Stranica: 164/384.
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 19:08
Postao Frantic
Pastor je napisao/la: 07.12.2018., 17:59
CrashOverride je napisao/la: 06.12.2018., 21:53
I jednom kad dodje do situacije da spasi nekome zivot, opet ce se nac netko kome ce to smetat.. Ne razumijem cemu toliko preispitivanja oko jefnog dijela koji jednostavno donosi vise koristi nego stete..
Rasprava oko ovog incidenta nije ni bila za i protiv Halo-a, barem nije sa moje strane. Ja sam ga od početka podržavao. Rasprava je uglavnom bila zbog pretjerivanja da je spasio život u toj situaciji, što nije istina. Eto i FIA je potvrdila da to nije bio slučaj.
Za mene je uvijek bilo u redu da se uvede nekakva zaštita. Samo što bih više volio nekakvu zaštitu sa boljim izgledom, pa čak i da je to zatvoreni kokpit. I ne osporavam uopšte da Halo može spasiti život, samo da to nije bio slučaj u tom incidentu. Meni je zasmetalo što se poslije toga incidenta napisalo toliko gluposti o tome kako mu je spasio život. U redu je što je tu, jer može pomoći, ali ne volim kad se pretjeruje.
Otprilike.
S tim što ga ja nisam baš nešto ni podržavao, ali šta je tu je....
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 19:40
Postao Ciki-F1
Frantic je napisao/la: 07.12.2018., 19:08
Pastor je napisao/la: 07.12.2018., 17:59
CrashOverride je napisao/la: 06.12.2018., 21:53
I jednom kad dodje do situacije da spasi nekome zivot, opet ce se nac netko kome ce to smetat.. Ne razumijem cemu toliko preispitivanja oko jefnog dijela koji jednostavno donosi vise koristi nego stete..
Rasprava oko ovog incidenta nije ni bila za i protiv Halo-a, barem nije sa moje strane. Ja sam ga od početka podržavao. Rasprava je uglavnom bila zbog pretjerivanja da je spasio život u toj situaciji, što nije istina. Eto i FIA je potvrdila da to nije bio slučaj.
Za mene je uvijek bilo u redu da se uvede nekakva zaštita. Samo što bih više volio nekakvu zaštitu sa boljim izgledom, pa čak i da je to zatvoreni kokpit. I ne osporavam uopšte da Halo može spasiti život, samo da to nije bio slučaj u tom incidentu. Meni je zasmetalo što se poslije toga incidenta napisalo toliko gluposti o tome kako mu je spasio život. U redu je što je tu, jer može pomoći, ali ne volim kad se pretjeruje.
Otprilike.
S tim što ga ja nisam baš nešto ni podržavao, ali šta je tu je....
To je jednostavno bila savršena prilika da ga opravdaju. Sta god da je istina službeno je (a i prije se moglo znati) da je spasio zivot. Ispada da nema Halo-a da bi u 2018 ostali bez pola grida, bas su ga ubacili u zadnji moment.
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 20:38
Postao f1zd
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 20:48
Postao Explorer
Ima neki link ili nešto

Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 20:51
Postao Ferrari
Kimi pijan ko zemlja
Ljubi, grli, priča sa svima
Minttu i Hanna žele propasti u zemlju

Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 21:00
Postao Sarma
Jebeni kralj

Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 21:00
Postao Gilles
Ha ha ha kao letva


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 21:01
Postao croatic f1
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 22:37
Postao ujac
A sta reci, najveci kimi
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.12.2018., 23:21
Postao Black Queen
Kimi treba svake godine završiti među prva tri da mozemo i dalje svjedočiti ovim epic trenutcima

Re: F1 Vijesti
Postano: 08.12.2018., 00:10
Postao LH44
Vrhunac
Re: F1 Vijesti
Postano: 08.12.2018., 00:29
Postao Perica9
Ikona

Re: F1 Vijesti
Postano: 09.12.2018., 22:12
Postao reso20
Rubens i njegov kid. Provozo ga mali ovaj odusevljen bio.
Re: F1 Vijesti
Postano: 09.12.2018., 22:54
Postao Perica9
Žao mu ga jer ima potencijala , ali će biti vodonoša zbog prezimena

Re: F1 Vijesti
Postano: 10.12.2018., 15:35
Postao reso20
Kimi potvrdio da se napio haha
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.12.2018., 19:13
Postao Har Kl
Izvinjavam se ako je već objavljeno.
Pirreli potvrdio komponente guma u prve četiri utrke:
https://www.crash.net/f1/news/911613/1/ ... 2019-races
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.12.2018., 19:30
Postao Multi 21
Pa kaže: "Pojednostavit ćemo nazive guma..."
Kome je Soft, Medium, Hard (potkategorija c35984641 br. 14/56-2018) jednostavnije od 7 lako pamtljivih imena iz 2018.?
Mislim da više fanova zanima koje su to zapravo gume, a to bi bilo jednostavnije da su ostavili prošla imena.
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.12.2018., 20:43
Postao Ferrari
Koliko je teško to shvatiti?
Imate Soft, Medium i Hard gume SVAKI vikend tj. njihove boje.
Svaki vikend se biraju komponente guma koje su primjerene za tu stazu. Postoji 5 komponenti koje su označene brojevima po tvrdoći gume.
Compound 1 je prošlogodišnja Hard gume, 2 je Medium guma, 3 je Soft guma, 4 Ultra, 5 je Hyper mješavina...
U Australiji imamo
Compound 2 kao Hard gumu, Compound 3 kao Medium gumu i Compound 4 kao Soft gumu.
Što je tu komplicirano? Onaj tko je baš hardcore neće imati problem s ovim.
Ovo je sigurno bolje od idiotskih imena poput Ultra i Hypersoft guma ili Supersoft guma.
Ono...u Monacu najtvrđa guma je Supersoft

i to onda komentator mora objasniti gledateljima. Pa upucao bi se.
Ovako imaš Soft, Medium i Hard i samo možeš naglasiti da ovaj vikend imamo mekanije mješavine guma i mirna Bosna.
Evo Pirelli je lijepo to objavio

Re: F1 Vijesti
Postano: 10.12.2018., 20:57
Postao CrashOverride
Ultra brutalno je bitno sta se krije iza imena gume
Ok promjena..
Premda i dalje zagovaram 3 komponente za cijelu sezonu, shvacam potrebu da ih ima 5..
Re: F1 Vijesti
Postano: 11.12.2018., 00:02
Postao Har Kl
Multi 21 je napisao/la: 10.12.2018., 19:30
Pa kaže: "Pojednostavit ćemo nazive guma..."
U biti oni i jesu pojednostavili nazive guma, ali su nama, koje F1 interesuje malo više od samog utrkivanja nedjeljom, zagorčali život. Ali ne puno.
I ja također, a vidim i @Ferrari, u glavi "prevodim" komponente guma, nazivajući ih starim imenom.
Ako mogu samo ispraviti, ja nisam razumio da je Compound 1 = Hard guma, već da je to komponenta koja najviše sliči prošlogodišnjoj Hard gumi. Tako i za ostale komponente.
Radi se o novim mješavinama.
Ili vi mene ispravite, ako sam pogrešno razumio.
Ali mislim da ćemo mi puno lakše razumjeti nove komponente, od onih kojima nije bilo jasno zašto se u jednoj utrci SS naziva Hard guma, a u drugoj utrci ista guma soft guma.
Već do prvih testiranja naviknuti ćemo se na ove nazive kao da su uvijek bili.
A možda me vremenom i prestane biti briga, koja je komponenta na kojoj utrci.
