Stranica: 178/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 17:22
Postao Ferrari
Mercedes je zapravo kraći nego zadnje dvije sezone.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 18:05
Postao Har Kl
LH44 je napisao/la: 27.03.2019., 15:30 Pa rake ostaje manje vise isti sa tih 0.54% :chill:
Jel' to pričaš napamet, ili imaš podatak koliki je novi Mercedesov rake?

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 19:46
Postao Vettel-Ferrari
Zahvaljujem @Har Kl, ali ti je @LH44 dobro poentirao ako se radi o povećanju u postotcima, a ne u stupnjevima...

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 20:44
Postao LH44
Ferrari je napisao/la: 27.03.2019., 17:22 Mercedes je zapravo kraći nego zadnje dvije sezone.
Koliko znam oni su zbog mjenjača imali duži bolid od ostalih, moguće da su ga skratili :misli:

@Har Kl ne pišem napamet, računaj. 0.54° ne može biti jer to mijenja komplet protok zraka od prednjeg krila do difuzora. Ako je 0,54% onda je to 54 dio 1 dijela 1,16°, a to je konjski nokat :mrgreen:
Mada u F1 konjski nokti odlučuju ko je ispred, a ko iza :chill:

EDIT: 1.166264° je rake Mercedesa ako su nule poslije druge decimale :)

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 21:42
Postao Har Kl
Pogrešna vam je računica. Bar tako mislim.
Radi se o povećanju rake (ili nagiba) u postotku.
A ne povećanju ugla u postotku.
Dakle postojeći nagib je povećan za 0.54%
To nikako nije zanemariv pad. Bar ne u Formuli 1.
Kad sam pročitao vaše postove, pretražio sam Internet, da vidim ima li igdje koliki je novi nagib Mercedesa i nisam našao. Samo ima podatak od AMuS da je Mercedes povećao visinu zadnje osovine za 20mm, što odgovara mojoj prethodnoj tvrdnji.
Prema mojoj računici ugao nagiba Mercedesa iznosi 1.47°.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 21:58
Postao wapi
LH44 je napisao/la: 27.03.2019., 20:44 Ako je 0,54% onda je to 54 dio 1 dijela 1,16°, a to je konjski nokat :mrgreen:
Mada u F1 konjski nokti odlučuju ko je ispred, a ko iza :chill:

EDIT: 1.166264° je rake Mercedesa ako su nule poslije druge decimale :)
Nagib 0,54% znači da je tangens kuta 0.0054. To znači da je kut 0.3 stupnja ili 0.5399 radijana.

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 22:55
Postao Vettel-Ferrari
@Har Kl i @wapi U pravu ste :thumbs:

Nemali porast nagiba Mercedesa, ali bi svejedno trebao biti najmanji. Jel se sjeća tko koliki im je nagib bio prošle godine?

Re: F1 Vijesti

Postano: 27.03.2019., 23:42
Postao Ferrari
1.25 stupnjeva.

Dužina bolida 3726mm.

Re: F1 Vijesti

Postano: 28.03.2019., 00:08
Postao LH44
Pogrešna računica :facepalm:

@Vettel-Ferrari 1.2° je bio rake kod W09.

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2019., 14:50
Postao senna66
The sign-off of Formula 1's 2021 chassis rules could be delayed until December amid concerns from teams that early confirmation may hand a development advantage to the bigger outfits.
https://www.motorsport.com/f1/news/chas ... GsrfbXzB48
Head returns to Williams in consultant role
https://www.gptoday.net/en/news/f1/-246 ... aYc6NdA3Mg

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2019., 22:47
Postao zekohonda
što bi sve željeli standardizirat:
https://www.pitpass.com/64212/Steering- ... tandardise

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2019., 23:16
Postao renato2107
:bonk: :facepalm:

Podržavam standardizaciju MGU-K, MGU-H, baterije, elektronika, gume (jesu), felge, mjenjač (možda)...ostalo su gluposti, još najbolje da je sjedalo svima isto

Re: F1 Vijesti

Postano: 29.03.2019., 23:44
Postao Ferrari
renato2107 je napisao/la: 29.03.2019., 23:16 :bonk: :facepalm:

Podržavam standardizaciju MGU-K, MGU-H, baterije, elektronika, gume (jesu), felge, mjenjač (možda)...ostalo su gluposti, još najbolje da je sjedalo svima isto
Zašto bi ključne dijelove motora standardizirao?
Onda možeš u potpunosti dati svima iste motore i mirna Bosna...smiješno.

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2019., 09:59
Postao renato2107
Gle, nešto moraju standardizirati i od tih vitalnih stvari, a najmanja je šteta da to bude to navedeno. Recimo hrpa love se ulaže u mgu-ki mgu-h, a svi su iste snage i sličnih dimenzija i spec. Baterije kupuju od drugih i opet su na kraju slične. Elektronika već je djelomično standardizirana. a ostavlja se na razvoj motor i turbina, gdje svatko ima svoje finese...i kompletna šasija

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2019., 10:43
Postao wapi
Mjenjač su standardizirali od iduće godine. MGU-H je područje najvećeg napretka u razvoju motora. Također elektronika i softver za kontrolu toga svega. Baterije se razvijaju odvojeno od F1 i to je zanimljivo ostaviti otvorenim s obzirom na tehnologiju baterija, upravljanje njima....

ECU je standardiziran, ali ispod njega je valjda elektronika koja se tiče upravljanja sa K ,H i baterijom.

Felge bi mogli standardizirati...

Re: F1 Vijesti

Postano: 30.03.2019., 12:24
Postao Ferrari
renato2107 je napisao/la: 30.03.2019., 09:59 Gle, nešto moraju standardizirati i od tih vitalnih stvari, a najmanja je šteta da to bude to navedeno. Recimo hrpa love se ulaže u mgu-ki mgu-h, a svi su iste snage i sličnih dimenzija i spec. Baterije kupuju od drugih i opet su na kraju slične. Elektronika već je djelomično standardizirana. a ostavlja se na razvoj motor i turbina, gdje svatko ima svoje finese...i kompletna šasija
Ne moraju i neće.

Kod MGU-H i K postoji veliki razvoj...a baterije su isto tako važne jer proizvođači vole petljati oko njih (npr Ferrari i dupla baterija umjesto jedne) itd.

Nikako to standardizirati.

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2019., 09:29
Postao zekohonda
propustih ovaj link prije par dana:
preraspodjela prihoda od fom-a prema timovima možda neće biti spremna za 2021. :mad:
https://www.racefans.net/2019/03/30/f1- ... FdVFCKEJFo

Re: F1 Vijesti

Postano: 02.04.2019., 15:28
Postao Sarma
Odabir guma za VN Kine

slika

Re: F1 Vijesti

Postano: 05.04.2019., 09:03
Postao zekohonda
uskoro stiže puma official f1 merch:
https://www.grandprix247.com/2019/04/04 ... rchandise/

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.04.2019., 10:35
Postao Sarma
Odabir guma za Baku

slika