Stranica: 21/26.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 19:47
Postao AlkY
Hvala lijepo. Ovaj zadnji stint Sainza je odlican. I vise nego odlican. Svaki sljedeci stint 0,5-1 sec brzi
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 19:54
Postao Pastor
Ima li igdje za Haas?
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 19:58
Postao Pastor
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 22:09
Postao DaveGilmour
Zaključci ekipe s Autosporta nakon ova dva tjedna:
-Ferrari Displays no weaknesses, long and short runs show they are ahead.
- The Ferrari is very driver friendly, the car can recover very well from small errors.
- According to sector times Vettel left 2 tenths on the table in the final sector.
- Mercedes improved between week 1 and 2. Their is still a window where understanding the car more will improve their pace. But at the same time they are behind when it comes to future developments.
- Red Bull looks the strongest it's been in years, though it's last two days didn't look as good.
- Gap to the midfield is estimated at a minimum of 0.75.
- The Midfield is split into two groups of three, first Renault Haas and Alfa Romeo, with Renault or Haas the head of that pack.
- Alfa Romeo has struggled with rear grip over the test, changing the initialT impressions that it was the head of the midfield.
- Toro Rosso leads the second group with a well balanced car.Their fastest lap times of testing are estimated to be within 1-2 tenths of what the car could have done.
- Racing Point are also part of that pack, but they do have upside given that their planned update in Australia and their development strength.
- Mclaren is looking to still have struggles with rear end stability and understeer, expect them to battle to get into Q2. They have better rear end stability compared to last year but lack downforce.
- The gaps between everyone in the midfield is small, the order can change at any time depending on track or updates.
- Williams are currently about half a second behind the bottom of the midfield.
Članak je s Autosport plusa (nije puls nego plus!) pa ne znam kako su došli do ovih zaključaka, ali računam da je riječ o kolko-tolko ozbiljnim novinarima koji nebi lupetali bezveze .
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 22:25
Postao Pastor
To je Karun Chandhok vjerovatno analiziro ponašanje bolida na stazi. Ili možda još neko.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 22:32
Postao AlkY
Neka su oni to fulali. Samo mi opet treba da me raduje ulazak u Q2
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 22:36
Postao Multi 21
Mislim da bi Renault mogao iznenaditi

Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 22:44
Postao Pastor
Renault je imao slična testiranja Mercedesovim. Uvijek su bili jedni od najsporijih prvoga dana, oba vikenda. Da bi onda polako pojačavali tempo. Čak su vozili sa dvojicom vozača svakoga dana, kao i Mercedes. I na kraju odvezu i najviše krugova poslije Mercedesa.
Mnogo je tu bilo skrivanja, a na kraju su ipak bili među najbržima. Ne očekujem da će se umješati u borbu prve trojke, ali bi mogli biti sami u svojoj ligi, na 4. mjestu.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 23:31
Postao gjoko-mkd
Multi 21 je napisao/la: 01.03.2019., 22:36
Mislim da bi Renault mogao iznenaditi
Drugi se ne slažu sa time.....
Re: Testiranja 2019.
Postano: 01.03.2019., 23:39
Postao croatic f1
Najbržih 5 vremena predsezonskog testa, većina ih je postavljena danas:
Konačni broj krugova:
Većina momčadi je imala dosta dobru pouzdanost, nije bilo puno kvarova (što je logično s obzirom na nepromijenjenost pravila), stoga je većina prikupila solidnu kilometražu. Gasly je koštao Red Bull puno dragocjenog vremena, pali su tek na 8. mjesto po broju krugova.
Racing Point je odradio dosta slabu kilometražu, Williams s 2 propuštena dana nije strašno daleko po tom pitanju. Očekujem slab start za RP, ali isto tako očekujem njihov napredak tijekom sezone.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 00:27
Postao LH44
gjoko-mkd je napisao/la: 01.03.2019., 23:31
Multi 21 je napisao/la: 01.03.2019., 22:36
Mislim da bi Renault mogao iznenaditi
Drugi se ne slažu sa time.....
Boga mi Karun će biti jako interesantan lik, od skyevaca je bio najbolji na testiranjima što se tiče ovih sitnih detalja, dajte mu SkyPad, Chandok i Davidson

Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 12:16
Postao Multi 21
gjoko-mkd je napisao/la: 01.03.2019., 23:31
Multi 21 je napisao/la: 01.03.2019., 22:36
Mislim da bi Renault mogao iznenaditi
Drugi se ne slažu sa time.....
Ma da sad... Što nije stavio ostale bolid također? Vjerojatno mu ruše teoriju. Možda je neko kasno kočio, možda su na različitim gumama, količinama goriva... Stil vožnje također utječe na takve putanje.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 12:36
Postao Ferrari
Treba predstaviti Mečku i Lewisa kao underdogse prvo
Pogledaj Autosport kako stalno viče na sve strane da nas ne "zavara" vrijeme koje je jučer Hamilton odvozio itd.
Ne kažem da Ferrari nije ispred, ali ovo je žešće pretjerivanje, samo kako bi se stavio pritisak na Ferrari.
Ali Binotto je pokazao da ga boli ona stvar za to...odmah je bacio loptu u njihovo dvorište i nije prihvatio ulogu favorita, a atmosfera u ekipi to također pokazuje.
Jučer je i John Elkan došao u Ferrarija sa svojim sinom i vidili smo samo smiješak na licima... čak su se prošetali stazom John, Binotto, Leclerc i ostala ekipa da malo vide ostale u akciji.
Vidjet ćemo...ali ništa ne vjerujem Totu, ni britanskim medijima koji šire priču kako njima odgovara.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 12:47
Postao gjoko-mkd
Mercedesovi usisnici na bokovima su najmanje 15 cm ispred nego kod Ferarija...a i celi bolid Mercedesa je očito dosta duži
https://i.imgur.com/Mi2Md8S.jpg
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 14:01
Postao LH44
Mečkin bolid je duži/teži od 2014. pa ne vidim problem, a to oko usisnika i barge boarda, interesantno koja je razlika na tom dijelu, a opet bolidi budu tu negdje po performansama, ono ista pravila, drugi koncept, drugi dizajn, drugi motor, a na kraju 4 bolida u 2 desetinke budu, čar F1

Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 14:55
Postao gjoko-mkd
LH44 je napisao/la: 02.03.2019., 14:01
Mečkin bolid je duži/teži od 2014. pa ne vidim problem, a to oko usisnika i barge boarda, interesantno koja je razlika na tom dijelu, a opet bolidi budu tu negdje po performansama, ono ista pravila, drugi koncept, drugi dizajn, drugi motor, a na kraju 4 bolida u 2 desetinke budu, čar F1
Ja lično misli da je baš 2 desetinke ili malo manje Ferari brži. Nikako pola sekunde
I ne na svim stazama
Ferariju po tradiciju ne pašu ,,green ,, staze , t.j. tamo gde se ne vozi i gde je prašnjavo
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 18:17
Postao LH44
Ma performanse će ovisit o dvije stvari, kome koja staza odgovara i čiji bolid bude imao više prostora za razvoj. Aaa za rezultate smo već pominjali, vozači, pit wall i taktika... ne vjerujem da trenutno ima neke razlike između Mercedesa i Ferrarija, a ni Australija ne znači ništa, Mercedes je tu zadnjih par sezona dolazio sa jačim paketom nego je se kasnije ispostavio tokom sljedećih par utrka. Samo ne dominacija

Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 20:18
Postao gjoko-mkd
fetelov najbrži krug...fastcinira to što ne cima volanom osim u predzednjem krivinom...i prvi put kao što se sećam, Ferari ide kao po tračnicama. Volanom se ne cima ni kada ide preko rubnjaka, ni na tačke fleksije....ni pri naglim ubrzanjima...ni na kočenju
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 20:19
Postao Pastor
Jesu li već vozači na testiranjima vozili po onom pravilu od 80 kg sa sjedalom?
Re: Testiranja 2019.
Postano: 02.03.2019., 20:49
Postao LH44
Strašan krug, hajde u šikani je očekivano da cima, jer ide tamo preko one kobasice, ali ovo ostalo je vrh, aaa ima tu rezerve, od oka se vidi, to je na C4 krug, vjerovatno najmekša komponenta koja će se koristit u Španiji, znači imamo 1.15.5xx sigurno, em će toplije bit, em će party mode dati svoje. Prošlu sezonu i nisam toliko očekivao da krene (HALO) ali ovu ne mogu čekat, imam neki osjećaj da će biti najbolja sezona koju smo gledali još od 2012.
