Scuderia Ferrari
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
U koliko jurisaju na titulu, onda bi imalo smisla, ali ako zele barem jos 1-2 pobjede, onda nisam siguran da ce doci u Kanadu. Sve dok se ne pojave, ja vise ne vjerujem tabloidima i nekim tamo insajderima za ove informacije..
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
https://pbs.twimg.com/media/CGfdDh0WoAAhqyH.jpg
Ferrari je u prosloj godini bio 4 momcad na gridu, sa ogromnim zaostatkom za Mercedesom. Ove godine u pred-sezoni su potrosili manje tokena u odnosu na Mercedes, a forma je mnogo bolja, vremena po krugu su skoro identicna Mercedesu u koliko je temperatura staze veca. Ako ova 3 tokena iskoriste pametno, tacnije osnaze motor, situacija bi mogla bitin zbiljna.
Nadam se, da ce se malo vise pribliziti Mercedesu i do kraja sezone ce imati isto tokena za potrosit, tacnije na kraju sezone bi mogu nulirati Mercedesovu prednost i 2016 ozbiljno zaprijetiti!? Mislim - nadati se
Valjda ce u nastavku sezone biti dosta kreativniji sa aerodinamikom, ona nije ogranicena poput motora i da ce svoju formu boostat do VN Belgije!
Ferrari je u prosloj godini bio 4 momcad na gridu, sa ogromnim zaostatkom za Mercedesom. Ove godine u pred-sezoni su potrosili manje tokena u odnosu na Mercedes, a forma je mnogo bolja, vremena po krugu su skoro identicna Mercedesu u koliko je temperatura staze veca. Ako ova 3 tokena iskoriste pametno, tacnije osnaze motor, situacija bi mogla bitin zbiljna.
Nadam se, da ce se malo vise pribliziti Mercedesu i do kraja sezone ce imati isto tokena za potrosit, tacnije na kraju sezone bi mogu nulirati Mercedesovu prednost i 2016 ozbiljno zaprijetiti!? Mislim - nadati se

Valjda ce u nastavku sezone biti dosta kreativniji sa aerodinamikom, ona nije ogranicena poput motora i da ce svoju formu boostat do VN Belgije!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
Tako je, o tome treba još pasti odluka.
Piše se da su novi motori spakirani za Kanadu, ali se tek treba odlučiti dali će se s njima voziti ili ostaju stari.
To što će se počet koristiti 3. motor ne znači da se 2. ne može više koristiti.
Mislim da Ferrari nema što izgubiti i da treba voziti s novim motorima, Kanada će biti odličan test koliko se dobilo s tim upgrade-om.
Za 1. motor mislim da su odlučili da će ga koristiti na 1. i 2. treninzima u nadolazećim utrkama, a 2. motor mogu koristiti na stazama koje nisu toliko zahtjevne po pitanju snage motora (napr. Mađarska) tj tu će se razlika u snazi najmanje osjetiti.
A ako se dobro sjećam dolazi i nekakav aero update. Prididamo li novu regulativu o flexi krilima, mogli bi biti zanimljivo.
Piše se da su novi motori spakirani za Kanadu, ali se tek treba odlučiti dali će se s njima voziti ili ostaju stari.
To što će se počet koristiti 3. motor ne znači da se 2. ne može više koristiti.
Mislim da Ferrari nema što izgubiti i da treba voziti s novim motorima, Kanada će biti odličan test koliko se dobilo s tim upgrade-om.
Za 1. motor mislim da su odlučili da će ga koristiti na 1. i 2. treninzima u nadolazećim utrkama, a 2. motor mogu koristiti na stazama koje nisu toliko zahtjevne po pitanju snage motora (napr. Mađarska) tj tu će se razlika u snazi najmanje osjetiti.
A ako se dobro sjećam dolazi i nekakav aero update. Prididamo li novu regulativu o flexi krilima, mogli bi biti zanimljivo.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Jesi siguran da se može ponovo koristiti stara specifikacija agregata? Čini mi se kad jedanput potroše/ulože neki token moraju kao takav PU i homologirati.. te se može koristiti samo posljednja homologirana verzija. Malo prokopajte po pravilnicima.. no meni se čini da je na početku sezone bilo govora o tome. Po tome je specifična ova sezona naspram prošle.. jer u prošloj je bila samo jedna specifikacija homologirana.. te se moglo uvijek kombinirati sa onim starijim agregatima koji su eventualno nadograđeni u svrhu pouzdanosti (bez tokena). Slijedeće sezone nema tokena kroz sezonu, pravila kao 2014 u vezi toga.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

-
OggY
- Karting
- Postovi: 34
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Alonso
Kad potrose tokene onda logicno koriste taj motor i naravno npr.motor broj 3 je jako istrosene onda mogu uzet motor br.2 koji ima istu specifikaciju ali je manje presao bar mislim da je tako.
Nadam se da ce Ferrari sad ici Max snagom i vrijeme je da opet pobijede ali ovaj put Kimi jer nije odavno
dobio
Nadam se da ce Ferrari sad ici Max snagom i vrijeme je da opet pobijede ali ovaj put Kimi jer nije odavno
dobio
Biti drugi znaci biti prvi medju gubitnicima



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Agregar se sastoji od više komponenti.. stoga je nešto kompliciranije, ali i olakotno. Npr.. ako su homologirali novu mašinu tako da su promjenili turbo, onda mogu korisiti sve iz starog agregata osim tog novo-homologiranog dijela/cijeline.
No nemojte me držati za rječ.. jedno je naša logika, a drugo su čvrsto postavljena pravila. To sigurno negdje piše.. pa stoga treba samo dobro prostudirat.
2015 F1 Technical Regulations - Published on 08.01.2015
2015 F1 - Technical Regulations - Published on 29.06.2014
2016 F1 - Changes to the Technical Regulations - Published on 26.02.15 published on 26.02.15
No nemojte me držati za rječ.. jedno je naša logika, a drugo su čvrsto postavljena pravila. To sigurno negdje piše.. pa stoga treba samo dobro prostudirat.
2015 F1 Technical Regulations - Published on 08.01.2015
2015 F1 - Technical Regulations - Published on 29.06.2014
2016 F1 - Changes to the Technical Regulations - Published on 26.02.15 published on 26.02.15
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
http://www.thisisf1.com/2015/06/04/ferr ... -gp-surer/
Mekše gume, 15KS više (ako debitira novi PU), novo gorivo, duži pravci (kao u Maleziji); sve to ide na ruku Ferrariju. Jedino malo temperatura zraka oko 20C šteka
.
Mislim da će biti gusto (bar se nadam)
Mekše gume, 15KS više (ako debitira novi PU), novo gorivo, duži pravci (kao u Maleziji); sve to ide na ruku Ferrariju. Jedino malo temperatura zraka oko 20C šteka

Mislim da će biti gusto (bar se nadam)

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
U tekstu se spominje "unutar 15 konja dominantnog Mercedesa", što znači da bi sa novim PU-om bila maksimalna razlika 15 konja između ta dva tima. Sa gorivom i PU-om bi Ferrariju skočile performanse oko 50-tak konja, pošto novo gorivo daje 20konja sa većom štednjom. ostatak spada na PU.
Pošto već sada Ferrari ima nekakvu ala' prednost naspram Mercedesa po pravcu, i bolje držanje stražnjih guma na mekšoj komponenti, to bi kao bio svekupno as u rukavu za Ferrari. No, otom -potom, dok nevidimo nema smisla nagađati. Osobno bi volio da idu sa novim agregatom, bez obzira na mogući deficit količine agregata kroz sezonu, jer u biti jedna utrka neigra veliku ulogu ko će sve ostali proizvođači (osim Mercedesa) imati penale tokom sezone. Što znači da bi u tom slučaju mogli imati kumulativno jedino drugu poziciju iza Mercedesa (ako kužite što mislim), a to su i do sada imali. Treba ići na sve ili ništa.. pa eventualno otvoriti prije karte da se vidi gdje stoji taj novi PU. Tada će se imati više vremena za isprobavanje novih nadogradnji kroz sezonu...
btw.. sve mi se više čini da će tako nekako i biti, jer ako Shell dolazi sa novim gorivom u Kanadu to može jedino značiti da također sa njim dolaze novi PU-i pošto je on prilagođen novom gorivu više nego ova "stara" verzija PU-a (" variable inlet's"). Predpostavku vučem iz toga što su se do sada na svim verzijama mučili sa novom formulom goriva zbog veće eksplozivnosti u djelu sagorjevanja, te agregat to nije mogao izdržati. Predpostavljam da su prošlom nadogradnjom (uslijed onih pucanja blokova mašine sa početka sezone i prijevremenog mijenjanja PU-a kod svih vozača sa Ferrarijevom mašinom) koja je napravljena zbog pouzdanosti (bez tokena) upravo ciljano riješen taj problem koji će u konačnici sa novom verzijom (sa tokenima) PU-a dati prave performanse u kombinaciji novog Shellovog goriva.
Ovo je iz Speedweeka:
_____________
Izgleda da su se i neki navijači upgrejdali
..sa novim modelom SF15-T. Ovj Ferrari fan dolazi u Montreal uvjek sa Ferrarijevim bolidom na glavi.. ovog puta sa Sebastijanovim SF15-T:

Pošto već sada Ferrari ima nekakvu ala' prednost naspram Mercedesa po pravcu, i bolje držanje stražnjih guma na mekšoj komponenti, to bi kao bio svekupno as u rukavu za Ferrari. No, otom -potom, dok nevidimo nema smisla nagađati. Osobno bi volio da idu sa novim agregatom, bez obzira na mogući deficit količine agregata kroz sezonu, jer u biti jedna utrka neigra veliku ulogu ko će sve ostali proizvođači (osim Mercedesa) imati penale tokom sezone. Što znači da bi u tom slučaju mogli imati kumulativno jedino drugu poziciju iza Mercedesa (ako kužite što mislim), a to su i do sada imali. Treba ići na sve ili ništa.. pa eventualno otvoriti prije karte da se vidi gdje stoji taj novi PU. Tada će se imati više vremena za isprobavanje novih nadogradnji kroz sezonu...
btw.. sve mi se više čini da će tako nekako i biti, jer ako Shell dolazi sa novim gorivom u Kanadu to može jedino značiti da također sa njim dolaze novi PU-i pošto je on prilagođen novom gorivu više nego ova "stara" verzija PU-a (" variable inlet's"). Predpostavku vučem iz toga što su se do sada na svim verzijama mučili sa novom formulom goriva zbog veće eksplozivnosti u djelu sagorjevanja, te agregat to nije mogao izdržati. Predpostavljam da su prošlom nadogradnjom (uslijed onih pucanja blokova mašine sa početka sezone i prijevremenog mijenjanja PU-a kod svih vozača sa Ferrarijevom mašinom) koja je napravljena zbog pouzdanosti (bez tokena) upravo ciljano riješen taj problem koji će u konačnici sa novom verzijom (sa tokenima) PU-a dati prave performanse u kombinaciji novog Shellovog goriva.
Ovo je iz Speedweeka:
-no dosta izvora govori i da je prednost novog agregata dosta veća.. bez obzira na to treba biti realan i vidjeti što će se od toga desiti.From Ferrari it has never been confirmed: in Montreal Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen should get more steam - thanks to modifications to pistons, camshafts and combustion chambers. Along with Ferrari has worked diligently and Shell: a new fuel will help to reduce fuel consumption and increase performance. Overall, Ferrari wants up to 30 hp reloading and therefore come to that level of at least 820 hp, on which Mercedes moved.
_____________
Izgleda da su se i neki navijači upgrejdali


Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/130 ... ari-engine
Dakle.... Ferrari se može vratiti na svoj drugi PU, nema nikakvih prepreka.
"It's nothing to do with finances," she said. "That's the strategy that has been chosen on when you want to introduce what and what engine you want to use. First of all it is about when you want to use a new engine. We are now on our second engine, they are taking their third engine. Obviously they have a different strategy because if needs be they can return to an old engine.
Dakle.... Ferrari se može vratiti na svoj drugi PU, nema nikakvih prepreka.

- Kage
- Karting
- Postovi: 8
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Räikkönen/Ricciardo
Zanimljivo kako puno ljudi na forumima vole kritizirati Kimija da ne surađuje dobro sa inženjerima ili da ne sudjeluje dovoljno u razvoju bolida dok svi ljudi koji rade ili su radili s njim govore totalno suprotno.JFK je napisao/la:https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/602418305094295552
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

-
OggY
- Karting
- Postovi: 34
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Alonso
Mislim da bi sad tek trebao isplivati Ferrarijev potencijal po pitanju novog motora i mislim da bi i Williamsi trebali biti jaki.Te 3 ekipe ce voditi glavnu rijec mozda bi neki Lotusovac mogao uskociti a od Rbr i McH ne ocekujem nista.
Biti drugi znaci biti prvi medju gubitnicima



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Hola!

Evo mene da malo komentiram neke stvarčice koje su mi upale u oči.
---------------------------------------------------------------------
Nakon dugo vremena nisam gledao treninge i propustio sam prvih pola sata kvalifikacija (opravdano!
).
Što se tiče forme Ferrarija. Mislim da je hattrick već dosta o tome govorio. Sudeći po ovom vikendu izgleda mi kao da je Ferrari uspio izbalansirati svoju B specifikaciju bolida. Bilo je dosta pozitivnih komentara na formu Ferrarija ovaj vikend i vezano uz to ja sam zadovoljan.
S druge strane taj bolid i dalje skoro u svim područjima zaostaje za Mercedesom (ono kada je Arrivabene govorio o limitiranom bolidu). Nekako mi se čini da su sa Mercedesom što se tiče KS gotovo al pari, ali u drugim područjima kaskaju. Također Mercedes gotovo sigurno ima postavku da oslobodi još malo snage za jedan brzi krug (vrlo iritantna činjenica s obzirom na pozicije na slobodnim treninzima).
Ono što najviše upada u oči je nemogućnost bolida (vozača) da zagrije gume na optimalnu temperaturu. Bolid jednostavno nije rođen za ove gume. Ovaj bolid bi savršeno funkcionirao da je na svakoj utrci temperatura zraka +35, a temperatura staze +55. Nadam se da će taj problem Allison i ekipa riješiti za 2016.
A sad bih nešto rekao uz svježa događanja sa kvalifikacija. Ponavljam nisam gledao kvalifikacije, ali nije ni bitno. Dovoljno je pogledati gdje se nalazi drugi crveni bolid da počnem psovati sve živo. Dakle u ovoj sezoni gotovo da ne postoji vikend u kojem Kimi (i njegova ekipa) nije imao sran.je od kvalifikacija. Meni je naprosto neprihvatljiva današnja Kimijeva pozicija.
On je danas upro prstom u ekipu. Ja vjerujem da on ne bi lagao (ne čini mi se kao takav tip). Ponavljam nisam gledao Q1, ali vrijeme koje je on napravio sigurno je moglo biti bolje. Jer čuj.... Vettel je napravio vrijeme koje je napravio u Q1 i prošao je dalje, Kimi je napravio vrijeme koje je napravio i ispao je u Q1.
Također cijeli vikend je nešto gunđav, svadljiv i nekako nezadovoljan. Meni to izgleda kao : pun mi k........ ovakve F1, guma, dosadnih pitanja i još glupljih ljudi. U izjavi koju je dao ponekad govori oni (misleći na Ferrari), a ponekad mi (misleći na sebe i Ferrari).
Meni je Kimi drag, stvarno jedan super lik koji je u svom điru i boli ga k..... za sve ostalo (to mu ja ne bih uzeo kao manu), ali prvi i zadnji puta kada je pokazao ono najbolje od sebe u Ferrariju je bilo 2007. godine. Sve ovo u zadnje dvije godine je pomalo mučno. Vjerujem da na gridu ima mladih lavova koji su prilagodljiviji od njega i koji bi grizli (stoje na gridu i čekaju ko napete puške za to drugo mjesto u Ferrariju).
Ponavljam Kimi mi je super lik, navijam za njega, ali još mi je draži Ferrari. Ima jedna "poslovica" koja kaže: momčad je jaka onoliko koliko je jaka njena najslabija karika.



Evo mene da malo komentiram neke stvarčice koje su mi upale u oči.

---------------------------------------------------------------------
Nakon dugo vremena nisam gledao treninge i propustio sam prvih pola sata kvalifikacija (opravdano!

Što se tiče forme Ferrarija. Mislim da je hattrick već dosta o tome govorio. Sudeći po ovom vikendu izgleda mi kao da je Ferrari uspio izbalansirati svoju B specifikaciju bolida. Bilo je dosta pozitivnih komentara na formu Ferrarija ovaj vikend i vezano uz to ja sam zadovoljan.
S druge strane taj bolid i dalje skoro u svim područjima zaostaje za Mercedesom (ono kada je Arrivabene govorio o limitiranom bolidu). Nekako mi se čini da su sa Mercedesom što se tiče KS gotovo al pari, ali u drugim područjima kaskaju. Također Mercedes gotovo sigurno ima postavku da oslobodi još malo snage za jedan brzi krug (vrlo iritantna činjenica s obzirom na pozicije na slobodnim treninzima).
Ono što najviše upada u oči je nemogućnost bolida (vozača) da zagrije gume na optimalnu temperaturu. Bolid jednostavno nije rođen za ove gume. Ovaj bolid bi savršeno funkcionirao da je na svakoj utrci temperatura zraka +35, a temperatura staze +55. Nadam se da će taj problem Allison i ekipa riješiti za 2016.
A sad bih nešto rekao uz svježa događanja sa kvalifikacija. Ponavljam nisam gledao kvalifikacije, ali nije ni bitno. Dovoljno je pogledati gdje se nalazi drugi crveni bolid da počnem psovati sve živo. Dakle u ovoj sezoni gotovo da ne postoji vikend u kojem Kimi (i njegova ekipa) nije imao sran.je od kvalifikacija. Meni je naprosto neprihvatljiva današnja Kimijeva pozicija.
On je danas upro prstom u ekipu. Ja vjerujem da on ne bi lagao (ne čini mi se kao takav tip). Ponavljam nisam gledao Q1, ali vrijeme koje je on napravio sigurno je moglo biti bolje. Jer čuj.... Vettel je napravio vrijeme koje je napravio u Q1 i prošao je dalje, Kimi je napravio vrijeme koje je napravio i ispao je u Q1.
Također cijeli vikend je nešto gunđav, svadljiv i nekako nezadovoljan. Meni to izgleda kao : pun mi k........ ovakve F1, guma, dosadnih pitanja i još glupljih ljudi. U izjavi koju je dao ponekad govori oni (misleći na Ferrari), a ponekad mi (misleći na sebe i Ferrari).
Meni je Kimi drag, stvarno jedan super lik koji je u svom điru i boli ga k..... za sve ostalo (to mu ja ne bih uzeo kao manu), ali prvi i zadnji puta kada je pokazao ono najbolje od sebe u Ferrariju je bilo 2007. godine. Sve ovo u zadnje dvije godine je pomalo mučno. Vjerujem da na gridu ima mladih lavova koji su prilagodljiviji od njega i koji bi grizli (stoje na gridu i čekaju ko napete puške za to drugo mjesto u Ferrariju).
Ponavljam Kimi mi je super lik, navijam za njega, ali još mi je draži Ferrari. Ima jedna "poslovica" koja kaže: momčad je jaka onoliko koliko je jaka njena najslabija karika.

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Ice..
__________
Mislim da je to jedini 'višerječni' intervju od Mr. Arrivabenea. Dolje je prijevod na engleski.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GeWt9laJz68[/youtube]
Meni se također čini da se relacija Kimi vs Novinari počela zatezati, a znamo na kojim su oni relacijama. To naravno radi samog vozača nervoznim, a novinare još više zainteresiranim... recimo nekakav domino efekt, koji na kraju krajeva ne ide na ruku niti Kimiju, ni Ferrariju. Osobno mislim da je cijela ta situacija malo prenapuhana i preizreagirana sa strane novinara.. a samim time i Kimija koji se uoće ne čini tako 'Ice' kako ga smatraju.
Koliko sam skužio što se kvala tiče.. prvotni plan, kako za Vettela, tako i za Kimija, bio je napraviti dva brza kruga u zadnjem stintu Q1. Znači; spori, brzi, spori, brzi, box. Tako je i bilo na kraju. No izgleda da je Kimi u svojim brzim krugovima imao problema sa gužvom (možda i prije tog prvog brzog od 1:15, jer se po Rosbergovoj šabloni to čini razumna brzina ako se ide na tri brza), no nisam skužio niti analizirao kada (u prvom brzom gdje je imao najveći zaostatak za Vettelovim sa 1:15 ili onim drugim sa 1:12).. te kad su služili kako imaju problem Kimi je napravio malo 'svježeg zraka' ili ti rastojanje kako bi imao čistu situaciju.. izgleda da je tada došlo do promjene plana jer su bili svjesni kako neće moći upasti u Q2 sa ta dva brza kruga i išli su na treći (po uzoru na Rosberga). Mislim da je to odlučeno već nakon prvog brzog kruga(onog sa vremenom 1:15 kad se vjerovatno desila ta gužva sa Sauberom).. i na kraju se ispostavilo da nisu imali vremena za taj treći brzi krug.
Eto.. to je moj pogleda na sve. I mislim da je najbliži istini.
Ako su,a vjerovatno jesu, odlučili da naprave tri brza kruga, onda je za predpostaviti da drugi brzi ne ide 'pritiskanje do kraja' kako bi mu gradacija guma bila optimalna za taj zadnji najbrži (treći).
Evo Rosbergov primjer tog zadnjeg stinta Q1..
6. P 1:43.640
7. 2:06.536
8. 1:16.543
9. 1:21.746
10. 1:11.883
11. 1:21.255
12. 1:10.976
13. P 1:26.534
Vettel:
5. P 1:25.853
6. 3:38.423
7. 1:12.399
8. 1:23.122
9. 1:11.184
10. P 1:24.423
Kimi:
5. P 1:27.165
6. 3:55.791
7. 1:15.411
8. 1:20.671
9. 1:12.867
10. P 1:20.986
Kimi je čak imao brže te sporije krugove od Rosberga (1:20 vs 1:21) i još više od Vettela (1:20 vs 1:23) što može također naslućivati da su imali nešto drukčiji tempo zbog nenadane odluke na tri brza kruga, no očito im nije uspjelo.. od tud onaj Kimijev timski radio:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MQ0jhCMvIZ8[/youtube]
Mislim da je to opet nesretan splet okolnosti.. Ovo je staza visokog rizika da se upadne u gužvu jer je užasno kratka za svoju brzinu. I greške tima su moguće u provjeni izlaska, no također drugi tim (u ovom slučaju Sauber) može ciljano pustiti svog vozača ispred nekog kako bi imali čist zrak.. tako to ide, dok jednom sviće drugom se mrači. E sad tko je tu mogao nešto prije učinit.. Kimi ili ekipa, to samo oni znaju, i sumnjam da će nam reći, jer gledajući zadnji komentar Arrivabenea, taj prljavi veš nećemo vidjet samo tako. Također mislim da Kimi ne bi samo tako nešto rekao da nije istina.. uostalom njegov dio tima nije jedanput zafrknuo stvar, no zato izvrsno rade u utrci.. pa se sve to nekako izravna.


__________
Mislim da je to jedini 'višerječni' intervju od Mr. Arrivabenea. Dolje je prijevod na engleski.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GeWt9laJz68[/youtube]
________"Something happened and we didn't get through. But I don't want to talk about Kimi in detail. When I talk about Kimi then people talk about contract, what we could do, options.. I don't want to talk about that. Of course this is not good for the team and for him."
Was there a problem with the car? "No problems, I don't know where this bullshit is coming from."
Meni se također čini da se relacija Kimi vs Novinari počela zatezati, a znamo na kojim su oni relacijama. To naravno radi samog vozača nervoznim, a novinare još više zainteresiranim... recimo nekakav domino efekt, koji na kraju krajeva ne ide na ruku niti Kimiju, ni Ferrariju. Osobno mislim da je cijela ta situacija malo prenapuhana i preizreagirana sa strane novinara.. a samim time i Kimija koji se uoće ne čini tako 'Ice' kako ga smatraju.
Koliko sam skužio što se kvala tiče.. prvotni plan, kako za Vettela, tako i za Kimija, bio je napraviti dva brza kruga u zadnjem stintu Q1. Znači; spori, brzi, spori, brzi, box. Tako je i bilo na kraju. No izgleda da je Kimi u svojim brzim krugovima imao problema sa gužvom (možda i prije tog prvog brzog od 1:15, jer se po Rosbergovoj šabloni to čini razumna brzina ako se ide na tri brza), no nisam skužio niti analizirao kada (u prvom brzom gdje je imao najveći zaostatak za Vettelovim sa 1:15 ili onim drugim sa 1:12).. te kad su služili kako imaju problem Kimi je napravio malo 'svježeg zraka' ili ti rastojanje kako bi imao čistu situaciju.. izgleda da je tada došlo do promjene plana jer su bili svjesni kako neće moći upasti u Q2 sa ta dva brza kruga i išli su na treći (po uzoru na Rosberga). Mislim da je to odlučeno već nakon prvog brzog kruga(onog sa vremenom 1:15 kad se vjerovatno desila ta gužva sa Sauberom).. i na kraju se ispostavilo da nisu imali vremena za taj treći brzi krug.
Eto.. to je moj pogleda na sve. I mislim da je najbliži istini.
Ako su,a vjerovatno jesu, odlučili da naprave tri brza kruga, onda je za predpostaviti da drugi brzi ne ide 'pritiskanje do kraja' kako bi mu gradacija guma bila optimalna za taj zadnji najbrži (treći).
Evo Rosbergov primjer tog zadnjeg stinta Q1..
6. P 1:43.640
7. 2:06.536
8. 1:16.543
9. 1:21.746
10. 1:11.883
11. 1:21.255
12. 1:10.976
13. P 1:26.534
Vettel:
5. P 1:25.853
6. 3:38.423
7. 1:12.399
8. 1:23.122
9. 1:11.184
10. P 1:24.423
Kimi:
5. P 1:27.165
6. 3:55.791
7. 1:15.411
8. 1:20.671
9. 1:12.867
10. P 1:20.986
Kimi je čak imao brže te sporije krugove od Rosberga (1:20 vs 1:21) i još više od Vettela (1:20 vs 1:23) što može također naslućivati da su imali nešto drukčiji tempo zbog nenadane odluke na tri brza kruga, no očito im nije uspjelo.. od tud onaj Kimijev timski radio:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MQ0jhCMvIZ8[/youtube]
Mislim da je to opet nesretan splet okolnosti.. Ovo je staza visokog rizika da se upadne u gužvu jer je užasno kratka za svoju brzinu. I greške tima su moguće u provjeni izlaska, no također drugi tim (u ovom slučaju Sauber) može ciljano pustiti svog vozača ispred nekog kako bi imali čist zrak.. tako to ide, dok jednom sviće drugom se mrači. E sad tko je tu mogao nešto prije učinit.. Kimi ili ekipa, to samo oni znaju, i sumnjam da će nam reći, jer gledajući zadnji komentar Arrivabenea, taj prljavi veš nećemo vidjet samo tako. Također mislim da Kimi ne bi samo tako nešto rekao da nije istina.. uostalom njegov dio tima nije jedanput zafrknuo stvar, no zato izvrsno rade u utrci.. pa se sve to nekako izravna.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
@hatt
--------------------
No kako bilo da bilo danas je novi dan.
Ajmo dečki, idemo po pobjedu i uzeti što više bodova!
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]


--------------------
No kako bilo da bilo danas je novi dan.
Ajmo dečki, idemo po pobjedu i uzeti što više bodova!
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Reakcija Arrivabenea nakon što je vidio Kimijev krš: '..fanculo'
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/613032499657183233
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/613032778079322112
_____



Izvor



Izvor
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
