Nije lijepo rugati se, ali Elkannu kad vidiš facu, vidiš da nije za CEO-a neke velike kompanije
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Pastor je napisao/la: 10.09.2022., 17:13
Logično bi bilo da se Maxu prvo obračuna kazna, jer je prvi od kažnjenih. Onda ostali. Tako da bi trebao startati četvrti.
Ne znam po kojoj logici vozac koji nije imao vrijeme u Q3, znaci 10i je bio na kraju Q3, bude ispred vozaca koji je bio 2i najbrzi i pri tome ima samo 5 mjesta kazne.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
KiMujash je napisao/la: 10.09.2022., 21:01
Kakva logika FIAe za dodjeljivanje ovih kazni
Ne znam po kojoj logici vozac koji nije imao vrijeme u Q3, znaci 10i je bio na kraju Q3, bude ispred vozaca koji je bio 2i najbrzi i pri tome ima samo 5 mjesta kazne.
Nije mi jasno što se čudite. Čovjek ima kaznu 5 mjesta na startnom gridu od mjesta na koje se kvalificirao i tako će i startat. Vi valjda mislite da bi trebao startat sa pole positiona nakon promjene motora, pa to bi tek bilo idiotski. Usput, nije alonso kriv što su ovi ispred njega mijenjali motore, neznam zašto bi bilo sporno da on starta ispred maxa.
Ali Max je trebao dobiti 5 mjesta kazne u odnosu na onaj poredak poslije kvala. Jer se izborio za to mjesto. Trebao je prvi biti kažnjen. I onda ovi kasnije bi išli iza njega. Nema nikakvog razloga da Ricciardo i ovi iza njega budu ispred. Jer su se kvalifikovali od osmog pa na dalje. A on je trebao biti sedmi po onom poretku odmah poslije kvala...
KiMujash je napisao/la: 10.09.2022., 21:01
Kakva logika FIAe za dodjeljivanje ovih kazni
Ne znam po kojoj logici vozac koji nije imao vrijeme u Q3, znaci 10i je bio na kraju Q3, bude ispred vozaca koji je bio 2i najbrzi i pri tome ima samo 5 mjesta kazne.
Nije mi jasno što se čudite. Čovjek ima kaznu 5 mjesta na startnom gridu od mjesta na koje se kvalificirao i tako će i startat. Vi valjda mislite da bi trebao startat sa pole positiona nakon promjene motora, pa to bi tek bilo idiotski. Usput, nije alonso kriv što su ovi ispred njega mijenjali motore, neznam zašto bi bilo sporno da on starta ispred maxa.
Da trebao bi sa pol pozicije bas sam to i rekao gore.
Sporno je to sto vozace sa kaznom "back of the grid" redaju po kvalifikacijama (ko ima bolju poziciju), a vozace sa tacnom grid kaznom tipa 5 mjesta, 7 mjesta itd. kaznjavaju tako sto moraju biti na toj poziciji iako je neko ispred njih dobio jos vecu kaznu.
Pastor je napisao/la: 10.09.2022., 21:56
Ali Max je trebao dobiti 5 mjesta kazne u odnosu na onaj poredak poslije kvala. Jer se izborio za to mjesto. Trebao je prvi biti kažnjen. I onda ovi kasnije bi išli iza njega. Nema nikakvog razloga da Ricciardo i ovi iza njega budu ispred. Jer su se kvalifikovali od osmog pa na dalje. A on je trebao biti sedmi po onom poretku odmah poslije kvala...
Eh bas tako i sad zamisli svih 6 vozaca da su imali kaznu ovaj ne bi mogao ni jednu poziciju profitirat jer eto uklesano u kamenu da mora biti P7.