učine što lakšim sa novom laganijom bojom, manjom baterijom, čišćenjem cijelog stražnjeg kraja itd.
Samo treba vidjeti da li ovaj koncept sa nešto drugačijim prednjim krilom radi...ali očito je dosta važno ekipi da zadrže sličnu bazu bolida kao i prošle godine bez velikih promjena koncepta.
We fight together.
We win together. We lose together. Forza Ferrari
