Nije to popustio već je išao braniti poziciju, razlika je to. Lijepu je sliku stavio ferrari postavio na prošloj stranici, pogledaj pa procjeni.renato2107 je napisao/la: 18.11.2019., 14:38 Vettela volim ali čovjek se pogubio, i nikako se vratiti na ispravan put. Malo krene (2-3 utrke) i onda glupost. Ovo isto radi i drugima, i to potpuno nebitno. Hamiltonu je u Meksiku to zadnja napravio, a sad Lecrecu potpuno nepotrebno....totalno idioratija. Lecrec se nije ni trebao micati, popustio je na početku pravca kad se pomakao prema sredini i nema potrebe da se skroz do lijeve crte miče ukoliko želi kako tako proći kroz idući zavoj. Vettelova krivica po meni 95 %.
VN Brazila (Autodromo Jose Carlos Pace) 15.-17. studeni 2019.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
-
Ibarac00
- GP3
- Postovi: 889
- S nama već: 7 god 8 mj
- Navija za: Sergio Perez, FI, SF.
- Lokacija: Split
Onakvih zatvaranja poput Vettelovog ima svaku utrku.
Vettel je polako zatvarao Leclerca, nije bio opce pretjerano agresivan. Bilo je agresivnijih zatvaranja kao sto je vec Vetma rekao u dvoboju Leclerca i Norisa.
Leclerc nije ni trepnuo nego je drzao pravac i to je to. Vettel je pogresno procjenio velicinu straznje gume i dotaknuo ga i bolid se raspao a ovi probusio gumu.
Takva zatvaranja su standard u F1 koji pretjece i koji je nosom ispred diktira putanju, tako je uvijek bilo tako ce i biti.
Prosle sezone vn brazila, Sainz i Hulkenberg identicno zatvaranje cak su se dotakli kotacima, bolidi su ostali citavi i nastavili se utrkivati i nije bilo spomena od vozaca da je bilo nesto nedozvoljeno.
Stvar je samo koliko ce se vozac koji se prestize pomaknuti i hoce li ga ovaj natjerati da prije koci.
Leclerc nije trepnuo.
Takoder prosle godine Perez vs Sirotkin u Singapuru, ono je izgledalo na tv kao kamikaza potez, ali nista klasicno agresivno zatvaranje ali u kojem se sirotkin nije mm pomaknuo.
Vettel je polako zatvarao Leclerca, nije bio opce pretjerano agresivan. Bilo je agresivnijih zatvaranja kao sto je vec Vetma rekao u dvoboju Leclerca i Norisa.
Leclerc nije ni trepnuo nego je drzao pravac i to je to. Vettel je pogresno procjenio velicinu straznje gume i dotaknuo ga i bolid se raspao a ovi probusio gumu.
Takva zatvaranja su standard u F1 koji pretjece i koji je nosom ispred diktira putanju, tako je uvijek bilo tako ce i biti.
Prosle sezone vn brazila, Sainz i Hulkenberg identicno zatvaranje cak su se dotakli kotacima, bolidi su ostali citavi i nastavili se utrkivati i nije bilo spomena od vozaca da je bilo nesto nedozvoljeno.
Stvar je samo koliko ce se vozac koji se prestize pomaknuti i hoce li ga ovaj natjerati da prije koci.
Leclerc nije trepnuo.
Takoder prosle godine Perez vs Sirotkin u Singapuru, ono je izgledalo na tv kao kamikaza potez, ali nista klasicno agresivno zatvaranje ali u kojem se sirotkin nije mm pomaknuo.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Vettel bi bio ispred do kraja pravca. Uvali mu se kad ga prođeš, a ne izvoditi ove gluposti pri 300 km/h. Čisti potez iz prkosa. Idioti su obojica zbog međusobne agresivnosti, samo eto, po meni Vettel je ispao puno veći idiot. To je zato što sam uzeo njihov komplet na Manageru majku im....
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne znam baš...mislim da je jasno u kontroli i da ovdje nisu nikakve vibracije u pitanju...evo ti slow-mocroatic f1 je napisao/la: 18.11.2019., 01:59Mislim da položaj ekrana na ovom screenshotu treba staviti u određeni kontekst, odnosno treba pogledati video. To nije nikakvo skretanje, već trzaj volana koji sigurno nije doveo do kontakta. Vettel je taj koji je baš skrenuo u Leclercovu putanju i doveo do kontakta (vanjska kamera to najbolje pokazuje). Što se tiče samog kontakta, slažem se da izgleda preblago u odnosu na štetu koju je napravio, nevjerojatno mi je da se Leclercov ovjes raspao, dok je i kod Vettela mislim isto stradao cijeli ovjes.Ferrari je napisao/la: 18.11.2019., 01:33 Pogled na volan Leclerca + Seb je podosta ispred njega...
...
Nema tu puno grba...općenito ovo je dosta ravna staza. Evo ti pole Verstappena i njegov onboard...nema tog micanja volana na tom dijelu staze
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Pogledao sam ja video i u stvarnom vremenu i u usporenoj verziji, ja tu ne vidim nikakvo skretanje kod Leclerca, samo to trzanje volana dok on drži svoju liniju. Vettel je taj koji se jasno miče i izaziva kontakt i po mom mišljenju je jedini krivac, isto kao što bi Leclerc bio krivac da Norris nije imao dobre reflekse na početku utrke, isto kao što je Perez bio krivac za također spomenuti sudar sa Sirotkinom itd. Takvi potezi su riskantni i vozač ispred ovisi o dobroj volji i/ili refleksima onog iza.
Što se tiče ovog pravila s pola bolida koje se isto spominje, čini mi se da se u ranijim raspravama (nemam pojma o kojem slučaju) spominjalo da to više ne vrijedi, ali nemojte me držati za riječ kod toga.
Što se tiče ovog pravila s pola bolida koje se isto spominje, čini mi se da se u ranijim raspravama (nemam pojma o kojem slučaju) spominjalo da to više ne vrijedi, ali nemojte me držati za riječ kod toga.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da, ali to trzanje pomiče bolid...suptilno, ali pomiče. Vidjeli smo koliko je kontakt bio mali (mislim 4 cm) i ono se dogodilo.croatic f1 je napisao/la: 18.11.2019., 23:09 Pogledao sam ja video i u stvarnom vremenu i u usporenoj verziji, ja tu ne vidim nikakvo skretanje kod Leclerca, samo to trzanje volana dok on drži svoju liniju. Vettel je taj koji se jasno miče i izaziva kontakt i po mom mišljenju je jedini krivac, isto kao što bi Leclerc bio krivac da Norris nije imao dobre reflekse na početku utrke, isto kao što je Perez bio krivac za također spomenuti sudar sa Sirotkinom itd. Takvi potezi su riskantni i vozač ispred ovisi o dobroj volji i/ili refleksima onog iza.
Što se tiče ovog pravila s pola bolida koje se isto spominje, čini mi se da se u ranijim raspravama (nemam pojma o kojem slučaju) spominjalo da to više ne vrijedi, ali nemojte me držati za riječ kod toga.
Gledaj...ja i dalje ne mogu kazati da je ovo bilo nešto super, uber agresivno od Vettela...ovo je standardni potez i uopće nije bio agresivan, koliko se stvara nekakva scena sada. IMO.
Naravno da su obojica mogli ovo izbjeći. Seb je mogao malo ići prema desno, dok je i Leclerc komotno mogao ovo zaobići...ionako je već u tom trenutku izgubio poziciju. Kužiš? 50/50...definicija 50/50 incidenta.
Opet ponavljam da je ono pretjecanje Leclerca u zavoju jedan bilo puno agresivnije i opasnije od ovoga. Tko bi bio kriv da ga Seb ondje nije vidio i ostavio prostora? Ostavljam na maštu...jer neki tvrde da je pretjecanje bilo "u redu i bez problema"...valjda bi onda i ovo bilo (ni približno agresivan potez) sve čisto da se ovaj malo cimnuo i ostavio još par centimetara.
Rosberg je mislim govorio u svom obraćanju danas (ok, znam sve i glupi memovi) i govorio je o ovoj situaciji i rekao je da vozač koji je ispred ima tu jednu vrstu dominantnog položaja i da su ovakvi potezi (još opet ovaj je bio toliko blag da to nisu istine) standardni jer je ključno zbog kočione zone da ovoga drugoga prisiliš na lošiju putanju i da mora ranije kočiti. To pravilo i dalje vrijedi.Što se tiče ovog pravila s pola bolida koje se isto spominje, čini mi se da se u ranijim raspravama (nemam pojma o kojem slučaju) spominjalo da to više ne vrijedi, ali nemojte me držati za riječ kod toga.
Isto tako svi ti gore nabrojani (Leclerc/Norris, Perez/Sirotkin) su bili PUNO agresivniji i opasniji od ovoga...ovo je bilo milimetarski doslovno. Znači nikakav ludi trzaj ili nešto. Već postepeno približavanje i skraćivanje prostora (sasvim normalan potez)
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Istina, ne može se reći da je ovo Vettelovo skretanje bio neki luđačko-agresivni potez (stvarno je nevjerojatno kako su se oba bolida raspala), ali je po mom mišljenju bilo nepotrebno s obzirom na to da je imao dovoljno prostora s vanjske strane i čini mi se dovoljno prostora do kočenja da potpuno obiđe Leclerca. Leclerc je odlučio braniti unutarnju stranu, a Vettel je sasvim nepotrebno išao u to guranje i za mene je on glavni krivac. Da, i Leclerc je imao prostora sa svoje lijeve strane, ali nije da Vettel nije mogao ostati na svojoj putanji bez preranog pokušaja uleta u Leclercovu liniju.Ferrari je napisao/la: 19.11.2019., 00:08 Gledaj...ja i dalje ne mogu kazati da je ovo bilo nešto super, uber agresivno od Vettela...ovo je standardni potez i uopće nije bio agresivan, koliko se stvara nekakva scena sada. IMO.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18176
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Tako nekako i ja mislim.croatic f1 je napisao/la: 19.11.2019., 01:55 Istina, ne može se reći da je ovo Vettelovo skretanje bio neki luđačko-agresivni potez (stvarno je nevjerojatno kako su se oba bolida raspala), ali je po mom mišljenju bilo nepotrebno s obzirom na to da je imao dovoljno prostora s vanjske strane i čini mi se dovoljno prostora do kočenja da potpuno obiđe Leclerca. Leclerc je odlučio braniti unutarnju stranu, a Vettel je sasvim nepotrebno išao u to guranje i za mene je on glavni krivac. Da, i Leclerc je imao prostora sa svoje lijeve strane, ali nije da Vettel nije mogao ostati na svojoj putanji bez preranog pokušaja uleta u Leclercovu liniju.
Potpis
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Apsolutno. To je cijela poanta.croatic f1 je napisao/la: 19.11.2019., 01:55Istina, ne može se reći da je ovo Vettelovo skretanje bio neki luđačko-agresivni potez (stvarno je nevjerojatno kako su se oba bolida raspala), ali je po mom mišljenju bilo nepotrebno s obzirom na to da je imao dovoljno prostora s vanjske strane i čini mi se dovoljno prostora do kočenja da potpuno obiđe Leclerca. Leclerc je odlučio braniti unutarnju stranu, a Vettel je sasvim nepotrebno išao u to guranje i za mene je on glavni krivac. Da, i Leclerc je imao prostora sa svoje lijeve strane, ali nije da Vettel nije mogao ostati na svojoj putanji bez preranog pokušaja uleta u Leclercovu liniju.Ferrari je napisao/la: 19.11.2019., 00:08 Gledaj...ja i dalje ne mogu kazati da je ovo bilo nešto super, uber agresivno od Vettela...ovo je standardni potez i uopće nije bio agresivan, koliko se stvara nekakva scena sada. IMO.
Obojica su mogla ovu situaciju izbjeći.
Samo kažem da argument: "Ali Leclerc vozi ravno i drži liniju, on nije kriv" nije nikakav argument.
To je utrkivanje. Isto kako je Leclerc prisilio Vettela da mu ostavi taj ekstra prostor u zavoju 1, tako je i Seb (opet sa puno manje agresivnim potezom) ovdje isto radio.
Jednostavno se nekad moraš maknuti i prihvatiti da si izgubio poziciju. U ovom slučaju Leclerc je izgubio poziciju 90% a držanje linije apsolutno nije opravdanje.
Pustiš ga jer ne vrijedi rizika (vidjeli smo) i vratiš mu sljedeći krug. Naravno ako se već utrkujemo, a imali su slobodne ruke.
Zato kažem da se jednostavno ne slažem s onim komentarima (kao i Blazicka i Novaka) da je ovo "100% na Vettela"... jednostavno nije.
Pod prvo je užasno nesretno kako se dogodilo, a pod drugo potez uopće nije bio agresivan ni lud i već je bio pola bolida ispred, kada se računa da drugi mora propustiti. 50/50.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Čestitke Verstappenu na pobjedi.
Honda
McLaren
Alfa
Kazna za Hamiltona opravdana, neko mora biti kriv. On je bio taj koji je napadao i koji je imao bolji pregled situacije. Pogrešno je procijenio i tjt. Albon s druge strane je sam sebe kaznio. Nije on nikakva vrata zatvorio, kako se priča, već je zauzeo normalnu trkaću putanju. Ali situacija nije bila normalna već je bio u duelu, nije vodio računa da ostavi bar malo prostora. Vjerujem da će naučiti nešto iz ove situacije.
Mercedes je opet napravio napravio seriju grešaka. Ovo postaje navika. Lauda nam nedostaje jako. Odavno nismo imali ovako loš rezultat.
Sudije su definitivno morale kaznu dati u toku utrke. Sve je bilo čisto, Hamilton je, čini mi se, i na TR odmah rekao da je kriv.
Njegov potez sa izvinjenjem Albonu je za svaki repect
Duel Ferrarijevih vozača je tek uvertira za što slijedi. Odmah sam se sjetio svog komentara sa VN Mexico
Također i u ovoj utrci, nije za kaznu, ali jeste njegova krivica veća. Ne možeš birati trkaću putanju, dok nisi sa cijelom dužinom bolida ispred. LeClerc se trebao pomaknuti u svakom slučaju i izbjeći udes.

Honda

McLaren

Alfa

Kazna za Hamiltona opravdana, neko mora biti kriv. On je bio taj koji je napadao i koji je imao bolji pregled situacije. Pogrešno je procijenio i tjt. Albon s druge strane je sam sebe kaznio. Nije on nikakva vrata zatvorio, kako se priča, već je zauzeo normalnu trkaću putanju. Ali situacija nije bila normalna već je bio u duelu, nije vodio računa da ostavi bar malo prostora. Vjerujem da će naučiti nešto iz ove situacije.
Mercedes je opet napravio napravio seriju grešaka. Ovo postaje navika. Lauda nam nedostaje jako. Odavno nismo imali ovako loš rezultat.
Sudije su definitivno morale kaznu dati u toku utrke. Sve je bilo čisto, Hamilton je, čini mi se, i na TR odmah rekao da je kriv.
Njegov potez sa izvinjenjem Albonu je za svaki repect

Duel Ferrarijevih vozača je tek uvertira za što slijedi. Odmah sam se sjetio svog komentara sa VN Mexico
Desilo se upravo to. Naletio je na nekoga ko se neće lako skloniti. Nekoga ko hoće da pokaže i dokaže nešto, što će biti veoma važno da se utvrdi prije starta sezone 2020...Vettelov potez ne odobravam, nije za kaznu. možda za opomenu. Mogu samo zamisliti kakvi bi komentari bili da su obratne uloge bile... Hamilton je pustio gas i izgubio dvije pozicije, neko drugi to vjerovatno ne bi uradio i gledali bi smo krš sličan Singapuru.
Također i u ovoj utrci, nije za kaznu, ali jeste njegova krivica veća. Ne možeš birati trkaću putanju, dok nisi sa cijelom dužinom bolida ispred. LeClerc se trebao pomaknuti u svakom slučaju i izbjeći udes.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Očito imamo drukčije razmišljanje, ja jednostavno ne mogu podijeliti krivicu 50-50 u ovom slučaju. Vettel je taj koji nepotrebno mijenja smjer i izaziva kontakt kojeg ne bi bilo da je on jednostavno ostao na svojoj putanji na kojoj je imao dovoljno prostora za normalnu vožnju. Baš me zanima je li to pravilo s pola bolida uopće definirano u pravilniku ili je to nekakvo nepisano pravilo, pročačkao bih sam, ali sad nemam vremena.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Nepisano pravilo, mada svejedno ne možeš ti nekoga natjerati da skrene, da možeš jednostavno ga natjeraš u zid i rješio si ga se za cijelu trkucroatic f1 je napisao/la: 19.11.2019., 16:43Očito imamo drukčije razmišljanje, ja jednostavno ne mogu podijeliti krivicu 50-50 u ovom slučaju. Vettel je taj koji nepotrebno mijenja smjer i izaziva kontakt kojeg ne bi bilo da je on jednostavno ostao na svojoj putanji na kojoj je imao dovoljno prostora za normalnu vožnju. Baš me zanima je li to pravilo s pola bolida uopće definirano u pravilniku ili je to nekakvo nepisano pravilo, pročačkao bih sam, ali sad nemam vremena.

Na Vettelu je veća krivica, ali i Charles je trebao popustiti jer bi ga Seb prestigao ko iz šale i bilo kakav pokušaj uleta u 4. krivini bi bio samoubilački. Po meni dio krivice Charlesu ide isključivo zato što se radi o kolegi, inače da je neko drugi, ne vidim kako bi on tu bio kriv 1%



- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Eto, ja ne mislim (nista osobno Frantic, cijenim firmu). Legitimno je ako se utrkujes s nekim desetim vozacem, a ne sa timskim kolegom i tu kod Vettela dolazimo do one njegove najgore strane karaktera. Putanja, grbe na cesti, tko je imao vise prostora, cmon, neda mi se uopce argumentirati ocito. Jeli stvar u nijansama? Da, je, u F1 je sve u nijansama.Frantic je napisao/la:Tako nekako i ja mislim.croatic f1 je napisao/la: 19.11.2019., 01:55 Istina, ne može se reći da je ovo Vettelovo skretanje bio neki luđačko-agresivni potez (stvarno je nevjerojatno kako su se oba bolida raspala), ali je po mom mišljenju bilo nepotrebno s obzirom na to da je imao dovoljno prostora s vanjske strane i čini mi se dovoljno prostora do kočenja da potpuno obiđe Leclerca. Leclerc je odlučio braniti unutarnju stranu, a Vettel je sasvim nepotrebno išao u to guranje i za mene je on glavni krivac. Da, i Leclerc je imao prostora sa svoje lijeve strane, ali nije da Vettel nije mogao ostati na svojoj putanji bez preranog pokušaja uleta u Leclercovu liniju.
Potpis
Pusti ti to sto je duhovit i voli Beatlese, kad je njegov integritet u pitanju gori je od Darth Vadera.
Nisam se puno petljao u raspravu, opet bi bio klaun i frustriran i 2010 i sto ja znam sto, ali moram napisati da me jednostavno fascinira da kad Vettel napravi gresku i vecina strucne javnosti se slozi da je napravio gresku, dobar dio ljudi na ovom forumu pocne traziti opravdanje za tu gresku. Ne okrenes se vec je 50/50, trkaci incident, kriv je Binotto, ekipa sa Sky F1 voli Hamiltona, dobro je netko napisao, pa ako su rekli race, nek to radi kao pilot a ne kao vozac autica u lunaparku. S jedne strane je kriv Binotto, s druge strane, a od istih komentatora, Toto ne smije nista reci Hamiltonu? Jel mozda nekom palo na pamet da je Ham vozac br 1 i gotovo, a da Seb nije bas, vjerujem da bi i Binotto imao veci autoritet da je Bottas u SF.
I dalje cekam feedback za onaj ovjes koji je "popustio" na pretprosloj utrci. Sam od sebe, netko je krivo zasarafio, ok, al gle nekim cudom nema sluzbenih info i to bas kad je nas Seb u pitanju.
Neka zapali svijecu i popije jednu ljutu za Neweya, neka se goni vise iz Ferraria i pusti klinca (koji je daleko od nevinog djeteta da se razumijemo) da proba postati zvijezda. Muka mi je vise citati clanke i komentare koji opravdavaju nedostatak forme vec koliko, skoro dvije godine? Kako se zdravo seljacki zove nedostatak forme dvije godine? Realna forma.
Over and out.
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... o/4593339/I dalje cekam feedback za onaj ovjes koji je "popustio" na pretprosloj utrci. Sam od sebe, netko je krivo zasarafio, ok, al gle nekim cudom nema sluzbenih info i to bas kad je nas Seb u pitanju.
Ferrari: broken Vettel suspension on the unmilled bump
Na grbi u kada se ide prema prvom zavoju koja nije izbrušena već samo dio u petak koji se brusio. Zamor materijala i puknuo je ovjes.
https://www.racefans.net/2019/11/15/rac ... p-15-11-2/
Samo se treba proguglat...nije neki problem. Uostalom Maxu je puknulo stražnje krilo na izlaznom krugu...pa su ga panično mijenjali prije utrke.It looks like at the moment that it was just caused by the bumps or by the track. Obviously we’ve been racing around the track the whole weekend but I think in the race, it was just I think probably we got lucky before that we didn’t see any damage. So unlucky in the race that with that one lap or one spike, it looked like that was too much.
Bit će da je budaletina napravila grešku (pod pritiskom naravno) i slomila stražnje krilo.
I nemoj se ljutiti. Nije to dobro zbog tlaka i srca.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Sve je to super, nego, f1_zg - tko je od dva Ferrarijeva vozača bio brži ovog vikenda u Brazilu? Onako, od oka? 

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Jeste, nažalost, moramo čistit videa/streamove...
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Eeee kolega.. Nije ti ovo FiA pa da ti neke 1/2 legalne finte prolaze

Fino Alla Fine
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Čak ni ovi skriveniCrashOverride je napisao/la: 19.11.2019., 20:18Eeee kolega.. Nije ti ovo FiA pa da ti neke 1/2 legalne finte prolaze![]()

Neću više ...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18176
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
@f1_zg
Sve OK
Samo mi nije jasno zašto si udario quote na moj (i @croaticov) post, kad se (u principu, koliko sam uspio shvatiti iz tvog posta) više-manje slažeš s nama dvojicom, koji više vidimo grešku Vettela u kontaktu sa Leclercom?
Ni @croatic ni ja ne smatramo ovo 50/50, a tako smo i napisali u prethodnim postovima.
Što se tiče ovjesa u Austinu @Ferrari ti je dao linkove.
Sve OK

Samo mi nije jasno zašto si udario quote na moj (i @croaticov) post, kad se (u principu, koliko sam uspio shvatiti iz tvog posta) više-manje slažeš s nama dvojicom, koji više vidimo grešku Vettela u kontaktu sa Leclercom?

Ni @croatic ni ja ne smatramo ovo 50/50, a tako smo i napisali u prethodnim postovima.
Što se tiče ovjesa u Austinu @Ferrari ti je dao linkove.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”