F1 Vijesti
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6205
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Zahvaljujem @Har Kl, ali ti je @LH44 dobro poentirao ako se radi o povećanju u postotcima, a ne u stupnjevima...
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4531
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Koliko znam oni su zbog mjenjača imali duži bolid od ostalih, moguće da su ga skratili

@Har Kl ne pišem napamet, računaj. 0.54° ne može biti jer to mijenja komplet protok zraka od prednjeg krila do difuzora. Ako je 0,54% onda je to 54 dio 1 dijela 1,16°, a to je konjski nokat

Mada u F1 konjski nokti odlučuju ko je ispred, a ko iza

EDIT: 1.166264° je rake Mercedesa ako su nule poslije druge decimale



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Pogrešna vam je računica. Bar tako mislim.
Radi se o povećanju rake (ili nagiba) u postotku.
A ne povećanju ugla u postotku.
Dakle postojeći nagib je povećan za 0.54%
To nikako nije zanemariv pad. Bar ne u Formuli 1.
Kad sam pročitao vaše postove, pretražio sam Internet, da vidim ima li igdje koliki je novi nagib Mercedesa i nisam našao. Samo ima podatak od AMuS da je Mercedes povećao visinu zadnje osovine za 20mm, što odgovara mojoj prethodnoj tvrdnji.
Prema mojoj računici ugao nagiba Mercedesa iznosi 1.47°.
Radi se o povećanju rake (ili nagiba) u postotku.
A ne povećanju ugla u postotku.
Dakle postojeći nagib je povećan za 0.54%
To nikako nije zanemariv pad. Bar ne u Formuli 1.
Kad sam pročitao vaše postove, pretražio sam Internet, da vidim ima li igdje koliki je novi nagib Mercedesa i nisam našao. Samo ima podatak od AMuS da je Mercedes povećao visinu zadnje osovine za 20mm, što odgovara mojoj prethodnoj tvrdnji.
Prema mojoj računici ugao nagiba Mercedesa iznosi 1.47°.
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Nagib 0,54% znači da je tangens kuta 0.0054. To znači da je kut 0.3 stupnja ili 0.5399 radijana.LH44 je napisao/la: 27.03.2019., 20:44 Ako je 0,54% onda je to 54 dio 1 dijela 1,16°, a to je konjski nokat
Mada u F1 konjski nokti odlučuju ko je ispred, a ko iza
EDIT: 1.166264° je rake Mercedesa ako su nule poslije druge decimale![]()
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6205
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
@Har Kl i @wapi U pravu ste
Nemali porast nagiba Mercedesa, ali bi svejedno trebao biti najmanji. Jel se sjeća tko koliki im je nagib bio prošle godine?

Nemali porast nagiba Mercedesa, ali bi svejedno trebao biti najmanji. Jel se sjeća tko koliki im je nagib bio prošle godine?
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
The sign-off of Formula 1's 2021 chassis rules could be delayed until December amid concerns from teams that early confirmation may hand a development advantage to the bigger outfits.
https://www.motorsport.com/f1/news/chas ... GsrfbXzB48
Head returns to Williams in consultant role
https://www.gptoday.net/en/news/f1/-246 ... aYc6NdA3Mg
https://www.motorsport.com/f1/news/chas ... GsrfbXzB48
Head returns to Williams in consultant role
https://www.gptoday.net/en/news/f1/-246 ... aYc6NdA3Mg

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7179
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
što bi sve željeli standardizirat:
https://www.pitpass.com/64212/Steering- ... tandardise
https://www.pitpass.com/64212/Steering- ... tandardise
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj


Podržavam standardizaciju MGU-K, MGU-H, baterije, elektronika, gume (jesu), felge, mjenjač (možda)...ostalo su gluposti, još najbolje da je sjedalo svima isto
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Zašto bi ključne dijelove motora standardizirao?renato2107 je napisao/la: 29.03.2019., 23:16![]()
![]()
Podržavam standardizaciju MGU-K, MGU-H, baterije, elektronika, gume (jesu), felge, mjenjač (možda)...ostalo su gluposti, još najbolje da je sjedalo svima isto
Onda možeš u potpunosti dati svima iste motore i mirna Bosna...smiješno.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj
Gle, nešto moraju standardizirati i od tih vitalnih stvari, a najmanja je šteta da to bude to navedeno. Recimo hrpa love se ulaže u mgu-ki mgu-h, a svi su iste snage i sličnih dimenzija i spec. Baterije kupuju od drugih i opet su na kraju slične. Elektronika već je djelomično standardizirana. a ostavlja se na razvoj motor i turbina, gdje svatko ima svoje finese...i kompletna šasija
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Mjenjač su standardizirali od iduće godine. MGU-H je područje najvećeg napretka u razvoju motora. Također elektronika i softver za kontrolu toga svega. Baterije se razvijaju odvojeno od F1 i to je zanimljivo ostaviti otvorenim s obzirom na tehnologiju baterija, upravljanje njima....
ECU je standardiziran, ali ispod njega je valjda elektronika koja se tiče upravljanja sa K ,H i baterijom.
Felge bi mogli standardizirati...
ECU je standardiziran, ali ispod njega je valjda elektronika koja se tiče upravljanja sa K ,H i baterijom.
Felge bi mogli standardizirati...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne moraju i neće.renato2107 je napisao/la: 30.03.2019., 09:59 Gle, nešto moraju standardizirati i od tih vitalnih stvari, a najmanja je šteta da to bude to navedeno. Recimo hrpa love se ulaže u mgu-ki mgu-h, a svi su iste snage i sličnih dimenzija i spec. Baterije kupuju od drugih i opet su na kraju slične. Elektronika već je djelomično standardizirana. a ostavlja se na razvoj motor i turbina, gdje svatko ima svoje finese...i kompletna šasija
Kod MGU-H i K postoji veliki razvoj...a baterije su isto tako važne jer proizvođači vole petljati oko njih (npr Ferrari i dupla baterija umjesto jedne) itd.
Nikako to standardizirati.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7179
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
propustih ovaj link prije par dana:
preraspodjela prihoda od fom-a prema timovima možda neće biti spremna za 2021.
https://www.racefans.net/2019/03/30/f1- ... FdVFCKEJFo
preraspodjela prihoda od fom-a prema timovima možda neće biti spremna za 2021.

https://www.racefans.net/2019/03/30/f1- ... FdVFCKEJFo
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7179
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
uskoro stiže puma official f1 merch:
https://www.grandprix247.com/2019/04/04 ... rchandise/
https://www.grandprix247.com/2019/04/04 ... rchandise/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.