Ne bi bi ja stavljao Nasra u isti koš sa npr. Ericssonom i Gutierrezom.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Po meni su Erricsson I Gutierez losi vozaci, msm za standarde I kalibar Formule 1 su losi. Jo Palmer I Felipe Nasr su prosjecni. Pa Nasr je od kako je usao u F1 u silaznoj putanji, Erricson je se barem poboljsao od kako je poceo sa karijerom, cak je I bolji bio ove sezone.
E sad ste svi poceli kako nasr i palmer nisu katastrofa vozaci, a sve to jer su uspjeli uci u bodove, a ericsson i gutierrez nisu. To je sve vise manje isto.
Pa pogledaj video gore...da li je to loš vozač?
Jednaki bolidi, gume, uvjeti...
Gutierrez uistinu nije ništa pokazao svih ovih godina...nije da je Sauber bio loš 2012 ili 2013...Isto kao i Haas.
Mogao se dokazati. Imam osjećaj da bi ga Hamilton, Vettel, Alonso naklepali sekundu u kvalama da su u istim bolidima.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ja sam siguran da nebi. Pa čovjek je sa Grosjeanom, čovjekom kojeg sele u Ferrari već godinama, u kvalifikacijama u egalu. Grosjean je u nekoliko navrata pokupio velike bodove. Prve dvije utrke je pokupio 18 bodova. U oba navrata Gutierrez je bio odmah iza njega dok mu se nisu desili problemi, koji nikakve veze nisu imali sa njim ili njegovom vožnjom. I još puno puta, ili ga zajebu u boksu, ili mu se desi neki kvar.
Od kad to Grosjeana sele u Ferrari godinama? I drugo, ako tko sebe seli u Ferrari to je onda sami Grosjean u čijim se intervjuima da isčitati kako je iznenađen (čitaj razočaran) što je Ferrari potpisao Kimija za još jednu sezonu.
A to što on sam sebe seli nije jedini, recimo Perez je još jedan friški dr.kator na Ferrari.
Jedine vozače koje su selili u Ferrari je Bottas i manjim dijelom Verstappena.
navodno felipe massa potpisao za williams na godinu,5 miliona ce uzet a msm glupo mi je da se vrati posle onakvog oprostaja al vise bi volio da se button vrati ima u njemu jos makar godina a i bio bi odlican ajmo reci ucitelj mladom strollu
Po meni je Nasr vrlo dobar vozač, sigurno bolji od Gutierreza i Ericssona, ali ga jebe konzistentnost i kao da mu je svejedno hoće li izgubiti od momčadskog kolege kad bolid nije konkurentan za bodove. Ja Ericssonu nikako ne mogu zaboraviti Maleziju 2015., onu grešku mislim da ne bi ni svaki amater učinio, a Nasr je ove godine u Brazilu imao odličnu vožnju i držao je 6. poziciji prilično dugo, jedino što ga je Max zasjenio vožnjom tad. Njega bi volio vidjeti pored Wehrleina, iako bi možda mnogi bez sumnje rekli da bi ga Wehrlein razvalio, ja sam pak mišljenja da bi to bio sasvim ravnopravan duel.
Što se tiče Massinog povratka, meni se to nikako ne sviđa iako je vrlo vjerojatno da će se vratiti. Nekako mi ovako ispada da ta odluka o umirovljenju nije njegova, već ga je situaciji s Williamsom i Strollom prisilila na to, a sad kad je ispalo da bi Bottas mogao preći u Merc Williams ga raširenih ruku zove k sebi. Žao mi je tog čovjeka, već dugi niz godina je drugi izbor i sjena nekog drugog
S druge strane Massa bi prvi puta ikad bio prvi vozač momčadi
Isto tako ima samo 35 godina...Može on još nekoliko godina voziti, a svi znamo da želi. Pogotovo sa bržim bolidima.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
DA je Williams htio Massu za 2017. godinu oni bi mu ugovor ponudili, a ovaj bi ga potpisao. Ovako su više htjeli tatinih 40/50/80 milijuna i zahvalili se Massi. Da se Massa htio umiroviti onda ne bi pričao kako traži full angažman u nekoj novom prvenstvu. Čemu kada je F1 vrh autosporta?
U svakom slučaju ako Williams pusti Bottasa u Mečku, dobiju po full niskoj cijeni PU, ostave Massu za siću i još dobiju Mount Everest kanadskih dolara onda Claire Williams treba skinuti kapu. Good job girl!
Iceman je napisao/la:DA je Williams htio Massu za 2017. godinu oni bi mu ugovor ponudili, a ovaj bi ga potpisao. Ovako su više htjeli tatinih 40/50/80 milijuna i zahvalili se Massi. Da se Massa htio umiroviti onda ne bi pričao kako traži full angažman u nekoj novom prvenstvu. Čemu kada je F1 vrh autosporta?
U svakom slučaju ako Williams pusti Bottasa u Mečku, dobiju po full niskoj cijeni PU, ostave Massu za siću i još dobiju Mount Everest kanadskih dolara onda Claire Williams treba skinuti kapu. Good job girl!
Good job će biti ako dogodine budu isprid Force Indije a u procesu ih ne pritekne neko drugi iz sredine poretka, s tim će dobiti vriću para od konstruktora i bolje uvjete ugovora sa sponzorima i to je jedini good job koji ja podržavan u F1, a ovo što ti zoveš good job ja zoven pritakanje iz šupljeg u prazno, prostituiranja imena koje je otkrivalo i stvaralo buduće prvake i vozače o kojima se priča i 20 godina nakon što su otišli. Najbolji primjer su mi Grosjean i Gutierrez, a na većoj skali Brawnov interview o situaciji u Mercedesu 2012. kad je reka da moraju ili uložiti ili se povući. Primarni cilj F1 tima nebi smila biti zarada nego rezultat, a rezultat je taj koji posljedično donese i zaradu. Ovo je totalno obrnuti pristup di se dovode dica i starci u čvrsto silaznoj putanji s kojima će rezultat doći samo slučajno i kao posljedica loših okolnosti u drugim timovima ko npr. McLaren.
Obojica ste u pravu . Ovo je "Good job girl" sa finansijeske strane. Ustvari, to je "Damn good job girl". Što jes jes!
S druge strane je čisto saginjanje (da ne upotrebljavam prostije riječi) Benzu i vjerovatno nazadovanje u poretku, vjrovatno i iza Mclarena naredne godine (osim ako u McL-Hondi opet nešto strašno ne zayebu).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Iceman je napisao/la:DA je Williams htio Massu za 2017. godinu oni bi mu ugovor ponudili, a ovaj bi ga potpisao. Ovako su više htjeli tatinih 40/50/80 milijuna i zahvalili se Massi. Da se Massa htio umiroviti onda ne bi pričao kako traži full angažman u nekoj novom prvenstvu. Čemu kada je F1 vrh autosporta?
U svakom slučaju ako Williams pusti Bottasa u Mečku, dobiju po full niskoj cijeni PU, ostave Massu za siću i još dobiju Mount Everest kanadskih dolara onda Claire Williams treba skinuti kapu. Good job girl!
Good job će biti ako dogodine budu isprid Force Indije a u procesu ih ne pritekne neko drugi iz sredine poretka, s tim će dobiti vriću para od konstruktora i bolje uvjete ugovora sa sponzorima i to je jedini good job koji ja podržavan u F1, a ovo što ti zoveš good job ja zoven pritakanje iz šupljeg u prazno, prostituiranja imena koje je otkrivalo i stvaralo buduće prvake i vozače o kojima se priča i 20 godina nakon što su otišli. Najbolji primjer su mi Grosjean i Gutierrez, a na većoj skali Brawnov interview o situaciji u Mercedesu 2012. kad je reka da moraju ili uložiti ili se povući. Primarni cilj F1 tima nebi smila biti zarada nego rezultat, a rezultat je taj koji posljedično donese i zaradu. Ovo je totalno obrnuti pristup di se dovode dica i starci u čvrsto silaznoj putanji s kojima će rezultat doći samo slučajno i kao posljedica loših okolnosti u drugim timovima ko npr. McLaren.
Više sam mislio na ovo što je Franatic napisao. Good job girl za financijsku računicu, za sve ostalo palac dolje. Prvo nisam siguran koliki im je proračun u odnosu na Force Indiu, ali moja pretpostavka je da je možda i dvostruko veći. Možda dvostruko veći, a Force India ih za sitnih par bodova šiša u konstruktorima. To nešto govori. Također prije cca mjesec dana ta ista Claire W. je pričala kako je novac nije bio razlog dovođenja mladog Stroll-a, nekako joj nisam povjerovao. Ima tu još nekih stvari poput uvlačenja u šup.... za judine škude Mečki.
ALI.... to je njihov izbor i donekle ih treba shvatiti s obzirom da su još do prije 3 sezone bili obični k......
Sada se žele financijski stabilizirati, ali nisam siguran koliko su spremni uložiti za iskorak.
Ok... možda će kanadski tatica uraditi svoj dio, ali.... Vidjet ćemo.
Iceman je napisao/la:DA je Williams htio Massu za 2017. godinu oni bi mu ugovor ponudili, a ovaj bi ga potpisao. Ovako su više htjeli tatinih 40/50/80 milijuna i zahvalili se Massi. Da se Massa htio umiroviti onda ne bi pričao kako traži full angažman u nekoj novom prvenstvu. Čemu kada je F1 vrh autosporta?
U svakom slučaju ako Williams pusti Bottasa u Mečku, dobiju po full niskoj cijeni PU, ostave Massu za siću i još dobiju Mount Everest kanadskih dolara onda Claire Williams treba skinuti kapu. Good job girl!
Good job će biti ako dogodine budu isprid Force Indije a u procesu ih ne pritekne neko drugi iz sredine poretka, s tim će dobiti vriću para od konstruktora i bolje uvjete ugovora sa sponzorima i to je jedini good job koji ja podržavan u F1, a ovo što ti zoveš good job ja zoven pritakanje iz šupljeg u prazno, prostituiranja imena koje je otkrivalo i stvaralo buduće prvake i vozače o kojima se priča i 20 godina nakon što su otišli. Najbolji primjer su mi Grosjean i Gutierrez, a na većoj skali Brawnov interview o situaciji u Mercedesu 2012. kad je reka da moraju ili uložiti ili se povući. Primarni cilj F1 tima nebi smila biti zarada nego rezultat, a rezultat je taj koji posljedično donese i zaradu. Ovo je totalno obrnuti pristup di se dovode dica i starci u čvrsto silaznoj putanji s kojima će rezultat doći samo slučajno i kao posljedica loših okolnosti u drugim timovima ko npr. McLaren.
Više sam mislio na ovo što je Franatic napisao. Good job girl za financijsku računicu, za sve ostalo palac dolje. Prvo nisam siguran koliki im je proračun u odnosu na Force Indiu, ali moja pretpostavka je da je možda i dvostruko veći. Možda dvostruko veći, a Force India ih za sitnih par bodova šiša u konstruktorima. To nešto govori. Također prije cca mjesec dana ta ista Claire W. je pričala kako je novac nije bio razlog dovođenja mladog Stroll-a, nekako joj nisam povjerovao. Ima tu još nekih stvari poput uvlačenja u šup.... za judine škude Mečki.
ALI.... to je njihov izbor i donekle ih treba shvatiti s obzirom da su još do prije 3 sezone bili obični k......
Sada se žele financijski stabilizirati, ali nisam siguran koliko su spremni uložiti za iskorak.
Ok... možda će kanadski tatica uraditi svoj dio, ali.... Vidjet ćemo.
Ma kužim, ti si dobro pripozna taj dio ali to je druga stvar što san ja alergičan na takvo rezoniranje stvari među timovima, jer u krajnjem slučaju neka voze sa prošlogodišnjim bolidom i dva pay drivera i uštedi će priko 50 milijuna svake godine, ako ćemo karikirati do kraja. Evo baš san večeras pročita tekst u sličnom tonu i kod Jamesa Allena. Zbilja neznan odakle ljudima tolika sigurnost da će Mercedes tolike ustupke napraviti Williamsu za Bottasa. Prvo i osnovno oni kraj iskusnog Hamiltona mogu dovesti i rookieja a i veterana ko Buttona, a što se tiče širine izbora osim Vettela Alonsa Ricciarda i Verstappena svi su im dostupni jer ipak radi se o najpoželjnijem mistu. Tako da predstavljanje Bottasa ko nekog nužnog izbora na osnovu kojeg bi iskamčili neke velike pare ili popuste na motore zvuče u najmanju ruku neuvjerljivo. Pa nisu ni ovi u Mercedesu veslo sisali, čak san uvjeren da bi Williams bija taj koji je na gubitku ako ostanu bez Bottasa. Dobili bi 10ak 15 milijuna a izgubili 20 30 već do kraja sezone jer taj bolid neko triba i voziti. Lako je kad ti se poklopi 2014. ili 2015. kad si 2. 3. ili 4. bez sanse da ugrozis misto isprid ali i da izgubis misto koje drzis. Čin klizneš u sredinu poretka tu je već gusto i vozač je taj koji radi razliku. Pitajte Haas.
ne slažem se mz, da mercedes hoce tako kako ti govoriš vec bi ubacili wehrleina i gotova bi bila priča. I ne, nemaju neku širinu izbora em zato jer se dogodilo iznenada mislim na rosbergov odlazak, em zato sto u drugoj garaži imaju Hamiltona. dajte zamislite Verstappen-hamilton, ili opet alonso- hamilton. Pa nisu u Mercedesu ludi da si opet takav cirkus prirede
Mercedes treba platiti Williamsu neku odštetu za Bottasa, i to će rješit kompenzacijom sa "popustom". Jebe se Mercedesu dal će od Williamsa dobiti karikiram 100 tisuća eura po motoru ili 50 tisuća. Ne žive oni od toga a Williamsu je bitan svaki cent.
Bottas je skandinavski hladan, ne priča puno i mislim da bi sa Hamom bio dobra kombinacija. 80% sam siguran da ce on bit u Mercedesu. Sad je samo pitanje kojeg će gospodina Williams potegnut iz mirovine dal Massu ili Buttona. Da im ima ko promovirat Martini
Talijani tvrde da je Massa postigao dogovor s Williamsom te da se čeka samo službena potvrda - ako je to točno, jasno je tko ide u Mercedes
https://twitter.com/SkySportF1HD/status/811208435492593664
Iskreno jako sam začuđen odlukom Masse te mi nije jasno zašto bi netko tko je najavio povlačenje da se unutar mjesec dana i vrati? Pogotovo nakon svega što se dešavalo u zadnjih 2,3 mjeseca. Bojim se da je tu puno toga bilo što mi ne znamo ili se je drugačije izdogađalo svih ovih mjesec dana. Moje mišljenje je da je Williams odbijao produžiti ugovor sa Massom cijele ove godine zbog razloga njegovih lošijih izvedba. Nakon pojavljivanja Strolla i njegovih milijunskih ugovora Williams je bio spreman dati nogu Massi na kraju sezone te uzeti duo Bottas + netko tko bi donosio relativno iste rezultate ali veći sponzorski novac. Tada je dogovorom to ispalo malo ljepše pa je Massa jednostavno najavio mirovinu. Sada kada se desila ta situacija da ce se Bottas pridruziti Mercedesu jednostavno je nastala panika i zahtjevale su se usluge njihovog starog vozača - Masse jer praktički nikoga drugoga (iskusnog) nisu ni imali...
Nikako mi nejde u glavu sadašnja situacija i njihova izjava. Povlačim se... Williams nema drugog vozača, idem njima. Ako je bio željan novog izazova vrlo je lako mogao potražiti novu momčad a ne otići u mirovinu
"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"