Bit će teško pobijediti danas jer Mercedes je očito malo hrabrije odvrnio novi motor u Monzi nakon prošlog vikenda tako da nemamo više onoliku prednost na pravcu kao u Spa.
U simulacijama su bili brži, a u kvalama smo vidjeli da nije bilo previše razlike... očekujem Merc 1-2 ili 1-3.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:04
Postao MSC
Ja bih volio pobjedu Ferrarija ali ne ovoga sa pole positiona. Seb danas treba voziti iskljucivo i samo za sebe.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:05
Postao reso20
MSC je napisao/la: 08.09.2019., 11:39
Tko se kladi da Charles neće moći samo tako s Lewisom i Bottasom i da će trku završit iz Seba?
Iako je on naprijed, mislim da nemaju race pace bolji od mečke pa prognoziram i ja slično, Merc 1 i 2, i onda će Ferrari uterati nekom od ove dvojice srednji prst za 3 mjesto
A ako bude kiša, ni jedan od Ferraria neće biti u top 3.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:11
Postao MSC
Ako bude kiša, sudeći po izvedbi u Njemačkoj, dovoljno sam blesav kladit se na Seba.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:11
Postao Frantic
Što se tiče sudaca
Naročito nakon 3.14zdarije sa Bottasovim vremenom i crvenom zastavom......
Dakle, još jednom, trebali su Vettelu ODMAH obrisati vrijeme.
Što sam i prokomentarisao.
Iako poslije, kad sam vidio onboard, počeo sam malo sumnjati, međutim, ako treba da ima kontakt (fizički), onda je vrijeme trebalo biti obrisano. ODMAH.
Čovjek bi izašao, postavio vrijeme i gotovo.
Međutim ne bi FIA bila FIA i ne bi suci bili suci kad ne bi zasrali i sami pojeli to svoje govno.
Bottasov krug takođe ne bi trebao biti priznat, onda ga oni priznaju uz nekakvo obrazloženje, zatim tek par sati nakon kvala uzimaju Vettela u razmatranje. I pošto su skontali da ipak ne mogu pojesti svoje govno, pišu nekakvo obrazloženje i za Vettela.
Mislim, čisto da se zna, jer vidim da pojednici misle da je za mene ovo sasvim u redu.
Samo zbog toga što sam ja pomenuo start Austrije 2017. ili (ne)ulazak u box u Njemačkoj 2018., a tada su (naročito za Njemačku) pisana obrazloženja i opravdanja u vidu eseja (ej, čuj "zbunili se").
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:14
Postao Ferrari
Ali najluđa stvar je da je Ferrari TREBAO znati da postoji mogućnost da se vrijeme Vettela briše već u Q3 i ONI su i dalje čekali zadnji tren!
Znači umjesto da OSIGURAJU Vettela sa vremenom i jednostavno izađu vani sa 3-4 minute do kraja Leclerc ispred, Vettel iza i ovaj mu da zavjetrinu i sve ok...
Znači ima vremena za bilo šta. Pa Seb je lijepo rekao u intervjuu Buxtonu..."nismo se držali plana, a znali smo da će ovako biti i da će svi čekati"...
Mogli smo imati 1-2...
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:20
Postao Frantic
CrashOverride je napisao/la: 08.09.2019., 11:12
Kontak je vrlo jasna definicija i onda je jasno da su sami krivi sa nekaznjavanjem..
Zakasnili su, to se moralo odmah rjesit..
A i ovo 'if no part of the car remain in contact' je debilno... Sta osim guma ima kontakt sa stazom..
Debilana na kvadrat
Znači ono, Peroni (kako se već preziva malac koji je jučer poletio u F3)
Njemu ništa nije ostalo u kontaktu sa podlogom.....
Kakvi debili
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:20
Postao LH44
CrashOverride je napisao/la: 08.09.2019., 11:12
Kontak je vrlo jasna definicija i onda je jasno da su sami krivi sa nekaznjavanjem..
Zakasnili su, to se moralo odmah rjesit..
A i ovo 'if no part of the car remain in contact' je debilno... Sta osim guma ima kontakt sa stazom..
Ma vidili da su i sa Bottasom zeznuli, pa su i Sebu progledali, bolje da progledaju iz ovog ili onog razloga, nego da se radi o njihovoj grešci
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:22
Postao Mr.Spaceguy
Kimi starta iz pitlanea.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:22
Postao reso20
Sainz on Instagram: Its race day in Monza and Lando Norris knows it. #lowdownforce #lowdrag set up. #LandoAntonioNorrisbato
CrashOverride je napisao/la: 08.09.2019., 11:12
Kontak je vrlo jasna definicija i onda je jasno da su sami krivi sa nekaznjavanjem..
Zakasnili su, to se moralo odmah rjesit..
A i ovo 'if no part of the car remain in contact' je debilno... Sta osim guma ima kontakt sa stazom..
Ma vidili da su i sa Bottasom zeznuli, pa su i Sebu progledali, bolje da progledaju iz ovog ili onog razloga, nego da se radi o njihovoj grešci
Zapravo nisu zajebali sa Bottasom jer je AUTOMATSKI sistem odmah poništio Bottasov krug čim je crvena zastava izašla na stazu...tek je naknadno vraćen na live timing.
Sustav je radio bez greške...po meni smiješno jer se radi o crvenoj zastavi (zastava bez kompromisa kao i crna zastava) i nema tu velike priče.
Ovako sada možemo kazati i za Vettela u SAD-u prošle godine na SLOBODNOM treningu gdje je kao vozio prebrzo dok je usporio na pravu brzinu...i to je bilo po kiši dok je bio u kvali simulaciji.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:29
Postao reso20
Morao sam, necu vise obecajem xd
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:36
Postao Ferrari
Vettel post quali intervju sa Buxtonom
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:37
Postao croatic f1
reso20 je napisao/la: 08.09.2019., 12:29
Morao sam, necu vise obecajem xd
Fali "Interesting tactics from Ferrari" u zadnjoj kućici
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 08.09.2019., 12:51
Postao pero iz bukurešta
croatic f1 je napisao/la: 08.09.2019., 12:37
Fali "Interesting tactics from Ferrari" u zadnjoj kućici
CrashOverride je napisao/la: 08.09.2019., 11:12
Kontak je vrlo jasna definicija i onda je jasno da su sami krivi sa nekaznjavanjem..
Zakasnili su, to se moralo odmah rjesit..
A i ovo 'if no part of the car remain in contact' je debilno... Sta osim guma ima kontakt sa stazom..
Ma vidili da su i sa Bottasom zeznuli, pa su i Sebu progledali, bolje da progledaju iz ovog ili onog razloga, nego da se radi o njihovoj grešci
Zapravo nisu zajebali sa Bottasom jer je AUTOMATSKI sistem odmah poništio Bottasov krug čim je crvena zastava izašla na stazu...tek je naknadno vraćen na live timing.
Sustav je radio bez greške...po meni smiješno jer se radi o crvenoj zastavi (zastava bez kompromisa kao i crna zastava) i nema tu velike priče.
Ovako sada možemo kazati i za Vettela u SAD-u prošle godine na SLOBODNOM treningu gdje je kao vozio prebrzo dok je usporio na pravu brzinu...i to je bilo po kiši dok je bio u kvali simulaciji.
Upravu si, crvena zastava odmah ide vozaču na volan, sve pocrveni, ne pije im vodu ona da do ekipe dolazi sporije nego do panela na stazi. Što bi Lando rekao, ako vidiš crveni panel, vozi idalje, jer tebi kasni
Vidiš tamo kada je Vettel prošao Sainza i Hulka (prema zavoju 4 idu) Leclerc je tada trebao proći Vettela...zato je i usporio da ga prođe i da bude ispred i obojica bi ušli u krug.
Zašto nije prošao tada? Ako je želio zavjetrinu Leclerc jbg...nema vremena. Ideš u krug pa šta bude.
CrashOverride je napisao/la: 08.09.2019., 11:12
Kontak je vrlo jasna definicija i onda je jasno da su sami krivi sa nekaznjavanjem..
Zakasnili su, to se moralo odmah rjesit..
A i ovo 'if no part of the car remain in contact' je debilno... Sta osim guma ima kontakt sa stazom..
Ma vidili da su i sa Bottasom zeznuli, pa su i Sebu progledali, bolje da progledaju iz ovog ili onog razloga, nego da se radi o njihovoj grešci