
Što se tiče prijenosa, obično među prvima kritiziram, ali danas nisam primijetio pretjerani kriminal iz režije, možda u jutarnjem terminu nisam toliko kritičan

Ma ni ja nisam pretjerano kritičan bio na prvu, neki me hype uhvatio kad sam vidio potencijalnu borbu Lewisa i Seba, razbudilo me pravo, ali kasnije kad premotam film u glavi, stvarno Hamiltona i Vettela su pratili pretjerano dugo dok su se okolo po stazi odvijale druge borbe, manje bitne, ali svejedno borbe i preticanja.croatic f1 je napisao/la: 13.10.2019., 21:16 Kvalifikacije bih potpuno prespavao da nisam slučajno odgodio alarm za 10 minuta, a utrku bih kao i @LH44 gledao, ne otpočetka, da nije Blažičko rekao da je u 7, ja sve računao da je u 8 i tako namjestio alarm, još na prvu gledam za vrijeme prijenosa u smislu što on baljezga, nije tako rano...![]()
Što se tiče prijenosa, obično među prvima kritiziram, ali danas nisam primijetio pretjerani kriminal iz režije, možda u jutarnjem terminu nisam toliko kritičan![]()
Mislim da nije tako. Onda bi pokazivalo isti postotak za sve 4 gume. I svi koji su startali na istom setu bi imali istu grafiku na startu utrke... A pokazivalo je jednom kod Hamiltona različito za svaku gumu. Kod Vettela su zadnje imale manji postotak. Mislim da tu prate preko senzora temperature guma, ili nešto slično. Isto tako i timovi imaju podtake o gumama. Znaju na primjer ako je nekome pukla guma. Bilo je čini mi se u Singapuru, Hulkenberg je pozvan u boks zbog puknuća gume. A nije ono da se guma raspala, nego vjerovatno počela gubiti pritisak. I odmah mu javili iz boksa.avetma je napisao/la: 13.10.2019., 12:10 Bojim se da grafika pokazuje predviđeno stanje u odnosu na Pirelli predviđanja. Recimo, ako je Pirelli predvidio da Medium traje 35 krugova onda bi grafika u 17 krugu pokazala da su na 50% iskoristenosti.
Uglavnom, bedastoća.
Ma kakav senzor... Stavili su 10% više potrošnje na stražnje gume, od tud razlika u grafici. Ista glupost kao "striking distance".Pastor je napisao/la: 14.10.2019., 11:23 Mislim da nije tako. Onda bi pokazivalo isti postotak za sve 4 gume. I svi koji su startali na istom setu bi imali istu grafiku na startu utrke... A pokazivalo je jednom kod Hamiltona različito za svaku gumu. Kod Vettela su zadnje imale manji postotak. Mislim da tu prate preko senzora temperature guma, ili nešto slično. Isto tako i timovi imaju podtake o gumama. Znaju na primjer ako je nekome pukla guma. Bilo je čini mi se u Singapuru, Hulkenberg je pozvan u boks zbog puknuća gume. A nije ono da se guma raspala, nego vjerovatno počela gubiti pritisak. I odmah mu javili iz boksa.
Svejedno, mislim da je ova grafika glupost.
Kad je Hamilton stigao Vettela, na svježijem softu, nakon nekoliko krugova prikažu ovu grafiku i za Vettela i za Hamiltona. I u Vettela su negdje oko 40, 50%, a u Hamiltona, svježije gume oko 20%, jedna je čak bila na 10%. A vidi se da Vettel svaku krivinu ide šire, dok Hamilton ulijeće idealno... Ako prate temperaturu, možda da je Hamilton malo popustio tempo prikazalo bi mu veće postotke. Ali mislim da grafika veze nema sa gripom, jer ga je Hamilton očigledno više imao sa svježijim gumama.
u pravu si, kimi je dobio dva boda za false start.gidra je napisao/la: 14.10.2019., 16:27
1 razlog je što bi samom kaznom propustio VN Meksika. Čini mi se da je Kimi za svoj prerani start u Rusiji dobio dva dodatna boda penalizacije. Vettel je sad na granici da ukoliko dobije samo 1 penalizacijski bod automatski aktivira suspenziju. Prva stvar to pravilo je jedna velika glupost u nizu od strane FIA-e. Drugo eventualna suspenzija napravila bi opet negativni atak na svijet F1 koji se još nije niti oporavio od VN Kanade i ultra glupe odluke o kazni Vettelaa koja je bila prekretnica sezone.
Potpisujem. Napokon netko gleda širu sliku. Vettelu su vratili dug i spasili gledanost utrke, ukratko. I to mi je čak ok, jer je u neku ruku pravedno, ako već nije po pravilima. Žao mi je jedino što je tim potezom (potpuno nenamjerno da se razumijemo) na dijelić sekunde dekoncentrirao Leclerca i doprinjeo njegovom lošem startu, što naravno ne opravdava Leclerca na bilo koji način jer je trebao gledat u semafor a ne u to što Vettel radi, ali kad se bolid pored tebe trzne, trebaš biti stara iskusnjara da ne reagiraš na to makar pogledom, a Leclerc to (još) nije.gidra je napisao/la:Nisam čitao vaše ranije rasprave ili polemike ne znam kako da ih nazovem u vezi odluke o (ne)kažnjavanju Vettela ali dva su velika razloga radi kojih Vettel nije kažnjen:
1 razlog je što bi samom kaznom propustio VN Meksika. Čini mi se da je Kimi za svoj prerani start u Rusiji dobio dva dodatna boda penalizacije. Vettel je sad na granici da ukoliko dobije samo 1 penalizacijski bod automatski aktivira suspenziju. Prva stvar to pravilo je jedna velika glupost u nizu od strane FIA-e. Drugo eventualna suspenzija napravila bi opet negativni atak na svijet F1 koji se još nije niti oporavio od VN Kanade i ultra glupe odluke o kazni Vettelaa koja je bila prekretnica sezone.
2 razlog je marketing. Naime, sudarom Leclerca i Maxa ostali smo bez dvojice mogučih konkurenata koji bi mogli parirati Mercedesu u Japanu.Tako da kazna Vettela bi dovela do još jednih lakih 1-2 Mercedesa i večina svijeta bi ugasila TV i vratila se na spavanje jer nakon dominacije Mercedesa ljudima se ne gleda proboj Ferrarijevaca kompromiziran velikom degradacijom guma, štednjom goriva i motora koji bi ih doveo do 5 mjesta. Stoga je sve prolongirano na kraj utrke (Leclerc) i vađenjem od starne FIA-e da se senzor nije upalio. Istina Vettel nije stekao nikakvu prednost ,naprotiv izgubio je ali koliko god bio fan Ferraija ,pravila su pravila i ovo je bio prerani start u što me neće uvjeriti nikakav senzor ako sam ja sa Trešnjevke vidio da je bilo pomaka prije zelenog svijetla.
Još jednom bio samo ukazao na lošu politiku koja se vodi od strane FIA-e u svijetu F1. Stoga možemo se jedino svi skupa nadati da njihovi smješni prijedlozi sa obrnutim gridom, VN Vijetnama, Tilkedromove, asfaltirane izletne zone,smješnim Pirellijem i ostalim klaunovskim ispadima neće zaživiti.
I meni se odmah učinilo da je prije krenuo, još u prijenosu.Multi 21 je napisao/la:https://twitter.com/bscheerder/status/1183711201810731009 Sumnjiv mi je i Bottasov start, ima li tko onboard?
Prvo, niko nije rekao da se senzor nije upalio. Drugo, pravila su pravila, a ti ih očito nisi pročitao...gidra je napisao/la: 14.10.2019., 16:27 Nisam čitao vaše ranije rasprave ili polemike ne znam kako da ih nazovem u vezi odluke o (ne)kažnjavanju Vettela ali dva su velika razloga radi kojih Vettel nije kažnjen:
1 razlog je što bi samom kaznom propustio VN Meksika. Čini mi se da je Kimi za svoj prerani start u Rusiji dobio dva dodatna boda penalizacije. Vettel je sad na granici da ukoliko dobije samo 1 penalizacijski bod automatski aktivira suspenziju. Prva stvar to pravilo je jedna velika glupost u nizu od strane FIA-e. Drugo eventualna suspenzija napravila bi opet negativni atak na svijet F1 koji se još nije niti oporavio od VN Kanade i ultra glupe odluke o kazni Vettelaa koja je bila prekretnica sezone.
2 razlog je marketing. Naime, sudarom Leclerca i Maxa ostali smo bez dvojice mogučih konkurenata koji bi mogli parirati Mercedesu u Japanu.Tako da kazna Vettela bi dovela do još jednih lakih 1-2 Mercedesa i večina svijeta bi ugasila TV i vratila se na spavanje jer nakon dominacije Mercedesa ljudima se ne gleda proboj Ferrarijevaca kompromiziran velikom degradacijom guma, štednjom goriva i motora koji bi ih doveo do 5 mjesta. Stoga je sve prolongirano na kraj utrke (Leclerc) i vađenjem od starne FIA-e da se senzor nije upalio. Istina Vettel nije stekao nikakvu prednost ,naprotiv izgubio je ali koliko god bio fan Ferraija ,pravila su pravila i ovo je bio prerani start u što me neće uvjeriti nikakav senzor ako sam ja sa Trešnjevke vidio da je bilo pomaka prije zelenog svijetla.
Još jednom bio samo ukazao na lošu politiku koja se vodi od strane FIA-e u svijetu F1. Stoga možemo se jedino svi skupa nadati da njihovi smješni prijedlozi sa obrnutim gridom, VN Vijetnama, Tilkedromove, asfaltirane izletne zone,smješnim Pirellijem i ostalim klaunovskim ispadima neće zaživiti.
LH44 je napisao/la: 13.10.2019., 23:13 Dok ovo boldano mi je kao kad sam curu prije 2 sedmice nekada oko 11 ujutro zvao da izađemo, ona pristala, a kasnije veli tad mi mozak nije bio upaljen, jutro izgleda nije pametnije od noći![]()
ma ubo je čovjek reakciju u pola desetinkecroatic f1 je napisao/la: 15.10.2019., 00:32LH44 je napisao/la: 13.10.2019., 23:13 Dok ovo boldano mi je kao kad sam curu prije 2 sedmice nekada oko 11 ujutro zvao da izađemo, ona pristala, a kasnije veli tad mi mozak nije bio upaljen, jutro izgleda nije pametnije od noći![]()
![]()
![]()
Izgleda je tako i kod mene, nisam bio u stanju cjepidlačiti od ranog jutra, vidio sam da su prikazali Sainza u nekom trenutku, to mi je bilo dosta da vidim napredak
![]()
Što se tiče Vettelovog jump starta i nekažnjavanja istog - nema potrebe izmišljati teorije zavjere, pravilo je tu ispoštovano, problem je što je ono glupo. Ista stvar je i s famoznim Bottasovim startom iz Austrije prije dvije godine (iako u puno manjoj mjeri), a možda i s ovim iz Japana, zbilja izgleda sumnjivo s ove kamere iz publike, iako bez onboarda i pogleda na svjetla ne mogu procijeniti.
Pravila su jasna, tko pomakne bolid prije startnog signala biti će kažnjen i zato imaju transponder u svakom bolidu. Nema nikakve logike u tome da ga nisu kaznili osim kompenzacije za neku raniju (lošu) odluku. Suci to rade i u drugim sportovima, zašto bi to bila teorija zavjere?Pastor je napisao/la:Prvo, niko nije rekao da se senzor nije upalio. Drugo, pravila su pravila, a ti ih očito nisi pročitao...gidra je napisao/la: 14.10.2019., 16:27 Nisam čitao vaše ranije rasprave ili polemike ne znam kako da ih nazovem u vezi odluke o (ne)kažnjavanju Vettela ali dva su velika razloga radi kojih Vettel nije kažnjen:
1 razlog je što bi samom kaznom propustio VN Meksika. Čini mi se da je Kimi za svoj prerani start u Rusiji dobio dva dodatna boda penalizacije. Vettel je sad na granici da ukoliko dobije samo 1 penalizacijski bod automatski aktivira suspenziju. Prva stvar to pravilo je jedna velika glupost u nizu od strane FIA-e. Drugo eventualna suspenzija napravila bi opet negativni atak na svijet F1 koji se još nije niti oporavio od VN Kanade i ultra glupe odluke o kazni Vettelaa koja je bila prekretnica sezone.
2 razlog je marketing. Naime, sudarom Leclerca i Maxa ostali smo bez dvojice mogučih konkurenata koji bi mogli parirati Mercedesu u Japanu.Tako da kazna Vettela bi dovela do još jednih lakih 1-2 Mercedesa i večina svijeta bi ugasila TV i vratila se na spavanje jer nakon dominacije Mercedesa ljudima se ne gleda proboj Ferrarijevaca kompromiziran velikom degradacijom guma, štednjom goriva i motora koji bi ih doveo do 5 mjesta. Stoga je sve prolongirano na kraj utrke (Leclerc) i vađenjem od starne FIA-e da se senzor nije upalio. Istina Vettel nije stekao nikakvu prednost ,naprotiv izgubio je ali koliko god bio fan Ferraija ,pravila su pravila i ovo je bio prerani start u što me neće uvjeriti nikakav senzor ako sam ja sa Trešnjevke vidio da je bilo pomaka prije zelenog svijetla.
Još jednom bio samo ukazao na lošu politiku koja se vodi od strane FIA-e u svijetu F1. Stoga možemo se jedino svi skupa nadati da njihovi smješni prijedlozi sa obrnutim gridom, VN Vijetnama, Tilkedromove, asfaltirane izletne zone,smješnim Pirellijem i ostalim klaunovskim ispadima neće zaživiti.
U ove gore teorije o kaznenim bodovima i marketingu neću ulaziti.
Ovo su suci rekli36.13 Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged to have :
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car, or ;
b) Positioned his car on the starting grid in such a way that the transponder is unable to detect the moment at which the car first moved from its grid position after the start signal is given.
Da bilo je pokreta prije gašenja crvenih svjetla, ali gledali su senzor koji je standardan za sve i odluka je legitimna tj. tako piše u pravilniku.The Stewards reviewed video evidence and the jump-start report based on the information from the FIA approved and supplied transponder fitted to each car. Whilst the video shows some movement that movement was within the acceptable tolerance of the F1 jump start system which formerly defines a jump start per Article 36.13(a) of the FIA Formula One Sporting Regulations.