Stranica: 3/19.
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 10:43
Postao hattrick
[ link do slike ]
..neloše.
___________
Vettel opet posjetio plavi tabor.. mislim da nema utrke da ne ode u RB boks:
___________
Aeroscreen:
https://twitter.com/FiftyBuckss/status/725949606551379968
Meni izgleda čist OK.. ako baš mora bit, naravno ijepše bez ičega.
Jes.. 'halo' koncept je 100% Mercedesov, ono je bilo samo Ferrarijev pokušaj implementiranja, no vjerujem da je Mercedesov ljepši, barem po slikama.

..jedinao što se kacega (vozač) na ovaj RB-ov način uopće ne vidi zbog odbljeska, baš me zanima što će reći mrzitelji promjena dizajna kacige (novinari) koji su potakli to zamrzavanje dizajna kacige kako bi mogli lakše razlikovat vozače po njima, a sad ih uopće ne vide.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 10:59
Postao senja
https://twitter.com/redbullracing/status/725950735557386240
https://twitter.com/redbullracing/status/725944717066661891
Na ovom drugom se vidi da je u prvom pokušaju guma malo zakačila i kacigu. Ali bolje i to nego direktan udarac.
Ali složio bih se i ja sa Hamiltonom. Ako već moraju ovo uvesti, najbolje bi bilo da ga skroz zatvore.
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:12
Postao hattrick
"The pilots complain that the wheel is not heated. The super soft is 1 sec. faster than the soft"
https://twitter.com/movistar_F1/status/725963711538712576
..ako je to istina, onda su to dobri pokazatelji napretka nove Ferrarijeve mašine, znajući da Mercedes grije bolje gume (više krila) nego sam Ferrari, to je pogotovo bitno kod mekše komponente. Po tome je razlika samo nekih 0.072s između Vettela i Rosberga.
VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016.
Postano: 29.04.2016., 11:13
Postao Ferrari1345
@senja Greška je bila i FIA-ina zbog nepozivanje SC radi izuzetno losih i opasnih uvjeta unutar staze (Hint - dizalica)
1344/1345 ljudi će se složit sa tom tvrdnjom. To sto si ti uporno ovaj jedan, tvoja stvar
Zanimljivo kako se druge godine pokušava estetski uljepsat bolid F1 ali sa ovim HALO conceptom će ga dodatno poružniti...
Kontraefekt specijalci zvani FIA
Zatvorit kokpit ali ne skroz da se ne nazove zatvoreni kokpit

Izgleda kao auto sa panoramskim krovom koji se otvara. Mislim bezveze sluzi onda ona rupa između...
Po toj logici možda i ja iman auto sa otvorenim kokpitom?
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:14
Postao Ferrari
@senja
Gume su zakačene sa sajlom...neće tako guma odletiti. Možda 80-ih i 90-ih.
Anyway...opet. Rizik posla i toga bi vozači trebali biti svjesni.
btw. Horner confirmed that canopy has a huge impact on car's cooling. That why they decide to make only one lap.
--------------------------------------
@hattrick
Ferrari je bio na staroj mašini. Nisu stavljali novu.
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:17
Postao Vettel-Ferrari
Dobro, znam da je Halo Mercedesova ideja, ali Ferrari je taj koji je to prikazao u stvarnosti, a mišljenja sam da se nisu uopće trudili da je nešto estetički dorade, već više da prikaže kako bi to izgledalo, odnosno nebi izgledalo

Po meni ovaj policijski štit dosta prikladnije izgleda, ako se već mora birati između dva "zla", a sigurno je da bi bez uvođenja toga bilo puno bolje, samo je pitanje da li se to više može izbjeći.
Što se tiče FP1, ne može se ne primjetiti Vettelov zaostatak od 3 desetinke za Hamitlonom na različitoj komponenti, i bolja vremena Ferrarija od ostalih isto na različitim komponentatama, nije loše zasad nikako

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:20
Postao Ferrari
@hattrick
isprike...ipak su na novoj mašini.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:22
Postao hattrick
Od kud ti da nisu stavljali novu mašinu?
___________
Horner se žalio kako ovaj njihov Aeronešto koncept rapidno smanjuje hlađenje.. zbog čega su mogli napraviti samo jedan krug.. drugim riječima ovaj koncept vjerovatno pada u vodu.
https://twitter.com/f1talks/status/725954512725393408
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:23
Postao Ferrari
@hatt
Yup post prije sam napisao da sam fulao oko mašine

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:34
Postao hattrick
Nema frke.. evo kako za sada izgleda stanje po komponentama:

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 11:42
Postao Gilles
Horner se žalio kako ovaj njihov Aeronešto koncept rapidno smanjuje hlađenje.. zbog čega su mogli napraviti samo jedan krug.. drugim riječima ovaj koncept vjerovatno pada u vodu.
https://twitter.com/f1talks/status/725954512725393408[/quote]
Ma opusteno, mogu malo da preprave usisnik iznag glave i to je to
[ link do slike ]
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 12:07
Postao Slavenowsky
S obzirom da je Horner zesci protivnik ovog HALO koncepta, mozda je ovo sa hladjenjem jos jedan nacin da lakse popljuje ovo cudo i naravno podrzavam ga.

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 12:31
Postao senja
Pa halo vjerovatno nema problema sa hlađenjem, jer je šupalj.
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:10
Postao Felipe
Sad ću ja nešto napisati u vezi ovog halo, aerosrceen ili bilo kojeg trećeg koncepta za zaštitu glave vozača. U proteklih nekoliko tjedana, točnije mjeseci sam promijenio svoje mišljenje oko ovoga, kada sam malo bolje razmislio o svemu. Imam svoje mišljenje i znam da se masa ljudi s njim neće složiti, pa vas molim da ne pokušavate ući u neku raspravu sa mnom pošto nemam namjeru da se s nekim raspravljam u kilometarskim postovima o ovome, svatko ima svoje mišljenje iz kojeg stojim i ne treba nekoga da mi dokazuje suprotno. Siguran sam i da ima onih koji potajno misle isto što i ja, ali zašto se suprotstaviti gomili. Kud svi Tuci tu i mali Mujo.
Shvaćam je sve nostalgičare i ljude koji ne žele mijenjati Formulu 1. Shvaćam je to, vozači su prije 50 godina ginuli da bi bili brži za pola sekunde. Tako priča postaje baš zanimljiva, prije smo imali gladijatore koji su stavljali glavu na panj samo da pobjede. Danas imamo p*čkonje koji su opasani u bolidu i zijevaju kada se treba uhvatiti posla. Shvaćam ja i da je to vizualno odvratno, da uzima dušu Formuli 1, i bla bla bla... Ok onda, budite protiv toga, ali ako se u budućnosti desi još jedan slučaj kao Massa ili Jules ili de Villot, neću da čujem riječi od vas, ni suzu, ni negodovanje, ni žaljenje, već hoću da napišete i da stvarno mislite: to im je dužnost i znali su u što se upuštaju, nije mi ih žao. Bez trunke emocija, jer ste ovim potvrdili da ne marite ni najmanje za njihove živote. Pokazujete da ste samo gomila hipnotisanog mesa ispred ekrana koja izgleda zaboravlja načela etike i ljudske vrijednosti. Želite gladijatore u kavezu kako se bore za goli život, želite show. Ne želite misliti hoće li se ovaj ili onaj vozač vratiti kući poslije utrke ženi i djeci, vi želite da ono što gledate bude vama lijepo na oko i da uživate u tih sat i pol dok gledate kako netko riskira život da bi vi bili zadovoljni utrkom.
Ja osobno ne mogu prolaziti kroz ono što sam prošao zbog Julesa, ne treba mi ta patnja u životu, ni meni, ni ostalima, a posebno patnja kroz koju je prošao on i njegova obitelj, i uži krugovi F1. Formula 1 je kroz ovih 66-67 godina, koliko već, a i mnogooo duže, promijenila svoj izgleda nebrojeno puta. Kada je Stewart pokrenuo akciju da sport postane sigurniji, što su ljudi radili na početku? Svi, svi do jednog su negodovali. A što se desilo 2-3 godine kasnije? Jackie je bio glavni na gridu, obavljao inspekcije staze prije svake utrke koje su vozači zahtijevali, i svi su ga poštovali i obožavali jer je spasio mnoge živote. I 10 godina kasnije, i 20 godina kasnije, i danas, standardi se nisu mijenjali na gore i nismo težili da F1 postane manje sigurna, već su se samo poboljšavali.
Desilo se 3 puta u samo 5 godina(!) da vozač zadobije povrede u bolidu F1 zbog nezaštićene glave, jedinog izloženog dijela tijela. 67% vozača je završilo tragično(mislim da sam pročitao negdje da je zatajenje srca kod Marije posljedica incidenta, ako nisam u pravu, onda 1/3 vozača, što i dalje nije u redu). U narednih 10 godina da se dese još 3 takva slučaja, i da opet dvoje nastradaju, a da smo mogli i trebali nešto poduzeti oko toga, ali nismo jer smo željeli show, mislim da bi cijeli svijet bio u jako velikoj krizi i da više ništa ne bi imalo smisla.
Toliko od mene, opet ponavljam, sve što mislim imate u ovom postu i ne zanimaju me dalje rasprave, iznio sam svoje mišljenje.
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:32
Postao alonso5
Stao Ferkan!
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:32
Postao Ferrari Maniac
Koji ***** je sad!? Otišala pak elektronika.......
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:33
Postao Viper
Crko Vettelov Ferrari

Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:36
Postao Ferrari
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:46
Postao Ferrari1345
@felipe Naravno imaš pravo na svoje mišljenje i poštujem tvoje mišljenje u vezi zaštite ali otkud ti pravo da ti nama rečeš da ne žalimo vozača ako se desi koja nesreća. Slobodno ću reći da im je to dužnost ali nikako neću reći da mi nije žao. Ovime pokušavaš reći da do smrti Bianchija nebi došlo? Jako teško... Kao i kod Masse (ako uzmemo originalni Mercedesov koncept) jako teško da bi se to spiječilo.
Itekako marim za živote ali mislim da je ovakvo nešto nepotrebno jel je sigurnost F1 danas velika te da je jedini način da se zbilja desi nesreća jest da se desi na neki čudan splet nesretnih okolnosti, kao što je bio slučaj u vezi Bianchija
Ako pilot u zrakoplovu ide na put, i slučajno pogine? Dali ću ga žalit zbog nesreće ili ga neću žalit zbog toga što sam znao da je to opasno...
Ovdje si naveo da je 67% posto vozača u F1 zavšilo tragično zbog ne korištenja zaštite? Ne krivo... Nikakva zaštita im nebi pomogla, tako da bi taj postotak i dalje bio isti.
Uglavnom nesreće danas u motosportu su rezultat loše nesreće, to je nešto što nikad nećemo moći spriječiti (uostalom kao i u nekim drugim sportovima), možemo ih samo spriječiti do određene granice... Granica sigurnosti F1 je jako visoka i nepotrebno je po meni da se F1 zamara tim pitanjima pogotovo ako ugrožavamo samo prepoznatljivost i DNA F1... (open cockpit, open wheel)
Re: VN Rusije (Sochi Autodrom) 29. travnja - 1. svibnja 2016
Postano: 29.04.2016., 13:52
Postao Ferrari
Ja osobno ne mogu prolaziti kroz ono što sam prošao zbog Julesa, ne treba mi ta patnja u životu, ni meni, ni ostalima
A drame koju si napravio sa ovom rečenicom...
Naravno slažem se sa @1345