VN Mađarske (Hungaroring), 22.-24. srpnja 2016.
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: No.7
Nije isto, jer je ovo što si ti tvrdio (blokiranje pa povratak na trķaću putanju) po pravilima dozvoljeno, a ovo što su suci nakon ovog incidenta izjavili po dosadašnjim pravilima nije bilo dozvoljeno, ali ga vjerojatno ubace kao novo tumačenje kako bi opravdali svoju odluku.
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 6 mj
Da Vettel nije vidio situaciju, to bi i rekao, a ne komentirao, pogotovo svoj tim i situaciju sa momčadskim kolegom. Naravno da je vidio video.Ferrari je napisao/la:Lady Vettel nije ni vidio situaciju.On je komentirao pravilo i njegov nacin voznje.
Nije slična situacija iz 2 razloga:Ferrari je napisao/la:Nevjerojatno je da netko spori lažnjak Kimija...moraš biti slijep da to ne vidiš.
Klasičan potez...
Ajde sada lijepo pogledajte vi koji ste rekli da je Kimi "traljavo" izveo potez ovo:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yr3lLSGxU5o[/youtube]
Slična situacija...staza na kojoj je teško proći, i vidite Vettel radi jedan-dva lažnjaka, Sainz uzima stranu (samo jedna promjena smjera) i tjt...moraš popustiti inače NIJE PO PRAVILIMA.
Mislim pa očito je...ne znam kako možeš biti tako slijep.
1, Vettel je ovo izveo na ravnici gdje nema KOČENJA
2, pogledaj ove slike iz onboard kamera i vidijet ćeš koliko je Vettel bio udaljen od Sainza, a koliko Kimi od Maxa.....
Vettel vs Sainz
slika 1
[ link do slike ]
slika 2
[ link do slike ]
Kimi vs Max
slika 1
[ link do slike ]
slika 2,
[ link do slike ]
Mislim da se itekako vidi razlika u samom prilazu.....
Iako je ovdje nešto drugo jako interesantno.JFK je napisao/la:Nije isto, jer je ovo što si ti tvrdio (blokiranje pa povratak na trķaću putanju) po pravilima dozvoljeno, a ovo što su suci nakon ovog incidenta izjavili po dosadašnjim pravilima nije bilo dozvoljeno, ali ga vjerojatno ubace kao novo tumačenje kako bi opravdali svoju odluku.
Evo par screenshotova iz kruga prije gdje se lijepo vidi da ustvari Max vozi totalno drugom putanjom. Znači, mogli bi na njegovom slučaju upotrijebit oba dijela iz pravilnika.....
slika 1,
[ link do slike ]
slika 2,
[ link do slike ]
slika 3,
[ link do slike ]

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Interesantno je da ti nenormalno pobijas cinjenice koje su naocigled jasne. Ovo vase da nije kriv je kao pisanje uz vjetar. Ako zelite da udovoljite sebi, onda smatrajte tako da nije kriv, kao sto su smatrali suci na utrci. Sad kad je sve naocigled jasno, apsolutno je nebitno vise jel kriv ili nije. Vrijeme se nece vratit, suci ce vazda dobijat magarecije usi na ovakvu voznju Max-a, a malom svaka cast, jednostavno mota ovaj "kaka" sistem oko malog prsta clap clap...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Blackhawk
- Karting
- Postovi: 176
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Jordan
Max NIJE kirv, takva je odluka! O čemu mi dalje raspravljamo? Znaš ono kad javnost unaprijed osudi nekoga, a ovaj ispadne da nije kriv? Pa iza toga svi lupamo po korumprianom sudstvu (nažalost i jest), kao da je sve namjšeteno i slično, a čovjek stvarno ne bude kriv. Eto, tako se mi sad ovdje ponašamo - kao da mi bolje znamo od svih!
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Vettel
Normalno da je idealan, i ispao bi idealan da nije bilo nelegalnog branjenja...Blackhawk je napisao/la:@Ferrari - naravno da nitko ne spori lažnjak, to je bilo samo radi senje koji tvrdi da je bio idealan. Ako je bio idealan kako to da je došlo do sudara? Kimi je, nakon Verstappenova micanja lijevo mogao kočiti, ali nije nego je ponovo odlučio skretati desno! Je li to idealan lažnjak? Je li idealan lažnjak u kojem si toliko blizu bolidu ispred sebe? Sad pogledaj snimku koju si poslao i pogledaj razliku kako je to napravio Vettel i kako je napravio Raikkonen - pogledaj prije samog Vettelovog trzaja desno kako je samo na tisućinku lagano smanjio brzinu. Da je Sainz tada krenuo desno Vettel je imao dovoljno vremena da reagira i ne bubne vozača ispred sebe. Sad ponovo pogledaj snimku s Raikkonenovog bolida i reci je li Kimi igdje uopće kočio?
I stvarno ne vidim više smisao ovdje priča kako se Maxa trebalo kazniti kad situacija uopće NIJE razmatrana! Ako se skretanje na trkaću liniju ne smatra blokiranjem o čemu mi onda više imamo pričati. Čak i u ovom slučaju Sainza i Vettela, da je Vettel ponovo trznuo lijevo, Sainz se imao pravo vratiti na trkaću liniju (s tim da mora ostaviti dovoljno prostora) i to se ne bi smatralo drugom promjenom položaja.
Pitanje je samo bi li ovako napadali Maxa da je na mjestu Kimija bio Hamilton?
Al najsmješnije mi je ovo uzimanje sudijskih odluka kao nepobitan argument kod fanboja. A znamo da su baš te sudijske odluke nešto najsmješnije i najnekonzistentnije u svemu ovome. Pa čak je i Kimi izjavio da su tu pravila, samo treba da se na sviju i na svakoj utrci isto primjenjuju. Kad se svima dozvoli ista komunikacija putem radija, kad se svima dozvoli isto branjenje pozicije ili se isto zabrani, kad se svima dozvoli izgurivanje protivnika sa staze ili se isto zabrani, kad se svima budu mijenjale oštećene gume iz Q2, onda će sve biti OK. I onda se možemo složiti da je sudijska odluka zadnja.
- Blackhawk
- Karting
- Postovi: 176
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Jordan
Hoćeš reći da znaš bolje od sudaca? I to bivših F1 vozača?senja je napisao/la:Blackhawk je napisao/la:
Normalno da je idealan, i ispao bi idealan da nije bilo nelegalnog branjenja...
Al najsmješnije mi je ovo uzimanje sudijskih odluka kao nepobitan argument kod fanboja. A znamo da su baš te sudijske odluke nešto najsmješnije i najnekonzistentnije u svemu ovome. Pa čak je i Kimi izjavio da su tu pravila, samo treba da se na sviju i na svakoj utrci isto primjenjuju. Kad se svima dozvoli ista komunikacija putem radija, kad se svima dozvoli isto branjenje pozicije ili se isto zabrani, kad se svima dozvoli izgurivanje protivnika sa staze ili se isto zabrani, kad se svima budu mijenjale oštećene gume iz Q2, onda će sve biti OK. I onda se možemo složiti da je sudijska odluka zadnja.
Fanboj? Ne piše meni u profilu navija za: Vettel
- Jester
- Formula 4
- Postovi: 392
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Merc (6)
Blackhawk je napisao/la:Max NIJE kirv, takva je odluka! O čemu mi dalje raspravljamo? Znaš ono kad javnost unaprijed osudi nekoga, a ovaj ispadne da nije kriv? Pa iza toga svi lupamo po korumprianom sudstvu (nažalost i jest), kao da je sve namjšeteno i slično, a čovjek stvarno ne bude kriv. Eto, tako se mi sad ovdje ponašamo - kao da mi bolje znamo od svih!
Direktno o odluci, a indirektno o pravilu i njegovom tumačenju od strane sudaca koje nije isto za sve. A buduće da si naveo naše sudstvo rekao bih da si naveo najgori primjer koji si mogao. Jer kako objasniti slučaj Maćešića (vlasnik One2Playa) koji je mrtav pijan prošao kroz crveno i ubio dečka na skuteru (prije toga je imao više od 30 prekršaja za koje nikad nije bio kažnjen) te nakon toga dobio 2 godine uvjetne kazne? Ili slučaj Horvatinčića koji ubija ljude u prometu cijeli život i nikad nije kriv ili su kazne ispod zakonski propisanog minimuma. Ili slučaj frenda koji je dobio godinu i pol zatvora jer je u ZG-u pokupio poznanika i povezao ga doma jer ga je ovaj zamolio, a bilo mu usput. I kad su ih zaustavili, ispalo je da je taj lik kojeg je povezao diler s brdom trave kod sebe te su im sudili obojici i taj diler nije dobio niti dana zatvora već neku sitnu uvjetnu kaznu?? Ustvari, kad malo bolje razmislim, naveo si najbolji mogući primjer jer su sve te odluke u potpuno istom stilu. I nitko ne kaže da mi ovdje znamo bolje od sviju ali s takvim odlukama i objašnjenjima raditi budale od ljudi jednostavno nije u redu. Tu odluku bi svrstao u kategoriju poslovice - Ne pišaj mi po leđima i govori da pada kiša.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended. Please be patient. I will get to you shortly.
- Majki2111
- Formula 2
- Postovi: 1193
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Red Bull, Alonso
- Lokacija: Samo Zagreb
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24
22.03.2020. 6:24
- khar
- Karting
- Postovi: 141
- S nama već: 9 god 1 mj
- Navija za: Michael Schumacher
istu stvar imam s NjemačkimMajki2111 je napisao/la:http://www.formula1benzing.eu/
Ajmo ko zna talijanski??? Ja ga učio 4 godine ne znam beknut ništa


odličan link, a google translate će pomoći

- khar
- Karting
- Postovi: 141
- S nama već: 9 god 1 mj
- Navija za: Michael Schumacher
Je, i šta sad da pušimo PR izjave. Rosberg očito ima naredbu iz tima ili stavku u ugovoru koja mu brani određena prigovaranja.Lady je napisao/la:Znala sam da mi je nešto promaklo pa sam ponovno pogledala....
Rosberg je čak nakon te utrke pohvalio Maxa i rekao da se Max odlično branio a da je on sam 'Zasrao'... opravdavajući se sa štednjom kočnica, pa štednjom guma, pa opet kočnica...bla, bla...
Ili mu je to PR straregija, nemam pojma ali dečko je blag s izjavama već 3 godine , psihički ga jebu svi od medija, tima do sudaca. Više mi ga je žao nego bilo što drugo.
A s druge strane Max je vozač kojemu sad već 2 utrke zaredom 2 vozača prigovaraju za dvostruku promjenu strane.
Znaš zašto većina ozbiljnih gamera simulacije (tipa RFctor, IRacing...) igra u ligama a ne u random utrkama. Zato što u ligama postoje pravila i poštuju se pravila poštenog utrkivanja, dok random klinci nepoštuju ništa, a svi glume da su nekakv Senna pa pol grida ne završi prvi krug svaku utrku.
A Max će funkcionirati dok je sam i dok se trka protiv odgovornih "racera", a na ovaj način prije ili kasnije netko će letjeti u zid. To je glavni problem
->>>opet namjera i agresivnost

Nisam stigao Dani-iu odgovoriti kad mi je rekao da generaliziram, ali pravila ne određuju ništa.Blackhawk je napisao/la: S obzirom da su pravila "More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner." sve je čisto. Da, definitivno krši duh pravila, ali pravila su pravila i on ih je iskoristio. I tu završava priča. Ne možemo nekoga kažnjavati jer je igrao po pravilima ali to nije baš bilo pošteno.
Ja nisam ljubitelj Maxa, ali ovdje ne vidim ništa sporno.
Izdaju se naputci koji pojašnjavaju stvari i pravila, a pola njih javnost nikad nije vidjela. Zato svi bauljamo u mraku kao je moguće da FI neće reć Perezu da su mu kočnice riknile jer eto Radio Rules, a Merc kaže Hamiltonu za tlak vode u Rusiji. Koliko ja znam zadnji javni naputak za team radio je iz sredine 2015. I zato pola timova baulja vamo tamo, s onime što smiju, a što nesmiju.
kažeš ne kažnjava se namjera,Blackhawk je napisao/la:I tu završava priča. Ne možemo nekoga kažnjavati jer je igrao po pravilima ali to nije baš bilo pošteno.
hmm nema povrede pravila, u trenutku kad se BAR poravnava prednji - zadnji točak on je već bespovratno na putu prelaska bijele linije, a kasnije SCH drži svoj smjer kao i BAR. Čak strogo po pravilima nevidim zašto bi mu SCH uopće maknuo.
[ link do slike ]
nije bome ni understeer zabranjen
[ link do slike ]
nit je ovaj sudar za diskvalifikaciju
[ link do slike ]
prema Brundelu niti istiskivanje na kraju zavoja se ne kažnjava
[ link do slike ]
->>>namjera i agresivnost prema procjeni sudaca
nebi bilo prvi puta da je nekome oderana kazna zato što se pravio pametan, dok se nekima oprašta
dummy ne ovisi o vještini (bar ne o onoj na koju ti aludiraš) , nego o poziciji na stazi tebe i protivnika... a verstapenu ga je nemoguće izvesti jer dečko vozi "posred staze" i "čeka" da skrene pred tebe/u tebe i na večini staza zbog kratkog prostora ravnine to stvara probleme vozačima izaBlackhawk je napisao/la:......Da, sreća za njega da je iza bio Kimi koji ne zna pošteno niti napraviti dummy. ...
on te defakto stavlja u poziciju sudar ili izbjegavaj, koči, i to će se pokazati + guranja na rub staze s nadom da će protvnik dodirnuti travu.....
ishod gledamo na slici
[ link do slike ]
[ link do slike ]
al prije ili kasnije naletit će na nekog manje iskusnog GP2 stručnjaka koji će više razmišljati o preticanju nego čuvanju svog bolida i života pa će se dogoditi ......
[ link do slike ]
[ link do slike ]
to se ne radi, i namjera kod tih obrana je jako loša

onda će svi sasuti vatru na Maxa kao da je ubojica ->>> nebi bilo prvi puta u sportu
->>>namjera i agresivnost
[ link do slike ]
druga stvar, slijed trkaće linije kako ti kažeš pa obrana, hmm po meni predugo se zadržao na unutarnjoj strani, onda krenuo desno kad je vidio da raikonen ide na tu stranu, to onda više nije trkaća linija već obrambeni potez + onda obrambeni potez u zoni kočenja
treća stvar mjenjanje smjera u zoni kočenja i istiskivanje vozača
znači massa s prednjim točkom udara pereza u zadnji točak, pa opet perez je bio kriv. ????20.5 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.
[ link do slike ]
->>>namjera i agresivnost
Četvrto ->>> nisam vjerovao da će ga kazniti iz više razloga
PR uloga (zlatni dečko....),
- nitko nije stradao od tog poteza,
- zanimljivost utrke,
- povijest nekažnjavanja takvih poteza
->Singapore 2011 Perez <->Schumacher (Perez se kreće vraćati na trkaću liniju, pa onda se odlučuje na obranu , gdje defakto radi zik-zag potez sa drugim bolidom 0,5m iza njega)
->Spain 2012. Bruno Senna <-> Schumacher (Sena brani unutarnju, Šumi ide na vanjsku, i kako se Senna vraća na sredinu staze Šumi se prebacuje na unutarnju, a Senni usred preticanja pada na pamet kao i Perezu da bi još uvijek trebao braniti pa cima malo prema unutra + rano kočenje, i imamo kabum)
-- - -->>>>> ne krivim Sennu i Pereza već govorim o intenciji FIA-e i sudaca o opomenama za zakašnjele reakcije obrane u zoni kočenja
isprika za dugi post, ponavljanje, hrpu gifova(težina)... al malo se pogubiš u tako dugim stvarima a s druge strane imam puno toga na umu
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6225
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
- Blackhawk
- Karting
- Postovi: 176
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Jordan
Samo ću reći da je zadovoljstvo raspravljati s nekim tko svoja mišljenja argumentira. Nemoj zamjeriti, neću odgovarati zato što sam već rekao sve što sam mislio. Na kraju mislim da se možemo složiti da se ne slažemokhar je napisao/la: isprika za dugi post, ponavljanje, hrpu gifova(težina)... al malo se pogubiš u tako dugim stvarima a s druge strane imam puno toga na umu

Uglavnom još jednom - zadovoljstvo je raspravljati s nekim argumentirano i bez vrijeđanja i omalovažavanja!
- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
Zanimljivo...
https://twitter.com/DinoZamparelli/status/757529953349107712
https://twitter.com/DinoZamparelli/status/757533580247633921


- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 6 mj
Ma kako sad još i Rosberg šuti o Maxu? Misliš da se radi o PR kad je Max u pitanju, i treba pazit šta će reć a tamo ga je po tebi zatvarao nepropisno, a onda kad se dvojac iz Merca kresnu na stazi, onda Rosberg može pričat?khar je napisao/la:Je, i šta sad da pušimo PR izjave. Rosberg očito ima naredbu iz tima ili stavku u ugovoru koja mu brani određena prigovaranja.Lady je napisao/la:Znala sam da mi je nešto promaklo pa sam ponovno pogledala....
Rosberg je čak nakon te utrke pohvalio Maxa i rekao da se Max odlično branio a da je on sam 'Zasrao'... opravdavajući se sa štednjom kočnica, pa štednjom guma, pa opet kočnica...bla, bla...
Ili mu je to PR straregija, nemam pojma ali dečko je blag s izjavama već 3 godine , psihički ga jebu svi od medija, tima do sudaca. Više mi ga je žao nego bilo što drugo.
A s druge strane Max je vozač kojemu sad već 2 utrke zaredom 2 vozača prigovaraju za dvostruku promjenu strane.
Ne bi rekla kolega.....

- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
- khar
- Karting
- Postovi: 141
- S nama već: 9 god 1 mj
- Navija za: Michael Schumacher
respectBlackhawk je napisao/la:Samo ću reći da je zadovoljstvo raspravljati s nekim tko svoja mišljenja argumentira. Nemoj zamjeriti, neću odgovarati zato što sam već rekao sve što sam mislio. Na kraju mislim da se možemo složiti da se ne slažemokhar je napisao/la: isprika za dugi post, ponavljanje, hrpu gifova(težina)... al malo se pogubiš u tako dugim stvarima a s druge strane imam puno toga na umu![]()
Uglavnom još jednom - zadovoljstvo je raspravljati s nekim argumentirano i bez vrijeđanja i omalovažavanja!

vidio sam i ja te izjaveHeatBlast44 je napisao/la:Zanimljivo... https://twitter.com/DinoZamparelli/status/757529953349107712
neznam zašto svi seru po Ros zbog tog kruga,
Ros je defacto bio pola zavoja pod "double yellow flags" uvijetima + par sec yellow flag
--->>>>(koliko sam čuo, prema sudcima zbog laga na semaforima uopće nije bilo više double yellow kad je on bio u zavoju )
[ link do slike ]
i sad malo rezimiram događaje
--> vidiš double yellow pred zavojem X (znaš onda da nitko nije izletio u zavoju X, nego poslije u zavoju Y ili Z)
----> TR ti uvijek javi tko je izletio i gdje
--------> u takvim uvijetima glupo je uopće spominjati bilo kakvom stajanje ili nešto slično, pa nije staza u zavoju X zakrčena
Tako da HAM aludirajući na ROS-a priča gluposti (zavist je gadna stvar), jer nema yellow flaga ni Alonsa u trenutku kad ROS stiže na mjesto nesreće
Purple sector je glupost, pošto su priješnja vremena vožena na polu mokrom, a trenutna na suhom (ROS je sa slabijim prvim sectorom, otpuštanjem u drugom, i prestizanjem 4 bolida + Vettelom koji smeta u trećem sectoru --> 0,5 do 1 sec iza Vettela u ravnini, SKINUO Hamiltonovo vrijeme za 0,2sec)
Mislim da to govori da se staza ubrzala bar za 1 do 1,5 sec
A zanimljivo kako se nitko nije bunio zbog Hulkenberga u Austriji ili kako Hamdiju nije brinulo pretjecanje pod žutim u Austriji (pedal to the metal)....
Mislim stravrno očajno, pa čak i Vettel (a Hornerove ( čim su mu spomenuli 107%, odmah je svirao kontra pravila ) i Ricciardove izjave neću ni komentirati) koji je nastavio kurg i koji bi bio blizu PP-a da mu Hamilton i Button nisu zasmetali.
I kao treća stvar, znate li da bi mali Max imao PP da je uspio ući u brzi krug. (Haha žderi se Max.)
Uglavnom od aludiranja na Rosberga i PP, falio se cili balun. (Zahvala profesionalnim Engleskim novinarima s napomenom, jebeš novinare koji forcaju navodeća pitanja i onda stvaraju senzacionalističke naslove)
Daj molim te, kad je Ros poludio i što rekao.Lady je napisao/la:Ma kako sad još i Rosberg šuti o Maxu? Misliš da se radi o PR kad je Max u pitanju, i treba pazit šta će reć a tamo ga je po tebi zatvarao nepropisno, a onda kad se dvojac iz Merca kresnu na stazi, onda Rosberg može pričat?
Poslije Austina "its very aggresive", kad je on na TR išta rekao što se može protumaćiti kao pritisak na sudce da kazne nekog.
A zašto je takav nemam pojma.
Canada i Silverstone imamo indentičan potez Maxa (napisao sam da su kazne za agresivne branitelje u prošlosti falile),
poslije trke u Kanadi ROS nije više ništa mogao postići pa šuti i sere PR
u VB pokušava dva puta prestići i gubi živce i ide na TR "2 move defense", treći put Max ponavlja, al je Ros prebrz i s vanjske strane prolazi, a zašto poslije utrke ne traži kaznu za Maxa nemam pojma.
[ link do slike ]
vidjet ćemo kako će cvijetati ljubav prema Maxu nakon ovoga, a to će se dogoditi prije ili kasnije nastavi li on s tim sranjima.
HeatBlast44 je napisao/la:Bravo Jensonhttp://www.motorsport.com/f1/news/butto ... 03065/?s=1


JFK je napisao/la:I Perez je isto ovo izjavio i dodao da će se o tome raspravljati na sastanku vozača.
Max je pod povećalom.
nisam se nadao toj brzini, mislio sam da će netko u zid punom brzinom pa da će onda bit priče
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: No.7
Po pravilima za žutu zastavu (Hulkenberg) trebaš značajno usporiti za što je FI podastrla telemetrijske podatke - oko toga se ni ne može raspravljat jer mi te telemetrijske podatke nismo mogli vidjet. Možda je i trebao još usporiti - stvarno ne znam - možda su i tu suci progledali. Od oka je to teško procijeniti - zato i postoje telemetrijski podaci.khar je napisao/la:[
A zanimljivo kako se nitko nije bunio zbog Hulkenberga u Austriji ili kako Hamdiju nije brinulo pretjecanje pod žutim u Austriji (pedal to the metal)....
Mislim stravrno očajno, pa čak i Vettel (a Hornerove ( čim su mu spomenuli 107%, odmah je svirao kontra pravila ) i Ricciardove izjave neću ni komentirati) koji je nastavio kurg i koji bi bio blizu PP-a da mu Hamilton i Button nisu zasmetali.
Za 2xžutu pravilo glasi uspori toliko da si spreman zaustaviti se svakog trenutka. To Nico nije napravio; samo je malo sporije prošao (po njegovoj izjavi na presici 20km/h) - što bi moglo proći da je bila žuta zastava - a ne dupla žuta zastava.
Ako već postoje pravila onda ih se treba poštivati, a sve dok sankcije budu blage ili nikakve neki će koristiti situaciju.
- khar
- Karting
- Postovi: 141
- S nama već: 9 god 1 mj
- Navija za: Michael Schumacher
Pravila nisu crno-bijela.JFK je napisao/la: Po pravilima za žutu zastavu (Hulkenberg) trebaš značajno usporiti za što je FI podastrla telemetrijske podatke - oko toga se ni ne može raspravljat jer mi te telemetrijske podatke nismo mogli vidjet. Možda je i trebao još usporiti - stvarno ne znam - možda su i tu suci progledali. Od oka je to teško procijeniti - zato i postoje telemetrijski podaci.
Za 2xžutu pravilo glasi uspori toliko da si spreman zaustaviti se svakog trenutka. To Nico nije napravio; samo je malo sporije prošao (po njegovoj izjavi na presici 20km/h) - što bi moglo proći da je bila žuta zastava - a ne dupla žuta zastava.
Ako već postoje pravila onda ih se treba poštivati, a sve dok sankcije budu blage ili nikakve neki će koristiti situaciju.
Hulk i kompanija su protutnjali ravninom pored mjesta nesreće, sa svim sudionicima nesreće još uvijek na mjestu nesreće. (ako me sjećanje služi)
Mislim da ga je***, oni na ravnini nisu usporili jer bi izgubili 1 do 2 sec na tom mjestu. A Sainz je bio 1m pored staze ako se nevaram.
A za Rosberga,
->>> prva stvar ako je Alonso imao spin u zavoju 9, koliko bi Rosberg trebao usporiti u zavoju 8
->>> druga stvar vozio je 150km/h, koliko bi mu trebalo da zakoči, 10-15m (mislim pa nećeš cijeli sektor voziti 50km/h zbog turn9spin)
->>> Ros ni u jednom trenutku nije prošao pored mjesta nesreće, za vrijeme nesreće
->>> 2xžuta prestaje još dok je Ros u zavoju 8, i ima pogled na čistu stazu, i žutu zastavu na semaforu
Sad nemam pojma gdje tu vidiš nekakvo kršenje pravila.
Najbolji mi je bio Horner kako je promjenio priču o pravilima kad su ga pitali za 107%

Po meni su Vettelove i Ricove izjave i dalje očajne. Kao da im nije jasno zašto je napravio purple, a i sami bi na njegovom mjestu nastavili.