
VN Japana (Suzuka) 11.-13. listopada 2019.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Nažalost, pravila nisu tako jednostavna. Gdje bi FIA tako dobro i jednostavno definirala neko pravilo?f1_zg je napisao/la: 15.10.2019., 10:01
Pravila su jasna, tko pomakne bolid prije startnog signala biti će kažnjen

"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
-
gidra
- Formula 4
- Postovi: 253
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: SF
- Lokacija: Zagreb
12,3 ove godine na stranicama FIA-e izašao je sportski, ponavljam sportski pravilnik za ezonu 2019 koji se nije drastično mjenjao nego prethodnih godina. Ti meni sputavaš da ja nisam pročitao pravilnik i kontriraš moju gornju tezu dok članak 36.13 kaže:Pastor je napisao/la: 15.10.2019., 00:07Prvo, niko nije rekao da se senzor nije upalio. Drugo, pravila su pravila, a ti ih očito nisi pročitao...gidra je napisao/la: 14.10.2019., 16:27 Nisam čitao vaše ranije rasprave ili polemike ne znam kako da ih nazovem u vezi odluke o (ne)kažnjavanju Vettela ali dva su velika razloga radi kojih Vettel nije kažnjen:
1 razlog je što bi samom kaznom propustio VN Meksika. Čini mi se da je Kimi za svoj prerani start u Rusiji dobio dva dodatna boda penalizacije. Vettel je sad na granici da ukoliko dobije samo 1 penalizacijski bod automatski aktivira suspenziju. Prva stvar to pravilo je jedna velika glupost u nizu od strane FIA-e. Drugo eventualna suspenzija napravila bi opet negativni atak na svijet F1 koji se još nije niti oporavio od VN Kanade i ultra glupe odluke o kazni Vettelaa koja je bila prekretnica sezone.
2 razlog je marketing. Naime, sudarom Leclerca i Maxa ostali smo bez dvojice mogučih konkurenata koji bi mogli parirati Mercedesu u Japanu.Tako da kazna Vettela bi dovela do još jednih lakih 1-2 Mercedesa i večina svijeta bi ugasila TV i vratila se na spavanje jer nakon dominacije Mercedesa ljudima se ne gleda proboj Ferrarijevaca kompromiziran velikom degradacijom guma, štednjom goriva i motora koji bi ih doveo do 5 mjesta. Stoga je sve prolongirano na kraj utrke (Leclerc) i vađenjem od starne FIA-e da se senzor nije upalio. Istina Vettel nije stekao nikakvu prednost ,naprotiv izgubio je ali koliko god bio fan Ferraija ,pravila su pravila i ovo je bio prerani start u što me neće uvjeriti nikakav senzor ako sam ja sa Trešnjevke vidio da je bilo pomaka prije zelenog svijetla.
Još jednom bio samo ukazao na lošu politiku koja se vodi od strane FIA-e u svijetu F1. Stoga možemo se jedino svi skupa nadati da njihovi smješni prijedlozi sa obrnutim gridom, VN Vijetnama, Tilkedromove, asfaltirane izletne zone,smješnim Pirellijem i ostalim klaunovskim ispadima neće zaživiti
U ove gore teorije o kaznenim bodovima i marketingu neću ulaziti.
Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged
to have :
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved
and supplied transponder fitted to each car
[/i
sada ne razumijem ne poznaješ li engleski,ne čitaš sa razumijevanjem ili jednostavno nemaš predodžbu u glavi situacije na stazi.
Golim okom vidi se pomak ali kako FIA sama kaže https://www.gptoday.net/en/news/f1/2514 ... rt-penalty onda nemoj tvrdit da "niko nije rekao da se senzor nije upalio".
Možda bolje da nisi ulazio niti ove teme
No gidra, no party.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Da, pravila su jasna. Ali ih ni ti kao ni ovaj gidra ne kontate. Da, imaju transponder. I transponder je taj koji odlučuje jeli bio jump start ili ne. A ne video snimak. I očito je da po tom transponderu, kojeg imaju svi bolidi, nije bio jump start.f1_zg je napisao/la: 15.10.2019., 10:01Pravila su jasna, tko pomakne bolid prije startnog signala biti će kažnjen i zato imaju transponder u svakom bolidu. Nema nikakve logike u tome da ga nisu kaznili osim kompenzacije za neku raniju (lošu) odluku. Suci to rade i u drugim sportovima, zašto bi to bila teorija zavjere?Pastor je napisao/la:Prvo, niko nije rekao da se senzor nije upalio. Drugo, pravila su pravila, a ti ih očito nisi pročitao...gidra je napisao/la: 14.10.2019., 16:27 Nisam čitao vaše ranije rasprave ili polemike ne znam kako da ih nazovem u vezi odluke o (ne)kažnjavanju Vettela ali dva su velika razloga radi kojih Vettel nije kažnjen:
1 razlog je što bi samom kaznom propustio VN Meksika. Čini mi se da je Kimi za svoj prerani start u Rusiji dobio dva dodatna boda penalizacije. Vettel je sad na granici da ukoliko dobije samo 1 penalizacijski bod automatski aktivira suspenziju. Prva stvar to pravilo je jedna velika glupost u nizu od strane FIA-e. Drugo eventualna suspenzija napravila bi opet negativni atak na svijet F1 koji se još nije niti oporavio od VN Kanade i ultra glupe odluke o kazni Vettelaa koja je bila prekretnica sezone.
2 razlog je marketing. Naime, sudarom Leclerca i Maxa ostali smo bez dvojice mogučih konkurenata koji bi mogli parirati Mercedesu u Japanu.Tako da kazna Vettela bi dovela do još jednih lakih 1-2 Mercedesa i večina svijeta bi ugasila TV i vratila se na spavanje jer nakon dominacije Mercedesa ljudima se ne gleda proboj Ferrarijevaca kompromiziran velikom degradacijom guma, štednjom goriva i motora koji bi ih doveo do 5 mjesta. Stoga je sve prolongirano na kraj utrke (Leclerc) i vađenjem od starne FIA-e da se senzor nije upalio. Istina Vettel nije stekao nikakvu prednost ,naprotiv izgubio je ali koliko god bio fan Ferraija ,pravila su pravila i ovo je bio prerani start u što me neće uvjeriti nikakav senzor ako sam ja sa Trešnjevke vidio da je bilo pomaka prije zelenog svijetla.
Još jednom bio samo ukazao na lošu politiku koja se vodi od strane FIA-e u svijetu F1. Stoga možemo se jedino svi skupa nadati da njihovi smješni prijedlozi sa obrnutim gridom, VN Vijetnama, Tilkedromove, asfaltirane izletne zone,smješnim Pirellijem i ostalim klaunovskim ispadima neće zaživiti.
U ove gore teorije o kaznenim bodovima i marketingu neću ulaziti.
gidra je napisao/la: 15.10.2019., 14:38
12,3 ove godine na stranicama FIA-e izašao je sportski, ponavljam sportski pravilnik za ezonu 2019 koji se nije drastično mjenjao nego prethodnih godina. Ti meni sputavaš da ja nisam pročitao pravilnik i kontriraš moju gornju tezu dok članak 36.13 kaže:
Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged
to have :
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved
and supplied transponder fitted to each car
[/i
sada ne razumijem ne poznaješ li engleski,ne čitaš sa razumijevanjem ili jednostavno nemaš predodžbu u glavi situacije na stazi.
Golim okom vidi se pomak ali kako FIA sama kaže https://www.gptoday.net/en/news/f1/2514 ... rt-penalty onda nemoj tvrdit da "niko nije rekao da se senzor nije upalio".
Možda bolje da nisi ulazio niti ove teme
@Ferrari je gore citirao odluku sudaca, i objašnjenje. Niko nije rekao da se senzor nije upalio. Na kraju nije bitno šta piše tamo neka stranica, nego šta piše FIA. A ni na tom linku koji si postavio nigdje ne piše da se senzor nije upalio. Očito ti imaš problem sa engleskim jezikom... Kao što ne kontaš ni ovaj dio koji si sam citirao:
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved
and supplied transponder fitted to each car
Odluku o pomjertanju donosi transponder odobren i isporučen od strane FIA-e koji je montiran na svaki bolid. A ne video snimak.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Da, čini se da je ovaj put zbilja bio samo ubojit start, hvala na snimci

- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Koliko sam ja čitao, možda poslije i nađem taj članak pa ga postam, FIA ne osporava da je bilo pomaka, ali tvrde da je pomak u granicama tolerancije, a granice tolerancije ne žele otkriti kako to momčadi nebi koristile kao prednost 







"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Iz ovog svega mi se čini da je zaključak iduci:
- U trenutku gašenja svjetla bolid se ne smije kretati
- U trenutku gašenja svjetla bolid mora biti unutar startne pozicije
Kad se oba uvjeta prekrše - ide kazna. Ovo mi jedino ima smisla zasto je Kimi kažnjen, a Bottas 2019, Vettel i Sainz 2019 ne. Iako, sa sucima je češće bolje ne tražiti logiku.
- U trenutku gašenja svjetla bolid se ne smije kretati
- U trenutku gašenja svjetla bolid mora biti unutar startne pozicije
Kad se oba uvjeta prekrše - ide kazna. Ovo mi jedino ima smisla zasto je Kimi kažnjen, a Bottas 2019, Vettel i Sainz 2019 ne. Iako, sa sucima je češće bolje ne tražiti logiku.