Stranica: 189/384.
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.07.2019., 22:27
Postao pigmalion
Mr.Spaceguy je napisao/la: 10.07.2019., 19:33
https://twitter.com/rich_energy/status/1148994221686370304
Vade se na Haas. Opravdavanja.
Tko će ga znati, koja je prava priroda njihovog "bjekstva" od Haas-a. Možda više neće pokušati biti, niti u F1?
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.07.2019., 22:27
Postao LH44
https://twitter.com/harrismonkey/status/1149011037666140160
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 02:02
Postao croatic f1
Obratite pozornost na datum tweeta
https://twitter.com/f1colours/status/1092130922613403648
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 10:37
Postao wapi
pigmalion je napisao/la: 10.07.2019., 22:27
Vade se na Haas. Opravdavanja.
Tko će ga znati, koja je prava priroda njihovog "bjekstva" od Haas-a. Možda više neće pokušati biti, niti u F1?
Tko će ih htjeti u F1? Naprave ti veću marketinšku štetu nego što dobiješ novaca.
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 11:33
Postao senna66
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 11:37
Postao pigmalion
wapi je napisao/la: 11.07.2019., 10:37
pigmalion je napisao/la: 10.07.2019., 22:27
Vade se na Haas. Opravdavanja.
Tko će ga znati, koja je prava priroda njihovog "bjekstva" od Haas-a. Možda više neće pokušati biti, niti u F1?
Tko će ih htjeti u F1? Naprave ti veću marketinšku štetu nego što dobiješ novaca.
Ipak još nije kraj između Haas-a i Rich Energija!?
https://www.motorsport.com/f1/news/rich ... l/4492346/
A ovo za Williams i Rokit je vrlo optimistična i pozitivna vijest.

Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 11:38
Postao LH44
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 17:24
Postao Pastor
LH44 je napisao/la: 11.07.2019., 11:38
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Ovo nije vijest. Ovo je samo lik na twitteru koji piše gluposti...
Gunther je već izjavio da će voziti sa istim sponzorom. A evo i vadione iz Rich Energyja:
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1149333209869672453
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.07.2019., 17:26
Postao LH44
Vidio sam i ja, nisam znao da je nepouzdan izvor a neko od pouzdanih je proslijedio tvit.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Re: F1 Vijesti
Postano: 15.07.2019., 09:13
Postao Har Kl
Todt predlaže nove zabrane u F1.
https://www.racefans.net/2019/07/14/tod ... l-garages/
Za virtualne garaže se slažem.
Za telemetriju, ne vidim razlog zašto bi se vraćali u kameno doba. Možda neko ograničenje, ali 100% ukidanje mi zvuči glupo.
Za "anti-stall", nisam siguran.
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 12:42
Postao Testarossa
"Šefovi Formule 1 su sa novim pravilima za 2021. godinu odlučili vratiti ‘efekat tla’ jer su uvjereni da će to poboljšati utrkivanje.
Najbrži cirkus svijeta za 2021. godinu sprema ogromne promjene koje bi trebale zahvatiti sve sfere: od tehničkih pravila, raspodjele financija te pravila utrkivanja. Britanska publikacija Autosport otkrila je prve detalje o planovima za 2021. godinu, a trenutno su u tijeku rasprave između F1, FIA-e i timova kako bi se kompletirao novi pravilnik.
Nova pravila se kreću oko potpune promjene pristupa kako bolid proizvodi downforce. Ideja je riješiti se kompleksnih aerodinamičkih uređaja koji su danas dominantni, pogotovo u području krila i bočnih usmjerivača zraka oko prednjih točkova i usisnika. Uvest će se jednostavnije i manje osjetljivo prednje krilo.
Najveća promjena desit će se ispod bolida, s nizom ‘Venturijevih cijevi’ (Venturijev efekat), koji će hraniti dvostruki difuzor zračnom strujom, koji će onda proizvoditi većinu downforcea bolida. Koncept je sličan onome što smo prethodno vidjeli u F1, koji je uveo Lotus. Efekat tla je međutim u potpunosti zabranjen od 1983. godine.
FIA-in tehnički direktor za jednosjede Nikolas Tombazis je rekao:“Želimo povećati mogućnost da se bolidi utrkuju i prate, kako bi imali uzbudljivije borbe. Želimo gume koje će omogućiti vozačima da se bore, bez degradacije, ili da mogu samo napadati u kratkom intervalu.“
„Jednostavniji su od trenutnih bolida pošto se puno sitnih komponenti uklonilo: posebno ispred bočnih stranica, prednje krilo je jednostavnije. Difuzor će biti odmah ispod bolida—nešto slično Venturijevoj cijevi. Bit će tuneli ispod bočnih stranica od početka do kraja.“
Šefovi Formule 1 vjeruju da će kombinacija efekta tla, jednostavnije aerodinamike pomoći bolidima da se lakše prate. Trenutna generacija bolida gubi oko 45% svog downforcea kada se nalazi 2 dužine bolida iza pratećeg bolida. Posljednje simulacije promjena za 2021. pokazuju da bi se taj gubitak smanjio na 5-10%.
„Uveliko smo smanjili gubitak downforcea za prateći bolid. Prateći bolid ima puno, puno čistiji protok zraka.“
Formula 1 se nada postići dogovor sa timovima oko novih pravila do 15. septembra, kako bi se to onda moglo proslijediti FIA-inom Svjetskom motorsportskom vijeću na odobrenje."
F1-bih
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 13:00
Postao Ferrari
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 13:32
Postao Har Kl
Šahtovi će letjeti ko papirići

Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 13:35
Postao DaveGilmour
AMuS:
Ross Brawn, on the other hand, points out: "Whoever works better will be even better from 2021. But then not two seconds, but only two tenths. It makes no difference to the teams. The F1 management wants to present the spectators with a wider range of possible winners, more teams that could be on the podium, more surprises.
Jedan od ciljeva pravila:
Restriction of technical freedoms through the introduction of so-called legality boxes. These specify the framework within which aerodynamic surfaces can be designed
Nikako mi se ovo ne sviđa. Jako mi smrdi na standardizaciju bolida. Ne d'o Bog da pretvore F1 u spec seriju.
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 13:57
Postao zekohonda
najavljene promjene su u skladu sa mojim preferencijama. samo da utrkivanje bude dobro, zaboli me za ostalo.
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 14:48
Postao LH44
DaveGilmour je napisao/la: 17.07.2019., 13:35
Jedan od ciljeva pravila:
Restriction of technical freedoms through the introduction of so-called legality boxes. These specify the framework within which aerodynamic surfaces can be designed
Nikako mi se ovo ne sviđa. Jako mi smrdi na standardizaciju bolida. Ne d'o Bog da pretvore F1 u spec seriju.
Pa već imaš taj legality box, samo što je trenutno slobodniji i ovi sa više love za razvoj izvuku puno više. Nemam ništa protiv da se tu doda još više restrikcija, ograničenje budžeta, samo da nemamo ove razmake F1 i F1.5
Jedino da ne bude standardizacije bilo čega, ono što su za mjenjač govorili da bude jedan za sve, to je bez veze, ali da imaš legality box u kom ti mora biti mjenjač ili bilo koji drugi dio bolida, to mi je ok

Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 16:39
Postao DaveGilmour
LH44 je napisao/la: 17.07.2019., 14:48
Pa već imaš taj legality box, samo što je trenutno slobodniji i ovi sa više love za razvoj izvuku puno više. Nemam ništa protiv da se tu doda još više restrikcija, ograničenje budžeta, samo da nemamo ove razmake F1 i F1.5
Jedino da ne bude standardizacije bilo čega, ono što su za mjenjač govorili da bude jedan za sve, to je bez veze, ali da imaš legality box u kom ti mora biti mjenjač ili bilo koji drugi dio bolida, to mi je ok
Nemam ništa protiv ograničenja budžeta, štoviše podržavam tu ideju, ali se izuzetno protivim bilo kakvim radikalnim restrikcijama po pitanju dizajna bolida. I ovako ih je previše. Možda to nije tipična standardizacija, ali mi se čini da se ozbiljno približavamo ideji spec bolida.
Iskreno, rađe bi gledao Formulu podijeljenu na F1 i F1.5 nego takve restrikcije. To po meni nije ono što bi F1 trebala biti.
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 18:05
Postao LH44
Ako ground effect naprave kao legality box, to će u startu napraviti razlike top ekipa i ovih manjih, jer top ekipe će izvući više downforcea, a budget cap će se pobrinuti da nemamo Mercedes-Williams slučaj.
Ne vjerujem da će Brawn i Tombazis dozvoliti da se napravi spec serija, bili su u F1, znaju koliko bi to ubilo ulogu inžinjera u F1... nadam se

Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 18:18
Postao Ferrari
Nisu "legality boxevi" ništa novo zapravo...koriste se već odavno.
Evo primjer iz ovogodišnjeg pravilnika kako to izgleda:
Npr ovdje pokazuje da ispod stražnjeg krila ne smije biti nešto dodatno (duplo krilo) pa se stavi ovakav "legality box" u crvenoj boji
Samo je pitanje restrikcija i kolike će biti...lako je nama ovdje govoriti sve i svašta, ali FOM i FIA znaju da MORAJU pogoditi sa pravilnikom...nema zajebancije ovog puta.
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.07.2019., 20:54
Postao Frantic
Eijsss, kad bi ovako izgledali.
A još da se lakše prate i da bude zanimljivije trkanje.
Mada uopšte ne sumnjam da će ih dizajneri "poružniti" (i za 2017. su najavljivani "lijepi" bolidi na ovim projekcijama, pa dobih i sharkove i ona T-sranja).
Ako se i de si to, neka makar bude zanimljivije trkanje i manji razmaci između ekipa, te da ne bude F1 i F1,5.
