Stranica: 185/479.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 00:14
Postao Ferrari
Slavenowsky je napisao/la: 17.10.2018., 23:05 Ma i da ode u Mercedes na kojoj bi poziciji radio?

TD teško da bi bio pored Allisona, a da bude dio razvojne jedinice sa Andy Cowellom to bi bio prijelaz s konja na magarca.

Sad se postavlja pitanje zbog čega je Binotto nezadovoljan? Ove insajderske priče me bas plaho i ne interesuju, treba nam konkretan odgovor!

Performanse bolida su odjednom nestale, ko je za to kriv? Tehnički segment je u ključnim trenucima zakazao, to je pod palicom Binotto-a.

Jedino ako je Maurizio umakao svoje prste u tehnički odjel i razbucao neke inzenjere, pa je to zasmetalo Binotto-u, pa mi ima smisla (mada je to nemoguce) ali da se svađaju oko vozača i da to bude razlog nekog "odlaska", onda su svi kolektivno idioti.
Kada dobiješ tehničkog šefa tvojeg najvećeg rivala...to je najmanje bitna stvar.
Binotto zna sve o bolidu, motoru itd. znači praktički piši propalo ovo što smo do sada radili jer će ti rival znati sve tajne.
Onda čekaj 2021. do promjene pravila...jer nema šanse da se približiš na taj način.

Kakva svađa oko vozača? Ovdje govorimo o neslaganju dvije strane tj. Camilleri želi da MA ostane dok Elkan želi staviti Binotta u važniju poziciju dok Mauriziu ove godine ističe ugovor.

Camilleri je lik iz Marlbora...isto kao i Maurizio. Valjda ti je onda sve jasno.
Dok Elkan želi provesti zamisli Marchionnea oko pozicija u ekipi.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 01:06
Postao Slavenowsky
Kao prvo, neko ko je u tehničkom nivou aka inzenjerskom, NIKAKO apsolutno nikako ne ide da se bavi PR-aom.

To isto da jedan doktor aka kardiohirurg u svojim najboljim godinama bude direktor bolnice?

Većina ih bude u nekim poznim godinama, kada bi trebao biti više kao savjetnik, a nikako kao saucesnik.

Binotto teško da može da se nosi sa dvjema pozicijama, to bi bio užasno težak posao, pogotovo u Ferrariju. Ono što mi vidimo tokom 3 dana (pet-ned), to je cjelokupan posao, a dani izmedju to su dani totalno drugačijih stvari, od organizacije letova, viza, milion drugih stvari koje su sastavni dio jednoga tima.

Zato se i funkcije racvaju na dva nivoa, samo bi u Ferrari-ju bili toliko samouvjereni da ih jedan čovjek može sve voditi, to je malo apsurdno.

I btw pozicija TP-a je da nadgleda sve nivoe, samo tehnički nivo je dosta kompleksni i i zahtjeva dosta vremena, tu Maurizio je i beskoristan jer nije tehnicki potkovan, treba samo obezbjediti uslove za rad i to je to.

Zamisli u fazi velikih nadogradnji i analizi istih, Binotto treba letiti lupam u Japan da bude na gali Marlbora ili Lenova?

Po meni ovo sve nema smisla.

Eh sada to što dva CEO-a imaju drugacije stavove, onda je to više rat "predsjednika" nego rat izmedju TP-a i TD-a?

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 01:23
Postao Slavenowsky
I btw Allison i Binotto su dva različita inženjera. Lakše je pustiti u ovoj fazi aerodinamicara, nego mehaničara. Aerodinamika se svake godine mijenja, Ferrari se drastično promjenio nakon što je Allison otišao. Dok mehaničari, pogotovo pogonskih jedinica gdje su danas "Sveti Gral" u F1, lako se ne puštaju, a ni kupuju.

Takvi ljudi imaju lancima okovan ugovor.

Naravno da bi Mercedes volio imati takvog stručnjaka, a isto i Ferrari od Mercedesa, no da se ne ponavljam, napisao sam rečenicu iznad.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 09:25
Postao wapi
Ova cijela rasprava je krenula od surealne glasine. Pa je onda još netko u juhu dodao Phillip Moris i Elkanna i.... i eto sapunice.

Na osnovu čega ste došli do toga da Elkan i Camilleri imaju sukob oko MA? Elkan postavlja Camilierija - sukob je trivijalno riješiti... Dakle taj komad je besmislen. Ferrari je osim svega i tvornica automobila koja uprihodi 3,5 milijardi Eura godišnje. Treba se vođenjem toga netko baviti da bi bilo novca za utrkivanje. Dakle, Camillerijev primarni posao je tvornica automobila. Za utrke ima MA. I sigurno mu se ne petlja u posao, jer bi to bilo glupavo. Marchione je bio u Fiatu CEO od 2004. godine, a kad smo ga vidjeli prvi put na utrci? A i tu je došao zbog pregovora s Libertyjem, a ne da određuje strateiju za utrku.

Na osnovu kojeg iskustva netko misli da bi Binoto bio dobar šef momčadi. Do sada se pokazao kao šef tehnike koja zna napraviti bolid, ali ga nije u stanju zadržati do kraja godine (svake godine nakon što se vrate s plaže - raspad sistema).

Možda zaista Binoto ima ambiciju postati šef momčadi, ali onda to treba riješiti CEO Ferrarija i to hitno.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 10:40
Postao red_zone
Da, ovako se stekne dojam da ja MA drzavni neprijatelj broj jedan, a kad se bolje pogleda nije ni binotto toliki svetac da on sad zasluzuje sve i svasta

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 11:48
Postao Slavenowsky
MA je hijerarhijski na vrhu ekipe. On je šef momčadi. On je taj koji treba da odgovara upravnom odboru, a ne Vettel, kao i Binotto.

Ako vozač ne valja, šef predlaže upravnom odboru da se smijeni ili neki inženjer. Isto tako, on je taj koji predlaže ljude za unapređenje. To i jeste funkcija šefa da nadgleda stanje u timu.

Sjetite se samo kako je na VN Spanije Wolff sa Laudom, odmah sazvao sastanak vozača, gdje se bukvica ocitala. Ne može Hamilton i Rosberg da budu šefovi šefu.

Wolff je u Mercedesu baš alfa i omega ekipe.

Eh sad, pošto mi palamudimo ovdje o nekakvim teorijama, prava slika ne izlazi, ono jedino što znamo jeste da vozači prave greške, da box isto tako, te odjednom i performanse se ugasise, sad koga da krivimo?

Meni je jedino misteriozno, da se ekipa na završetku sezone posvetila vise "brendingu" nego situacijom da strategija, kao i performanse bolida su u deficitu!

Opet koga kriviti?

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 15:21
Postao Ferrari
Opet koga kriviti?
Po tome onda nitko ne bi nikad odgovarao.
Više puta je Maurizio rekao da je ON odgovorna osoba za sve sto se dogodi u sezoni. Znači...

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 15:28
Postao pero iz bukurešta
Slavenowsky je napisao/la: 18.10.2018., 11:48 Opet koga kriviti?
Krivo je more?

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 17:00
Postao Sarma
slika

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 17:24
Postao Frantic
Solidan. :thumbs:
Možda bude šta na trci?? :shock: :kokice:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 17:35
Postao Sarma
Frantic je napisao/la: 18.10.2018., 17:24 Solidan. :thumbs:
Možda bude šta na trci?? :shock: :kokice:
Da, ovaj nije loš. Zato možda budu bolje performanse nego u zadnje vrijeme :D

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 21:13
Postao Ferrari
Znači...ovo je valjda najekstremnija podnica koju sam ikad vidio u F1...BOLESNO. https://twitter.com/tgruener/status/1052990002391601152 https://twitter.com/tgruener/status/1053000078024220675 slika

slika

slika

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 21:18
Postao Ferrari
Još malo:

slika
slika
slika
slika

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 21:34
Postao Dani
Sad će senzor na to. :prcnjau:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 18.10.2018., 21:49
Postao Multi 21
Mozda su to pripreme za dogodine

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 19.10.2018., 13:59
Postao Ferrari
:chill: https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1053247575422320640

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 19.10.2018., 15:47
Postao sandalovina
jel on to govori kako to pricaju neki random tipovi ili misli da netko unutar tima pravi konfuziju, nisam bas najbolje razumio, a i traljavo je prevedeno (a i traljavo talijani pricaju engleski)

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 20.10.2018., 00:07
Postao Ferrari
U svim ovim događanjima na stazi i raznim bizarnim kaznama prošlo je ispod radara činjenica kako smo bili očajni po kiši danas.
Znači gledao sam onboard i ono...bolid je izgledao baš loše pogotovo u sporim zavojima. Oba vozača su rekla da se nadaju da neće biti kiše u kvalama i utrci jer nemamo tu brzinu da pratimo Mercedes, a i RBR po kiši.

Isto tako nismo mogli isprobati aero novosti na bolidima...tako da je ovaj dan baš propao za nas jer smo bili loši po kiši, pobrali smo bizarnu kaznu i nismo mogli testirati novosti na bolidu. :prcnjau:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 20.10.2018., 07:30
Postao Pastor
Problem je bio što imaju premalo kišnih guma. Zbog toga neki nisu ni vozili. Ferrari je odradio oba treninga sa po jednim setom inter guma. A na prvom treningu su se dosta navozali na tim gumama. Zato su bili sporiji na drugom trenigu, jer su im gume bile stare preko 20 krugova. A duži stintovi govore da su vjerovatno imali i dosta goriva u bolidu. Kimijev jedan pokušaj na full wet gumama nije bio loš. Pogotovo jer je bio jedan od prvih na stazi.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 21.10.2018., 22:48
Postao Iceman
Btw gledam Channel F1, puno ugodnije iskustvo.

Pogledao sam Vettelovu izjavu. Kaže da mu je već dosta odličnih spašavanja nakon što si uprska utrku.
Webber i Coultard komentiraju što se to trenutno događa sa Vettelom i njihov zaključak je da potonji nije zadovoljan sa stanjem/statusom/odnosom u momčadi.

Ha..... povezati nezadovoljstvo sa momčadi sa performansama na stazi se može, ali (jer uvijek ima ali) neka Webber kaže kako se njegov lajavi prijatelj nosio sa momčadi (za koju mnogi kažu da je bila u većem rasulu nego što je to danas), a ipak je performansama na stazi gurao tu momčad i više nego se očekivalo.
Alonso u 5 godina Ferrari ere nije imao toliko grešaka koliko Vettel u ovoj 2018. godini.

Ja ne znam što se sa Vettelom događa, ali ovo nisu performanse dostojne jednog višestrukog prvaka. Ovo je baš očajno za gledati.
Možda Ferrari stvarno nije okolina za njega. Očekivao sam njemačku stegu, njemačku učikovitost s njegove strane. Ja se stvarno pitam na što će izgledati sljedeća sezona ako Leclerc stvarno bude top gun.