Tehnikalije
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7175
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
o razvoju hondine pu kroz sezone, probleme na koje su nailazili, kako su ih pokušvali riješiti, funkcinoranju i odnosima između mgu k, mgu-h, es i tako...svašta zanimljivo, a opet dosta tehnički nastrojeno što meni baš ne odgovara, ali mi je fora čitat.
naravno, rasprava se nastavlja i na sljedećim stranicama:
https://www.f1technical.net/forum/viewt ... tart=13455
naravno, rasprava se nastavlja i na sljedećim stranicama:
https://www.f1technical.net/forum/viewt ... tart=13455
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Znam da smo tu temu već prošli, ali ne mogu da je ne spomenem s obzirom da sam gledao prve kvalifikacije i utrku ove sezone.
Halo je sa sigurnosnog aspekta sigurno hvale vrijedna stvarčica, ali sa estetskog je najgore što se dogodilo F1. Imali smo i kur.... koji su živa nakarada na bolidu, imali smo stepenice na nosu 2012, imali smo razne aero dodatke kroz zadnja dva desetljeća itd itd., ali halo je najgora stvar. Iz kojeg god kuta gledaš, sa bilo koje kamere (a posebno bih istaknuo onboard kameru, neki je čak imaju više sa bočne strane airboxa) ja jednostavno to ne mogu prožvakati. Zbog tog haloa onboard kameru treba ukinuti jer ono je kriminal. Kad god su u prijenosu prebacivali na tu kameru ja nisam mogao prestati gledati u taj halo tj uopće nisam pratio što vozač radi tj stazu već sam gledao kako ta štanga nagrđuje izgled bolida. Kod Williamsa sam gledao reklame na halou, Rexona. Pa jbt pas....
Dakle vozače je kao teško prepoznati. Srećom neki imaju više bijele na kacigi pa odmah raspoznaš, ali kod vozača Renaulta, Red Bulla, Force Indije itd. na jedvite jade. Nezz što da kažem, ali ovo je loše.
Halo je sa sigurnosnog aspekta sigurno hvale vrijedna stvarčica, ali sa estetskog je najgore što se dogodilo F1. Imali smo i kur.... koji su živa nakarada na bolidu, imali smo stepenice na nosu 2012, imali smo razne aero dodatke kroz zadnja dva desetljeća itd itd., ali halo je najgora stvar. Iz kojeg god kuta gledaš, sa bilo koje kamere (a posebno bih istaknuo onboard kameru, neki je čak imaju više sa bočne strane airboxa) ja jednostavno to ne mogu prožvakati. Zbog tog haloa onboard kameru treba ukinuti jer ono je kriminal. Kad god su u prijenosu prebacivali na tu kameru ja nisam mogao prestati gledati u taj halo tj uopće nisam pratio što vozač radi tj stazu već sam gledao kako ta štanga nagrđuje izgled bolida. Kod Williamsa sam gledao reklame na halou, Rexona. Pa jbt pas....
Dakle vozače je kao teško prepoznati. Srećom neki imaju više bijele na kacigi pa odmah raspoznaš, ali kod vozača Renaulta, Red Bulla, Force Indije itd. na jedvite jade. Nezz što da kažem, ali ovo je loše.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Potpisujem. Kad su bile one kombinirane kamere na podijeljenom ekranu - jedna onboard i jedna koja onako normalno prati vozača ja sam gledao ovu vanjsku, od ove s bolida em mi je bilo zlo em ništa nisam vidio što je prava šteta jer otkad su uveli te onbard kamere iznad ramena vozača (ne iznad kacige nego baš one koje su sad generalno zasrane) to su mi bile najdraže kamere ikad zauvijek...
Al jbga eto "sigurnost"
LOL
Al jbga eto "sigurnost"
LOL
Sisu (fin.)
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6065
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Moram priznati da meni (iznenađujuće) halo nije toliko smetao gledajući prvu utrku s njim. Čak ni u onboardu se nisam previše obazirao na njega (u utrci i kvalama nije bilo onog bočnog koji prekriva veći dio pogleda). Naravno, i dalje mi se ne sviđa i nadam se kupoli/vjetrobranu u budućnosti, ali dosta brzo sam se priviknuo i nije me toliko pikao u oči.
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3838
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ja takoder mogu priznati da je bilo momenata kada nisam primjetio da je halo na bolidu. Ali to su samo momenti , sekunde. Sve je ovisilo koja je kamera na prijenosu , gdje se bolid nalazi itd. Ali onboard je stvarno los. Tesko je opisati koliko je los 




- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18286
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Malo o party modu
https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... e-1021339/
Najbolji mi je komentar ispod članka jednog od korisnika

https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... e-1021339/
Najbolji mi je komentar ispod članka jednog od korisnika
I use “recovery energy management mode” at work. I then use “full deployment” when going home from work.


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Crankshaft
- Karting
- Postovi: 224
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Alonso, Renault
Pa i nisu nešto objasnili, što je i očekivano. Sve to smo znali i prije, recimo ovo s ESPN-a (a vjerojatno je isti tekst i u tom članku):
As the team explains: "PU [power unit] modes are a combination of settings that adjust the performance of the ICE as well as the flow of electrical energy. The ICE performance is changed, for example, by varying the amount of fuel that is injected into the combustion chamber or by changing the timing of the ignition.
"For the Hybrid side of the Power Unit, the modes will alter the interaction and scheduling of the electrical energy for both deployment of the 120kW (maximum) MGU-K and recovery of both the MGU-K and MGU-H."
Mercedes has confirmed it has three basic modes for any given grand prix weekend: one for the majority of free practice sessions, one for the majority of qualifying, and one for the majority of the race. In addition, "all three can be altered with various sub-settings for different situations, which control whether electrical energy is being net deployed over a lap, recovered or used in a balanced manner (with energy deployment and recovery balancing each other out)."
As the team explains: "PU [power unit] modes are a combination of settings that adjust the performance of the ICE as well as the flow of electrical energy. The ICE performance is changed, for example, by varying the amount of fuel that is injected into the combustion chamber or by changing the timing of the ignition.
"For the Hybrid side of the Power Unit, the modes will alter the interaction and scheduling of the electrical energy for both deployment of the 120kW (maximum) MGU-K and recovery of both the MGU-K and MGU-H."
Mercedes has confirmed it has three basic modes for any given grand prix weekend: one for the majority of free practice sessions, one for the majority of qualifying, and one for the majority of the race. In addition, "all three can be altered with various sub-settings for different situations, which control whether electrical energy is being net deployed over a lap, recovered or used in a balanced manner (with energy deployment and recovery balancing each other out)."
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7175
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
hondin inženjer o temperaturi, vrućini, mgu-h...
http://en.hondaracingf1.com/insights/th ... -heat.html
http://en.hondaracingf1.com/insights/th ... -heat.html
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb

Sisu (fin.)
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7175
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
o ove sam čitao, ali nisam nikad vidio ovako usporedbu.
sve legalno.


sve legalno.


The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Toj ekipi ako propadne posao u motorsportu, komotno se mogu preusmjeriti u pravničke vode. Do koje mjere su voljni ići tražiti rješenja me uvijek začudi, ali to je F1....zekohonda je napisao/la: 13.04.2018., 08:46 o ove sam čitao, ali nisam nikad vidio ovako usporedbu.![]()
sve legalno.![]()
![]()

Sisu (fin.)
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Zanimljiva grafika vorteksa koji proizvodi prednje krilo.. ključno za aerodinamiku cijelog bolida:






Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
WOW fenomenalan prikaz. Zahvaljujem se što si podjelio! 

Sisu (fin.)
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Modena Lambo bočni usisnici



Sisu (fin.)
- Lux14
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 8 mj
- Navija za: Alonso
https://www.fia.com/file/64927/download ... n=XN2hTEj2
Pod 3.3 su pravila u vezi prednjeg krila
Pod 3.3 su pravila u vezi prednjeg krila
You should never underestimate the predictability of stupidity