Ferrari je napisao/la: 09.03.2019., 16:57
Što bi tek bilo da je FIA i Liberty ubacila pravilo da se broji samo 9 najbolji rezultata u sezoni...
Kao sto je to bilo u tkzv. "Zlatnim 80-ima"...kakav bi onda nered bio na internetu...
80-e nisu tkzv. "zlatne", one su stvarno zlatne.
Tih 11 najboljih od 16 rezultata su takođe glupost, slažem se.
A šta bi bilo da se tek insistiralo, kao u takođe ništa manje zlatnim 70-im bodovalo npr. najboljih 4 od prvih 6 trka i najboljih 5 od drugih 7 trka, što je još veća glupost.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Po meni se ne treba voditi takvom logikom da smo dobro prošli jer je uvijek moglo biti gore.
Uvođenje boda za FL je po meni potpuno nepotrebno. No nije riječ o pravilu koje će u potpunosti uzdrmati temelje F1 pa nema smisla plakati, ali svakako ima smisla iskazati nezadovoljstvo tom odlukom.
@Ferrari, poenta je u tome što bave glupostima.
Uvode glupost, pa onda takvu glupost naprave još nakaradnijom.
Naprave glupost na kvadrat.
Dobro, još nisu ništa napravili.....
Ima puno bitnijih stvari koje moraju popraviti, generalno u sportu.
Kao i što ima puno drugih načina, mimo dijeljenja boda za FL (ali samo za top 10 plasiranih) da se utrkivanje učini zanimljivim.
Nikako mi se ne sviđa u kojem pravcu ide F1 (jučer to spomenu @zjurina na drugoj temi), zadnjih nekoliko godina.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
S obzirom da je takvo pravilo postojalo u 50ima na samom početku F1 i da se koristi već godinama u F2, nemam previše zamjerki na izmjenu.
Uglavnom bit ćemo pametniji nakon nekoliko utrka.
Ma dobro, ova analiza je napravljena na čistoj matematici pomoću neke formule koju je ovaj koji drži stranicu odlučio primjeniti na sve...nema tu nekih detalja i ne uzimlje u obzir uvjete, promet, nevažeće krugove, količinu goriva, starost guma, modove motora, strategije itd.
Ovo je više onako zanimljivo, ali ipak ne znači puno jer je zasnovano na čisto matematici i formuli koja se koristi.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 11.03.2019., 14:39
Ma dobro, ova analiza je napravljena na čistoj matematici pomoću neke formule koju je ovaj koji drži stranicu odlučio primjeniti na sve...nema tu nekih detalja i ne uzimlje u obzir uvjete, promet, nevažeće krugove, količinu goriva, starost guma, modove motora, strategije itd.
Ovo je više onako zanimljivo, ali ipak ne znači puno jer je zasnovano na čisto matematici i formuli koja se koristi.
S obzirom na dostupne informacije, analiza je po meni napravljena na najbolji mogući način.
Neke stvari koje si naveo su uzete u obzir kao npr. promet/nevažeći krugovi, količina goriva (naravno riječ je o procjenama, ali procjenama koje imaju neko pokriće) i trošenje guma kroz stint.
Uostalom, dovoljno je baciti pogled na prošlogodišnju analizu u kojoj je relativno precizno uspio prognozirati omjere snaga. Naravno, kao što sam već nekoliko puta rekao, ne treba se ovoga držati k'o pijan plota, ali je ovo analiza kojoj ja osobno najviše vjerujem.
Znam za ovu analizu i meni je osobno bezveze...zasnovano na matematici, a ne na realnosti.
McLaren 6. ekipa po njihovoj kalulaciji, a radili su simulaciju utrke kroz 4 stinta tj. 3 ulaska u boks i prije zadnjeg stinta su ušli u boks pa ne znamo ni da li su ubacili ili izbacili goriva pa nastavili simulaciju.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Analiza se ne temelji samo na jednoj (onoj najbržoj) simulaciji utrke, nego su u obzir uzeti svi stintovi duži od 10 krugova što bi trebalo osigurati da se dobije neki pouzdani prosjek. Postoji tu puno ograničavajućih faktora koji ne dozvoljavaju potpunu analizu (ne znamo modove motora, set-upove, količinu goriva možemo samo nagađati...), no ti ograničavajući faktori postoje u bilo kojoj analizi. No mislim da je ova analiza najbolje ukomponirala poznate faktore.
Djelomično je razlog moje preferencije ove analize i činjenica da je prošle godine bio najbliži realnom stanju stvari. Uskoro ćemo saznati je li to bio lucky guess ili ova metoda stvarno izbacuje dobre rezultate.
CrashOverride je napisao/la: 09.03.2019., 11:46
Je, uzeli su 20 od 21 jer nije bilo nikakve potrebe da ga neko 'ponisti' a smatram da je svaki bolid ispod 10og mjesta brzi od svih ostalih u jednom krugu na novim gumama,ono pred kraj utrke kad su vodeci na gumama na izdisaju.. Svi osim osim Williamsa¡..
A lako se to sve dogovori, ne mora bas nista ic u eter..
Ako se ovodi bodovanje ili svi ili nitko..
A opet sta kazes, dobis 1 bod..Ili ga ne dobis.. Ili recimo nekih 7 u sezoni max, ono procjena..
Ne bih rekao. Barem ne po prošlogodišnjem omjeru snaga. Možda bi neko od tih ispod destog mjesta na novim gumama jedva uspio prestići najbrži krug od nekoga iz top timova, nezianteresiranih za postizanje najbržeg kruga. Ali sa bodovanjem, i ovi naprijed će biti zaintersirani, pa vjerujem da će sa lakoćom i na starim gumama postaviti brže vrijeme od bilo koga iza desetog mjesta. A tek ako neko od vodećih bude imao prostora za besplatan odlazak u boks... Kad pogledaš da je skoro svaki najbrži krug pripao top timovima, osim jednog. I onda kad pogledaš kad su ostvareni ti krugovi. Uglavnom oko pola utrke, kad odrade boks. Koliko tu ima štednje.
Ovaj lik i njegova matematika.....
Pamtim onu njegovu legendarnu All-time ljestvicu po kojoj je Nico Rosberg ispred MSa, Senne,...., a Nelson Piquet (stariji, naravno) je negdje na 55. mjestu.....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 11.03.2019., 17:51
Ovaj lik i njegova matematika.....
Pamtim onu njegovu legendarnu All-time ljestvicu po kojoj je Nico Rosberg ispred MSa, Senne,...., a Nelson Piquet (stariji, naravno) je negdje na 55. mjestu.....
Frantic je napisao/la: 11.03.2019., 17:51
Ovaj lik i njegova matematika.....
Pamtim onu njegovu legendarnu All-time ljestvicu po kojoj je Nico Rosberg ispred MSa, Senne,...., a Nelson Piquet (stariji, naravno) je negdje na 55. mjestu.....
Hehe ta ljestvica je poprilično kontroverzna
Model za procjenu vozača ima nekoliko velikih mana koje je nemoguće izbjeći ako se oslanjamo u potpunosti na brojke i matematiku. Rosberg se našao tako visoko zbog pobjeđivanja MS-a u periodu 2010.-2012.
No procjena poretka na temelju testiranja je potpuno drugi par rukava.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.