Pa to se dešavalo praktički kroz cijelu sezonu sa Ferrarijem... Nitko ne kuzi sto rade sa motorom, ali je sumnjivo pa ćemo ubaciti svaki mogući senzor u bolid. Ma sada nije ni važno...Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 12:32 Ali najlakše je ono što ne razumiješ proglasiti nelegano (tj. nisi proglasio već si naveo , tako u tvojim očima poraz manje smeta.
VN Japana ( Suzuka ) 05.-07. listopada - powered by HONDA
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Pa i procurili su iz Ferrarija, što misliš da je Allison prešao u Mercedes jer mu djeci više paše britanska klima?Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 12:32 Što se tiče curenja podataka, podaci su mogli samo procuriti iz Ferrarija.
Iz istog razloga je Renault angažirao Budkowskog, a Ferrari Mekiesa. Sad je samo pitanje tko više zna. Vidiš da se počelo kotrljati sve, jer kad je Ferrari dobio po glavi zbog baterije, odmah procurilo i o Mercedesovom ovjesu, a vjerujem da to neće biti kraj.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mark Hughes: "One interesting little detail from the first practice session however suggests that Mercedes may have found power unit tricks of its own."


We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Inače, jedini shitshow veći od Ferrarija trenutno je McLaren. Oni su zakasnili s prijavom količine guma za Suzuku pa im je Pirelli dao isto što su odabrali za Belgiju jer se očito datum poklapao. Zato za Japan imaju 4 mediuma, 4 softa i 5 supersofta.



-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Bit će tu svakojakih zavrzlama i afera.
ŠTo se tiče Ferrarija i skrivanja podataka. Jedna od solucija je da imaju trik, kojeg sad ne žele otkriti, a rađe će žrtvovati ovu sezonu (koju su 99% izgubili) i ne odati tajnu, nego pojašnjavati detalje ili uvoditi specifikaciju kojom bi to popravili....ili su zbilja bili "dosta" nelegalni. Bilo kako bilo, Ferrari je po meni sigurno odlučio sakriti čim više i otpisati (već otpisanu) sezonu.
Mercova forma smrdi, nekako su brzo riješili probleme s gumama, a u međuvremenu su bili testovi s Pirellijem, gdje se možda pored službenih radilo i neslužbeno. Iako, gledajući u prošlu aferu, Pirelli je trebao biti izbačen tada, jer su oni veći krivac od Merca što su omogućili test.
ŠTo se tiče Ferrarija i skrivanja podataka. Jedna od solucija je da imaju trik, kojeg sad ne žele otkriti, a rađe će žrtvovati ovu sezonu (koju su 99% izgubili) i ne odati tajnu, nego pojašnjavati detalje ili uvoditi specifikaciju kojom bi to popravili....ili su zbilja bili "dosta" nelegalni. Bilo kako bilo, Ferrari je po meni sigurno odlučio sakriti čim više i otpisati (već otpisanu) sezonu.
Mercova forma smrdi, nekako su brzo riješili probleme s gumama, a u međuvremenu su bili testovi s Pirellijem, gdje se možda pored službenih radilo i neslužbeno. Iako, gledajući u prošlu aferu, Pirelli je trebao biti izbačen tada, jer su oni veći krivac od Merca što su omogućili test.
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1743
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Nemoguće, McL se preporodio od kad su nogirali Honduavetma je napisao/la:Inače, jedini shitshow veći od Ferrarija trenutno je McLaren. Oni su zakasnili s prijavom količine guma za Suzuku pa im je Pirelli dao isto što su odabrali za Belgiju jer se očito datum poklapao. Zato za Japan imaju 4 mediuma, 4 softa i 5 supersofta.![]()



- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9686
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Naspavat se i svi cemo gledat.. Nije utrka u 3 iza ponoci..
Fino Alla Fine
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2224
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
McLaren se približava Williamsu, svjetlosnom brzinom.Grah0 je napisao/la: 05.10.2018., 13:14Nemoguće, McL se preporodio od kad su nogirali Honduavetma je napisao/la:Inače, jedini shitshow veći od Ferrarija trenutno je McLaren. Oni su zakasnili s prijavom količine guma za Suzuku pa im je Pirelli dao isto što su odabrali za Belgiju jer se očito datum poklapao. Zato za Japan imaju 4 mediuma, 4 softa i 5 supersofta.![]()
![]()
Ukopavanje. R.I.P.
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- I2oni
- Karting
- Postovi: 171
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Honda
- Lokacija: Sarajevo
Kako su nogirali bojlera tako km je krenulo nizbrdoGrah0 je napisao/la:Nemoguće, McL se preporodio od kad su nogirali Honduavetma je napisao/la:Inače, jedini shitshow veći od Ferrarija trenutno je McLaren. Oni su zakasnili s prijavom količine guma za Suzuku pa im je Pirelli dao isto što su odabrali za Belgiju jer se očito datum poklapao. Zato za Japan imaju 4 mediuma, 4 softa i 5 supersofta.![]()

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Nije to isto. I niko nije govorio da je nelegalno. Ispitivanje i provjera legalnosti je sastavni dio svakog uređenog sistema.Multi 21 je napisao/la: 05.10.2018., 12:43 Pa to se dešavalo praktički kroz cijelu sezonu sa Ferrarijem... Nitko ne kuzi sto rade sa motorom, ali je sumnjivo pa ćemo ubaciti svaki mogući senzor u bolid. Ma sada nije ni važno...
Obično se dešava kad postoji osnovana sumnja da nije sve legalno.
Ako je sve legalno onda ti je svejedno nek mjere šta god hoće
To nije curenje informacija. Alison sad radi za drugu ekipu...avetma je napisao/la: 05.10.2018., 12:50
Pa i procurili su iz Ferrarija, što misliš da je Allison prešao u Mercedes jer mu djeci više paše britanska klima?
Ja sam ubjeđen da Alison nema pojma o podjeli baterije.
@Avetma, da li je to informacija ili tvoja pretpostavka? Nisam baš pratio dešavanja oko njega.
Ali Lorenzo Sassi je bio šef odjela za motore 2017. Ovako kompleksno rješenje se nije moglo napraviti za godinu dana.
Kad bih pretpostavljao, rekao bih da su oni imali ovo rješenje gotovo već prije. Problem je bio kako sakriti od FIA.
Vjerovatno su to saznali kasnije. Međutim Sassi je znao za ideju i šta onda znači. Puno je lakše onda odgonetnuti gdje treba tražiti.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Teško je vjerovati da jedna od ključnih tehničkih osoba nije znala za svaki trik. Vjerojatno nije znao neke sekundarne stvari koje se rade runtinski, ali sve "gemove" je sigurno znao.Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 14:50To nije curenje informacija. Alison sad radi za drugu ekipu...avetma je napisao/la: 05.10.2018., 12:50 Pa i procurili su iz Ferrarija, što misliš da je Allison prešao u Mercedes jer mu djeci više paše britanska klima?
Ja sam ubjeđen da Alison nema pojma o podjeli baterije.
@Avetma, da li je to informacija ili tvoja pretpostavka? Nisam baš pratio dešavanja oko njega.
I nije curenje informacija u smislu špijunaže, ali je svakako curenje informacija na drugi način. Ponudi suludu svotu novaca nekom tipu iz konkurentskog tabora i onda isiši sve što je naučio tamo. Netko pogodi (kao Merc sa Allisonom), a netko prstom u govno (kao Ferrari s Jockom Clearom).
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7161
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Allison nema pojma? Pa sjećate se kad je toto stao u zaštitu njega i onog talijana jer ih je chralie prokazao, upravo zbog baterije! 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nije li Allison ista osoba koja je optužila Ferrari za namjerno udaranje Lewisa od strane Kimija u Silverstoneu?
Poštovao sam ga do tada iako je otišao u Mercedes, ali od te izjave ne. Znači užas.
Iskreno Allison nema toliki info o bolidu iz 2018...možda nešto iz 2017, ali ne previše. Glavna mustra u svemu ovome je Sassi koji je i radio taj motor i sustav skupa sa Binottom.
No ja i dalje tvrdim da Ferrari nije izgubio te performanse na ravnici već je Mercedes nešto našao. Da li je bio kakav leak informacija, da li je netko iz FIA-e nešto rekao nekom inženjeru pa su u Mercedesu skužili i sada primjenili to? Ne znam...sve je moguće.
Problemi Ferrarija sve od Belgije su spori zavoji i pretjerana potrošnja guma. Općenito ove godine ne čuvamo gume tako dobro kao prošle sezone...dosta puta bi nešto prije pojeli gume i išli ranije u boks ove sezone no od Belgije se to baš žestoko pogoršalo.
U Monzi požderali gume na oba bolida dok je Hamilton relativno lagano pratio Kimija cijelu utrku unutar sekunde, u Singapuru smo pregijavali gume do trećeg sektora ili ne bi ih dobro zagrijali, Sochi smo sami vidjeli probleme u sporim zavojima gdje smo morali stavljati veliko stražnje krilo koje je koštalo brzine na pravcu samo da bi sačuvali gume i bili donekle konkurentni.
Moja teorija je da je nešto Mercedes ozbiljno pronašao...nešto kao i prošle sezone u ovom drugom dijelu.
Sam Vettel je danas rekao da bolid nije loš za voziti iako je klizao i trošio gume puno više, no Mercedes baš leti na 100%...ne troši gume, nema blistera, nema pregrijavanje, apsolutna raketa na trakciji iz sporog zavoja i najbrži na ravnicama.
Ovo je ono što sam govorio više puta...kada je Mercedes na 100% oni su neuhvatljivi za nas. Znači kada ga podese kako treba, gume rade itd. i ovo potvrđuje ova i prošla sezona u ne znam koliko utrka da Mercedes jednostavno povuče veliku razliku u odnosu na Ferrari. Ono laganih pola sekunde u kvalama.
Poštovao sam ga do tada iako je otišao u Mercedes, ali od te izjave ne. Znači užas.
Iskreno Allison nema toliki info o bolidu iz 2018...možda nešto iz 2017, ali ne previše. Glavna mustra u svemu ovome je Sassi koji je i radio taj motor i sustav skupa sa Binottom.
No ja i dalje tvrdim da Ferrari nije izgubio te performanse na ravnici već je Mercedes nešto našao. Da li je bio kakav leak informacija, da li je netko iz FIA-e nešto rekao nekom inženjeru pa su u Mercedesu skužili i sada primjenili to? Ne znam...sve je moguće.
Problemi Ferrarija sve od Belgije su spori zavoji i pretjerana potrošnja guma. Općenito ove godine ne čuvamo gume tako dobro kao prošle sezone...dosta puta bi nešto prije pojeli gume i išli ranije u boks ove sezone no od Belgije se to baš žestoko pogoršalo.
U Monzi požderali gume na oba bolida dok je Hamilton relativno lagano pratio Kimija cijelu utrku unutar sekunde, u Singapuru smo pregijavali gume do trećeg sektora ili ne bi ih dobro zagrijali, Sochi smo sami vidjeli probleme u sporim zavojima gdje smo morali stavljati veliko stražnje krilo koje je koštalo brzine na pravcu samo da bi sačuvali gume i bili donekle konkurentni.
Moja teorija je da je nešto Mercedes ozbiljno pronašao...nešto kao i prošle sezone u ovom drugom dijelu.
Sam Vettel je danas rekao da bolid nije loš za voziti iako je klizao i trošio gume puno više, no Mercedes baš leti na 100%...ne troši gume, nema blistera, nema pregrijavanje, apsolutna raketa na trakciji iz sporog zavoja i najbrži na ravnicama.
Ovo je ono što sam govorio više puta...kada je Mercedes na 100% oni su neuhvatljivi za nas. Znači kada ga podese kako treba, gume rade itd. i ovo potvrđuje ova i prošla sezona u ne znam koliko utrka da Mercedes jednostavno povuče veliku razliku u odnosu na Ferrari. Ono laganih pola sekunde u kvalama.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Charlie je potvrdio da se radi o Allisonu i Sassiju, zato je Toto bio pošizio.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Jeste Mercedes nešto našao. Nemaju više problema sa zadnjim gumama. Koliko je to do novog ovjesa a koliko do felgi ne znam.
Ferrari je s druge strane izgubio cca 40hp.
Mislim da su negdje otišli u pogrešnom pravcu. Jer prije su bolje upravljali gumama od Mercedesa.
Sad im nije ni RB daleko. Vidjet ćemo u utrci najbolje.
Edit: Hvala Ante. To sam propustio.
Ferrari je s druge strane izgubio cca 40hp.
Mislim da su negdje otišli u pogrešnom pravcu. Jer prije su bolje upravljali gumama od Mercedesa.
Sad im nije ni RB daleko. Vidjet ćemo u utrci najbolje.
Edit: Hvala Ante. To sam propustio.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Podaci to ne pokazuju.Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 17:10 Jeste Mercedes nešto našao. Nemaju više problema sa zadnjim gumama. Koliko je to do novog ovjesa a koliko do felgi ne znam.
Ferrari je s druge strane izgubio cca 40hp.
Mislim da su negdje otišli u pogrešnom pravcu. Jer prije su bolje upravljali gumama od Mercedesa.
Sad im nije ni RB daleko. Vidjet ćemo u utrci najbolje.
Edit: Hvala Ante. To sam propustio.
Vrlo jednostavno.
40 konja bi bilo otprilike 8 desetinki minimalno...na power stazama i više od toga.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Kad nema gazde, miševi kolo vode... Bernie, vrati se! Ode ovo sve u pm. Totalni raspad sistema. Timovi pokupovaše sve iz FIA-e. Šta nas tek čeka kada ovi počnu raditi po ekipama, i otkrivati tuđe tajne. Titule će se odlučivati na sudovima...avetma je napisao/la: 05.10.2018., 12:50Pa i procurili su iz Ferrarija, što misliš da je Allison prešao u Mercedes jer mu djeci više paše britanska klima?Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 12:32 Što se tiče curenja podataka, podaci su mogli samo procuriti iz Ferrarija.
Iz istog razloga je Renault angažirao Budkowskog, a Ferrari Mekiesa. Sad je samo pitanje tko više zna. Vidiš da se počelo kotrljati sve, jer kad je Ferrari dobio po glavi zbog baterije, odmah procurilo i o Mercedesovom ovjesu, a vjerujem da to neće biti kraj.
zekohonda je napisao/la: 05.10.2018., 16:31 Allison nema pojma? Pa sjećate se kad je toto stao u zaštitu njega i onog talijana jer ih je chralie prokazao, upravo zbog baterije!![]()

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Kakve to ima veze sa Bernijem?Pastor je napisao/la: 05.10.2018., 19:58Kad nema gazde, miševi kolo vode... Bernie, vrati se! Ode ovo sve u pm. Totalni raspad sistema. Timovi pokupovaše sve iz FIA-e. Šta nas tek čeka kada ovi počnu raditi po ekipama, i otkrivati tuđe tajne. Titule će se odlučivati na sudovima...avetma je napisao/la: 05.10.2018., 12:50Pa i procurili su iz Ferrarija, što misliš da je Allison prešao u Mercedes jer mu djeci više paše britanska klima?Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 12:32 Što se tiče curenja podataka, podaci su mogli samo procuriti iz Ferrarija.
Iz istog razloga je Renault angažirao Budkowskog, a Ferrari Mekiesa. Sad je samo pitanje tko više zna. Vidiš da se počelo kotrljati sve, jer kad je Ferrari dobio po glavi zbog baterije, odmah procurilo i o Mercedesovom ovjesu, a vjerujem da to neće biti kraj.zekohonda je napisao/la: 05.10.2018., 16:31 Allison nema pojma? Pa sjećate se kad je toto stao u zaštitu njega i onog talijana jer ih je chralie prokazao, upravo zbog baterije!![]()
![]()
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


